státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2013. július 27. szombat, 15:40


Ha kopog az eleje - itt egy újabb, pénztárcabarát megoldás :
e46 lengőkar felújítás, cserélt gömbfejekkel, igény szerint Lemförder, Meyle HD , vagy bármilyen más gömbfejjel. Lényeges, hogy a továbbiakban, ha ismét elkopott a gömbfej már cserélheted magadnak otthon, szerelődnél, stb... !
( Cseredarab szükséges, igény szerint adok hozzá poliuretán vagy új egyéb szilentet bármilyen gyártmányban ) Ha érdekel , írj pü-t.
Bocs a reklámért, de gondolom sok embert érint...






hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2013. február 21. csütörtök, 20:23


sumi20 írta: Üdv!
Olyan dologban kérnék segítséget, hogy e46-ban az első lengőkarok belső csavarját hogyan lehet leszedni. Le kell csavarni a bölcsőt, vagy a motor felől kell megpróbálni.
Előre is köszönöm a segítséget.

Szia!
Alulról is hozzá lehet férni csillagkulccsal.



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 323Ci
Évjárat: 2000

státusz Hondras

Újonc

Elismertség: 7% (3 pont) | Hozzászólások: 42

Elküldve: 2013. február 21. csütörtök, 20:19


sumi20 írta: Üdv!
Olyan dologban kérnék segítséget, hogy e46-ban az első lengőkarok belső csavarját hogyan lehet leszedni. Le kell csavarni a bölcsőt, vagy a motor felől kell megpróbálni.
Előre is köszönöm a segítséget.


Nem kell levenni, felülről hozzáférsz 3db fél colos dugókulcs hajtószár hosszabbítással.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz sumi20

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 37

Elküldve: 2013. február 21. csütörtök, 16:25


Üdv!
Olyan dologban kérnék segítséget, hogy e46-ban az első lengőkarok belső csavarját hogyan lehet leszedni. Le kell csavarni a bölcsőt, vagy a motor felől kell megpróbálni.
Előre is köszönöm a segítséget.

e46f4n

státusz e46f4n

Újonc

Elismertség: 5% (3 pont) | Hozzászólások: 51

Elküldve: 2012. november 25. vasárnap, 12:11


Ok, s miben derul ki, hogy lengokar is cseres vagy csak eppen a hatso szilent a lengokaron? Ugy ertem, maga a lengokar, hogy tud meghibasodni? Nem csak a szilent megy tropara? Illetve ezt szetben cserelendo vgay lehet kulon is? Illetve celszeru-e egyben cserelni?

Nagyon enyhe kopogast hallok a kocsi orra felol! Elotte erosebb volt, de kicsereltuk a stabpalcakat es a hozza tartozo szilenteket! Viszont nekem tovabbra is zavar az az enyhe kopogas. Korabbi vizsgalat alkalmaval mar eszrevettuk, hogy lengokar is lassan cseres lehet, de gondolom mas az ingerkuszob, eppen ezert ami neki meg siman elmegy az engem mar zavar...

Varom a srgitseget ujfent, laikus vagyok az a helyzet!

vivaladiesel
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vivaladiesel

BMWfanatic

Elismertség: 11% (58 pont) | Hozzászólások: 495

Elküldve: 2012. november 25. vasárnap, 09:57


e46f4n írta: Lengokar cserere keresek szerelot! Olyat anol van megfelelo presgep es ertenek is mondjuk a bmw-hez! Valami otlet?

Illetve magam vegyem meg a lengokarokat, vagy bizzam ezt szerelore? E46 nal egyben cseres a lengokar gombfejekkel?


Szoval kene valami jo megbizhato futomuves pesten elsosorban!
Varom az otleteket, koszi!


Keresd Muha Attila mestert vagy az NT Auto-t. (a szerviz értékelésben és google-ben megtalálod őket)
Én az alkatrészeket magamnak szoktam venni. A Lemförderrel például biztos nem nyúlsz mellé.


e46f4n

státusz e46f4n

Újonc

Elismertség: 5% (3 pont) | Hozzászólások: 51

Elküldve: 2012. november 25. vasárnap, 09:35


Lengokar cserere keresek szerelot! Olyat anol van megfelelo presgep es ertenek is mondjuk a bmw-hez! Valami otlet?

Illetve magam vegyem meg a lengokarokat, vagy bizzam ezt szerelore? E46 nal egyben cseres a lengokar gombfejekkel?


Szoval kene valami jo megbizhato futomuves pesten elsosorban!
Varom az otleteket, koszi!


jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2012. július 22. vasárnap, 20:14


A következő a lengéscsillapító lett volna amit mondani akartam.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz laci320d

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (7 pont) | Hozzászólások: 332

Elküldve: 2012. július 22. vasárnap, 17:38


Lekötöttem a stab rudat, mentem egy kört kopogás fenn áll, toronycsapágyak újak! Viszont egy valamit megfigyeltem megemeltem jobboldalon elöl az autót, és emeléskor a gátló olyan tünetet produkál mintha egy ponton megszorulna pattan egyet és ezt a hangot hallani egyeletlen úton is kanyarodáskor.
laci320d írta:
jrtom írta: Stab.rúd szilentek??

Azt néztem meg most, eléggé viseltesnek tünnek, attól kopoghat kanyarodáskor rossz úton?

laci320d írta: Sziasztok!

Olyan gondom támadt a futóművel,hogy kanyarodásnál valami kopog a jobb elejében egyenletlen úton de legfőképp ha balra kanyarodok.

A lengőkarok újak,szilenttel együtt.Kutyacsont 1 éves nem lóg kormányösszekötő nem lóg.

Amit tudni kell állitható futómű van a kocsi alatt.

Valaki tud segíteni?

Köszi üdv








hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2012. július 22. vasárnap, 15:28


laci320d írta: Sziasztok!

Olyan gondom támadt a futóművel,hogy kanyarodásnál valami kopog a jobb elejében egyenletlen úton de legfőképp ha balra kanyarodok.

A lengőkarok újak,szilenttel együtt.Kutyacsont 1 éves nem lóg kormányösszekötő nem lóg.

Amit tudni kell állitható futómű van a kocsi alatt.

Valaki tud segíteni?

Köszi üdv


Toronycsapágy?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz laci320d

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (7 pont) | Hozzászólások: 332

Elküldve: 2012. július 22. vasárnap, 14:53


jrtom írta: Stab.rúd szilentek??

Azt néztem meg most, eléggé viseltesnek tünnek, attól kopoghat kanyarodáskor rossz úton?

laci320d írta: Sziasztok!

Olyan gondom támadt a futóművel,hogy kanyarodásnál valami kopog a jobb elejében egyenletlen úton de legfőképp ha balra kanyarodok.

A lengőkarok újak,szilenttel együtt.Kutyacsont 1 éves nem lóg kormányösszekötő nem lóg.

Amit tudni kell állitható futómű van a kocsi alatt.

Valaki tud segíteni?

Köszi üdv






jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2012. július 22. vasárnap, 14:42


Stab.rúd szilentek??

laci320d írta: Sziasztok!

Olyan gondom támadt a futóművel,hogy kanyarodásnál valami kopog a jobb elejében egyenletlen úton de legfőképp ha balra kanyarodok.

A lengőkarok újak,szilenttel együtt.Kutyacsont 1 éves nem lóg kormányösszekötő nem lóg.

Amit tudni kell állitható futómű van a kocsi alatt.

Valaki tud segíteni?

Köszi üdv




autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz laci320d

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (7 pont) | Hozzászólások: 332

Elküldve: 2012. július 22. vasárnap, 13:36


Sziasztok!

Olyan gondom támadt a futóművel,hogy kanyarodásnál valami kopog a jobb elejében egyenletlen úton de legfőképp ha balra kanyarodok.

A lengőkarok újak,szilenttel együtt.Kutyacsont 1 éves nem lóg kormányösszekötő nem lóg.

Amit tudni kell állitható futómű van a kocsi alatt.

Valaki tud segíteni?

Köszi üdv

drherczeg
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2000

státusz drherczeg

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 12

Elküldve: 2012. április 09. hétfő, 12:08


hil írta: Sziasztok!
Kopogott a jobb eleje. Több futóműveshez elvittem, nem volt ötletük. Aztán ma felkerestem a TeamT Work-ot http://www.teamtwork.hu/ azzal, hogy lengőkart kéne cserélni. Telefonon előzetesen megbeszéltük a dolgot, mondták, hogy van is általuk felújított lengőkar. Zsírzógombos gömbfejeket ők préselik be, 1 db lengőkar 32000pénzike+5000 a ki/be szerelés. Megnézték az autót és amikor a szerelő beállt vele, megállapította, hogy nagy gáz van a kormánnyal is. Ezt már én is észrevettem, hogy a tekerés egyik oldalán a vége felé megszorul, de nem akartam foglalkozni vele. Megnézte a lengőkart és amikor lekötötte, akkor lehetett látni a nem kis lógását. Érdekes, hogy a helyén meg se moccant. Nálam volt az eredeti, 54146 Km-el ezelőtt kicserélt gyári lengőkara szilentjével, (amit érzésem szerint, potyára cseréltettek ki, dehát a műszaki vizsgán mondták, hogy cserés) amit megnézett és azt mondta hibátlan. Érdekes, hogy a Febi csak ennyit tudott elmenni!Annak ellenére, hogy volt náluk készen általuk felújított darab, mégsem arra beszélt rá, hanem visszarakta az eredetit. A kormányműből kijövő tolórúd a bal oldalon (megmutatta) le fel irányban igen nagyon lötyögött. Levette a gumiharangot és mivel ott nem volt olaj, ami a nagy bajra utalt volna, valami elkopott bizbaszt kicserélt benne (ők gyártották bele 30 000Ft), beállították a kormány művet és ezzel kész is lett a beavatkozás. Szó mi szó nagyon jó lett minden: kopogás megszűnt, kormány KÖNNYEN és akadás mentesen végig tekerhető.
A műhelyük: régi műhely, igazi kóceráj benyomását kelti az emberben, de: vannak gépeik:két nagy eszterga, palást köszörü, marógép, oszlopos fúrógép,gömbköszörü, többféle , hatalmas hidraulikus prés, rengeteg célszerszám, futómű állító pad, hogy csak a lényeget említsem, tehát mindenféle futóművel kapcsolatos gépmunkát IS el tudnak végezni. Nagyon nagyon szimpatikus volt a hozzáállásuk, hogy nem az általuk már felújított darabot akarták mindenképpen eladni.

Én ezek után, nagyon ajánlom őket mindenkinek!!

Bocsánat, ha túl hosszú voltam, de a mai világban ilyennel már ritkán találkozhatunk











Köszönöm az ötletet, én pont most akarom elvinni futóműveshez, mert a jobb első kerék lötyög kicsit, meg jobbra húz az egész autó, de akkor ide a TeamT-workhoz viszem. Ez ami a XVII. ker Csabai úton van, igaz? Mert egyszer elvittem a Ott szervízbe, de ott féktárcsákat meg fékbetéteket is cseréltetni akarták, pedig azok teljesen jó állapotban vannak. Ezt nem igazán értettem (a pénzt leszámítva).

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz seducertt

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2012. április 05. csütörtök, 08:44


K_Gergo írta:
bbubbuka írta: Tegnap mentem egy picit hosszabb távon és ismét hallottam a hangot mielőtt beparkoltam.
Tehát tudok most már annyit, hogy amikor az autó kellően fel van melegedve akkor hallom ezt a nyikorgást kizárólag. Így esetleg lehet valamire következtetni? Én csak a fék/tárcsa kombinációra tudok gondolni.. Még mindig csak ilyen 5km/h sebességnél hallani és álló autónál semmit.


álló autónál (nem járó motorral) elég ritkán hallani zajokat...ha pedig 5km/h-nál gyorsabban mész lehet elnyomja a gördülési/szél/motor/menetzaj.
"Én csak a fék/tárcsa kombinációra tudok gondolni."
Jó tipp, Hil szerintem ezért írta, hogy emeld fel a gyanús keréknél a kocsit, és forgasd meg a kereket, ha akkor is hallod, jó eséllyel fék lesz.

írtad, hogy cserélni kell a tárcsákat/betéteket: első körben tedd ezt meg, aztán fülelj újra. nekem is zajongott, mikor már a végét járta a betét.


Lehet kerékcsapágy is.