YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17575

Elküldve: 2017. szeptember 13. szerda, 05:16


MavericK írta:
YELLOW írta:
MavericK írta: Udv sracok!

Nekem is van egy erdekes jelensegem, amire nem tudok megoldast.
2005-os e90 318D.
Ma menet kozben egyszer csak mint ha leleptem volna a gazrol, csag gurult az auto alapjaraton.
Ha ralepek a gazra, kb 5-6 mp mire szep lassan felporog a motor, de nyomatek nincs benne, az autot nem huzza ha el szeretnek indulni vele. Motor hangja valtozatlan, fustolni nem fustol, hibakodot se a muszerfal sem computer nem ir.
Olajtekno csavar lett cserelve par napja, tegnap tettem fel a burkolatot alul. Ebben nem latok osszefuggest, de leirom, ki tudja ...
Van otlet mi okozhat hibakod nelkul ilyet?

Elore is koszi: Gabor


automata váltós? mert én arra tippelnék.


Manualis valto.


amit leírtál olyan mintha megcsúszna a kuplung, mondjuk ez szól amellett, hogy nincs hibakód se. de ezt hogy... ennyi rossz lenne a kuplungszerkezet... de akkor emg ott van az, hogy lassan kezd el felpörögni is. lehet nincs hibakód, de nézni kellene élőadatokat, nyomás értékeket, stb.
nekem nem rémlik, hogy hasonlóról olvastam volna már. el kell vinni valami BMW spec-hez, mert ezt így.... max találgatunk, tapogatózunk.

MavericK
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2005

státusz MavericK

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 85

Elküldve: 2017. szeptember 12. kedd, 23:13


YELLOW írta:
MavericK írta: Udv sracok!

Nekem is van egy erdekes jelensegem, amire nem tudok megoldast.
2005-os e90 318D.
Ma menet kozben egyszer csak mint ha leleptem volna a gazrol, csag gurult az auto alapjaraton.
Ha ralepek a gazra, kb 5-6 mp mire szep lassan felporog a motor, de nyomatek nincs benne, az autot nem huzza ha el szeretnek indulni vele. Motor hangja valtozatlan, fustolni nem fustol, hibakodot se a muszerfal sem computer nem ir.
Olajtekno csavar lett cserelve par napja, tegnap tettem fel a burkolatot alul. Ebben nem latok osszefuggest, de leirom, ki tudja ...
Van otlet mi okozhat hibakod nelkul ilyet?

Elore is koszi: Gabor


automata váltós? mert én arra tippelnék.


Manualis valto.

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2017. szeptember 12. kedd, 20:24


Gawine írta:
YELLOW írta:
Gawine írta: Sziasztok! Segítségeteket szeretném kérni. Volna egy 99-es manual e39 530d-m, ami olyat produkál, hogy padlógáznál kb 4 ezres fordulatnál leáll a motor, de utána beindítom és megyek tovább. Olyan mintha nagy terhelésnél elfogyna az üzemanyag. Valamint úgy viselkedik, legfőképpen 1-2-3 fokozatban érezni nagyon, hogy nyomom a gázt és csak a nagy turbó hangot hallom, de nem sok teljesítményt nyújt cserébe... Diag töltőnyomás szabályzást, tápszivattyú és légnyelés mérő hibát hoz amikor leáll a motor. A szerelőm szerint a rail pumpa a végét járja és azt kéne cserélni. De mivel az nem valami olcsó, gondoltam rákérdezek itt, hátha volt már valakinek hasonló tünete amit sikerült megoldania? Előre is köszönöm!


a kérdés, hogy a leállás amikor bekövetkezik, az mekkora üzemanyag mennyiség esetén fordul elő? teli tankkal is csinálja? ha csak fél alatt, esetleg negyed alatt csinálja, gyanítható lehet, hogy a pumpa haldoklik.
hogy 1-2-3-ban padlónál nincs gyorsulás, csak a fordulat szökik, az lehet kopott kuplung, megcsúszik. ezt lehet látni, mert a sebességmérő és a fordulatmérő nem mozog szinkronban. legjobban 5. fokozatban érdemes figyelni. 50-nél lepadlózod és figyeled, ha valahol kicsit jobban megszalad a fordulat, de a sebesség nem úgy változik, akkor csúszik a kuplung.


A leállást csinálja fél, háromnegyed és teli tankkal is. Eddig nagyritkán kétszer fordult elő, hogy szépen autózva 80km/h -nál is leállt a motor. De lepadlózva 4000-res fordulat körül mindig leáll. Az üzemanyag nyomást szabályzó szelep valamint a hátsó ülés alatti szivattyú lett cserélve mostanában. Eddig a kuplung meg sem fordult a fejünkben, mert jó helyen fog és nem rángat felengedéskor sem. Kettős tömegűt hallom, hogy kicsit már kezd zakatolni de ennyi. Egyébkén tényleg csak a fordulat szökik az egekbe néha, de van amikor meg jól húz. Ilyen össze vissza az egész... egyszer 4-be 80-nál megindul mint a bolond, néha meg épphogy csak megyeget. Alacsonyabb tartományokban
talán olyan, mintha 3000 környékén indulna meg nagyon, az alatt nem sok minden történik. Kipróbálom amit írtál, hogy 50-nél lepadlózva figyelem a dolgokat, de ha a kuplung kopott és csúszik, akkor mindig csúsznia kéne nem csak néha nem? Köszi szépen az eddigi választ.



Turbó túltölt? Vészprogram. Menet közbeni élőadat olvasás kellene.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17575

Elküldve: 2017. szeptember 12. kedd, 19:03


MavericK írta: Udv sracok!

Nekem is van egy erdekes jelensegem, amire nem tudok megoldast.
2005-os e90 318D.
Ma menet kozben egyszer csak mint ha leleptem volna a gazrol, csag gurult az auto alapjaraton.
Ha ralepek a gazra, kb 5-6 mp mire szep lassan felporog a motor, de nyomatek nincs benne, az autot nem huzza ha el szeretnek indulni vele. Motor hangja valtozatlan, fustolni nem fustol, hibakodot se a muszerfal sem computer nem ir.
Olajtekno csavar lett cserelve par napja, tegnap tettem fel a burkolatot alul. Ebben nem latok osszefuggest, de leirom, ki tudja ...
Van otlet mi okozhat hibakod nelkul ilyet?

Elore is koszi: Gabor


automata váltós? mert én arra tippelnék.

MavericK
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2005

státusz MavericK

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 85

Elküldve: 2017. szeptember 12. kedd, 13:16


Udv sracok!

Nekem is van egy erdekes jelensegem, amire nem tudok megoldast.
2005-os e90 318D.
Ma menet kozben egyszer csak mint ha leleptem volna a gazrol, csag gurult az auto alapjaraton.
Ha ralepek a gazra, kb 5-6 mp mire szep lassan felporog a motor, de nyomatek nincs benne, az autot nem huzza ha el szeretnek indulni vele. Motor hangja valtozatlan, fustolni nem fustol, hibakodot se a muszerfal sem computer nem ir.
Olajtekno csavar lett cserelve par napja, tegnap tettem fel a burkolatot alul. Ebben nem latok osszefuggest, de leirom, ki tudja ...
Van otlet mi okozhat hibakod nelkul ilyet?

Elore is koszi: Gabor

autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 1999

státusz Gawine

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2017. szeptember 11. hétfő, 06:40


YELLOW írta:
Gawine írta: Sziasztok! Segítségeteket szeretném kérni. Volna egy 99-es manual e39 530d-m, ami olyat produkál, hogy padlógáznál kb 4 ezres fordulatnál leáll a motor, de utána beindítom és megyek tovább. Olyan mintha nagy terhelésnél elfogyna az üzemanyag. Valamint úgy viselkedik, legfőképpen 1-2-3 fokozatban érezni nagyon, hogy nyomom a gázt és csak a nagy turbó hangot hallom, de nem sok teljesítményt nyújt cserébe... Diag töltőnyomás szabályzást, tápszivattyú és légnyelés mérő hibát hoz amikor leáll a motor. A szerelőm szerint a rail pumpa a végét járja és azt kéne cserélni. De mivel az nem valami olcsó, gondoltam rákérdezek itt, hátha volt már valakinek hasonló tünete amit sikerült megoldania? Előre is köszönöm!


a kérdés, hogy a leállás amikor bekövetkezik, az mekkora üzemanyag mennyiség esetén fordul elő? teli tankkal is csinálja? ha csak fél alatt, esetleg negyed alatt csinálja, gyanítható lehet, hogy a pumpa haldoklik.
hogy 1-2-3-ban padlónál nincs gyorsulás, csak a fordulat szökik, az lehet kopott kuplung, megcsúszik. ezt lehet látni, mert a sebességmérő és a fordulatmérő nem mozog szinkronban. legjobban 5. fokozatban érdemes figyelni. 50-nél lepadlózod és figyeled, ha valahol kicsit jobban megszalad a fordulat, de a sebesség nem úgy változik, akkor csúszik a kuplung.


A leállást csinálja fél, háromnegyed és teli tankkal is. Eddig nagyritkán kétszer fordult elő, hogy szépen autózva 80km/h -nál is leállt a motor. De lepadlózva 4000-res fordulat körül mindig leáll. Az üzemanyag nyomást szabályzó szelep valamint a hátsó ülés alatti szivattyú lett cserélve mostanában. Eddig a kuplung meg sem fordult a fejünkben, mert jó helyen fog és nem rángat felengedéskor sem. Kettős tömegűt hallom, hogy kicsit már kezd zakatolni de ennyi. Egyébkén tényleg csak a fordulat szökik az egekbe néha, de van amikor meg jól húz. Ilyen össze vissza az egész... egyszer 4-be 80-nál megindul mint a bolond, néha meg épphogy csak megyeget. Alacsonyabb tartományokban
talán olyan, mintha 3000 környékén indulna meg nagyon, az alatt nem sok minden történik. Kipróbálom amit írtál, hogy 50-nél lepadlózva figyelem a dolgokat, de ha a kuplung kopott és csúszik, akkor mindig csúsznia kéne nem csak néha nem? Köszi szépen az eddigi választ.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2017. szeptember 11. hétfő, 06:46

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17575

Elküldve: 2017. szeptember 11. hétfő, 05:06


Gawine írta: Sziasztok! Segítségeteket szeretném kérni. Volna egy 99-es manual e39 530d-m, ami olyat produkál, hogy padlógáznál kb 4 ezres fordulatnál leáll a motor, de utána beindítom és megyek tovább. Olyan mintha nagy terhelésnél elfogyna az üzemanyag. Valamint úgy viselkedik, legfőképpen 1-2-3 fokozatban érezni nagyon, hogy nyomom a gázt és csak a nagy turbó hangot hallom, de nem sok teljesítményt nyújt cserébe... Diag töltőnyomás szabályzást, tápszivattyú és légnyelés mérő hibát hoz amikor leáll a motor. A szerelőm szerint a rail pumpa a végét járja és azt kéne cserélni. De mivel az nem valami olcsó, gondoltam rákérdezek itt, hátha volt már valakinek hasonló tünete amit sikerült megoldania? Előre is köszönöm!


a kérdés, hogy a leállás amikor bekövetkezik, az mekkora üzemanyag mennyiség esetén fordul elő? teli tankkal is csinálja? ha csak fél alatt, esetleg negyed alatt csinálja, gyanítható lehet, hogy a pumpa haldoklik.
hogy 1-2-3-ban padlónál nincs gyorsulás, csak a fordulat szökik, az lehet kopott kuplung, megcsúszik. ezt lehet látni, mert a sebességmérő és a fordulatmérő nem mozog szinkronban. legjobban 5. fokozatban érdemes figyelni. 50-nél lepadlózod és figyeled, ha valahol kicsit jobban megszalad a fordulat, de a sebesség nem úgy változik, akkor csúszik a kuplung.


autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 1999

státusz Gawine

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2017. szeptember 10. vasárnap, 23:28


Sziasztok! Segítségeteket szeretném kérni. Volna egy 99-es manual e39 530d-m, ami olyat produkál, hogy padlógáznál kb 4 ezres fordulatnál leáll a motor, de utána beindítom és megyek tovább. Olyan mintha nagy terhelésnél elfogyna az üzemanyag. Valamint úgy viselkedik, legfőképpen 1-2-3 fokozatban érezni nagyon, hogy nyomom a gázt és csak a nagy turbó hangot hallom, de nem sok teljesítményt nyújt cserébe... Diag töltőnyomás szabályzást, tápszivattyú és légnyelés mérő hibát hoz amikor leáll a motor. A szerelőm szerint a rail pumpa a végét járja és azt kéne cserélni. De mivel az nem valami olcsó, gondoltam rákérdezek itt, hátha volt már valakinek hasonló tünete amit sikerült megoldania? Előre is köszönöm!



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2017. szeptember 10. vasárnap, 23:29

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2005

státusz chris919

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2017. augusztus 21. hétfő, 18:41


Sziasztok!

Ha alapjáraton leveszem az olajbeöntő sapkát és azonnal meg áll a motor az normális?

bricktopm
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1999

státusz bricktopm

Törzsvendég

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 181

Elküldve: 2017. augusztus 05. szombat, 13:58


mrdani írta:
bricktopm írta:
mrdani írta: Sziasztok,
Olyan kerdesem lenne hogy hideg motornal (melegnel meg nem fordult elo ) ha jobbra kanyarodok es kirakom az indexet akkor 4et villog gyorsan aztan a normaltempjoba folytatja, valamint az anyos oldali ajto es a mogotte levo ajtot ha kinyitom nem kapcsol fel a belso vilagitas. ha nem kapcsolok helyzetjelzot akkor hibasnak erzi a anyos oldalon a hatsolampat.

Mit nezzek meg vagy miket nezzek meg mert mar kezd idegesiteni.

Elore is koszonom a valaszotokat!



Szedd ki a foglalatokat és takarítsd át, plusz uj izzó. Elvileg attól meg kéne oldódjon. Amúgy ha nem indexelsz nem zavaró..


Tudom hogy nem zavaro de en szoktam kiveve ha kiallok a parkolobol vagy ha be xD
Rendben koszi megnezem amint letelik a muszakom.
Az ajto nyitas erzekelot vagy mit azt hol talalom?


Szerintem az ajtóban van
A link neve
az a kis fekete üflecske és úgy rémlik erre megy is kábel, de nem 100. és asszem 4 torx csavar mögött van. talán.

mrdani
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 325i
Évjárat: 2001

státusz mrdani

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 90

Elküldve: 2017. augusztus 05. szombat, 13:50


bricktopm írta:
mrdani írta: Sziasztok,
Olyan kerdesem lenne hogy hideg motornal (melegnel meg nem fordult elo ) ha jobbra kanyarodok es kirakom az indexet akkor 4et villog gyorsan aztan a normaltempjoba folytatja, valamint az anyos oldali ajto es a mogotte levo ajtot ha kinyitom nem kapcsol fel a belso vilagitas. ha nem kapcsolok helyzetjelzot akkor hibasnak erzi a anyos oldalon a hatsolampat.

Mit nezzek meg vagy miket nezzek meg mert mar kezd idegesiteni.

Elore is koszonom a valaszotokat!



Szedd ki a foglalatokat és takarítsd át, plusz uj izzó. Elvileg attól meg kéne oldódjon. Amúgy ha nem indexelsz nem zavaró..


Tudom hogy nem zavaro de en szoktam kiveve ha kiallok a parkolobol vagy ha be xD
Rendben koszi megnezem amint letelik a muszakom.
Az ajto nyitas erzekelot vagy mit azt hol talalom?


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2017. augusztus 05. szombat, 13:54

bricktopm
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1999

státusz bricktopm

Törzsvendég

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 181

Elküldve: 2017. augusztus 05. szombat, 13:41


mrdani írta: Sziasztok,
Olyan kerdesem lenne hogy hideg motornal (melegnel meg nem fordult elo ) ha jobbra kanyarodok es kirakom az indexet akkor 4et villog gyorsan aztan a normaltempjoba folytatja, valamint az anyos oldali ajto es a mogotte levo ajtot ha kinyitom nem kapcsol fel a belso vilagitas. ha nem kapcsolok helyzetjelzot akkor hibasnak erzi a anyos oldalon a hatsolampat.

Mit nezzek meg vagy miket nezzek meg mert mar kezd idegesiteni.

Elore is koszonom a valaszotokat!



Szedd ki a foglalatokat és takarítsd át, plusz uj izzó. Elvileg attól meg kéne oldódjon. Amúgy ha nem indexelsz nem zavaró..

mrdani
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 325i
Évjárat: 2001

státusz mrdani

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 90

Elküldve: 2017. augusztus 05. szombat, 12:14


Sziasztok,
Olyan kerdesem lenne hogy hideg motornal (melegnel meg nem fordult elo ) ha jobbra kanyarodok es kirakom az indexet akkor 4et villog gyorsan aztan a normaltempjoba folytatja, valamint az anyos oldali ajto es a mogotte levo ajtot ha kinyitom nem kapcsol fel a belso vilagitas. ha nem kapcsolok helyzetjelzot akkor hibasnak erzi a anyos oldalon a hatsolampat.

Mit nezzek meg vagy miket nezzek meg mert mar kezd idegesiteni.

Elore is koszonom a valaszotokat!

juhaszadika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E92
Kivitel: Coupe
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz juhaszadika

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 69

Elküldve: 2017. július 28. péntek, 18:15


Sziasztok, 2009 es 320d-be, professional rádionak a kijelzőjébe a felső csík kezd részletesen elhalványulni. Mitől lehet?

Mike83
autója adatai
Széria: 1
Típus: E87
Kivitel: 5ajtos
Modell: 116i
Évjárat: 2007

státusz Mike83

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2017. április 11. kedd, 11:30


Tirtiuzi írta: Sziasztok!

Az alábbi gondom van a frissen vásárolt (1 hónapja) e90 316i-vel:
Szombaton mentem vele autópályán kb 40 km-t, leparkoltam majd a következő indítás óta csörgő, fémes hang jön a kocsiból, de nem kimondottan a motorból, inkább alulról. Az erő megvan, nem gyengült, akkor lehet főleg halloni amikor elveszem a gázt és a motorfék dolgozik és csökken a fordulatszám. A kuplung egyébként csereérett, mert van hogy 1-esbe visszakapcsolva beráz, nem tudom hogy köze van-e hozzá.
Van valakinek ötete mi lehet?


Hello, Milyen évjárat? A fémes zaj az tuti hogy a vezérmű lánc! Nekem is az volt, cseréltesd mihamarabb! A kuplunggal nem kell foglalkozni, a legtöbb BMW ilyen, én is utána olvastam. Meg lehet tanulni kezelni felengedéskor jobban meg kell tartani kicsit több gázt neki.