
- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Sedan
- Modell: 316i 1.6
- Évjárat: 2000
Elküldve: 2017. március 30. csütörtök, 11:08
John írta:Hiába légtelenítem termelődik a levegő,létezik ilyen hengerfejhiba hogy semmi más jele nincs se olaj a vízben és fordítva?John írta:Fenti tekerő elìrtam,igen pirosban.Tuti nem hengerfej? Semmi jele sincs neki csak a túlnyomás amit mondtál venti kettes fokozat nekem miért csak lassan forog kivéve aktiválásnál?John írta:Jajj a fenti tejerœre gondoltál az pirosban an igen de túlnyomás nem tűnik el ha rossz a sapja ha nem mert sapka nélkűl is nyom levegőt valami nem kerek....YELLOW írta:Köszönöm,nekem digtes de nem dupla azon hanyasra tegyem? Viszont haver szerint sapkát kell cserélni mert ott sose engedte el a nyomást amikor forrt az csinálhat ilyen tünetet?John írta: Igen köszönöm,jelenleg nem visszatekert légtelenítővel minden ok,megpróbálok menni vele így hátha kitermelődik de tegnap 5 km után felforrt.Megpróbáljam a régi trükköt hogy megemelem a bal oldalát és úgy légtelenítem? Videón láttam M43-nál
inkább emelkedőre állj fel, pl garázslejáró, csak az orra legyen felfelé.
de ki kéne jönni belőle.
nekem hosszasan légtelenedett le, de sosem akart felforrni a víz. célszerű üzem meleg motornál, és a fűtést ráadni maxon, középső tekerő piros állás. mert képes ott is megszorulni a levegő.