« előző123következő »
davech
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz davech

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 227

Elküldve: 2011. március 21. hétfő, 19:28


anubisz írta: a szép fekete ragasztó csíkok viszont igen.
Valamivel el tudom ezt távolítani házi körülmények között úgy, hogy lehetőleg a lakk a felnin maradjon?


Szilikon sprével próbáld. Én minden ilyen ragacsot azzal szedek le, könnyen lehozza, lakkot nem bántja. üdv



anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. március 21. hétfő, 19:14


MatNob írta: Gyári alufenimet egy valószínűleg fent említett kvalitásokkal rendelkező gumis korábban kívülről!!! súlyozta fel. Mikor megvettem, a súlyok már nem voltak rajta, a szép fekete ragasztó csíkok viszont igen.
Valamivel el tudom ezt távolítani házi körülmények között úgy, hogy lehetőleg a lakk a felnin maradjon?

Előre is köszi


és még azt írták itt hogy nem nagyon jön le róla a ragasztó,max egybe, csak a rossz minőségűről. Hát ezek szerint sok gumis ezen is spórol,pár száz forintot hogy olcsó gagyi súlyt használ.Amúgy nem ólom,az be van tiltva, cink vagy micsoda,nekem is itt mondták.Én nem próbáltam leszedni mert azért belül volt a ragacs,annyira nem látszott de csúnya volt hogy bele ragadt a fékpor aztán ott éktelenkedett a fekete ragacs csíkok.

státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2011. március 21. hétfő, 19:10


MatNob írta: Gyári alufenimet egy valószínűleg fent említett kvalitásokkal rendelkező gumis korábban kívülről!!! súlyozta fel. Mikor megvettem, a súlyok már nem voltak rajta, a szép fekete ragasztó csíkok viszont igen.
Valamivel el tudom ezt távolítani házi körülmények között úgy, hogy lehetőleg a lakk a felnin maradjon?

Előre is köszi


Pl. folttisztító benzinnel.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz MatNob

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 12

Elküldve: 2011. március 21. hétfő, 18:36


Gyári alufenimet egy valószínűleg fent említett kvalitásokkal rendelkező gumis korábban kívülről!!! súlyozta fel. Mikor megvettem, a súlyok már nem voltak rajta, a szép fekete ragasztó csíkok viszont igen.
Valamivel el tudom ezt távolítani házi körülmények között úgy, hogy lehetőleg a lakk a felnin maradjon?

Előre is köszi

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. január 08. szombat, 02:18


Tyetyi írta:
anubisz írta: Amúgy ha legközelebb is lepotyog az ólom vissza vihetem garanciába ingyen centirra ? Bevett szokás ez? Vagy gumisa válogatja? Még a ragasztó is ott marad ahol az ólom volt,le se lehet tagadni. Még szebb látvány,hogy még a fékpor is bele ragad.
Jobb ha megmondom nekik az elején,ha lepotyog vissza hozom.

Nincs már ólomsúly mert az unióban tilos. Vas vagy cink súlyt használ mindenki. Maga a súly a ragasztóról csak akkor esik le ha nagyon ratyi minőség, de ilyet én még csak 1x láttam. A probléma az szokott lenni amit beszéltünk, de ott a súly ragasztóstól mindenestől elesik. Ha csak a ragacs van fent akkor valószínű hogy a centír után maradt ott az előző súlyról. Azt hogy ki hogyan kezeli a garanciális problémákat nem tudom. Kérdezz rá legközelebb...


Tényleg,eszembe sem jutott hogy az ólom mérgező,és már nem lehet.Mindegy le fotózom telefonnal legközelebb centír után,a vite elkerülése miatt. Itt majdnem 6000 a négy kerék csere plusz centír. Nem fogom 2 havonta ki fizetni a trehányságuk miatt.Azt már csak nem mondják hogy direkt le szedtem. Csak úgy tud lejönni ha rossz a munka,vagy az anyag .

Tyetyi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 316i
Évjárat: 1997

státusz Tyetyi

BMWfanatic

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 406

Elküldve: 2011. január 07. péntek, 23:46


anubisz írta: Amúgy ha legközelebb is lepotyog az ólom vissza vihetem garanciába ingyen centirra ? Bevett szokás ez? Vagy gumisa válogatja? Még a ragasztó is ott marad ahol az ólom volt,le se lehet tagadni. Még szebb látvány,hogy még a fékpor is bele ragad.
Jobb ha megmondom nekik az elején,ha lepotyog vissza hozom.

Nincs már ólomsúly mert az unióban tilos. Vas vagy cink súlyt használ mindenki. Maga a súly a ragasztóról csak akkor esik le ha nagyon ratyi minőség, de ilyet én még csak 1x láttam. A probléma az szokott lenni amit beszéltünk, de ott a súly ragasztóstól mindenestől elesik. Ha csak a ragacs van fent akkor valószínű hogy a centír után maradt ott az előző súlyról. Azt hogy ki hogyan kezeli a garanciális problémákat nem tudom. Kérdezz rá legközelebb...


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. január 07. péntek, 21:30


hil írta:
anubisz írta: Amúgy ha legközelebb is lepotyog az ólom vissza vihetem garanciába ingyen centirra ? Bevett szokás ez? Vagy gumisa válogatja? Még a ragasztó is ott marad ahol az ólom volt,le se lehet tagadni. Még szebb látvány,hogy még a fékpor is bele ragad.
Jobb ha megmondom nekik az elején,ha lepotyog vissza hozom.


Egyszer le akartam venni a ragasztott súlyt: nem volt egyszerű, nem is értem, hogyan tud magától leesni. Gondolom a mocsokra volt ragasztva.



Volt hogy 1 felniről az összes le esett pedig volt rajta bőven. Ráadásul értelemszerűen még a centrifugális erő is neki préseli. Mondjuk idáig ennél a gumisnál csinálták aki szétbaszta a gumim.
Lehet most már rajta fog maradni hogy váltani fogok


hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2011. január 07. péntek, 21:24


anubisz írta: Amúgy ha legközelebb is lepotyog az ólom vissza vihetem garanciába ingyen centirra ? Bevett szokás ez? Vagy gumisa válogatja? Még a ragasztó is ott marad ahol az ólom volt,le se lehet tagadni. Még szebb látvány,hogy még a fékpor is bele ragad.
Jobb ha megmondom nekik az elején,ha lepotyog vissza hozom.


Egyszer le akartam venni a ragasztott súlyt: nem volt egyszerű, nem is értem, hogyan tud magától leesni. Gondolom a mocsokra volt ragasztva.



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2011. január 07. péntek, 21:20


anubisz írta: Amúgy ha legközelebb is lepotyog az ólom vissza vihetem garanciába ingyen centirra ? Bevett szokás ez? Vagy gumisa válogatja? Még a ragasztó is ott marad ahol az ólom volt,le se lehet tagadni. Még szebb látvány,hogy még a fékpor is bele ragad.
Jobb ha megmondom nekik az elején,ha lepotyog vissza hozom.


max azzal jön, hogy valami gally leverte vagy sárdarab



az én gumisom, nem elég, hogy angy kedvezménnyel, adta a gumit, de semmi szerelési díjat nem számolt fel. valahol meg mindent felszámolnak.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. január 07. péntek, 21:10


Amúgy ha legközelebb is lepotyog az ólom vissza vihetem garanciába ingyen centirra ? Bevett szokás ez? Vagy gumisa válogatja? Még a ragasztó is ott marad ahol az ólom volt,le se lehet tagadni. Még szebb látvány,hogy még a fékpor is bele ragad.
Jobb ha megmondom nekik az elején,ha lepotyog vissza hozom.

Tyetyi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 316i
Évjárat: 1997

státusz Tyetyi

BMWfanatic

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 406

Elküldve: 2011. január 07. péntek, 12:17


YELLOW írta:
Tyetyi írta:
YELLOW írta: az igényesebb gumisja, a súly helyén áttörli valami oldószeres anyaggal a felnit, hogy biztosan tapadjon. illetve az sem mindegy, honnan rendelik a súlyokat, ugye azoknak milyen a ragasztós felülete. nekem 2 éve ugyanazok a súlyok vannak rajta és nem hiányzik egy sem, igaz túl sokat nem is használom. nem ráz egyik kerék sem.

Nem az igényesebb gumis takarítja le a felnit hogy ráragadjon a súly, hanem az amelyik tudja mit csinál. Ha nem takarítod meg akkor semmi értelme...Ha nekem 2 havonta lepotyogna a súly akkor valószínű hogy beleállítanék egy csavarhúzót a hátába az embernek, főleg ha még pénzt is kérne a centírért. 2forintos ragasztott súllyal meg szívjon az aki ráér. Ha valami gagyi súlyt veszel akkor megérdemled hogy folyamatosan garanciával zaklassanak.


úgyis lehet fogalmazni, hogy aki tudja a dolgát. én mindig tisztán teszem el, sőt én magam takarítottam le korábban a súlyt, mert néha maradt rajta ragasztó. én nem értem miért kell rögtön leszedni a súlyt, és utána rádobni a gépre... miért nem lehet súllyal megnézni kér-e egyáltalán. volt, hogy ugyanoda rakták a súlyt mint volt.



Azért mert ha nem pont oda kell akkor a szerencsétlen belefuthat egy elég fogós számolgatásba és ráadásul még nem is halad vele úgy ahogy szeretne.Élből leszedik és akkor nincs 5x forgatás. Én nem szoktam leszedni csak ha muszáj.De én még akkor kezdtem ragasztott súlyt használni mikor még akkora szám volt hogy elzárva tartották...ma már nem így van. A ragasztó leszedés is érdekes téma. Sokan nem ruháznak bele egy ilyen spec radírkorongba pedig jó vele dolgozni. Egy negatívuma van hogy 3-4eFt/db és elég gyorsan fogy.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2011. január 07. péntek, 09:00


Tyetyi írta:
YELLOW írta: az igényesebb gumisja, a súly helyén áttörli valami oldószeres anyaggal a felnit, hogy biztosan tapadjon. illetve az sem mindegy, honnan rendelik a súlyokat, ugye azoknak milyen a ragasztós felülete. nekem 2 éve ugyanazok a súlyok vannak rajta és nem hiányzik egy sem, igaz túl sokat nem is használom. nem ráz egyik kerék sem.

Nem az igényesebb gumis takarítja le a felnit hogy ráragadjon a súly, hanem az amelyik tudja mit csinál. Ha nem takarítod meg akkor semmi értelme...Ha nekem 2 havonta lepotyogna a súly akkor valószínű hogy beleállítanék egy csavarhúzót a hátába az embernek, főleg ha még pénzt is kérne a centírért. 2forintos ragasztott súllyal meg szívjon az aki ráér. Ha valami gagyi súlyt veszel akkor megérdemled hogy folyamatosan garanciával zaklassanak.


úgyis lehet fogalmazni, hogy aki tudja a dolgát. én mindig tisztán teszem el, sőt én magam takarítottam le korábban a súlyt, mert néha maradt rajta ragasztó. én nem értem miért kell rögtön leszedni a súlyt, és utána rádobni a gépre... miért nem lehet súllyal megnézni kér-e egyáltalán. volt, hogy ugyanoda rakták a súlyt mint volt.



Tyetyi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 316i
Évjárat: 1997

státusz Tyetyi

BMWfanatic

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 406

Elküldve: 2011. január 07. péntek, 08:15


YELLOW írta: az igényesebb gumisja, a súly helyén áttörli valami oldószeres anyaggal a felnit, hogy biztosan tapadjon. illetve az sem mindegy, honnan rendelik a súlyokat, ugye azoknak milyen a ragasztós felülete. nekem 2 éve ugyanazok a súlyok vannak rajta és nem hiányzik egy sem, igaz túl sokat nem is használom. nem ráz egyik kerék sem.

Nem az igényesebb gumis takarítja le a felnit hogy ráragadjon a súly, hanem az amelyik tudja mit csinál. Ha nem takarítod meg akkor semmi értelme...Ha nekem 2 havonta lepotyogna a súly akkor valószínű hogy beleállítanék egy csavarhúzót a hátába az embernek, főleg ha még pénzt is kérne a centírért. 2forintos ragasztott súllyal meg szívjon az aki ráér. Ha valami gagyi súlyt veszel akkor megérdemled hogy folyamatosan garanciával zaklassanak.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2011. január 07. péntek, 07:02


az igényesebb gumisja, a súly helyén áttörli valami oldószeres anyaggal a felnit, hogy biztosan tapadjon. illetve az sem mindegy, honnan rendelik a súlyokat, ugye azoknak milyen a ragasztós felülete. nekem 2 éve ugyanazok a súlyok vannak rajta és nem hiányzik egy sem, igaz túl sokat nem is használom. nem ráz egyik kerék sem.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. január 06. csütörtök, 18:24


Tyetyi írta: Elnézést a kései reakcióért ,de a céges papírmunka elvette az eszemet.
A topic eredeti témáját kommentelném: Valóban az a szép ha valakinek külön komplett kereke van minden szezonra, de ez nem kötelező.Ha hozzáértők szerelik normális szerelőgéppel akkor -igaz nehezebben mint a hagyományos abroncsot-de különösebb hókuszpókusz nélkül sérülésmentesen lehet szerelni az RFT-t is. Ott kezdem hogy ha én állok neki akkor megpróbállak lebeszélni a nyomásellenőrző nélküli használatról. Hiába nem észrevehető a defekt egy ilyen guminál, de a vezetési biztonságot szélsőséges esetekben befolyásolja hogy milyen a nyomás van benne. Az én ismereteim szerint : defekt esetén 80km-t 80km/h-val maximum. A sérülések amik a képeken vannak szvsz a nem szakszerű szerelés következményei. A peremet egy lecsúszó szerelővas szakította le (leszerelésnél), a gumi belső oldalán tapasztalható repedést -ha tényleg nem volt vele gond előtte- a lenyomáskor lecsúszó lenyomófej okozta. Azt azért hozzátenném hogy én is csináltam olyan autót, hogy ha nem állok meg beszélgetni a tulajjal akkor teljesen elkerüli a figyelmemet egy a gumi belső oldalán levő dudor, ami belülről ugyanilyen szakadás miatt keletkezett....nála kátyú okozta. Probléma az hogy sokan úgy dolgoznak a gumisoknál hogy szakmai gyakorlatuk az alap feladatokra terjed csak ki, de egy nagyobb esetleg extrém méretű kerék szerelése-vagy mint látjuk egy defekttűrő- már megfogja, és nem képes szakszerűen dolgozni. Az hogy több szerelővassal dolgoznak még nem azt jelenti hogy nem szakszerű amit csinálnak, amíg tudják hogy mit csinálnak. Nem mindenki tud meg a szerelőgépre több százezer forintos kiegészítőket vásárolni, ilyenkor van az hogy 2 vagy 3 szerelővassal kell rásegíteni. De ez nem kókányolás hanem egy egyszerűbb megoldás.
Nem kell a szerelésért a szakszervizbe menni, ott ugyanilyen emberek dolgoznak általában még kevesebb gyakorlattal (tisztelet a kivételnek). Egy olyan szerelőt kell keresned akinek van megfelelő gyakorlata és nem 3 szerencsétlen szerelget potom pénzért hanem ő maga.Azt hogy ezt az emberkét hol találod nem tudom de keresd és meglesz


Azt azért leszögezem,hogy a gumikat minden esetben előtte le mosva tisztítva,megvizsgálva,át törölgetve teszem el a garázsba.Azért azt csak nem gondolja senki hogy így vittem a gumishoz,és ezt még ő se venné észre hogy így szét van repedve
Még annyit hogy az ólmokat se nagyon tudja senki normálisan felrakni,hogy csinálják nem értem,de rendszeresen le potyognak, volt hogy centír után már 1 héttel nem volt a felnin 1 ólom sem. Ha azt vesszük menyiért centíroznak 1 gumit, ki lehet számolni,ha 2-3 havonta ez miatt kezdhetem mindig újra.Lusták meg tisztítani a felnit rendesen fel ragasztás előtt.

« előző123következő »