zoliika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoliika

BMWfanatic

Elismertség: 8% (66 pont) | Hozzászólások: 756

Elküldve: 2011. február 10. csütörtök, 14:38


davech írta: Kérdésem még mindig ugyan az, akinek van ötlete írjon. thx!

- Tavaly nyár végén néztem utoljára az olajszintet akkor utána kellett önteni 1-2 decit.
Most kivillant az olaj "kancsó" a műszerfalon, persze olaj szinte semmi. kb 5e km mentem vele ez idő alatt. Olajfolyást sehol nem vettem észre, többször is voltam alatta.
- Ez az olaj zabálás természetes?
- Fogyasztással se vagyok megelégedve, normál használatnál átlag 8at eszik.
- Ötlet mivel kezdjem a keresést?
- Kartergáz szűrő új benne, Egér szelep tisztítva, makulátlan volt. Wtf?
- Szegeden valaki tudna ajánlani olyan szervizt amit "zoliika" ajnálott, ahol ki tudják olvasni pontosan mi a bánata?




Tessék drága BMW-s barátom!SZÖGÖD!http://www.husztidiesel.hu/

davech
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz davech

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 227

Elküldve: 2011. február 10. csütörtök, 14:13


Kérdésem még mindig ugyan az, akinek van ötlete írjon. thx!

- Tavaly nyár végén néztem utoljára az olajszintet akkor utána kellett önteni 1-2 decit.
Most kivillant az olaj "kancsó" a műszerfalon, persze olaj szinte semmi. kb 5e km mentem vele ez idő alatt. Olajfolyást sehol nem vettem észre, többször is voltam alatta.
- Ez az olaj zabálás természetes?
- Fogyasztással se vagyok megelégedve, normál használatnál átlag 8at eszik.
- Ötlet mivel kezdjem a keresést?
- Kartergáz szűrő új benne, Egér szelep tisztítva, makulátlan volt. Wtf?
- Szegeden valaki tudna ajánlani olyan szervizt amit "zoliika" ajnálott, ahol ki tudják olvasni pontosan mi a bánata?




Utoljára szerkesztve (4 alkalommal): 2011. február 10. csütörtök, 14:36

zoliika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoliika

BMWfanatic

Elismertség: 8% (66 pont) | Hozzászólások: 756

Elküldve: 2011. február 10. csütörtök, 13:58


davech írta: Esetleg valakinek lenne ötlete mivel kezdjem a keresést?
Kartergáz szűrő új benne, Egér szelep tisztítva, makulátlan volt. Wtf?

(Nemhiszem ha most beleöntök prolongot, a fogyasztásom is 6L, és mili olajat se fog enni, itt nagyobb anomáliára gondolok. De persze attól független lehet kipróbálom )

zoliika írta:
davech írta: Tavaly nyár végén néztem utoljára az olajszintet akkor utána kellett önteni 1-2 decit.
Most kivillant az olaj "kancsó" a műszerfalon, persze olaj szinte semmi. kb 5e km mentem vele ez idő alatt. Olajfolyást sehol nem vettem észre, többször is voltam alatta.
Ez az olaj zabálás természetes?
Fogyasztással se vagyok megelégedve, normál használatnál átlag 8at eszik.
Valakinek ötlet? thx!


Nem akarlak felidegesíteni nekem 15000km van az olajban ,de 1mm-t sem húzott belőlle a fogyasztás az durva nekem a rekord max 7lityi volt klímával utánfútóval quaddal.Ja és még annyi,hogy nekem prolong van az olajaban én tíz éve használom először amcsiban láttam és használtam ,de nekem nagyon bevált azóta kertikapába,quadba,motorba öt benzines és két diesel autómba raktam…………








Ez így van a prologot olajcserénél szokták belerakni.
99% az olajfogysztás kopott olajlehúzógyűrűkre utal ill. nem megfelelő olajat tettél bele gondolok itt 0w-re.
A magas fogyasztás az lehet légtömegmérő „behülyülése” rosszul adhatja le a jelet az üzemanyag befecskendező ill. adagoló rendszernek és több„diesel” megy az égéstérbe.De ez csak tipp menj el egy BOSCH SZAKSZERVÍZBE rárakják a gépre és ott megmondják mi a betegség.Addig csak találgatsz és parázol mi a f… lehet a gépeddel.




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. február 10. csütörtök, 14:00

davech
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz davech

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 227

Elküldve: 2011. február 10. csütörtök, 13:37


Esetleg valakinek lenne ötlete mivel kezdjem a keresést?
Kartergáz szűrő új benne, Egér szelep tisztítva, makulátlan volt. Wtf?

(Nemhiszem ha most beleöntök prolongot, a fogyasztásom is 6L, és mili olajat se fog enni, itt nagyobb anomáliára gondolok. De persze attól független lehet kipróbálom )

zoliika írta:
davech írta: Tavaly nyár végén néztem utoljára az olajszintet akkor utána kellett önteni 1-2 decit.
Most kivillant az olaj "kancsó" a műszerfalon, persze olaj szinte semmi. kb 5e km mentem vele ez idő alatt. Olajfolyást sehol nem vettem észre, többször is voltam alatta.
Ez az olaj zabálás természetes?
Fogyasztással se vagyok megelégedve, normál használatnál átlag 8at eszik.
Valakinek ötlet? thx!


Nem akarlak felidegesíteni nekem 15000km van az olajban ,de 1mm-t sem húzott belőlle a fogyasztás az durva nekem a rekord max 7lityi volt klímával utánfútóval quaddal.Ja és még annyi,hogy nekem prolong van az olajaban én tíz éve használom először amcsiban láttam és használtam ,de nekem nagyon bevált azóta kertikapába,quadba,motorba öt benzines és két diesel autómba raktam…………








Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2011. február 10. csütörtök, 13:45

zoliika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoliika

BMWfanatic

Elismertség: 8% (66 pont) | Hozzászólások: 756

Elküldve: 2011. február 10. csütörtök, 13:25


davech írta: Tavaly nyár végén néztem utoljára az olajszintet akkor utána kellett önteni 1-2 decit.
Most kivillant az olaj "kancsó" a műszerfalon, persze olaj szinte semmi. kb 5e km mentem vele ez idő alatt. Olajfolyást sehol nem vettem észre, többször is voltam alatta.
Ez az olaj zabálás természetes?
Fogyasztással se vagyok megelégedve, normál használatnál átlag 8at eszik.
Valakinek ötlet? thx!


Nem akarlak felidegesíteni nekem 15000km van az olajban ,de 1mm-t sem húzott belőlle a fogyasztás az durva nekem a rekord max 7lityi volt klímával utánfútóval quaddal.Ja és még annyi,hogy nekem prolong van az olajaban én tíz éve használom először amcsiban láttam és használtam ,de nekem nagyon bevált azóta kertikapába,quadba,motorba öt benzines és két diesel autómba raktam…………

davech
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz davech

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 227

Elküldve: 2011. február 10. csütörtök, 13:15


Tavaly nyár végén néztem utoljára az olajszintet akkor utána kellett önteni 1-2 decit.
Most kivillant az olaj "kancsó" a műszerfalon, persze olaj szinte semmi. kb 5e km mentem vele ez idő alatt. Olajfolyást sehol nem vettem észre, többször is voltam alatta.
Ez az olaj zabálás természetes?
Fogyasztással se vagyok megelégedve, normál használatnál átlag 8at eszik.
Valakinek ötlet? thx!

jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2011. január 22. szombat, 20:24


A szerelőt meg megkell válogatni.
Mert valaki azt mondja egy napos meló és elkér 50 ropit. Ja és leveszi a hengerfejet aztán vehetsz tömítést. Mi megcsináltuk 3 óra alatt, levegővel fenttartottuk a szelepeket és kész.

pneurob írta:
kolica írta:
jrtom írta: Szia!

Nekem is e46 320i-m volt ugyan olyan 2,2-es motorral mint a tied és hasonló olajfogyasztással sajnos. Azt kell, hogy mondjam ez nem normális amennyit eszik.
Amit mondtak, hogy a gyári 5W30-at nem eszi annyira sajnos az se igaz, söt azt jobban eszi mint a Castrol 5W30-at . Én amivel tudtam csökkenteni az a Castrol TWS 10W60.
Akkor gondolom erőteljesebb gyorsításnál kéken füstöl a tied is és tiszta korom a kipufogóvég?
A hiba oka az a szelepszárszimering elöregedése. Tudom, hogy hülyén hangzik egy nem éppen öreg autónál, de ez van. Az enyémben is szinte csak úgy törtek amikor cseréltük.
Szóval szelepszárszimering csere után megált az olajfogyás és fémtiszta kipufogóvég lett az eredmény.


szia! úgy van ahogy mondod! ha adok egy padlógázt induláskor akkor kinyom valamennyi füstöt és a kipufogó vég is tiszta fekete. majd a következő olajcserénél kifogom próbálni azt az olajat amit mondtál. meg majd utánanézek a szerelőnél annak is amit mondtál hogy mennyibe is jönne a csere. köszönöm a segitséged!


Nem nagy durranás a szelepszár szimmering, 5700 Ft-ért van garnitúra, gyári minőségű. valószínű, hogy a szerelés többe kerül.






autója adatai
Széria: 7
Típus: E65
Kivitel: Sedan
Modell: 730d
Évjárat: 2003

státusz pneurob

Fórumlakó

Elismertség: 7% (17 pont) | Hozzászólások: 220

Elküldve: 2011. január 22. szombat, 17:55


kolica írta:
jrtom írta: Szia!

Nekem is e46 320i-m volt ugyan olyan 2,2-es motorral mint a tied és hasonló olajfogyasztással sajnos. Azt kell, hogy mondjam ez nem normális amennyit eszik.
Amit mondtak, hogy a gyári 5W30-at nem eszi annyira sajnos az se igaz, söt azt jobban eszi mint a Castrol 5W30-at . Én amivel tudtam csökkenteni az a Castrol TWS 10W60.
Akkor gondolom erőteljesebb gyorsításnál kéken füstöl a tied is és tiszta korom a kipufogóvég?
A hiba oka az a szelepszárszimering elöregedése. Tudom, hogy hülyén hangzik egy nem éppen öreg autónál, de ez van. Az enyémben is szinte csak úgy törtek amikor cseréltük.
Szóval szelepszárszimering csere után megált az olajfogyás és fémtiszta kipufogóvég lett az eredmény.


szia! úgy van ahogy mondod! ha adok egy padlógázt induláskor akkor kinyom valamennyi füstöt és a kipufogó vég is tiszta fekete. majd a következő olajcserénél kifogom próbálni azt az olajat amit mondtál. meg majd utánanézek a szerelőnél annak is amit mondtál hogy mennyibe is jönne a csere. köszönöm a segitséged!


Nem nagy durranás a szelepszár szimmering, 5700 Ft-ért van garnitúra, gyári minőségű. valószínű, hogy a szerelés többe kerül.



jeges
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz jeges

Újonc

Elismertség: 3% (1 pont) | Hozzászólások: 28

Elküldve: 2011. január 22. szombat, 14:44


Tiba írta:
jeges írta: Hát köszönöm szépen a segítséget, utána néztem a szűrőknek, nem is olyan vészes az áruk. Viszont a következő kérdésem a turbo-val kapcsolatban lenne. Ahogy nézegetem nem olcsó mulatság, viszont azt hallottam itt jobbról balról, hogy a turbóban is érdemes lecserélni valamit, mielőtt megadja magát. Valami info erről?


A turbóban nem nagyon tudsz lecserélni semmit, a motorolajat, és a velejáró cuccokat érdemes lecserélni, és a kartergáz szűrőt.


Köszönöm a segítséget. Az olajat és a szűrőket cserélem akkor minél hamarabb!

Tiba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Tiba

BMWfanatic

Elismertség: 2% (52 pont) | Hozzászólások: 1890

Elküldve: 2011. január 22. szombat, 11:50


jeges írta: Hát köszönöm szépen a segítséget, utána néztem a szűrőknek, nem is olyan vészes az áruk. Viszont a következő kérdésem a turbo-val kapcsolatban lenne. Ahogy nézegetem nem olcsó mulatság, viszont azt hallottam itt jobbról balról, hogy a turbóban is érdemes lecserélni valamit, mielőtt megadja magát. Valami info erről?


A turbóban nem nagyon tudsz lecserélni semmit, a motorolajat, és a velejáró cuccokat érdemes lecserélni, és a kartergáz szűrőt.

jeges
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz jeges

Újonc

Elismertség: 3% (1 pont) | Hozzászólások: 28

Elküldve: 2011. január 22. szombat, 10:22


Hát köszönöm szépen a segítséget, utána néztem a szűrőknek, nem is olyan vészes az áruk. Viszont a következő kérdésem a turbo-val kapcsolatban lenne. Ahogy nézegetem nem olcsó mulatság, viszont azt hallottam itt jobbról balról, hogy a turbóban is érdemes lecserélni valamit, mielőtt megadja magát. Valami info erről?

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2011. január 21. péntek, 14:12


jeges írta: Hát sziasztok kedves BMW tulajdonosok és barátok. Tegnap vettem életem első gyönyörűségét. Szeretném tudni, mit érdemes azonnal kicserélni, lecserélni, megjavítani, átnézetni. Előre is köszönöm!


Grat a verdához.
A főoldalon nézz szét a letöltések között, találsz hasznos anyagot ebben a témában is.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz wizzaerr

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 153

Elküldve: 2011. január 21. péntek, 13:27


jeges írta: Hát sziasztok kedves BMW tulajdonosok és barátok. Tegnap vettem életem első gyönyörűségét. Szeretném tudni, mit érdemes azonnal kicserélni, lecserélni, megjavítani, átnézetni. Előre is köszönöm!



Gratulálok a verdához! A kérdésedre a válasz le van írva, kicsit olvass vissza itt és más topikban és tutira megtalálod!
néhány dolog: olajcsere (castrol 5w30 szerintem)
olajszűrő, üzemanyagszűrő, levegőszűrő, pollenszűrő
Ha ezek megvannak akkor célszerű egy egr szelep tisztítás és kartergázszűrő tisztítás. + szívócsonk tisztítás.... Vízhőmérséklet 12 óránál álljon!....stbstb.


jeges
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz jeges

Újonc

Elismertség: 3% (1 pont) | Hozzászólások: 28

Elküldve: 2011. január 21. péntek, 13:02


Hát sziasztok kedves BMW tulajdonosok és barátok. Tegnap vettem életem első gyönyörűségét. Szeretném tudni, mit érdemes azonnal kicserélni, lecserélni, megjavítani, átnézetni. Előre is köszönöm!



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. január 21. péntek, 13:06

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2001

státusz kolica

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2011. január 21. péntek, 07:53


jrtom írta: Szia!

Nekem is e46 320i-m volt ugyan olyan 2,2-es motorral mint a tied és hasonló olajfogyasztással sajnos. Azt kell, hogy mondjam ez nem normális amennyit eszik.
Amit mondtak, hogy a gyári 5W30-at nem eszi annyira sajnos az se igaz, söt azt jobban eszi mint a Castrol 5W30-at . Én amivel tudtam csökkenteni az a Castrol TWS 10W60.
Akkor gondolom erőteljesebb gyorsításnál kéken füstöl a tied is és tiszta korom a kipufogóvég?
A hiba oka az a szelepszárszimering elöregedése. Tudom, hogy hülyén hangzik egy nem éppen öreg autónál, de ez van. Az enyémben is szinte csak úgy törtek amikor cseréltük.
Szóval szelepszárszimering csere után megált az olajfogyás és fémtiszta kipufogóvég lett az eredmény.


szia! úgy van ahogy mondod! ha adok egy padlógázt induláskor akkor kinyom valamennyi füstöt és a kipufogó vég is tiszta fekete. majd a következő olajcserénél kifogom próbálni azt az olajat amit mondtál. meg majd utánanézek a szerelőnél annak is amit mondtál hogy mennyibe is jönne a csere. köszönöm a segitséged!