« előző12következő »
banditosz001
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 2002

státusz banditosz001

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 76

Elküldve: 2015. február 02. hétfő, 23:24


Szergej_18 írta: 323Ci E46. Hidegen nem megy egy henger, ezt okozhatja gyertya, gyújtótrafó, vagy gyújtókábel, ami ebben nincs mivel a trafó közvetlenül a gyertyára csatlakozik. NGK gyári gyertyák ma lettek cserélve, azóta a motor nem hűlt ki teljesen, így nem tudom, hogy megoldotta-e a problémát. Ha nem, akkor az lenne a következő, hogy megnézem melyik henger nem megy, úgy, hogy a trafóról lehúzom járó motornál a csatlakozót, így az a henger is leáll, leesik a fordulat, de ha azt húzom le amelyik alapból sem megy, akkor semmi változást nem fogok tapasztalni. Ezután egy másik henger trafóját kicserélem a rossz henger trafójára, így meglátom, hogy a trafó-e a rossz.

KÉRDÉS: HA JÁRÓ MOTORNÁL LEHÚZOM A TRAFÓRÓL A CSATLAKOZÓT, AKKOR NEM-E FOG BELEHALNI AZ ECU? HA VALAKI CSINÁLT MÁR ILYET ÍRJA MEG LÉGYSZÍVES A TAPASZTALATÁT. VAGY CSÖRGESSEN MEG ÉS VISSZAHÍVOM, ÍGY EGYSZERŰBB. (06307339240) ELŐRE IS KÖSZÖNÖM!


Itt egy link én hasonlóval küzdök 2 hónapja. olvasgasd végig hogy itt miket írtunk le. nekem az 5.és 6. henger csinálja ezt..csak remélem nem ez a baja a tiednek is mert erre eddig még nem született megoldás..egyébként meg kösd gépre nézz valós adatot és nem kell lehúzni semmit, ki fogja írni melyik a rossz..

http://www.bmwfanatics.hu/bmw-...motor.html





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. február 02. hétfő, 23:26

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 323Ci
Évjárat: 2000

státusz Szergej_18

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2015. február 02. hétfő, 17:02


323Ci E46. Hidegen nem megy egy henger, ezt okozhatja gyertya, gyújtótrafó, vagy gyújtókábel, ami ebben nincs mivel a trafó közvetlenül a gyertyára csatlakozik. NGK gyári gyertyák ma lettek cserélve, azóta a motor nem hűlt ki teljesen, így nem tudom, hogy megoldotta-e a problémát. Ha nem, akkor az lenne a következő, hogy megnézem melyik henger nem megy, úgy, hogy a trafóról lehúzom járó motornál a csatlakozót, így az a henger is leáll, leesik a fordulat, de ha azt húzom le amelyik alapból sem megy, akkor semmi változást nem fogok tapasztalni. Ezután egy másik henger trafóját kicserélem a rossz henger trafójára, így meglátom, hogy a trafó-e a rossz.

KÉRDÉS: HA JÁRÓ MOTORNÁL LEHÚZOM A TRAFÓRÓL A CSATLAKOZÓT, AKKOR NEM-E FOG BELEHALNI AZ ECU? HA VALAKI CSINÁLT MÁR ILYET ÍRJA MEG LÉGYSZÍVES A TAPASZTALATÁT. VAGY CSÖRGESSEN MEG ÉS VISSZAHÍVOM, ÍGY EGYSZERŰBB. (06307339240) ELŐRE IS KÖSZÖNÖM!

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. március 08. kedd, 17:02


Yom írta: Sziasztok!
Jutattal valamire az ugyben? Sajnos nekem is hasonlokat produkal az autom, hidegben nem akar elindulni vagy csak nagyon nehezen. Gyertak ujak (kb 10k km-t mentem veluk), benzinszurut tegnap csereltek. Sajnos nem javult meg.. Hibakod semmi. Fullel azt hallani, mikor elindul, mintha az egyik henger nem menne.
Illetve az normalis, hogy mikor gyujtast adok azt hallom, mintha az AC folyamatosan dolgozna?
Szelepfedel tomites is uj, vezerlest allitok az auton kb 1 honapja es termeszetesen ujat vettem hozza. Szakszerviz csinalta, uh nem hiszem h rosszul tettek volna be. Vezerles allitas elott is ugyanezeket produkalta az auto.
Gabor


én ezt nem értem,lehet hogy süket leszek? sokan írják hogy így hallom,úgy hallom AC megy vagy nem,esküszöm én sose hallok ilyet. Hogy lehet azt hallani? Olyan hangos? én még sose hallottam ilyet. Lehet jobb is, mert egyből szervizbe futottam volna vele,hogy mi az a zümmögés. Amúgy ha 1 henger nem megy egyből be ír hibát.hogy égés kimaradás.mert én is küzdöttem ilyennel,és és ba is írt mindig. Ha nem menne neked is be írna szerintem.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. március 08. kedd, 17:07

Yom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 316Ci
Évjárat: 2003

státusz Yom

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 20

Elküldve: 2011. március 08. kedd, 16:45


Sziasztok!
Jutattal valamire az ugyben? Sajnos nekem is hasonlokat produkal az autom, hidegben nem akar elindulni vagy csak nagyon nehezen. Gyertak ujak (kb 10k km-t mentem veluk), benzinszurut tegnap csereltek. Sajnos nem javult meg.. Hibakod semmi. Fullel azt hallani, mikor elindul, mintha az egyik henger nem menne.
Illetve az normalis, hogy mikor gyujtast adok azt hallom, mintha az AC folyamatosan dolgozna?
Szelepfedel tomites is uj, vezerlest allitok az auton kb 1 honapja es termeszetesen ujat vettem hozza. Szakszerviz csinalta, uh nem hiszem h rosszul tettek volna be. Vezerles allitas elott is ugyanezeket produkalta az auto.
Gabor

Qucsy
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2001

státusz Qucsy

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 1% (5 pont) | Hozzászólások: 326

Elküldve: 2011. január 25. kedd, 22:09


Titus írta:
Qucsy írta:
vsop14 írta:
Qucsy írta:
hil írta:
Qucsy írta:
hil írta:
ute107 írta:



Szelep fedél tömítés??? Nem hengerfej tömítés?!


5,6 gyertyák mélyedésiben állt a hűtő folyadék. A szelepfedél tömítésnél a gyertyák körüli volt rossz



értem..ezt ugye én is észre tudom venni?, sajnos nem vagyok az a nagy autó szerelő még csak tanulgatom figyelgetem..

Persze, leveszed a motor felső műanyag burkolatát és már láthatod is. Mivel 16 szelepes a motorod, középen vannak a gyertyák mélyen beültetve, abban állt a víz (na jó: hűtő folyadék)



és én mit tudok vele csinálni???

hát figyu sztem nézd meg, h ez-e a baj, aztán ha esetleg ez, akkor kicseréled a szelepfedél tömítést, vagy kicserélteted


köszike így fogok tenni..


Szia!

Nem tudom ránéztél-e már a dologra ha esetleg tényleg víz van benne akkor mindenképpen fújasd ki valamivel. Meg ha már leszedted a motorburkolatot én mindenképpen végignézném a gyertyákat. Vagy ha tudod h melyik henger nem megy akkor annak a gyertyáját. Mert lehetséges h csak simán rossz a gyertya. Találkoztam ilyennel is ez talán a legolcsóbb művelet mielőtt leszeded akár a szelepfedelet is.

[/quote]
megnéztem mindent sajnos úgy néz ki más lehet a probléma..víznek nyoma sincs a gyertya mintha érintetlen lenne..


autója adatai
Széria: 3
Típus: E30
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 1989

státusz Titus

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 14

Elküldve: 2011. január 25. kedd, 19:54


Qucsy írta:
vsop14 írta:
Qucsy írta:
hil írta:
Qucsy írta:
hil írta:
ute107 írta:



Szelep fedél tömítés??? Nem hengerfej tömítés?!


5,6 gyertyák mélyedésiben állt a hűtő folyadék. A szelepfedél tömítésnél a gyertyák körüli volt rossz



értem..ezt ugye én is észre tudom venni?, sajnos nem vagyok az a nagy autó szerelő még csak tanulgatom figyelgetem..

Persze, leveszed a motor felső műanyag burkolatát és már láthatod is. Mivel 16 szelepes a motorod, középen vannak a gyertyák mélyen beültetve, abban állt a víz (na jó: hűtő folyadék)



és én mit tudok vele csinálni???

hát figyu sztem nézd meg, h ez-e a baj, aztán ha esetleg ez, akkor kicseréled a szelepfedél tömítést, vagy kicserélteted


köszike így fogok tenni..[/quote]

Szia!

Nem tudom ránéztél-e már a dologra ha esetleg tényleg víz van benne akkor mindenképpen fújasd ki valamivel. Meg ha már leszedted a motorburkolatot én mindenképpen végignézném a gyertyákat. Vagy ha tudod h melyik henger nem megy akkor annak a gyertyáját. Mert lehetséges h csak simán rossz a gyertya. Találkoztam ilyennel is ez talán a legolcsóbb művelet mielőtt leszeded akár a szelepfedelet is.



Qucsy
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2001

státusz Qucsy

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 1% (5 pont) | Hozzászólások: 326

Elküldve: 2011. január 24. hétfő, 22:49


vsop14 írta:
Qucsy írta:
hil írta:
Qucsy írta:
hil írta:
ute107 írta:



Szelep fedél tömítés??? Nem hengerfej tömítés?!


5,6 gyertyák mélyedésiben állt a hűtő folyadék. A szelepfedél tömítésnél a gyertyák körüli volt rossz



értem..ezt ugye én is észre tudom venni?, sajnos nem vagyok az a nagy autó szerelő még csak tanulgatom figyelgetem..

Persze, leveszed a motor felső műanyag burkolatát és már láthatod is. Mivel 16 szelepes a motorod, középen vannak a gyertyák mélyen beültetve, abban állt a víz (na jó: hűtő folyadék)



és én mit tudok vele csinálni???

hát figyu sztem nézd meg, h ez-e a baj, aztán ha esetleg ez, akkor kicseréled a szelepfedél tömítést, vagy kicserélteted
[/quote]

köszike így fogok tenni..


vsop14
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 530d
Évjárat: 2003

státusz vsop14

BMWfanatic

Elismertség: 7% (62 pont) | Hozzászólások: 876

Elküldve: 2011. január 24. hétfő, 22:31


Qucsy írta:
hil írta:
Qucsy írta:
hil írta:
ute107 írta:



Szelep fedél tömítés??? Nem hengerfej tömítés?!


5,6 gyertyák mélyedésiben állt a hűtő folyadék. A szelepfedél tömítésnél a gyertyák körüli volt rossz



értem..ezt ugye én is észre tudom venni?, sajnos nem vagyok az a nagy autó szerelő még csak tanulgatom figyelgetem..

Persze, leveszed a motor felső műanyag burkolatát és már láthatod is. Mivel 16 szelepes a motorod, középen vannak a gyertyák mélyen beültetve, abban állt a víz (na jó: hűtő folyadék)



és én mit tudok vele csinálni???[/quote]
hát figyu sztem nézd meg, h ez-e a baj, aztán ha esetleg ez, akkor kicseréled a szelepfedél tömítést, vagy kicserélteted


hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2011. január 24. hétfő, 22:30


Qucsy írta:

és én mit tudok vele csinálni???


Amennyiben van folyadék benne, akkor kinézed a szükséges tömítéseket: ennél a bajnál elég lenne a gyertyanyílás körüli tömítéseket cserélni, de ahhoz le kell venni a szelep fedelet, amit már nem lehet összerakni a régi tömítéssel. Tehát azt is megveszed. Utána vagy elviszed szerelőhöz, vagy nekilátsz Magad, sok szerszámra nem lesz szükséged, de türelemre igen. A szelepfedél csavarokat módjával szabad csak meghúzni, mert könnyen be lehet szakítani a menetet.


vsop14
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 530d
Évjárat: 2003

státusz vsop14

BMWfanatic

Elismertség: 7% (62 pont) | Hozzászólások: 876

Elküldve: 2011. január 24. hétfő, 22:28


Qucsy írta:
hil írta:
ute107 írta:



Szelep fedél tömítés??? Nem hengerfej tömítés?!


5,6 gyertyák mélyedésiben állt a hűtő folyadék. A szelepfedél tömítésnél a gyertyák körüli volt rossz



értem..ezt ugye én is észre tudom venni?, sajnos nem vagyok az a nagy autó szerelő még csak tanulgatom figyelgetem..[/quote]
ha ki tudsz cserélni egy gyertyát, igen. sztem érdemes megnézni, mert ha nem is ez, legalább ki tudod zárni.
itt van egy gyertyacsere folyamata: http://www.impee.co.uk/sparkplug_change.htm


Qucsy
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2001

státusz Qucsy

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 1% (5 pont) | Hozzászólások: 326

Elküldve: 2011. január 24. hétfő, 22:24


hil írta:
Qucsy írta:
hil írta:
ute107 írta:



Szelep fedél tömítés??? Nem hengerfej tömítés?!


5,6 gyertyák mélyedésiben állt a hűtő folyadék. A szelepfedél tömítésnél a gyertyák körüli volt rossz



értem..ezt ugye én is észre tudom venni?, sajnos nem vagyok az a nagy autó szerelő még csak tanulgatom figyelgetem..

Persze, leveszed a motor felső műanyag burkolatát és már láthatod is. Mivel 16 szelepes a motorod, középen vannak a gyertyák mélyen beültetve, abban állt a víz (na jó: hűtő folyadék)

[/quote]

és én mit tudok vele csinálni???

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2011. január 24. hétfő, 22:22


Qucsy írta:
hil írta:
ute107 írta:



Szelep fedél tömítés??? Nem hengerfej tömítés?!


5,6 gyertyák mélyedésiben állt a hűtő folyadék. A szelepfedél tömítésnél a gyertyák körüli volt rossz



értem..ezt ugye én is észre tudom venni?, sajnos nem vagyok az a nagy autó szerelő még csak tanulgatom figyelgetem..[/quote]
Persze, leveszed a motor felső műanyag burkolatát és már láthatod is. Mivel 16 szelepes a motorod, középen vannak a gyertyák mélyen beültetve, abban állt a víz (na jó: hűtő folyadék)



vsop14
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 530d
Évjárat: 2003

státusz vsop14

BMWfanatic

Elismertség: 7% (62 pont) | Hozzászólások: 876

Elküldve: 2011. január 24. hétfő, 22:21


ute107 írta:
vsop14 írta:
Qucsy írta: Emberek!! az utóbbi időben észrevettem,hogy 1álltalán nem megy az autó sőt hidegen amíg nincs üzemi hőmérsékleten.szinte köhög és fúl meg a motor..azt mondják a nagy okosok hogy valószínűleg az 1ik henger szemétkedik..elvittem 3-4 helyre és azt mondták hogy igen mintha látnának v.mit de mégsem..na már most ez nekem kevés..mit csináljak vele mit érdemes???
pontosan mit néztek meg ott?
nekem ugyanez volt a probléma és kiderült, h víz áll a gyertyáknál, mert szar volt a szelepfedél tömítésem.



Szelep fedél tömítés??? Nem hengerfej tömítés?!

hát nem


Qucsy
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2001

státusz Qucsy

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 1% (5 pont) | Hozzászólások: 326

Elküldve: 2011. január 24. hétfő, 22:12


hil írta:
ute107 írta:



Szelep fedél tömítés??? Nem hengerfej tömítés?!


5,6 gyertyák mélyedésiben állt a hűtő folyadék. A szelepfedél tömítésnél a gyertyák körüli volt rossz

[/quote]

értem..ezt ugye én is észre tudom venni?, sajnos nem vagyok az a nagy autó szerelő még csak tanulgatom figyelgetem..

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2011. január 24. hétfő, 22:11


ute107 írta:



Szelep fedél tömítés??? Nem hengerfej tömítés?![/quote]

5,6 gyertyák mélyedésiben állt a hűtő folyadék. A szelepfedél tömítésnél a gyertyák körüli volt rossz



« előző12következő »