szotakdavid írta:
jons írta:
YELLOW írta:
adott kopottságú motor esetén, akkor mitől függ, hogy egyik és másik olajből többet eszik? ugye attól ehet többet, ha hígabb, főleg hideg motornál, a nagyobb kopás miatt a gyűrűk mentén több tud távozni az égéstermékkel, vagy egyéb szimeringek helyén. ha kevesebb olaj fogy, akkor számomra azt jelkenti, hogy az sűrűbb vagy jobban megtapad a felületeken. nyílván xado esetén mindneki ezt mondja, mert a szlogenük is ez.
Nem vagyunk olajmérnökök. Szerintem ezt kár is feszegetni, mert úgysem fogjuk kitalálni...
Ez az olaj téma túl van bonyolítva,de kibaszottul!!!Engem nem nyugtat meg holmi matrica a dobozon.Egy bejáratott emberem van gyári olajra és semmi mást nem is használok motorolajból!
Majd ha egyszer elkezded használni az autódat Yellow akkor majd nyilatkozhatsz h milyen hibák jönnek elő!!!mikor kezdi el eszegetni az olajat stb..
be lehetne már fejezni ezt, vazze ismerst? nem. úgy beszélsz, mintha soha nem menne. én is 10ezrenként cserélem mint te vagy bárki, csak nekem 2 év alatt lesz meg, nem fél év, vagy 3 hónap alatt. ergó egy olaj ugyanaddig van használva futásilag. évente 2x kb autópályázok, a többségben városban hazsnálom, max 3 napig áll, de olykor tök feleslegesen autókázok 50-80km-t. tehát ha akkor használnám mikor kellene, akkor évi szinten 2000 kmt mennék. na akkor mondhatnád, hogy nem hazsnálom.

azért mert általánosságban véve nyugodtan közlekedem, azért néha oda van taposva neki hidd el, meg is ilyenek, mikor az átlagfoigyim megnő 1-2 tizeddel

mert az azt jelenti hirtelen benyelettem vele átszáémítva 12 litert 100-on.