« előző12következő »

státusz Labi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 40

Elküldve: 2008. december 02. kedd, 22:33


így van, szerintem is! töröljük a topicot!

SoundkeY

státusz SoundkeY

BMWfanatic

Elismertség: 3% (40 pont) | Hozzászólások: 1255

Elküldve: 2008. december 02. kedd, 16:50


Labi,Paci:

Nalam u.e., sztem is normalis.

Szokd meg

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2008. december 02. kedd, 09:06


Ahogy paci kollega mondja.....

státusz paci

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 311

Elküldve: 2008. december 02. kedd, 09:03


Ez teljesen normali jelenseg!
Csak gondoljatok vegig: gurultok 60 km/h-val uresben 100 kilometert. Mivel alapjaraton ketyeg a motor, van nemi fogyasztasa, adott esetben kb 2l/100km. Amennyiben csokken a sebesseg, ugy tobb ido telne el amig elerned a 100 kilometert, tobb ideig jarna alapjaraton, ergo nagyobb a fogyasztas. Minnel lassabban mesz, ez az ertek annal nagyobb lesz, egeszen addig, amig el nem ersz egy olyan lassu sebesseget, amikor mar nem erdemes tovabb szamolni. Ilyenkor esik vissza 0-ra a pillanatnyi fogyasztasmero...
...szerintem

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2008. december 02. kedd, 07:36


YELLOW írta: akkor így nézd meg, mész mondjuk 60-al, és tedd ki üresbe, lemegy a mutató ilyan elsõ vonásig ami 2 liternek felel meg... aztán ahogy elkezdesz lassítani fékkel, akkor elkezd emelkedni, és miután megálltál, lemegy szép lassan 0-ra...nálam fõleg hideg, vagyis nem üzemmeleg motornál figyelhetõ meg


Teljesen jól müködik. Nincs azzal semmi baj.

Maga a mutató nem fog elromlani, mivel úgy gyüjti össze a jeleket. Ha szarul müködik, akkor sem a mutató müködik szarul, hanem valamelyik segédberendezés, szenzor romlott el.

Tehát amit a mutató mutat, azt már úgy kapja. De abból amit eddig elmondtatok egyikõtöknek sincs igazán baja azzal a mutatóval, csak zavarja a szemeteket szerintem.

státusz Labi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 40

Elküldve: 2008. december 01. hétfő, 22:02


a megállapítás helyes, de úgy tûnik a fogyasztásmérõ játéka megegyezik.

m_attila
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320si
Évjárat: 2006

státusz m_attila

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 729

Elküldve: 2008. december 01. hétfő, 21:59


szerintem a diesel és a benzines különbözik


Labi írta:
YELLOW írta: akkor így nézd meg, mész mondjuk 60-al, és tedd ki üresbe, lemegy a mutató ilyan elsõ vonásig ami 2 liternek felel meg... aztán ahogy elkezdesz lassítani fékkel, akkor elkezd emelkedni, és miután megálltál, lemegy szép lassan 0-ra...nálam fõleg hideg, vagyis nem üzemmeleg motornál figyelhetõ meg


valóban érdekes amit írtok, de én úgy gondoltam, hogy így kell mûködnie!
úgy látszik nem tipushibával állunk szemben!
....ha gurulok mondjuk a piros fele és motorfékezek, akkor nekem lemegy a fogyimérõ nullára, ahogy kell. kb 20 méterre kinyomom a kuplungot és üresbe teszem, a fogyimérõ szépen lassan elkezd felfele kúszni és érdekes módon az alapjáratom 1.000 lesz, nem megy lejjebb, mintha magasabban tartaná direkt, hogyha hirtelen indulni kéne, ne a legalacsonyabb fordulatról induljon.
ha megállok a pirosban, mire lefékezek, a fogyimérõ kb 15 és 20 lityi közt elindul vissza egészen a nulláig és csak erre a pillanatra megy a fordulatszámmérõ 600-ra (tehát mire megállok a fogyimérõ pont a nullára, a fordulat pont az alapra áll vissza). ....nekem ezt azóta csinálja amióta megvan, tehát nem tegnap óta és teljesen normálisnak tartom. ...remélem az is!



státusz Labi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 40

Elküldve: 2008. december 01. hétfő, 21:47


YELLOW írta: akkor így nézd meg, mész mondjuk 60-al, és tedd ki üresbe, lemegy a mutató ilyan elsõ vonásig ami 2 liternek felel meg... aztán ahogy elkezdesz lassítani fékkel, akkor elkezd emelkedni, és miután megálltál, lemegy szép lassan 0-ra...nálam fõleg hideg, vagyis nem üzemmeleg motornál figyelhetõ meg


valóban érdekes amit írtok, de én úgy gondoltam, hogy így kell mûködnie!
úgy látszik nem tipushibával állunk szemben!
....ha gurulok mondjuk a piros fele és motorfékezek, akkor nekem lemegy a fogyimérõ nullára, ahogy kell. kb 20 méterre kinyomom a kuplungot és üresbe teszem, a fogyimérõ szépen lassan elkezd felfele kúszni és érdekes módon az alapjáratom 1.000 lesz, nem megy lejjebb, mintha magasabban tartaná direkt, hogyha hirtelen indulni kéne, ne a legalacsonyabb fordulatról induljon.
ha megállok a pirosban, mire lefékezek, a fogyimérõ kb 15 és 20 lityi közt elindul vissza egészen a nulláig és csak erre a pillanatra megy a fordulatszámmérõ 600-ra (tehát mire megállok a fogyimérõ pont a nullára, a fordulat pont az alapra áll vissza). ....nekem ezt azóta csinálja amióta megvan, tehát nem tegnap óta és teljesen normálisnak tartom. ...remélem az is!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2008. december 01. hétfő, 21:02


akkor így nézd meg, mész mondjuk 60-al, és tedd ki üresbe, lemegy a mutató ilyan elsõ vonásig ami 2 liternek felel meg... aztán ahogy elkezdesz lassítani fékkel, akkor elkezd emelkedni, és miután megálltál, lemegy szép lassan 0-ra...nálam fõleg hideg, vagyis nem üzemmeleg motornál figyelhetõ meg

Chipcad777
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Chipcad777

Fórumlakó

Elismertség: 1% (5 pont) | Hozzászólások: 290

Elküldve: 2008. december 01. hétfő, 20:57


Nem tudom, érdekes amit írtok, mert nekem nem ilyen ...jó lenne tudni melyikünké szarakodik ....nekem ha kirakom üresbe vagy megállok, lemegy 0-ra és ott is marad...

státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2008. december 01. hétfő, 19:47


Nálam az akkusaru levétele után kezdte...

InsectKiller
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2001

státusz InsectKiller

BMWfanatic

Elismertség: 8% (127 pont) | Hozzászólások: 1505

Elküldve: 2008. december 01. hétfő, 19:29


NA ezaz! Lehet, hogy azért csinálja, mert eddig rossz volt és csak most javult meg!
Amúgy nekem meg ahoz kellett hozzászoknom, h a kocsi álló helyzetben is növeli a fogyasztást BC-n. Amikor még hozzám került semmit nem csinált álló helyzetben. Amióta szondák cserélve lettek, és lenullázom, álló helyzetben felmegy 40ig. Aztán beáll.
Szal neked kell illeszkedni a kocsidhoz!
Ilyen 1 BMW. Külön élete van

TheMan
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 2002

státusz TheMan

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 145

Elküldve: 2008. december 01. hétfő, 18:50


Én pár hete, de elõtte nem csinálta az biztos, észre vettem volna.

Na majd ez is bekoszosodik, addig is a fél szemem rajta tartom

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2008. december 01. hétfő, 18:45


én nyáron cseréltem a légszûrõt, de még az eredeti volt benne, gondolom jó el lehetett tömõdve, így a csere után biztos aktívabb lett a dolog, de én akkor vettem észre az tutti

TheMan írta: Sziasztok,

Köszi szépen a sok hozzászólást

Én is nemrég cseréltem légszûrõt ha ezzel össze függ talán.....,
Illetve most azért hidegebb van mint 1 hónapja. Lehet, hogy ez is számít.

Az egyik barátomnak van egy 320i automata, az nem csinálja.
Eddig......aztán ki tudja...

Mindig látom, hogy fel-le megy, és bosszant, de megpróbálok
együtt élni vele
Ha lesz változás jelzem azonnal, vagy ha valakinek lesz megoldás jelezze

Köszi szépen
Man.


TheMan
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 2002

státusz TheMan

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 145

Elküldve: 2008. december 01. hétfő, 18:15


A gáznyomásról jut eszembe, már nagyon várom a havat

« előző12következő »