vidarene1991
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz vidarene1991

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 69

Elküldve: 2013. december 03. kedd, 17:46


Hali!jobb keréknél zörög valami elég hangosan,de csak ha élesen kanyarodok balra!olyan gyorsan csörgö vibráló hang!a stabilizátorok kb 10000km futottak de néztem ököt még nem azok zörögnek...esetleg a két gumi az alján a stabilizátornál???csinálhat hangot???
tipp valaki???



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. december 03. kedd, 17:49

SP_323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz SP_323i

BMWfanatic

Elismertség: 5% (24 pont) | Hozzászólások: 432

Elküldve: 2013. november 19. kedd, 13:16


jlaci74 írta:
SP_323i írta:
anubisz írta:
hancurozo írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
jons írta:
hancurozo írta:
Lengőkarban tudok nyilatkozni. Optimal lengőkar szilenttel együtt (kedvezménnyel 30e) 100e km-t biztos bír.


Optimal lengőkar hasonló árban vettem, 15k km alatt kuka.


100 ezret? ez most vicc,vagy komoly? Gondolom garázsba állva. Ha valaki tud ilyet ami 100 ezret bír, én biztos olyat veszek.


ha garázsban áll, akkor hamarabb elérik, de a km nem megy bele


Nekem az van benne. (és ennyit már futott) Műszaki előtt néztem meg. Semmi baj vele, nem lóg. Cseréltem másnak is (neki 45e-t bírt)(de szerintem ezért az árért neki is megérte).
Én 90%-ban a 10-es úton használom. Télen a gyári 15" alufelnikkel (amivel eladták az autót új korában), nyáron 8x17" et35 225/45.
A kerékagy csapágy viszont most lett cserés. (még gyári volt)


Hát szerencsés vagy, bár sima úton,utakon biztos kibír annyit. de a 15 ezer is durva, akkor már megéri a gyári a szervizbe,azon legalább van 2 év garancia, sajnos az is tönkre megy, és pont mindig a 2 év lejárta után


Az optimalt nem ismerem, mert eddig LEMFORDER volt a vas alatt. A jobb eleje 130eKm-et bírt a bal eleje még bírná, de gép szerint inkább cserés úgyhogy az csak 100eKm-t futott.
Viszont most volt lehetőségem Mayle HD-ket venni jó árban és fantasztikus élmény.
Soha nem gondoltam volna, hogy ennyire megérezni a kocsi viselkedésén 4db gömbfejet, pedig korábban is márkás darab volt alatta, de a HD nagyonráver.
ja és fő vadász terület BP, de volt idő, amikor UA-ba kellett aszonyka miatt járni havonta és ügye ott se babapopsi állapotúak az utak...


Azért érzed a különbséget a Meyle és a Lemf. lengőkar között, mert előbbiben nem gumiágyas a szélső gömbfej. Ezáltal olyan mint a gyári M-es lengőkar, jobb a kormányreakció, közvetlenebb a viselkedése, feszesebb az egész.
Egyébként én is így újítom fel csak Lemförder gömbfejekkel...
( Egyébként ne legyen igazam, de az istenített Meyle HD nem fog 130e. km-t elmenni ... )


Ahha
én csak az érzetet tudtam leírni, de itt az ok is
thx

ui
tényleg ne legyen igazad a többit meg priv-ben, mert van ám hátsó futómű is a lábjegyzetedből beugrot egyből pár kérdés ami nem ide való

státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2013. november 19. kedd, 09:54


SP_323i írta:
anubisz írta:
hancurozo írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
jons írta:
hancurozo írta:
Lengőkarban tudok nyilatkozni. Optimal lengőkar szilenttel együtt (kedvezménnyel 30e) 100e km-t biztos bír.


Optimal lengőkar hasonló árban vettem, 15k km alatt kuka.


100 ezret? ez most vicc,vagy komoly? Gondolom garázsba állva. Ha valaki tud ilyet ami 100 ezret bír, én biztos olyat veszek.


ha garázsban áll, akkor hamarabb elérik, de a km nem megy bele


Nekem az van benne. (és ennyit már futott) Műszaki előtt néztem meg. Semmi baj vele, nem lóg. Cseréltem másnak is (neki 45e-t bírt)(de szerintem ezért az árért neki is megérte).
Én 90%-ban a 10-es úton használom. Télen a gyári 15" alufelnikkel (amivel eladták az autót új korában), nyáron 8x17" et35 225/45.
A kerékagy csapágy viszont most lett cserés. (még gyári volt)


Hát szerencsés vagy, bár sima úton,utakon biztos kibír annyit. de a 15 ezer is durva, akkor már megéri a gyári a szervizbe,azon legalább van 2 év garancia, sajnos az is tönkre megy, és pont mindig a 2 év lejárta után


Az optimalt nem ismerem, mert eddig LEMFORDER volt a vas alatt. A jobb eleje 130eKm-et bírt a bal eleje még bírná, de gép szerint inkább cserés úgyhogy az csak 100eKm-t futott.
Viszont most volt lehetőségem Mayle HD-ket venni jó árban és fantasztikus élmény.
Soha nem gondoltam volna, hogy ennyire megérezni a kocsi viselkedésén 4db gömbfejet, pedig korábban is márkás darab volt alatta, de a HD nagyonráver.
ja és fő vadász terület BP, de volt idő, amikor UA-ba kellett aszonyka miatt járni havonta és ügye ott se babapopsi állapotúak az utak...


Azért érzed a különbséget a Meyle és a Lemf. lengőkar között, mert előbbiben nem gumiágyas a szélső gömbfej. Ezáltal olyan mint a gyári M-es lengőkar, jobb a kormányreakció, közvetlenebb a viselkedése, feszesebb az egész.
Egyébként én is így újítom fel csak Lemförder gömbfejekkel...
( Egyébként ne legyen igazam, de az istenített Meyle HD nem fog 130e. km-t elmenni ... )


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz ember84

BMWfanatic

Elismertség: 3% (24 pont) | Hozzászólások: 627

Elküldve: 2013. november 18. hétfő, 21:02


SP_323i írta:
anubisz írta:
hancurozo írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
jons írta:
hancurozo írta:
Lengőkarban tudok nyilatkozni. Optimal lengőkar szilenttel együtt (kedvezménnyel 30e) 100e km-t biztos bír.


Optimal lengőkar hasonló árban vettem, 15k km alatt kuka.


100 ezret? ez most vicc,vagy komoly? Gondolom garázsba állva. Ha valaki tud ilyet ami 100 ezret bír, én biztos olyat veszek.


ha garázsban áll, akkor hamarabb elérik, de a km nem megy bele


Nekem az van benne. (és ennyit már futott) Műszaki előtt néztem meg. Semmi baj vele, nem lóg. Cseréltem másnak is (neki 45e-t bírt)(de szerintem ezért az árért neki is megérte).
Én 90%-ban a 10-es úton használom. Télen a gyári 15" alufelnikkel (amivel eladták az autót új korában), nyáron 8x17" et35 225/45.
A kerékagy csapágy viszont most lett cserés. (még gyári volt)

A legjobbat akkor csinálnátok,ha elküldenétek a lengőkarokat Jlaci-nak,aztán visszakapnád kicserélt gömfejekkel,mondjuk Lemförder-el.
Hát szerencsés vagy, bár sima úton,utakon biztos kibír annyit. de a 15 ezer is durva, akkor már megéri a gyári a szervizbe,azon legalább van 2 év garancia, sajnos az is tönkre megy, és pont mindig a 2 év lejárta után


Az optimalt nem ismerem, mert eddig LEMFORDER volt a vas alatt. A jobb eleje 130eKm-et bírt a bal eleje még bírná, de gép szerint inkább cserés úgyhogy az csak 100eKm-t futott.
Viszont most volt lehetőségem Mayle HD-ket venni jó árban és fantasztikus élmény.
Soha nem gondoltam volna, hogy ennyire megérezni a kocsi viselkedésén 4db gömbfejet, pedig korábban is márkás darab volt alatta, de a HD nagyonráver.
ja és fő vadász terület BP, de volt idő, amikor UA-ba kellett aszonyka miatt járni havonta és ügye ott se babapopsi állapotúak az utak...



A legjobbat akkor csinálnátok,ha elküldenétek a lengőkarokat Jlaci-nak,aztán visszakapnád kicserélt gömfejekkel,mondjuk Lemförder-el.


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. november 18. hétfő, 21:03

SP_323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz SP_323i

BMWfanatic

Elismertség: 5% (24 pont) | Hozzászólások: 432

Elküldve: 2013. november 18. hétfő, 15:28


anubisz írta:
hancurozo írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
jons írta:
hancurozo írta:
Lengőkarban tudok nyilatkozni. Optimal lengőkar szilenttel együtt (kedvezménnyel 30e) 100e km-t biztos bír.


Optimal lengőkar hasonló árban vettem, 15k km alatt kuka.


100 ezret? ez most vicc,vagy komoly? Gondolom garázsba állva. Ha valaki tud ilyet ami 100 ezret bír, én biztos olyat veszek.


ha garázsban áll, akkor hamarabb elérik, de a km nem megy bele


Nekem az van benne. (és ennyit már futott) Műszaki előtt néztem meg. Semmi baj vele, nem lóg. Cseréltem másnak is (neki 45e-t bírt)(de szerintem ezért az árért neki is megérte).
Én 90%-ban a 10-es úton használom. Télen a gyári 15" alufelnikkel (amivel eladták az autót új korában), nyáron 8x17" et35 225/45.
A kerékagy csapágy viszont most lett cserés. (még gyári volt)


Hát szerencsés vagy, bár sima úton,utakon biztos kibír annyit. de a 15 ezer is durva, akkor már megéri a gyári a szervizbe,azon legalább van 2 év garancia, sajnos az is tönkre megy, és pont mindig a 2 év lejárta után


Az optimalt nem ismerem, mert eddig LEMFORDER volt a vas alatt. A jobb eleje 130eKm-et bírt a bal eleje még bírná, de gép szerint inkább cserés úgyhogy az csak 100eKm-t futott.
Viszont most volt lehetőségem Mayle HD-ket venni jó árban és fantasztikus élmény.
Soha nem gondoltam volna, hogy ennyire megérezni a kocsi viselkedésén 4db gömbfejet, pedig korábban is márkás darab volt alatta, de a HD nagyonráver.
ja és fő vadász terület BP, de volt idő, amikor UA-ba kellett aszonyka miatt járni havonta és ügye ott se babapopsi állapotúak az utak...


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2013. november 18. hétfő, 12:15


Jhonney82 írta: Sziasztok.

Na pár héttel ezelött ugy néz ki megoldodott a kopogás.A probléma tulajdonképpen filléres dolog volt: a stabilizátor rúd két gumi szilentje okozta nagymértékben a hibát! Még a gyári volt benne,azt nem tudom hogy lefutotta -e a 215e km,de mindenesetre megálta a helyét.
a két uj szilent,max 6000ft-ba került,s kb 1 óra a cseréje!nagyon megéri cserélni,ujjászület az első futómű.Ezt ajánlom mindenkinek,hogy ezt is nézze!
A kormány rángása fékezéskor csillapodott,de szerintem ott féktárcsa hiba lesz!

Üdv: Jhonney


vagy a lengőkar hátsó szilent blokkja de ha már alul voltatok, gondolom azt is megnéztétek...

Jhonney82
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1999

státusz Jhonney82

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2013. november 18. hétfő, 11:56


Sziasztok.

Na pár héttel ezelött ugy néz ki megoldodott a kopogás.A probléma tulajdonképpen filléres dolog volt: a stabilizátor rúd két gumi szilentje okozta nagymértékben a hibát! Még a gyári volt benne,azt nem tudom hogy lefutotta -e a 215e km,de mindenesetre megálta a helyét.
a két uj szilent,max 6000ft-ba került,s kb 1 óra a cseréje!nagyon megéri cserélni,ujjászület az első futómű.Ezt ajánlom mindenkinek,hogy ezt is nézze!
A kormány rángása fékezéskor csillapodott,de szerintem ott féktárcsa hiba lesz!

Üdv: Jhonney



státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2013. november 09. szombat, 18:37


anubisz írta:
hancurozo írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
jons írta:
hancurozo írta:
Lengőkarban tudok nyilatkozni. Optimal lengőkar szilenttel együtt (kedvezménnyel 30e) 100e km-t biztos bír.


Optimal lengőkar hasonló árban vettem, 15k km alatt kuka.


100 ezret? ez most vicc,vagy komoly? Gondolom garázsba állva. Ha valaki tud ilyet ami 100 ezret bír, én biztos olyat veszek.


ha garázsban áll, akkor hamarabb elérik, de a km nem megy bele


Nekem az van benne. (és ennyit már futott) Műszaki előtt néztem meg. Semmi baj vele, nem lóg. Cseréltem másnak is (neki 45e-t bírt)(de szerintem ezért az árért neki is megérte).
Én 90%-ban a 10-es úton használom. Télen a gyári 15" alufelnikkel (amivel eladták az autót új korában), nyáron 8x17" et35 225/45.
A kerékagy csapágy viszont most lett cserés. (még gyári volt)


Hát szerencsés vagy, bár sima úton,utakon biztos kibír annyit. de a 15 ezer is durva, akkor már megéri a gyári a szervizbe,azon legalább van 2 év garancia, sajnos az is tönkre megy, és pont mindig a 2 év lejárta után


Ne keverjük a garancia kérdését, az természetes kopásra, -elhasználódásra nem érvényes...
Egyébként ha egy Optimal elmegy 100e. km-t akkor azt be kell aranyoztatni és keretbe foglalva kirakni a falra ...


jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2013. november 09. szombat, 17:20


anubisz írta: Bár én is kitudnák cserélni sok mindent, de emelő nélkül csak szívás az élet. Azért alá állva mindjárt más.


Erre volt jó régebben a "hobbi-szerviz". 1500 volt óránként azt hiszem és ott volt csápos emelő meg autószerelő is, ha kellett a segítség.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. november 09. szombat, 16:36


hancurozo írta:
anubisz írta:
hancurozo írta:
anubisz írta:

Hát szerencsés vagy, bár sima úton,utakon biztos kibír annyit. de a 15 ezer is durva, akkor már megéri a gyári a szervizbe,azon legalább van 2 év garancia, sajnos az is tönkre megy, és pont mindig a 2 év lejárta után


Nekem nem éri meg. Autószerelőként nem viszem szervizbe a kocsit. Műszakira én készítem fel. (és a vizsga alatt is végig ott vagyok)
Az ablakok fóliázása is saját munka, mint ahogy a belső átfóliázása is.
Nekem nincs bajom az olcsó alkatrészakkel. (ami drága/márkás, nem mindig jobb minőségű)

Ja kérem,így más. Én is ezt tenném, hisz ha gond van, csak kicserélem. Bár én is kitudnák cserélni sok mindent, de emelő nélkül csak szívás az élet. Azért alá állva mindjárt más.


Félreértettél. A szakmám autószerelő (megvan minden szerszám kisgép stb., van garázs aknával, nincs csápos emelőm) Hobbi szinten (szeretem csinálni) ingyen "segítem" a kispénzű munkatársaimat is. Havonta végigellenőrzöm a kocsit, (az asszony is sokat vezeti, én inkább motoroztam a nyáron) és ha valami nem tetszik, cserélem.


ja ,azt hittem van műhely is, de a szaktudás a legfontosabb. Most én is vettem egy 170db os krova készletet, mert meguntam, hogy mindig keresgélni kellett valami kulcsot. Van még 3 nyomaték kulcsom, ezekkel már sok mindent megtudok majd csinálni itthon. Bár aknám sincs. Amihez elég az emelő,meg a szakma nemtudása.

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2013. november 09. szombat, 16:30


anubisz írta:
hancurozo írta:
anubisz írta:

Hát szerencsés vagy, bár sima úton,utakon biztos kibír annyit. de a 15 ezer is durva, akkor már megéri a gyári a szervizbe,azon legalább van 2 év garancia, sajnos az is tönkre megy, és pont mindig a 2 év lejárta után


Nekem nem éri meg. Autószerelőként nem viszem szervizbe a kocsit. Műszakira én készítem fel. (és a vizsga alatt is végig ott vagyok)
Az ablakok fóliázása is saját munka, mint ahogy a belső átfóliázása is.
Nekem nincs bajom az olcsó alkatrészakkel. (ami drága/márkás, nem mindig jobb minőségű)

Ja kérem,így más. Én is ezt tenném, hisz ha gond van, csak kicserélem. Bár én is kitudnák cserélni sok mindent, de emelő nélkül csak szívás az élet. Azért alá állva mindjárt más.


Félreértettél. A szakmám autószerelő (megvan minden szerszám kisgép stb., van garázs aknával, nincs csápos emelőm) Hobbi szinten (szeretem csinálni) ingyen "segítem" a kispénzű munkatársaimat is. Havonta végigellenőrzöm a kocsit, (az asszony is sokat vezeti, én inkább motoroztam a nyáron) és ha valami nem tetszik, cserélem.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. november 09. szombat, 16:22


hancurozo írta:
anubisz írta:

Hát szerencsés vagy, bár sima úton,utakon biztos kibír annyit. de a 15 ezer is durva, akkor már megéri a gyári a szervizbe,azon legalább van 2 év garancia, sajnos az is tönkre megy, és pont mindig a 2 év lejárta után


Nekem nem éri meg. Autószerelőként nem viszem szervizbe a kocsit. Műszakira én készítem fel. (és a vizsga alatt is végig ott vagyok)
Az ablakok fóliázása is saját munka, mint ahogy a belső átfóliázása is.
Nekem nincs bajom az olcsó alkatrészakkel. (ami drága/márkás, nem mindig jobb minőségű)

Ja kérem,így más. Én is ezt tenném, hisz ha gond van, csak kicserélem. Bár én is kitudnák cserélni sok mindent, de emelő nélkül csak szívás az élet. Azért alá állva mindjárt más.


hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2013. november 09. szombat, 16:13


anubisz írta:

Hát szerencsés vagy, bár sima úton,utakon biztos kibír annyit. de a 15 ezer is durva, akkor már megéri a gyári a szervizbe,azon legalább van 2 év garancia, sajnos az is tönkre megy, és pont mindig a 2 év lejárta után


Nekem nem éri meg. Autószerelőként nem viszem szervizbe a kocsit. Műszakira én készítem fel. (és a vizsga alatt is végig ott vagyok)
Az ablakok fóliázása is saját munka, mint ahogy a belső átfóliázása is.
Nekem nincs bajom az olcsó alkatrészakkel. (ami drága/márkás, nem mindig jobb minőségű)

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. november 09. szombat, 16:06


hancurozo írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
jons írta:
hancurozo írta:
Lengőkarban tudok nyilatkozni. Optimal lengőkar szilenttel együtt (kedvezménnyel 30e) 100e km-t biztos bír.


Optimal lengőkar hasonló árban vettem, 15k km alatt kuka.


100 ezret? ez most vicc,vagy komoly? Gondolom garázsba állva. Ha valaki tud ilyet ami 100 ezret bír, én biztos olyat veszek.


ha garázsban áll, akkor hamarabb elérik, de a km nem megy bele


Nekem az van benne. (és ennyit már futott) Műszaki előtt néztem meg. Semmi baj vele, nem lóg. Cseréltem másnak is (neki 45e-t bírt)(de szerintem ezért az árért neki is megérte).
Én 90%-ban a 10-es úton használom. Télen a gyári 15" alufelnikkel (amivel eladták az autót új korában), nyáron 8x17" et35 225/45.
A kerékagy csapágy viszont most lett cserés. (még gyári volt)


Hát szerencsés vagy, bár sima úton,utakon biztos kibír annyit. de a 15 ezer is durva, akkor már megéri a gyári a szervizbe,azon legalább van 2 év garancia, sajnos az is tönkre megy, és pont mindig a 2 év lejárta után

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2013. november 09. szombat, 16:01


YELLOW írta:
anubisz írta:
jons írta:
hancurozo írta:
Lengőkarban tudok nyilatkozni. Optimal lengőkar szilenttel együtt (kedvezménnyel 30e) 100e km-t biztos bír.


Optimal lengőkar hasonló árban vettem, 15k km alatt kuka.


100 ezret? ez most vicc,vagy komoly? Gondolom garázsba állva. Ha valaki tud ilyet ami 100 ezret bír, én biztos olyat veszek.


ha garázsban áll, akkor hamarabb elérik, de a km nem megy bele


Nekem az van benne. (és ennyit már futott) Műszaki előtt néztem meg. Semmi baj vele, nem lóg. Cseréltem másnak is (neki 45e-t bírt)(de szerintem ezért az árért neki is megérte).
Én 90%-ban a 10-es úton használom. Télen a gyári 15" alufelnikkel (amivel eladták az autót új korában), nyáron 8x17" et35 225/45.
A kerékagy csapágy viszont most lett cserés. (még gyári volt)