« előző12következő »
anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2017. október 26. csütörtök, 10:09


YELLOW írta:
anubisz írta: Sziasztok. Valaki le tudná írni, hogy kell normálisan beállítani a kéziféket? a szerviz leírás azt írja meg kell lazítani a kézifék bovdent, utána hátul kell valamit módolni. Van youtubos videó egy valaggal, de mivel nem értem mit beszél, semmit nem ér.
Cseréltem 4 féktárcsát, betétet hátsót, és be szeretném állítani, ezt még nem csináltam én.

Mikor raktam fel a tárcsát, az egyik oldalt akadt is kicsit felrakáskor, a másik oldalon nem, tehát ott közel voltak a pofák, a másikon távolabb, tehát nem is igen egyformán vannak pozicionálva. Újra szeretném állítani, hogy az új tárcsákkal végre jól fogjon.
Köszönöm.

A videót ha jól értelmezem, meglazítom a 2 bovdent vissza engedem a kart hátul benyúlok csavarhúzóval a lukon, a racsnin addig húzok amíg be nem fogja a kereket, utána vissza lazíttok hogy pont ne érjen a tárcsához, megcsinálom a másik oldalt is, utána felhúzom a kart és meghúzom a bovdent az utastérben. Így ha kiengedem majd a kart épp nem fog befogni, de ha behúzom 2,3 kattanásra már szorítani fog. Én így látom.


dikk
te még élsz?
amúgy igen, jól értelmezed a beálíltást, mármint én is így csinálnám...

Ez bizalom gerjesztő üdvözlés. Mióta nem hajtom a kocsit azóta nem volt különösebb hibám. Katalizátorom esett szét aztán piszkosul zörgött,az lett kiszedve.



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2017. október 26. csütörtök, 04:31


anubisz írta: Sziasztok. Valaki le tudná írni, hogy kell normálisan beállítani a kéziféket? a szerviz leírás azt írja meg kell lazítani a kézifék bovdent, utána hátul kell valamit módolni. Van youtubos videó egy valaggal, de mivel nem értem mit beszél, semmit nem ér.
Cseréltem 4 féktárcsát, betétet hátsót, és be szeretném állítani, ezt még nem csináltam én.

Mikor raktam fel a tárcsát, az egyik oldalt akadt is kicsit felrakáskor, a másik oldalon nem, tehát ott közel voltak a pofák, a másikon távolabb, tehát nem is igen egyformán vannak pozicionálva. Újra szeretném állítani, hogy az új tárcsákkal végre jól fogjon.
Köszönöm.

A videót ha jól értelmezem, meglazítom a 2 bovdent vissza engedem a kart hátul benyúlok csavarhúzóval a lukon, a racsnin addig húzok amíg be nem fogja a kereket, utána vissza lazíttok hogy pont ne érjen a tárcsához, megcsinálom a másik oldalt is, utána felhúzom a kart és meghúzom a bovdent az utastérben. Így ha kiengedem majd a kart épp nem fog befogni, de ha behúzom 2,3 kattanásra már szorítani fog. Én így látom.


dikk
te még élsz?
amúgy igen, jól értelmezed a beálíltást, mármint én is így csinálnám...

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2017. október 26. csütörtök, 03:02


Sziasztok. Valaki le tudná írni, hogy kell normálisan beállítani a kéziféket? a szerviz leírás azt írja meg kell lazítani a kézifék bovdent, utána hátul kell valamit módolni. Van youtubos videó egy valaggal, de mivel nem értem mit beszél, semmit nem ér.
Cseréltem 4 féktárcsát, betétet hátsót, és be szeretném állítani, ezt még nem csináltam én.

Mikor raktam fel a tárcsát, az egyik oldalt akadt is kicsit felrakáskor, a másik oldalon nem, tehát ott közel voltak a pofák, a másikon távolabb, tehát nem is igen egyformán vannak pozicionálva. Újra szeretném állítani, hogy az új tárcsákkal végre jól fogjon.
Köszönöm.

A videót ha jól értelmezem, meglazítom a 2 bovdent vissza engedem a kart hátul benyúlok csavarhúzóval a lukon, a racsnin addig húzok amíg be nem fogja a kereket, utána vissza lazíttok hogy pont ne érjen a tárcsához, megcsinálom a másik oldalt is, utána felhúzom a kart és meghúzom a bovdent az utastérben. Így ha kiengedem majd a kart épp nem fog befogni, de ha behúzom 2,3 kattanásra már szorítani fog. Én így látom.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2017. október 26. csütörtök, 03:20

jakuzaa
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz jakuzaa

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 57

Elküldve: 2013. november 20. szerda, 18:47


YELLOW írta:
jakuzaa írta: Üdv Mindenkinek.
Olvastam a régebbi témák között,hogy a kézifék markolatot úgy lehet leszedni,
hogy: szoknya le,alatta van a rögzítőcsavar,az kiteker,és már jön is lefele
a markolat. Sajna én semmi csavart nem találtam,amivel a markolatot fel tudnám
lazítani . Valaki esetleg tudna nekem segíteni,hogy hogyan is lehet leszedni?
(E-46. ról volna szó,az eredetit szeretném lecserélni)
Üdv: J


le kell húzni. csak azért kell a kézifékszoknyát felszedni, mert a teteje a markolatnál oda van rögzítve, így azazl együtt tépnéd ha nem pattintanád ki a konzolból.


Köszönöm szépen az infót. Tehát akkor csak le kell előre fele feszegetnem?
Próbálkoztam már feszegetni,de csak olyan bátortalanul úgy meg nem adta magát.
Holnap megpróbálom erőből (természetesen a szoknyát már leszedtem róla)
Üdv: J

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2013. november 20. szerda, 15:21


jakuzaa írta: Üdv Mindenkinek.
Olvastam a régebbi témák között,hogy a kézifék markolatot úgy lehet leszedni,
hogy: szoknya le,alatta van a rögzítőcsavar,az kiteker,és már jön is lefele
a markolat. Sajna én semmi csavart nem találtam,amivel a markolatot fel tudnám
lazítani . Valaki esetleg tudna nekem segíteni,hogy hogyan is lehet leszedni?
(E-46. ról volna szó,az eredetit szeretném lecserélni)
Üdv: J


le kell húzni. csak azért kell a kézifékszoknyát felszedni, mert a teteje a markolatnál oda van rögzítve, így azazl együtt tépnéd ha nem pattintanád ki a konzolból.

jakuzaa
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz jakuzaa

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 57

Elküldve: 2013. november 20. szerda, 15:15


Üdv Mindenkinek.
Olvastam a régebbi témák között,hogy a kézifék markolatot úgy lehet leszedni,
hogy: szoknya le,alatta van a rögzítőcsavar,az kiteker,és már jön is lefele
a markolat. Sajna én semmi csavart nem találtam,amivel a markolatot fel tudnám
lazítani . Valaki esetleg tudna nekem segíteni,hogy hogyan is lehet leszedni?
(E-46. ról volna szó,az eredetit szeretném lecserélni)
Üdv: J


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz lacaca

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (8 pont) | Hozzászólások: 355

Elküldve: 2009. szeptember 18. péntek, 01:02


Teljesen igazad van Yellow ! Vannak emberek akik tévhitben élnek és hisznek a mende-mondákban közéjük tartozol te is. Ahogy fogalmaztál vannak jó kínai termékek PL: a Nagy fal , a rizs, a kínai kaja ,a teafüvek, gyógynövények ,a riksa, és még sorolhatnám? ( ha lenne!?) Amirõl te beszélsz az maximum az árához képest jó,de valójában az esetek döntõ többségében silány hamisítvány! Ez az én véleményem és tapasztalatom!


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2009. szeptember 17. csütörtök, 23:42


nem csak azoknak... van nagyon sok márka amit kint gyártanak le... ez olyan, dolgoztam már több gyárban, most is amerikai gyárban dolgozom, de magyarországon, de amerikai szabványok szerint is, és magyar szabványok szerint is, tehát duplán szabályozott termelés... az amerikai cég elvárja a saját minõségpolitikájukat, de a magyar üzemeltetés meg a magyart... ugyan ez van kínában, csak ott olcsóbb a munkaerõ, és ezt kihasználják sokan... pl japán kis ország kínához képest, egy csomó japán terméket kínában gyártanak, de csak a munkaerõ miatt, de az emberek ugyanúgy dolgoznak ott is, mert ha nem ki vannak rugva, és arrafelé a kisebb pénzt is jobban megbecsülik... természetesen adott minõség mellett

sorry az OFF-ért

Tiba írta: Igaza van Yellownak, pl a gyári M es pénztárcám is kinai. Szerintem az utángyártott csecsebecsék 90% ott készül.


Tiba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Tiba

BMWfanatic

Elismertség: 2% (52 pont) | Hozzászólások: 1890

Elküldve: 2009. szeptember 17. csütörtök, 23:34


Igaza van Yellownak, pl a gyári M es pénztárcám is kinai. Szerintem az utángyártott csecsebecsék 90% ott készül.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2009. szeptember 17. csütörtök, 23:17


szinte minden kínai és ázsiai az egész világban... az a baj az emberek még tévhitekben a régi mondákban hisznek... igenis vannak kínai jó termékek, de azoknak áruk is van! kína pl az USA-ba nagyon minõségi dolgokat gyárt, csak a szegényebb országok miatt gyárt kevésbbé jó minõségû termékeket... minden gyárban a világon több elõírásnak megfelelõen dolgoznak, és mindenhol mindegy mit gyártanak, a minõség a legfõbb szempont, és a vevõi elégedettségek... mindegy kigyárt, hibás termékek mindig is lesznek, amíg az ember egy pillanatig is benne van a folyamatban... egy kis magyarázat, lehet odafigyeltem minõségbiztosítási órán

lacaca írta:
Tiba írta: Vaterán találtam 8 ezerért, köszi.


Bocsi ,én azt hittem ,hogy nem kínai vagy taiwani kell!!


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz lacaca

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (8 pont) | Hozzászólások: 355

Elküldve: 2009. szeptember 17. csütörtök, 23:05


Tiba írta: Vaterán találtam 8 ezerért, köszi.


Bocsi ,én azt hittem ,hogy nem kínai vagy taiwani kell!!

Tiba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Tiba

BMWfanatic

Elismertség: 2% (52 pont) | Hozzászólások: 1890

Elküldve: 2009. szeptember 17. csütörtök, 22:03


Vaterán találtam 8 ezerért, köszi.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2009. szeptember 17. csütörtök, 21:53


50 euro??? itthon olcsóbban megveszed, 9000 Ft-ból megvan, bár gomb nincs a végére, de nem is lényeges...

lacaca írta:
Tiba írta: Nincs valakinek ötlete, hogy lehetne egy ilyet beszerezni?


Szia Tiba Ha komolyan érdekel 50 Euro-ért tudok szerzni


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz lacaca

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (8 pont) | Hozzászólások: 355

Elküldve: 2009. szeptember 17. csütörtök, 21:20


Tiba írta: Nincs valakinek ötlete, hogy lehetne egy ilyet beszerezni?


Szia Tiba Ha komolyan érdekel 50 Euro-ért tudok szerzni

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2009. szeptember 17. csütörtök, 18:51


nekem is iylen van, ha van ismerõsöd aki jól esztergál megoldható, de ha CNC-t is kezel akkor mégjobb, és már csak a méretek kellenek... nekem amúgy nagyon tetszik... én csípem

Tiba írta: Nincs valakinek ötlete, hogy lehetne egy ilyet beszerezni?


« előző12következő »