szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2013. március 17. vasárnap, 09:46


YELLOW írta:
szotakdavid írta:
YELLOW írta:
hát van 2 éves, 4 éves is megmaradva pedig lehet a kuplung munkahengernek an már hangja, mikor nyomom a kuplungot. de csak melegben csinálja, mínusz sok fokban vagy 5 fok alatt semmi hangja. de ilyen már rég. Miki aszonta az övé is csinálja. de jó lenne abban is átcserélni.


Nem tudom,én nem tenném bele a 2 éves a 4 évest főleg nem.Nem tudom mennyiért vetted a folyadékot de szerintem ennyit megérdemel a kocsid.Nekem is van egy hangja felengedett kuplungnál egy magas cicergő,ha benyomom elkussol,de ezt se mindig csinálja.


nekem nem úgy. amikor nyomom be a pedált, akkor hallani, az útja utolsó pár centijén, igazából ott már full szét van kapcsolva a kuplung. csak én úgy gyanakszom, hogy a munkahengernek a hangja. oké ott nincs olyan meleg, de az is el tud vizesedni gondolom.


Na megnézem nekem van-e ilyen hang.Mondjuk más miatt,de aknára kell állnom lehet engem is utolért Fl előtti futómű csavar szakadás

Kérdezz rá a srácnál mi lenne,ha lecserélnétek a kuplungban is az olajat..

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17575

Elküldve: 2013. március 17. vasárnap, 09:38


szotakdavid írta:
YELLOW írta:
hát van 2 éves, 4 éves is megmaradva pedig lehet a kuplung munkahengernek an már hangja, mikor nyomom a kuplungot. de csak melegben csinálja, mínusz sok fokban vagy 5 fok alatt semmi hangja. de ilyen már rég. Miki aszonta az övé is csinálja. de jó lenne abban is átcserélni.


Nem tudom,én nem tenném bele a 2 éves a 4 évest főleg nem.Nem tudom mennyiért vetted a folyadékot de szerintem ennyit megérdemel a kocsid.Nekem is van egy hangja felengedett kuplungnál egy magas cicergő,ha benyomom elkussol,de ezt se mindig csinálja.


nekem nem úgy. amikor nyomom be a pedált, akkor hallani, az útja utolsó pár centijén, igazából ott már full szét van kapcsolva a kuplung. csak én úgy gyanakszom, hogy a munkahengernek a hangja. oké ott nincs olyan meleg, de az is el tud vizesedni gondolom.

státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2013. március 17. vasárnap, 09:34


szotakdavid írta:
YELLOW írta:
hát van 2 éves, 4 éves is megmaradva pedig lehet a kuplung munkahengernek an már hangja, mikor nyomom a kuplungot. de csak melegben csinálja, mínusz sok fokban vagy 5 fok alatt semmi hangja. de ilyen már rég. Miki aszonta az övé is csinálja. de jó lenne abban is átcserélni.


Nem tudom,én nem tenném bele a 2 éves a 4 évest főleg nem.Nem tudom mennyiért vetted a folyadékot de szerintem ennyit megérdemel a kocsid.Nekem is van egy hangja felengedett kuplungnál egy magas cicergő,ha benyomom elkussol,de ezt se mindig csinálja.


A fékfolyadék erősen nedvszívó, éppen ezért felbontáss után nem célszerű sokáig tárolni, mert a levegő nedvesség tartalmát is felveszi.


szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2013. március 17. vasárnap, 09:20


YELLOW írta:
hát van 2 éves, 4 éves is megmaradva pedig lehet a kuplung munkahengernek an már hangja, mikor nyomom a kuplungot. de csak melegben csinálja, mínusz sok fokban vagy 5 fok alatt semmi hangja. de ilyen már rég. Miki aszonta az övé is csinálja. de jó lenne abban is átcserélni.


Nem tudom,én nem tenném bele a 2 éves a 4 évest főleg nem.Nem tudom mennyiért vetted a folyadékot de szerintem ennyit megérdemel a kocsid.Nekem is van egy hangja felengedett kuplungnál egy magas cicergő,ha benyomom elkussol,de ezt se mindig csinálja.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17575

Elküldve: 2013. március 17. vasárnap, 09:11


szotakdavid írta:
YELLOW írta:
szotakdavid írta:
YELLOW írta:
YELLOW írta: valaki meg tudja mondani, hogy konkrétan mennyi fékfolyadék kell az autómba?
az olaj ajánlók 1 litert írnak, de mindig marad ki, majdnem a fele. lehet célszerű lenne a kuplung munkahengerből is kicsapatni? meg tudják ezt vajon úgy csinálni, hogy később ne essen be a kuplung?


én is nagyon köszönöm a választ...
hát akkor megy bele, ami itthon van, nem érdekel jó e DSC-be vagy sem DOT4 oszt leszarom.


Én is Dot4-t raktam bele azt írják hozzá


azt én vágom. csak állítólag DSC-hez ATE SL.6 való, de mindig marad, majdnem a fele. most lehet nem csinálja meg normálisan a szereló, sajnos egyszerre nem tudok alul is lenne meg nyomkodni a féket. de van egy bontatlan sima ATE Super DOT4. most vajon egy befolyáslja-e a DSC működését vagy sem. igazából nem tudom a korábban felbontott folyadékok lezárva elállnak-e...


Szerintem azért marad meg a fele mert a kuplungban nem cserélitek le,Tibával beszéltem pont a múlt héten erről h anno Ők lecserélték és szopós volt.Mikor bontottad fel a folyadékot?


hát van 2 éves, 4 éves is megmaradva pedig lehet a kuplung munkahengernek an már hangja, mikor nyomom a kuplungot. de csak melegben csinálja, mínusz sok fokban vagy 5 fok alatt semmi hangja. de ilyen már rég. Miki aszonta az övé is csinálja. de jó lenne abban is átcserélni.

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2013. március 17. vasárnap, 09:05


YELLOW írta:
szotakdavid írta:
YELLOW írta:
YELLOW írta: valaki meg tudja mondani, hogy konkrétan mennyi fékfolyadék kell az autómba?
az olaj ajánlók 1 litert írnak, de mindig marad ki, majdnem a fele. lehet célszerű lenne a kuplung munkahengerből is kicsapatni? meg tudják ezt vajon úgy csinálni, hogy később ne essen be a kuplung?


én is nagyon köszönöm a választ...
hát akkor megy bele, ami itthon van, nem érdekel jó e DSC-be vagy sem DOT4 oszt leszarom.


Én is Dot4-t raktam bele azt írják hozzá


azt én vágom. csak állítólag DSC-hez ATE SL.6 való, de mindig marad, majdnem a fele. most lehet nem csinálja meg normálisan a szereló, sajnos egyszerre nem tudok alul is lenne meg nyomkodni a féket. de van egy bontatlan sima ATE Super DOT4. most vajon egy befolyáslja-e a DSC működését vagy sem. igazából nem tudom a korábban felbontott folyadékok lezárva elállnak-e...


Szerintem azért marad meg a fele mert a kuplungban nem cserélitek le,Tibával beszéltem pont a múlt héten erről h anno Ők lecserélték és szopós volt.Mikor bontottad fel a folyadékot?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17575

Elküldve: 2013. március 17. vasárnap, 08:58


szotakdavid írta:
YELLOW írta:
YELLOW írta: valaki meg tudja mondani, hogy konkrétan mennyi fékfolyadék kell az autómba?
az olaj ajánlók 1 litert írnak, de mindig marad ki, majdnem a fele. lehet célszerű lenne a kuplung munkahengerből is kicsapatni? meg tudják ezt vajon úgy csinálni, hogy később ne essen be a kuplung?


én is nagyon köszönöm a választ...
hát akkor megy bele, ami itthon van, nem érdekel jó e DSC-be vagy sem DOT4 oszt leszarom.


Én is Dot4-t raktam bele azt írják hozzá


azt én vágom. csak állítólag DSC-hez ATE SL.6 való, de mindig marad, majdnem a fele. most lehet nem csinálja meg normálisan a szereló, sajnos egyszerre nem tudok alul is lenne meg nyomkodni a féket. de van egy bontatlan sima ATE Super DOT4. most vajon egy befolyáslja-e a DSC működését vagy sem. igazából nem tudom a korábban felbontott folyadékok lezárva elállnak-e...


szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2013. március 17. vasárnap, 08:48


YELLOW írta:
YELLOW írta: valaki meg tudja mondani, hogy konkrétan mennyi fékfolyadék kell az autómba?
az olaj ajánlók 1 litert írnak, de mindig marad ki, majdnem a fele. lehet célszerű lenne a kuplung munkahengerből is kicsapatni? meg tudják ezt vajon úgy csinálni, hogy később ne essen be a kuplung?


én is nagyon köszönöm a választ...
hát akkor megy bele, ami itthon van, nem érdekel jó e DSC-be vagy sem DOT4 oszt leszarom.


Én is Dot4-t raktam bele azt írják hozzá

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17575

Elküldve: 2013. március 17. vasárnap, 08:40


YELLOW írta: valaki meg tudja mondani, hogy konkrétan mennyi fékfolyadék kell az autómba?
az olaj ajánlók 1 litert írnak, de mindig marad ki, majdnem a fele. lehet célszerű lenne a kuplung munkahengerből is kicsapatni? meg tudják ezt vajon úgy csinálni, hogy később ne essen be a kuplung?


én is nagyon köszönöm a választ...
hát akkor megy bele, ami itthon van, nem érdekel jó e DSC-be vagy sem DOT4 oszt leszarom.

autója adatai
Széria: 7
Típus: E65
Kivitel: Sedan
Modell: 730d
Évjárat: 2003

státusz pneurob

Fórumlakó

Elismertség: 7% (17 pont) | Hozzászólások: 220

Elküldve: 2013. március 16. szombat, 23:15


Helioport írta:
Bitu79 írta:
anubisz írta: Azért érdekes, hogy az olajos cikkben azt írták, a szintetikus olaj szinte örökké bírná, csak az adalékok öregednek benne, ha azt pótolná az ember, és a koszt teljesen ki lehetne szűrni, akkor sose kéne cserélni.


Hát ja,de a fogaskerék is kopik meg ilyenek.Ergo koszos lesz az olaj.Én majd nyáron cseréltetek olajat mindenbe.Ráérek még sztem(70 000km,és 10 éves lesz a kocsi)Megszűrni meg nemigen lehet az olajat .De én valahogy nem tartom olyan fontosnak a váltóolajcserét,se a diffiét,ha nem futott sokat a kocsi.Sztem nem életbevágó az olajcsere,legalábbis az én esetemben.De írtam a szerelők is másképp vannak ezzel.Egyik ezt mondja nem kell cserélni amig nem akad meg ilyenek,a másik meg azt,hogy érdemes cserélni az olajat,megelőzendő ezzel a meghibásodást.Azt tudom,hogy egy idő után "megromlik" azolaj,akkor is,ha állt a kocsi.Azért,mert szennyeződik az olaj.A motorolajcsere viszont teljessen más,mert ott hőhatás is éri az olajat.Annál azért lényeges tényleg,mert hamarabb tönkremegy az olaj szerintem a nagy hőhatások miatt is.






Alapvetően konzum-világban élünk. Akkor is vásárolj, ha semmi szükséged nincs rá... Illetve nagyon fontos, és minden gyártó ezt promótálja: természetesen ún mesterséges avultatás náluk nincs... Persze már üvöltheted is hozzá, hogy 3 havonta KELL olajat cserélned, apád, esetleg nagyapád meg vizsgára vitte új olajjal a gépet 40 éve.... Persze, az nem volt ilyen finom műszer, meg hát a teljesítmény... Meg a kopás...


Most volt egy E60 540i 180e km-rel szelepszár szimmering cserén. Betartotta a computer által javasolt olajcseréket és mégis. Jól hangzik, hogy az LL04 5W-30 csak 30 ezrenként szorul cserére. Aztán 6 számjegyű lett a számla. Kb. 20 ezrenként én azért cserélem, turbo hibátlan, motor tökéletes.



Helioport
autója adatai
BMWfanatics.hu - A rajongói portál

Ójaj! Valami hiba történt az oldal feldolgozása közben!