Ez egy archivált weboldal! bővebben

MattM325
autója adatai
Széria: 1
Típus: E82
Kivitel: Coupe
Modell: 125i
Évjárat: 2009

státusz MattM325

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 14% (52 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2013. november 22. péntek, 11:16


Pocses írta:
csanko írta: hello!

Találtam egy szemléletes videót!
Elég érdekes

YouTube videó


Ja. Már láttuk korábban is, nekem ez sem mond igazából semmit. Castrol Edge 5W-40 ezt veszek nem 5W-30-at mert ezt ajánlja a szerelőm. 10ezrenként meg csere úgyis ha meg annyit sem megyek vele, akkor 1 év múlva mindenképp csere! Amelyik előbb +van.


Miért nem javasolta az 5w30-t?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2013. november 22. péntek, 09:43


csanko írta: hello!

Találtam egy szemléletes videót!
Elég érdekes

YouTube videó


Ja. Már láttuk korábban is, nekem ez sem mond igazából semmit. Castrol Edge 5W-40 ezt veszek nem 5W-30-at mert ezt ajánlja a szerelőm. 10ezrenként meg csere úgyis ha meg annyit sem megyek vele, akkor 1 év múlva mindenképp csere! Amelyik előbb +van.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2013. november 22. péntek, 09:43


csanko írta: hello!

Találtam egy szemléletes videót!
Elég érdekes

YouTube videó


vót má, ki lett vesézve



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz csanko

Újonc

Elismertség: 5% (1 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2013. november 22. péntek, 09:40


hello!

Találtam egy szemléletes videót!
Elég érdekes

YouTube videó


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2013. november 18. hétfő, 17:36


Pocses írta:
YELLOW írta:
szotakdavid írta:
jons írta:
YELLOW írta:
adott kopottságú motor esetén, akkor mitől függ, hogy egyik és másik olajből többet eszik? ugye attól ehet többet, ha hígabb, főleg hideg motornál, a nagyobb kopás miatt a gyűrűk mentén több tud távozni az égéstermékkel, vagy egyéb szimeringek helyén. ha kevesebb olaj fogy, akkor számomra azt jelkenti, hogy az sűrűbb vagy jobban megtapad a felületeken. nyílván xado esetén mindneki ezt mondja, mert a szlogenük is ez.


Nem vagyunk olajmérnökök. Szerintem ezt kár is feszegetni, mert úgysem fogjuk kitalálni...


Ez az olaj téma túl van bonyolítva,de kibaszottul!!!Engem nem nyugtat meg holmi matrica a dobozon.Egy bejáratott emberem van gyári olajra és semmi mást nem is használok motorolajból!

Majd ha egyszer elkezded használni az autódat Yellow akkor majd nyilatkozhatsz h milyen hibák jönnek elő!!!mikor kezdi el eszegetni az olajat stb..


be lehetne már fejezni ezt, vazze ismerst? nem. úgy beszélsz, mintha soha nem menne. én is 10ezrenként cserélem mint te vagy bárki, csak nekem 2 év alatt lesz meg, nem fél év, vagy 3 hónap alatt. ergó egy olaj ugyanaddig van használva futásilag. évente 2x kb autópályázok, a többségben városban hazsnálom, max 3 napig áll, de olykor tök feleslegesen autókázok 50-80km-t. tehát ha akkor használnám mikor kellene, akkor évi szinten 2000 kmt mennék. na akkor mondhatnád, hogy nem hazsnálom. azért mert általánosságban véve nyugodtan közlekedem, azért néha oda van taposva neki hidd el, meg is ilyenek, mikor az átlagfoigyim megnő 1-2 tizeddel mert az azt jelenti hirtelen benyelettem vele átszáémítva 12 litert 100-on.


Szerintem akkor is cseréld le az olajat évente, ha 2 évente van csak meg a 10ezer, akkor évente 5ezrenként vagy akármennyi is lesz benne.
Jó atyám mondása: "víz olaj legyen a motornak mindig, az meghálálja neked".


erről sem nyitok vitát, más állásponton vagyok. nem a spórolás miatt van 2 évente cserélve, mielőtt valaki ezzel jönne

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2013. november 18. hétfő, 17:34


YELLOW írta:
szotakdavid írta:
jons írta:
YELLOW írta:
adott kopottságú motor esetén, akkor mitől függ, hogy egyik és másik olajből többet eszik? ugye attól ehet többet, ha hígabb, főleg hideg motornál, a nagyobb kopás miatt a gyűrűk mentén több tud távozni az égéstermékkel, vagy egyéb szimeringek helyén. ha kevesebb olaj fogy, akkor számomra azt jelkenti, hogy az sűrűbb vagy jobban megtapad a felületeken. nyílván xado esetén mindneki ezt mondja, mert a szlogenük is ez.


Nem vagyunk olajmérnökök. Szerintem ezt kár is feszegetni, mert úgysem fogjuk kitalálni...


Ez az olaj téma túl van bonyolítva,de kibaszottul!!!Engem nem nyugtat meg holmi matrica a dobozon.Egy bejáratott emberem van gyári olajra és semmi mást nem is használok motorolajból!

Majd ha egyszer elkezded használni az autódat Yellow akkor majd nyilatkozhatsz h milyen hibák jönnek elő!!!mikor kezdi el eszegetni az olajat stb..


be lehetne már fejezni ezt, vazze ismerst? nem. úgy beszélsz, mintha soha nem menne. én is 10ezrenként cserélem mint te vagy bárki, csak nekem 2 év alatt lesz meg, nem fél év, vagy 3 hónap alatt. ergó egy olaj ugyanaddig van használva futásilag. évente 2x kb autópályázok, a többségben városban hazsnálom, max 3 napig áll, de olykor tök feleslegesen autókázok 50-80km-t. tehát ha akkor használnám mikor kellene, akkor évi szinten 2000 kmt mennék. na akkor mondhatnád, hogy nem hazsnálom. azért mert általánosságban véve nyugodtan közlekedem, azért néha oda van taposva neki hidd el, meg is ilyenek, mikor az átlagfoigyim megnő 1-2 tizeddel mert az azt jelenti hirtelen benyelettem vele átszáémítva 12 litert 100-on.


Szerintem akkor is cseréld le az olajat évente, ha 2 évente van csak meg a 10ezer, akkor évente 5ezrenként vagy akármennyi is lesz benne.
Jó atyám mondása: "víz olaj legyen a motornak mindig, az meghálálja neked".

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2013. november 18. hétfő, 17:30


szotakdavid írta:
jons írta:
YELLOW írta:
adott kopottságú motor esetén, akkor mitől függ, hogy egyik és másik olajből többet eszik? ugye attól ehet többet, ha hígabb, főleg hideg motornál, a nagyobb kopás miatt a gyűrűk mentén több tud távozni az égéstermékkel, vagy egyéb szimeringek helyén. ha kevesebb olaj fogy, akkor számomra azt jelkenti, hogy az sűrűbb vagy jobban megtapad a felületeken. nyílván xado esetén mindneki ezt mondja, mert a szlogenük is ez.


Nem vagyunk olajmérnökök. Szerintem ezt kár is feszegetni, mert úgysem fogjuk kitalálni...


Ez az olaj téma túl van bonyolítva,de kibaszottul!!!Engem nem nyugtat meg holmi matrica a dobozon.Egy bejáratott emberem van gyári olajra és semmi mást nem is használok motorolajból!

Majd ha egyszer elkezded használni az autódat Yellow akkor majd nyilatkozhatsz h milyen hibák jönnek elő!!!mikor kezdi el eszegetni az olajat stb..


be lehetne már fejezni ezt, vazze ismerst? nem. úgy beszélsz, mintha soha nem menne. én is 10ezrenként cserélem mint te vagy bárki, csak nekem 2 év alatt lesz meg, nem fél év, vagy 3 hónap alatt. ergó egy olaj ugyanaddig van használva futásilag. évente 2x kb autópályázok, a többségben városban hazsnálom, max 3 napig áll, de olykor tök feleslegesen autókázok 50-80km-t. tehát ha akkor használnám mikor kellene, akkor évi szinten 2000 kmt mennék. na akkor mondhatnád, hogy nem hazsnálom. azért mert általánosságban véve nyugodtan közlekedem, azért néha oda van taposva neki hidd el, meg is ilyenek, mikor az átlagfoigyim megnő 1-2 tizeddel mert az azt jelenti hirtelen benyelettem vele átszáémítva 12 litert 100-on.


szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2013. november 18. hétfő, 17:06


jons írta:
YELLOW írta:
adott kopottságú motor esetén, akkor mitől függ, hogy egyik és másik olajből többet eszik? ugye attól ehet többet, ha hígabb, főleg hideg motornál, a nagyobb kopás miatt a gyűrűk mentén több tud távozni az égéstermékkel, vagy egyéb szimeringek helyén. ha kevesebb olaj fogy, akkor számomra azt jelkenti, hogy az sűrűbb vagy jobban megtapad a felületeken. nyílván xado esetén mindneki ezt mondja, mert a szlogenük is ez.


Nem vagyunk olajmérnökök. Szerintem ezt kár is feszegetni, mert úgysem fogjuk kitalálni...


Ez az olaj téma túl van bonyolítva,de kibaszottul!!!Engem nem nyugtat meg holmi matrica a dobozon.Egy bejáratott emberem van gyári olajra és semmi mást nem is használok motorolajból!

Majd ha egyszer elkezded használni az autódat Yellow akkor majd nyilatkozhatsz h milyen hibák jönnek elő!!!mikor kezdi el eszegetni az olajat stb..

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2013. november 18. hétfő, 17:04


jons írta: 12000 km telt el a legutóbbi olajcserétől számítva.
Xado, csak azoknak írom akik nem emlékeznek. Fél liter fogyott el eddig, forszírozott menetben.
A Castrol (még a hamisításos időszak előtti olajról van szó) nagyságrendileg valahol 6-7k-nál fogyott el. A BMW olaj sem bírta tovább sokkal. A Mobil 1 Synthvalami 9-10k-nál hagyta el a nívó minimumát.
A következő olajcserénél is tudom mit fogok beletenni. Szerintem megérkeztünk.
Viszont az autó továbbra sem megy jobban vagy rosszabbul, nem lett hangosabb vagy halkabb. Nem tudok m3-akat alázni vagy meglógni a lámpánál a Ducatti elől.


Nekem 6ezer alatt fogyott el 1L BMW Longlife 5W-30, de tavasszal olajcserénél lesz egy homlokfali főtengely szimering, és egy olajszivattyú tömítés cserém mert ott szökik az olaj.
Viszont olajcserekor szerelőm ajánlatára Castrol Edge 5W-40 lesz beletöltve.
Nem érdekel a hamisítási téma nem foglalkozok vele, 10ezrenként cserélve van az olaj nálam.
Szidja is a gyári 25ezres intervallumot a szerelő, hogy mekkora baromság!
Ezért kopottak a motorok, ugye arról nem is beszélve a régebbieknél mint az enyém is, nem volt valami minőségi a tömítés a blokkoknál.....

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2013. november 18. hétfő, 16:42


YELLOW írta:
adott kopottságú motor esetén, akkor mitől függ, hogy egyik és másik olajből többet eszik? ugye attól ehet többet, ha hígabb, főleg hideg motornál, a nagyobb kopás miatt a gyűrűk mentén több tud távozni az égéstermékkel, vagy egyéb szimeringek helyén. ha kevesebb olaj fogy, akkor számomra azt jelkenti, hogy az sűrűbb vagy jobban megtapad a felületeken. nyílván xado esetén mindneki ezt mondja, mert a szlogenük is ez.


Nem vagyunk olajmérnökök. Szerintem ezt kár is feszegetni, mert úgysem fogjuk kitalálni...


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2013. november 18. hétfő, 16:39


szotakdavid írta:
YELLOW írta:
jons írta: 12000 km telt el a legutóbbi olajcserétől számítva.
Xado, csak azoknak írom akik nem emlékeznek. Fél liter fogyott el eddig, forszírozott menetben.
A Castrol (még a hamisításos időszak előtti olajról van szó) nagyságrendileg valahol 6-7k-nál fogyott el. A BMW olaj sem bírta tovább sokkal. A Mobil 1 Synthvalami 9-10k-nál hagyta el a nívó minimumát.
A következő olajcserénél is tudom mit fogok beletenni. Szerintem megérkeztünk.
Viszont az autó továbbra sem megy jobban vagy rosszabbul, nem lett hangosabb vagy halkabb. Nem tudok m3-akat alázni vagy meglógni a lámpánál a Ducatti elől.


nekem a kasztrojból a 10ezer alatt 2-3mm fogyott a nívón nézve, korábban ennyit sem vettem észre, igaz én a castrol felső kategóriáját vettem mindig.


Tudod mi a különbség?! Neki már 300E van a kocsiban Neked meg 100E!!!


persze vágom.
de!
adott kopottságú motor esetén, akkor mitől függ, hogy egyik és másik olajből többet eszik? ugye attól ehet többet, ha hígabb, főleg hideg motornál, a nagyobb kopás miatt a gyűrűk mentén több tud távozni az égéstermékkel, vagy egyéb szimeringek helyén. ha kevesebb olaj fogy, akkor számomra azt jelkenti, hogy az sűrűbb vagy jobban megtapad a felületeken. nyílván xado esetén mindneki ezt mondja, mert a szlogenük is ez.

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2013. november 18. hétfő, 16:34


YELLOW írta:
jons írta: 12000 km telt el a legutóbbi olajcserétől számítva.
Xado, csak azoknak írom akik nem emlékeznek. Fél liter fogyott el eddig, forszírozott menetben.
A Castrol (még a hamisításos időszak előtti olajról van szó) nagyságrendileg valahol 6-7k-nál fogyott el. A BMW olaj sem bírta tovább sokkal. A Mobil 1 Synthvalami 9-10k-nál hagyta el a nívó minimumát.
A következő olajcserénél is tudom mit fogok beletenni. Szerintem megérkeztünk.
Viszont az autó továbbra sem megy jobban vagy rosszabbul, nem lett hangosabb vagy halkabb. Nem tudok m3-akat alázni vagy meglógni a lámpánál a Ducatti elől.


nekem a kasztrojból a 10ezer alatt 2-3mm fogyott a nívón nézve, korábban ennyit sem vettem észre, igaz én a castrol felső kategóriáját vettem mindig.


Tudod mi a különbség?! Neki már 300E van a kocsiban Neked meg 100E!!!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2013. november 18. hétfő, 07:10


jons írta: 12000 km telt el a legutóbbi olajcserétől számítva.
Xado, csak azoknak írom akik nem emlékeznek. Fél liter fogyott el eddig, forszírozott menetben.
A Castrol (még a hamisításos időszak előtti olajról van szó) nagyságrendileg valahol 6-7k-nál fogyott el. A BMW olaj sem bírta tovább sokkal. A Mobil 1 Synthvalami 9-10k-nál hagyta el a nívó minimumát.
A következő olajcserénél is tudom mit fogok beletenni. Szerintem megérkeztünk.
Viszont az autó továbbra sem megy jobban vagy rosszabbul, nem lett hangosabb vagy halkabb. Nem tudok m3-akat alázni vagy meglógni a lámpánál a Ducatti elől.


nekem a kasztrojból a 10ezer alatt 2-3mm fogyott a nívón nézve, korábban ennyit sem vettem észre, igaz én a castrol felső kategóriáját vettem mindig.

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2013. november 17. vasárnap, 17:47


12000 km telt el a legutóbbi olajcserétől számítva.
Xado, csak azoknak írom akik nem emlékeznek. Fél liter fogyott el eddig, forszírozott menetben.
A Castrol (még a hamisításos időszak előtti olajról van szó) nagyságrendileg valahol 6-7k-nál fogyott el. A BMW olaj sem bírta tovább sokkal. A Mobil 1 Synthvalami 9-10k-nál hagyta el a nívó minimumát.
A következő olajcserénél is tudom mit fogok beletenni. Szerintem megérkeztünk.
Viszont az autó továbbra sem megy jobban vagy rosszabbul, nem lett hangosabb vagy halkabb. Nem tudok m3-akat alázni vagy meglógni a lámpánál a Ducatti elől.

gerencsert
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 325i
Évjárat: 2002

státusz gerencsert

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 25

Elküldve: 2013. november 16. szombat, 20:51


Szuper Akkor ezek szerint már semmi sem biztos Elég sokat keresgettem a neten, és találtam egy másik oldalt is:
http://the-filtershop.com/spl/721213/CASTROL
Az áraik kedvezőbbek a mintabolthoz képest, de lehet, hogy ezek is kamu termékek.