bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2012. június 23. szombat, 22:29


jrtom írta: Én a helyedben nem indúlnék el horvátba úgy hogy már hallod a tárcsa hangját, mert tuti, hogy akkor szakad szét amikor a legkevésbé számítasz rá. Egyébként meg nem búgó hangja szokott lenni hanem inkább csattogó kalapáló, és elég változó. Van hogy a klímára elhallgat, lehet, hogy erősödik, lehet hogy csak kicsit emeltfordulaton szól.Meg volt olyan is, hogy egyszer csak leszakadt minden előjel nélkül.


Nyikorogni is szokott mint egy szekér

A héten 4 db-ot cseréltünk... szíjtárcsa és klímaszezon van.

jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2012. június 23. szombat, 21:36


Én a helyedben nem indúlnék el horvátba úgy hogy már hallod a tárcsa hangját, mert tuti, hogy akkor szakad szét amikor a legkevésbé számítasz rá. Egyébként meg nem búgó hangja szokott lenni hanem inkább csattogó kalapáló, és elég változó. Van hogy a klímára elhallgat, lehet, hogy erősödik, lehet hogy csak kicsit emeltfordulaton szól.Meg volt olyan is, hogy egyszer csak leszakadt minden előjel nélkül.

Coyote írta:
lbalog írta:
Hát Srácok megnézettem itt kint:
- a gáz félig volt benne /340g vs 680g/ eddig ok...de a többi

- amiért nem ment, hogy a kompresszort hajtó ékszíj le volt dobva
- azért volt ledobva, mert a vezérműtengelyen lévő tárcsa belseje félig szét volt szakadva (gyári eredeti)
- mivel amikor ezt megláttam, már egy métert sem gurulhattam az autóval így jól beszívtam, ott kellett megcsináltatnom: tárcsa+2 ékszíj+340gr gáz+szerelés= 4000kn (160.000Ft)



Ciki, de a tárcsa halálát előre lehet látni, ha az ember néha bekukkant a motorháztető alá. Nekem pl haldoklik már, ilyenkor búgó hangja is van, ha bekapcsolom a klímát.
Sajnálom, hogy beszívtad, bízok benne, hogy nálam fokozatosan szarik be, és nem egyszerre adja meg magát. Jövő héten megyek én is Horvátországba...

Amúgy hova vitted? Jó fejek voltak legalább?





BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2012. június 23. szombat, 20:37


lbalog írta:
Coyote írta:
lbalog írta:
Hát Srácok megnézettem itt kint:
- a gáz félig volt benne /340g vs 680g/ eddig ok...de a többi

- amiért nem ment, hogy a kompresszort hajtó ékszíj le volt dobva
- azért volt ledobva, mert a vezérműtengelyen lévő tárcsa belseje félig szét volt szakadva (gyári eredeti)
- mivel amikor ezt megláttam, már egy métert sem gurulhattam az autóval így jól beszívtam, ott kellett megcsináltatnom: tárcsa+2 ékszíj+340gr gáz+szerelés= 4000kn (160.000Ft)



Ciki, de a tárcsa halálát előre lehet látni, ha az ember néha bekukkant a motorháztető alá. Nekem pl haldoklik már, ilyenkor búgó hangja is van, ha bekapcsolom a klímát.
Sajnálom, hogy beszívtad, bízok benne, hogy nálam fokozatosan szarik be, és nem egyszerre adja meg magát. Jövő héten megyek én is Horvátországba...

Amúgy hova vitted? Jó fejek voltak legalább?



Sajnos most nem volt idôm átnézetni. Tavaly mikor jöttem akkor bezzeg átnézettem és kutya baja volt. Én nem vagyok ennyire vájt fülû, nem tünt fel a búgás. Pedig ha hallok valamit, akkor már szaladok is a szervìzbe. Amúgy Vir szigeten (Zára felett 20km) csinálták (1 szervìz van). Rendesek és gyorsak voltak egyébként de ennyi pénzért én is az lennék


Ennyit itthon is kifizettél volna, ha hirtelen beesel ezzel a problémával egy ismeretlen szervízbe. Akkor vaan lehetőség spórolni, ha rászánod az időt - és persze megvan a postázási lehetőséged - és keresgetsz netes lehetőséget. Szerintem ne bánkódj, mert jobban is levehettek volna!

lbalog
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz lbalog

Újonc

Elismertség: 4% (2 pont) | Hozzászólások: 47

Elküldve: 2012. június 23. szombat, 19:31


Coyote írta:
lbalog írta:
Hát Srácok megnézettem itt kint:
- a gáz félig volt benne /340g vs 680g/ eddig ok...de a többi

- amiért nem ment, hogy a kompresszort hajtó ékszíj le volt dobva
- azért volt ledobva, mert a vezérműtengelyen lévő tárcsa belseje félig szét volt szakadva (gyári eredeti)
- mivel amikor ezt megláttam, már egy métert sem gurulhattam az autóval így jól beszívtam, ott kellett megcsináltatnom: tárcsa+2 ékszíj+340gr gáz+szerelés= 4000kn (160.000Ft)



Ciki, de a tárcsa halálát előre lehet látni, ha az ember néha bekukkant a motorháztető alá. Nekem pl haldoklik már, ilyenkor búgó hangja is van, ha bekapcsolom a klímát.
Sajnálom, hogy beszívtad, bízok benne, hogy nálam fokozatosan szarik be, és nem egyszerre adja meg magát. Jövő héten megyek én is Horvátországba...

Amúgy hova vitted? Jó fejek voltak legalább?



Sajnos most nem volt idôm átnézetni. Tavaly mikor jöttem akkor bezzeg átnézettem és kutya baja volt. Én nem vagyok ennyire vájt fülû, nem tünt fel a búgás. Pedig ha hallok valamit, akkor már szaladok is a szervìzbe. Amúgy Vir szigeten (Zára felett 20km) csinálták (1 szervìz van). Rendesek és gyorsak voltak egyébként de ennyi pénzért én is az lennék

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. június 23. szombat, 16:58


lbalog írta:
Hát Srácok megnézettem itt kint:
- a gáz félig volt benne /340g vs 680g/ eddig ok...de a többi

- amiért nem ment, hogy a kompresszort hajtó ékszíj le volt dobva
- azért volt ledobva, mert a vezérműtengelyen lévő tárcsa belseje félig szét volt szakadva (gyári eredeti)
- mivel amikor ezt megláttam, már egy métert sem gurulhattam az autóval így jól beszívtam, ott kellett megcsináltatnom: tárcsa+2 ékszíj+340gr gáz+szerelés= 4000kn (160.000Ft)



Ciki, de a tárcsa halálát előre lehet látni, ha az ember néha bekukkant a motorháztető alá. Nekem pl haldoklik már, ilyenkor búgó hangja is van, ha bekapcsolom a klímát.
Sajnálom, hogy beszívtad, bízok benne, hogy nálam fokozatosan szarik be, és nem egyszerre adja meg magát. Jövő héten megyek én is Horvátországba...

Amúgy hova vitted? Jó fejek voltak legalább?



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. június 23. szombat, 16:58

lbalog
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz lbalog

Újonc

Elismertség: 4% (2 pont) | Hozzászólások: 47

Elküldve: 2012. június 23. szombat, 16:07


csavargo írta:
lbalog írta:
Coyote írta:
lbalog írta:
Coyote írta:
lbalog írta:
Coyote írta:
vivaladiesel írta:
lbalog írta: Sziasztok! remélem jár erre valaki mostanság.....
Szóval a szitu: beül "hideg" motorú (40 fok van kint) autó, klíma bekapcs, ami jól működik, megy 25km majd leáll 2 órára , újra beül indít és klíma NEM HŰT!
- a digit panel mindent jól mutat, a ventik mennek és szabályozható minden csak a hideg nem akar jönni
- a biztosítékok jók, megnéztem ( 28,62,63)
- olyan mintha a klíma kompresszor nem indulna el: nincs az a jellegzetes hang, sem a fordulatszám nem emelkedik alapjáraton amikor ki-be kapcsolgatom a hópihét (világít-nem világít)
E46 320D 2004 kombi
valaki esetleg????
Kint vagyok Horvátba és a szervíz itt nem a legolcsóbb, főleg magyar rendszámmal
thnx


Elképzelhető, hogy fűtéscsap... Nincs véletlenül kevés gáz a rendszerben? Mikor volt töltve utoljára?


Nálunk egy gázfeltöltés 10.000 alatt van, szóval annyira azért nem is horror, mint amennyit ér...


töltve bizony régen volt de eddig jól hűtött, azt gondoltam, hogy ha már csak hűvöset lehel akkor kell tölteni, ha elér egy kritikus szint alá a gáz mennyisége, akkor 1x csak nuku hideg? és még a kompresszor sem kapcsol be



A kevés gáznál nuku hideg, egyik pillanatról a másikra: velem is előfordult Mazdánál. A kompresszor be nem kapcsolását nem tudom, hogy ez megmagyarázza-e, talán figyeli a nyomást? Nem tudom

remélem igazad lesz: még ez a leg 1xűbb és azt még itt kint is meg tudom csináltatni nagy lehúzás nélül
majd visszajelzek mi volt a gigszer /már ha elkészült /
köszi mindenkinek a gyors infokat



Azért ahol feltölteted, előtte nézzenek rá - lehet, hogy ránézésre megtalálják, hogy problémád van. Ha kételkedsz, akkor inkább hozd haza, nehogy lehúzzanak.

Az is igaz, hogy jobb szeretném olyan helyen megcsináltatni, ahova aztán visza is tudom vinni, gond esetén


valószinüleg kevés a gázod ugyanis ha kevés vagy tul sok a gáz a nyomásérzékelö nem engedi bekapcsolni a kompresszort hogy ne károsodjon. ellenőriztesd a gáz mennyiséget,vákuumoltasd le és nézesdd meg a szivárgást (töltenek bele neonzöld lötyit) és uv lámpával megkeresik a szivárgást


Hát Srácok megnézettem itt kint:
- a gáz félig volt benne /340g vs 680g/ eddig ok...de a többi

- amiért nem ment, hogy a kompresszort hajtó ékszíj le volt dobva
- azért volt ledobva, mert a vezérműtengelyen lévő tárcsa belseje félig szét volt szakadva (gyári eredeti)
- mivel amikor ezt megláttam, már egy métert sem gurulhattam az autóval így jól beszívtam, ott kellett megcsináltatnom: tárcsa+2 ékszíj+340gr gáz+szerelés= 4000kn (160.000Ft)




csavargo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz csavargo

Törzsvendég

Elismertség: 8% (9 pont) | Hozzászólások: 112

Elküldve: 2012. június 22. péntek, 14:05


lbalog írta:
Coyote írta:
lbalog írta:
Coyote írta:
lbalog írta:
Coyote írta:
vivaladiesel írta:
lbalog írta: Sziasztok! remélem jár erre valaki mostanság.....
Szóval a szitu: beül "hideg" motorú (40 fok van kint) autó, klíma bekapcs, ami jól működik, megy 25km majd leáll 2 órára , újra beül indít és klíma NEM HŰT!
- a digit panel mindent jól mutat, a ventik mennek és szabályozható minden csak a hideg nem akar jönni
- a biztosítékok jók, megnéztem ( 28,62,63)
- olyan mintha a klíma kompresszor nem indulna el: nincs az a jellegzetes hang, sem a fordulatszám nem emelkedik alapjáraton amikor ki-be kapcsolgatom a hópihét (világít-nem világít)
E46 320D 2004 kombi
valaki esetleg????
Kint vagyok Horvátba és a szervíz itt nem a legolcsóbb, főleg magyar rendszámmal
thnx


Elképzelhető, hogy fűtéscsap... Nincs véletlenül kevés gáz a rendszerben? Mikor volt töltve utoljára?


Nálunk egy gázfeltöltés 10.000 alatt van, szóval annyira azért nem is horror, mint amennyit ér...


töltve bizony régen volt de eddig jól hűtött, azt gondoltam, hogy ha már csak hűvöset lehel akkor kell tölteni, ha elér egy kritikus szint alá a gáz mennyisége, akkor 1x csak nuku hideg? és még a kompresszor sem kapcsol be



A kevés gáznál nuku hideg, egyik pillanatról a másikra: velem is előfordult Mazdánál. A kompresszor be nem kapcsolását nem tudom, hogy ez megmagyarázza-e, talán figyeli a nyomást? Nem tudom

remélem igazad lesz: még ez a leg 1xűbb és azt még itt kint is meg tudom csináltatni nagy lehúzás nélül
majd visszajelzek mi volt a gigszer /már ha elkészült /
köszi mindenkinek a gyors infokat



Azért ahol feltölteted, előtte nézzenek rá - lehet, hogy ránézésre megtalálják, hogy problémád van. Ha kételkedsz, akkor inkább hozd haza, nehogy lehúzzanak.

Az is igaz, hogy jobb szeretném olyan helyen megcsináltatni, ahova aztán visza is tudom vinni, gond esetén


valószinüleg kevés a gázod ugyanis ha kevés vagy tul sok a gáz a nyomásérzékelö nem engedi bekapcsolni a kompresszort hogy ne károsodjon. ellenőriztesd a gáz mennyiséget,vákuumoltasd le és nézesdd meg a szivárgást (töltenek bele neonzöld lötyit) és uv lámpával megkeresik a szivárgást


lbalog
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz lbalog

Újonc

Elismertség: 4% (2 pont) | Hozzászólások: 47

Elküldve: 2012. június 22. péntek, 13:31


Coyote írta:
lbalog írta:
Coyote írta:
lbalog írta:
Coyote írta:
vivaladiesel írta:
lbalog írta: Sziasztok! remélem jár erre valaki mostanság.....
Szóval a szitu: beül "hideg" motorú (40 fok van kint) autó, klíma bekapcs, ami jól működik, megy 25km majd leáll 2 órára , újra beül indít és klíma NEM HŰT!
- a digit panel mindent jól mutat, a ventik mennek és szabályozható minden csak a hideg nem akar jönni
- a biztosítékok jók, megnéztem ( 28,62,63)
- olyan mintha a klíma kompresszor nem indulna el: nincs az a jellegzetes hang, sem a fordulatszám nem emelkedik alapjáraton amikor ki-be kapcsolgatom a hópihét (világít-nem világít)
E46 320D 2004 kombi
valaki esetleg????
Kint vagyok Horvátba és a szervíz itt nem a legolcsóbb, főleg magyar rendszámmal
thnx


Elképzelhető, hogy fűtéscsap... Nincs véletlenül kevés gáz a rendszerben? Mikor volt töltve utoljára?


Nálunk egy gázfeltöltés 10.000 alatt van, szóval annyira azért nem is horror, mint amennyit ér...


töltve bizony régen volt de eddig jól hűtött, azt gondoltam, hogy ha már csak hűvöset lehel akkor kell tölteni, ha elér egy kritikus szint alá a gáz mennyisége, akkor 1x csak nuku hideg? és még a kompresszor sem kapcsol be



A kevés gáznál nuku hideg, egyik pillanatról a másikra: velem is előfordult Mazdánál. A kompresszor be nem kapcsolását nem tudom, hogy ez megmagyarázza-e, talán figyeli a nyomást? Nem tudom

remélem igazad lesz: még ez a leg 1xűbb és azt még itt kint is meg tudom csináltatni nagy lehúzás nélül
majd visszajelzek mi volt a gigszer /már ha elkészült /
köszi mindenkinek a gyors infokat



Azért ahol feltölteted, előtte nézzenek rá - lehet, hogy ránézésre megtalálják, hogy problémád van. Ha kételkedsz, akkor inkább hozd haza, nehogy lehúzzanak.

Az is igaz, hogy jobb szeretném olyan helyen megcsináltatni, ahova aztán visza is tudom vinni, gond esetén


vivaladiesel
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vivaladiesel

BMWfanatic

Elismertség: 11% (58 pont) | Hozzászólások: 495

Elküldve: 2012. június 22. péntek, 12:56


Töltesd fel gázzal. Nem nagy összeg...
Egyébként ha kevés a gáz benne akkor nem kapcsol be a kompresszor!!

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. június 22. péntek, 10:43


lbalog írta:
Coyote írta:
lbalog írta:
Coyote írta:
vivaladiesel írta:
lbalog írta: Sziasztok! remélem jár erre valaki mostanság.....
Szóval a szitu: beül "hideg" motorú (40 fok van kint) autó, klíma bekapcs, ami jól működik, megy 25km majd leáll 2 órára , újra beül indít és klíma NEM HŰT!
- a digit panel mindent jól mutat, a ventik mennek és szabályozható minden csak a hideg nem akar jönni
- a biztosítékok jók, megnéztem ( 28,62,63)
- olyan mintha a klíma kompresszor nem indulna el: nincs az a jellegzetes hang, sem a fordulatszám nem emelkedik alapjáraton amikor ki-be kapcsolgatom a hópihét (világít-nem világít)
E46 320D 2004 kombi
valaki esetleg????
Kint vagyok Horvátba és a szervíz itt nem a legolcsóbb, főleg magyar rendszámmal
thnx


Elképzelhető, hogy fűtéscsap... Nincs véletlenül kevés gáz a rendszerben? Mikor volt töltve utoljára?


Nálunk egy gázfeltöltés 10.000 alatt van, szóval annyira azért nem is horror, mint amennyit ér...


töltve bizony régen volt de eddig jól hűtött, azt gondoltam, hogy ha már csak hűvöset lehel akkor kell tölteni, ha elér egy kritikus szint alá a gáz mennyisége, akkor 1x csak nuku hideg? és még a kompresszor sem kapcsol be



A kevés gáznál nuku hideg, egyik pillanatról a másikra: velem is előfordult Mazdánál. A kompresszor be nem kapcsolását nem tudom, hogy ez megmagyarázza-e, talán figyeli a nyomást? Nem tudom

remélem igazad lesz: még ez a leg 1xűbb és azt még itt kint is meg tudom csináltatni nagy lehúzás nélül
majd visszajelzek mi volt a gigszer /már ha elkészült /
köszi mindenkinek a gyors infokat



Azért ahol feltölteted, előtte nézzenek rá - lehet, hogy ránézésre megtalálják, hogy problémád van. Ha kételkedsz, akkor inkább hozd haza, nehogy lehúzzanak.

lbalog
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz lbalog

Újonc

Elismertség: 4% (2 pont) | Hozzászólások: 47

Elküldve: 2012. június 22. péntek, 10:41


Coyote írta:
lbalog írta:
Coyote írta:
vivaladiesel írta:
lbalog írta: Sziasztok! remélem jár erre valaki mostanság.....
Szóval a szitu: beül "hideg" motorú (40 fok van kint) autó, klíma bekapcs, ami jól működik, megy 25km majd leáll 2 órára , újra beül indít és klíma NEM HŰT!
- a digit panel mindent jól mutat, a ventik mennek és szabályozható minden csak a hideg nem akar jönni
- a biztosítékok jók, megnéztem ( 28,62,63)
- olyan mintha a klíma kompresszor nem indulna el: nincs az a jellegzetes hang, sem a fordulatszám nem emelkedik alapjáraton amikor ki-be kapcsolgatom a hópihét (világít-nem világít)
E46 320D 2004 kombi
valaki esetleg????
Kint vagyok Horvátba és a szervíz itt nem a legolcsóbb, főleg magyar rendszámmal
thnx


Elképzelhető, hogy fűtéscsap... Nincs véletlenül kevés gáz a rendszerben? Mikor volt töltve utoljára?


Nálunk egy gázfeltöltés 10.000 alatt van, szóval annyira azért nem is horror, mint amennyit ér...


töltve bizony régen volt de eddig jól hűtött, azt gondoltam, hogy ha már csak hűvöset lehel akkor kell tölteni, ha elér egy kritikus szint alá a gáz mennyisége, akkor 1x csak nuku hideg? és még a kompresszor sem kapcsol be



A kevés gáznál nuku hideg, egyik pillanatról a másikra: velem is előfordult Mazdánál. A kompresszor be nem kapcsolását nem tudom, hogy ez megmagyarázza-e, talán figyeli a nyomást? Nem tudom

remélem igazad lesz: még ez a leg 1xűbb és azt még itt kint is meg tudom csináltatni nagy lehúzás nélül
majd visszajelzek mi volt a gigszer /már ha elkészült /
köszi mindenkinek a gyors infokat



lbalog
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz lbalog

Újonc

Elismertség: 4% (2 pont) | Hozzászólások: 47

Elküldve: 2012. június 22. péntek, 10:37


vivaladiesel írta:
lbalog írta: Sziasztok! remélem jár erre valaki mostanság.....
Szóval a szitu: beül "hideg" motorú (40 fok van kint) autó, klíma bekapcs, ami jól működik, megy 25km majd leáll 2 órára , újra beül indít és klíma NEM HŰT!
- a digit panel mindent jól mutat, a ventik mennek és szabályozható minden csak a hideg nem akar jönni
- a biztosítékok jók, megnéztem ( 28,62,63)
- olyan mintha a klíma kompresszor nem indulna el: nincs az a jellegzetes hang, sem a fordulatszám nem emelkedik alapjáraton amikor ki-be kapcsolgatom a hópihét (világít-nem világít)
E46 320D 2004 kombi
valaki esetleg????
Kint vagyok Horvátba és a szervíz itt nem a legolcsóbb, főleg magyar rendszámmal
thnx


Elképzelhető, hogy fűtéscsap... Nincs véletlenül kevés gáz a rendszerben? Mikor volt töltve utoljára?


ezt a fűtéscsapot nem ismerem: kifejtenéd hol van és mi az és mit csinál, hogy ezt produkálja / nem meleget fúj, csak a külső hőfokot kb.../?



Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. június 22. péntek, 10:36


lbalog írta:
Coyote írta:
vivaladiesel írta:
lbalog írta: Sziasztok! remélem jár erre valaki mostanság.....
Szóval a szitu: beül "hideg" motorú (40 fok van kint) autó, klíma bekapcs, ami jól működik, megy 25km majd leáll 2 órára , újra beül indít és klíma NEM HŰT!
- a digit panel mindent jól mutat, a ventik mennek és szabályozható minden csak a hideg nem akar jönni
- a biztosítékok jók, megnéztem ( 28,62,63)
- olyan mintha a klíma kompresszor nem indulna el: nincs az a jellegzetes hang, sem a fordulatszám nem emelkedik alapjáraton amikor ki-be kapcsolgatom a hópihét (világít-nem világít)
E46 320D 2004 kombi
valaki esetleg????
Kint vagyok Horvátba és a szervíz itt nem a legolcsóbb, főleg magyar rendszámmal
thnx


Elképzelhető, hogy fűtéscsap... Nincs véletlenül kevés gáz a rendszerben? Mikor volt töltve utoljára?


Nálunk egy gázfeltöltés 10.000 alatt van, szóval annyira azért nem is horror, mint amennyit ér...


töltve bizony régen volt de eddig jól hűtött, azt gondoltam, hogy ha már csak hűvöset lehel akkor kell tölteni, ha elér egy kritikus szint alá a gáz mennyisége, akkor 1x csak nuku hideg? és még a kompresszor sem kapcsol be



A kevés gáznál nuku hideg, egyik pillanatról a másikra: velem is előfordult Mazdánál. A kompresszor be nem kapcsolását nem tudom, hogy ez megmagyarázza-e, talán figyeli a nyomást? Nem tudom


lbalog
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz lbalog

Újonc

Elismertség: 4% (2 pont) | Hozzászólások: 47

Elküldve: 2012. június 22. péntek, 10:34


Coyote írta:
vivaladiesel írta:
lbalog írta: Sziasztok! remélem jár erre valaki mostanság.....
Szóval a szitu: beül "hideg" motorú (40 fok van kint) autó, klíma bekapcs, ami jól működik, megy 25km majd leáll 2 órára , újra beül indít és klíma NEM HŰT!
- a digit panel mindent jól mutat, a ventik mennek és szabályozható minden csak a hideg nem akar jönni
- a biztosítékok jók, megnéztem ( 28,62,63)
- olyan mintha a klíma kompresszor nem indulna el: nincs az a jellegzetes hang, sem a fordulatszám nem emelkedik alapjáraton amikor ki-be kapcsolgatom a hópihét (világít-nem világít)
E46 320D 2004 kombi
valaki esetleg????
Kint vagyok Horvátba és a szervíz itt nem a legolcsóbb, főleg magyar rendszámmal
thnx


Elképzelhető, hogy fűtéscsap... Nincs véletlenül kevés gáz a rendszerben? Mikor volt töltve utoljára?


Nálunk egy gázfeltöltés 10.000 alatt van, szóval annyira azért nem is horror, mint amennyit ér...


töltve bizony régen volt de eddig jól hűtött, azt gondoltam, hogy ha már csak hűvöset lehel akkor kell tölteni, ha elér egy kritikus szint alá a gáz mennyisége, akkor 1x csak nuku hideg? és még a kompresszor sem kapcsol be



Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. június 22. péntek, 09:24


vivaladiesel írta:
lbalog írta: Sziasztok! remélem jár erre valaki mostanság.....
Szóval a szitu: beül "hideg" motorú (40 fok van kint) autó, klíma bekapcs, ami jól működik, megy 25km majd leáll 2 órára , újra beül indít és klíma NEM HŰT!
- a digit panel mindent jól mutat, a ventik mennek és szabályozható minden csak a hideg nem akar jönni
- a biztosítékok jók, megnéztem ( 28,62,63)
- olyan mintha a klíma kompresszor nem indulna el: nincs az a jellegzetes hang, sem a fordulatszám nem emelkedik alapjáraton amikor ki-be kapcsolgatom a hópihét (világít-nem világít)
E46 320D 2004 kombi
valaki esetleg????
Kint vagyok Horvátba és a szervíz itt nem a legolcsóbb, főleg magyar rendszámmal
thnx


Elképzelhető, hogy fűtéscsap... Nincs véletlenül kevés gáz a rendszerben? Mikor volt töltve utoljára?


Nálunk egy gázfeltöltés 10.000 alatt van, szóval annyira azért nem is horror, mint amennyit ér...