EnigmaticE

státusz EnigmaticE

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 18

Elküldve: 2012. április 05. csütörtök, 08:25


sziasztok!

(amatőr vagyok még mindig, nevetni ér
1 hete mentem munkába a belvárosból, és kb 3 km után felvillant sárgán az olajlámpa. Rögtön félreálltam, leállítottam, újra beindítottam, eltűnt, és nem is villant fel utána. Ezután még mentem a nulláson 70 kilométert, szaladgáltam ide-oda, falun belül, mentem m3-ason pestre, onnét vissza, stb, nem villant fel.
Ugyanaz az útvonal következett, belvárosból ugyanonnan, ugyanoda, pár száz méteres pontossággal ugyanott felvillan sárgán. Leállít, beindít, eltűnik.
Egyetlen egyszer csinálta más útvonalon (szintén pestről kifelé csak más irányba), szintén kb 3 kilométernél.
Ma reggel az előbbi útvonal volt, szintén kb 100 méterre pontosan ugyanott, ugyanez.
Olajszint a 2 érték között felénél.
Mit javasoltok, mit nézzek meg? Illetve mi lehet a baj?
Előre is köszi

*szerk: minden felvillanás előtt mélygarázsból álltam ki, ha esetleg köze lehet hozzá.

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. április 05. csütörtök, 08:38

janco
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2004

státusz janco

Újonc

Elismertség: 5% (2 pont) | Hozzászólások: 34

Elküldve: 2011. szeptember 18. vasárnap, 11:13




Magasról kakkantanék rá..De! Kaptam a kocsira 3 hónap garit és ha ez nem így műxik akkor megcsináltatom...
Ami azért nem úgy működik, hogy szar csináld meg ..van egy kis telefonálás meg bejelentkezés de ha van gari és ingyenbe megcsinálják akkor miért ne csináltatnám meg?

[/quote]

De hát nincs vele gond,utánatöltöttél,és már nem világít. Az most hogy,miként világít a műszerfal,amíg nem indítasz,nem tudom,szerintem sokan nem emlékeznek ilyenre,max ha az ember tényleg utánanéz. Hát ha indítasz elalszik minden egyből, nem?[/quote]

Igen, ha indítok akkor minden egyből kialszik!

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. szeptember 17. szombat, 18:11


janco írta:
anubisz írta:
janco írta: Szevasztok!

Volt egy 5ezer km-es túrám.
Leállítás után nekem is világított pár mp-ig meg menetközben is volt, hogy kigyulladt a sárga olajlámpa. (kevés volt az olaj)
Utántöltöttem.
Viszont most nem emlékszem, hogy működik ez a dolog.
Amikor ráadom a gyújtást kb.2 mp-ig sárga utána pirosravált a lámpa és ahogy beindítom minden okés.
Ez így működik vagy amikor ráadom a gyújtást csak pirosnak kellene világítani?

köszi!


Most őszintén? nem mindegy? lényeg,hogy menet közben ne világítson,se sárgán,se pirosan.
Én, csak arra emlékszem,ha fogy az olaj,nekem is leállítás után világít pár mp-ig. Ha menet közben világítani kezdett,akkor is még a nívó alsó határ felett volt a szint.


Magasról kakkantanék rá..De! Kaptam a kocsira 3 hónap garit és ha ez nem így műxik akkor megcsináltatom...
Ami azért nem úgy működik, hogy szar csináld meg ..van egy kis telefonálás meg bejelentkezés de ha van gari és ingyenbe megcsinálják akkor miért ne csináltatnám meg?



De hát nincs vele gond,utánatöltöttél,és már nem világít. Az most hogy,miként világít a műszerfal,amíg nem indítasz,nem tudom,szerintem sokan nem emlékeznek ilyenre,max ha az ember tényleg utánanéz. Hát ha indítasz elalszik minden egyből, nem?

janco
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2004

státusz janco

Újonc

Elismertség: 5% (2 pont) | Hozzászólások: 34

Elküldve: 2011. szeptember 17. szombat, 18:06


anubisz írta:
janco írta: Szevasztok!

Volt egy 5ezer km-es túrám.
Leállítás után nekem is világított pár mp-ig meg menetközben is volt, hogy kigyulladt a sárga olajlámpa. (kevés volt az olaj)
Utántöltöttem.
Viszont most nem emlékszem, hogy működik ez a dolog.
Amikor ráadom a gyújtást kb.2 mp-ig sárga utána pirosravált a lámpa és ahogy beindítom minden okés.
Ez így működik vagy amikor ráadom a gyújtást csak pirosnak kellene világítani?

köszi!


Most őszintén? nem mindegy? lényeg,hogy menet közben ne világítson,se sárgán,se pirosan.
Én, csak arra emlékszem,ha fogy az olaj,nekem is leállítás után világít pár mp-ig. Ha menet közben világítani kezdett,akkor is még a nívó alsó határ felett volt a szint.


Magasról kakkantanék rá..De! Kaptam a kocsira 3 hónap garit és ha ez nem így műxik akkor megcsináltatom...
Ami azért nem úgy működik, hogy szar csináld meg ..van egy kis telefonálás meg bejelentkezés de ha van gari és ingyenbe megcsinálják akkor miért ne csináltatnám meg?



anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. szeptember 17. szombat, 17:57


janco írta: Szevasztok!

Volt egy 5ezer km-es túrám.
Leállítás után nekem is világított pár mp-ig meg menetközben is volt, hogy kigyulladt a sárga olajlámpa. (kevés volt az olaj)
Utántöltöttem.
Viszont most nem emlékszem, hogy működik ez a dolog.
Amikor ráadom a gyújtást kb.2 mp-ig sárga utána pirosravált a lámpa és ahogy beindítom minden okés.
Ez így működik vagy amikor ráadom a gyújtást csak pirosnak kellene világítani?

köszi!


Most őszintén? nem mindegy? lényeg,hogy menet közben ne világítson,se sárgán,se pirosan.
Én, csak arra emlékszem,ha fogy az olaj,nekem is leállítás után világít pár mp-ig. Ha menet közben világítani kezdett,akkor is még a nívó alsó határ felett volt a szint.

janco
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2004

státusz janco

Újonc

Elismertség: 5% (2 pont) | Hozzászólások: 34

Elküldve: 2011. szeptember 17. szombat, 17:49


Szevasztok!

Volt egy 5ezer km-es túrám.
Leállítás után nekem is világított pár mp-ig meg menetközben is volt, hogy kigyulladt a sárga olajlámpa. (kevés volt az olaj)
Utántöltöttem.
Viszont most nem emlékszem, hogy működik ez a dolog.
Amikor ráadom a gyújtást kb.2 mp-ig sárga utána pirosravált a lámpa és ahogy beindítom minden okés.
Ez így működik vagy amikor ráadom a gyújtást csak pirosnak kellene világítani?

köszi!


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2001

státusz Samanbacsi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 35

Elküldve: 2009. december 21. hétfő, 00:25


[/quote]

Nyugodtan leszerelhetitek, ha jól emlékszem 8 db 10-es csavarral van rögzítve.[/quote]

Igen, igen! Az az! Megnyugodtam. Köszi mégegyszer!


bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2009. december 20. vasárnap, 23:50


Samanbacsi írta:
bmw320d4 írta:
Samanbacsi írta: Sziasztok!
Kissé késõn jelentkezem, de "benéztem" a szerelõmmel az autó alá, hogy kivegyük az olajszint visszajelzõ szenzort.
Állunk alatta, szemben az autóval és kiderítettük, hogy a jobb oldalon megy be hozzá a kábel. Nézzük alulról, van egy nagy lemez, (azon egy levehetõ mûanyag kis lap, mögötte az olaj leeresztõ csavar) szerelõm szerint a neve: bölcsõ. Ez tartja (többek közt) az egész futómûvet. Ezt kéne leszedni ahhoz, hogy ki tudjuk szedni a 3 csavar által rögzített szenzort. Viszont ha lecsavarjuk a "bölcsõt" akkor elmozdul egy kicsit a futómû és lehet újra állítani. Ezen a "bölcsõn" volt ugyan egy amõba forma lyuk ami hozzáférést biztosítana a szenzorhoz, de ezt a német mérnök valamiért behegesztette...
Szóval akinek ilyen autója van mint nekem, annak is le kellene szednie "bölcsõt" a cseréhez?


A szerelõd egy "kicsit" benézte, az nem a bölcsõ, hanem burkolat/futómûmerevítõ. Nyugodtan leszerelhetitek, nem állítódik el semmi.


Köszi a gyors választ.
Tehát, ha a merevítõ lemezt lecsavarozzuk akkor az nem befolyásolja a futómû geometriáját...
Ok, megyünk alá még egyszer...


Nyugodtan leszerelhetitek, ha jól emlékszem 8 db 10-es csavarral van rögzítve.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2001

státusz Samanbacsi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 35

Elküldve: 2009. december 20. vasárnap, 23:30


bmw320d4 írta:
Samanbacsi írta: Sziasztok!
Kissé késõn jelentkezem, de "benéztem" a szerelõmmel az autó alá, hogy kivegyük az olajszint visszajelzõ szenzort.
Állunk alatta, szemben az autóval és kiderítettük, hogy a jobb oldalon megy be hozzá a kábel. Nézzük alulról, van egy nagy lemez, (azon egy levehetõ mûanyag kis lap, mögötte az olaj leeresztõ csavar) szerelõm szerint a neve: bölcsõ. Ez tartja (többek közt) az egész futómûvet. Ezt kéne leszedni ahhoz, hogy ki tudjuk szedni a 3 csavar által rögzített szenzort. Viszont ha lecsavarjuk a "bölcsõt" akkor elmozdul egy kicsit a futómû és lehet újra állítani. Ezen a "bölcsõn" volt ugyan egy amõba forma lyuk ami hozzáférést biztosítana a szenzorhoz, de ezt a német mérnök valamiért behegesztette...
Szóval akinek ilyen autója van mint nekem, annak is le kellene szednie "bölcsõt" a cseréhez?


A szerelõd egy "kicsit" benézte, az nem a bölcsõ, hanem burkolat/futómûmerevítõ. Nyugodtan leszerelhetitek, nem állítódik el semmi.


Köszi a gyors választ.
Tehát, ha a merevítõ lemezt lecsavarozzuk akkor az nem befolyásolja a futómû geometriáját...
Ok, megyünk alá még egyszer...

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2009. december 20. vasárnap, 23:17


Samanbacsi írta: Sziasztok!
Kissé késõn jelentkezem, de "benéztem" a szerelõmmel az autó alá, hogy kivegyük az olajszint visszajelzõ szenzort.
Állunk alatta, szemben az autóval és kiderítettük, hogy a jobb oldalon megy be hozzá a kábel. Nézzük alulról, van egy nagy lemez, (azon egy levehetõ mûanyag kis lap, mögötte az olaj leeresztõ csavar) szerelõm szerint a neve: bölcsõ. Ez tartja (többek közt) az egész futómûvet. Ezt kéne leszedni ahhoz, hogy ki tudjuk szedni a 3 csavar által rögzített szenzort. Viszont ha lecsavarjuk a "bölcsõt" akkor elmozdul egy kicsit a futómû és lehet újra állítani. Ezen a "bölcsõn" volt ugyan egy amõba forma lyuk ami hozzáférést biztosítana a szenzorhoz, de ezt a német mérnök valamiért behegesztette...
Szóval akinek ilyen autója van mint nekem, annak is le kellene szednie "bölcsõt" a cseréhez?


A szerelõd egy "kicsit" benézte, az nem a bölcsõ, hanem burkolat/futómûmerevítõ. Nyugodtan leszerelhetitek, nem állítódik el semmi.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2001

státusz Samanbacsi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 35

Elküldve: 2009. december 20. vasárnap, 23:00


Sziasztok!
Kissé késõn jelentkezem, de "benéztem" a szerelõmmel az autó alá, hogy kivegyük az olajszint visszajelzõ szenzort.
Állunk alatta, szemben az autóval és kiderítettük, hogy a jobb oldalon megy be hozzá a kábel. Nézzük alulról, van egy nagy lemez, (azon egy levehetõ mûanyag kis lap, mögötte az olaj leeresztõ csavar) szerelõm szerint a neve: bölcsõ. Ez tartja (többek közt) az egész futómûvet. Ezt kéne leszedni ahhoz, hogy ki tudjuk szedni a 3 csavar által rögzített szenzort. Viszont ha lecsavarjuk a "bölcsõt" akkor elmozdul egy kicsit a futómû és lehet újra állítani. Ezen a "bölcsõn" volt ugyan egy amõba forma lyuk ami hozzáférést biztosítana a szenzorhoz, de ezt a német mérnök valamiért behegesztette...
Szóval akinek ilyen autója van mint nekem, annak is le kellene szednie "bölcsõt" a cseréhez?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2001

státusz Samanbacsi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 35

Elküldve: 2009. szeptember 21. hétfő, 22:19


Köszi Mindenkinek! Megyek benézek a kocsi alá...

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2009. szeptember 21. hétfő, 22:14


Samanbacsi írta:
hil írta:
Samanbacsi írta: Sziasztok!
Ehez le kell szerelni vmit (olajdekli, stb...) , vagy csak becsavarom vhova "kívülrõl"? Mert nekem 40e körül jelezte a szerviz kompletten a munkát anyagdíjjal együtt...
Bocskai,... most látom alant a választ...

Az olajat le kell engedni, és ezt a szart 3 db csavar fogja az olajteknõ aljához. 40K-ért nagyon durva!!!!
hil

Én is annak érzem - fõleg a hozzászólások tükrében... Olajteknõt ha leszedem tönkre megy a tömítése?

Olajteknõt nem kell hozzá leszedni, de leszedése nem kis munka, mert a motort meg kell emelni, mivel az elsõ bölcsõ útban van neki. Szinte biztos, hogy a tömítést utána nem szabad visszatenni.
hil

Zotyi35d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 535d
Évjárat: 2006

státusz Zotyi35d

BMWfanatic

Elismertség: 0% (8 pont) | Hozzászólások: 913

Elküldve: 2009. szeptember 21. hétfő, 20:55


Nem biztos h tönkre megy de olyankor már nem árt cserélni.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2001

státusz Samanbacsi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 35

Elküldve: 2009. szeptember 21. hétfő, 20:49


hil írta:
Samanbacsi írta: Sziasztok!
Ehez le kell szerelni vmit (olajdekli, stb...) , vagy csak becsavarom vhova "kívülrõl"? Mert nekem 40e körül jelezte a szerviz kompletten a munkát anyagdíjjal együtt...
Bocskai,... most látom alant a választ...

Az olajat le kell engedni, és ezt a szart 3 db csavar fogja az olajteknõ aljához. 40K-ért nagyon durva!!!!
hil

Én is annak érzem - fõleg a hozzászólások tükrében... Olajteknõt ha leszedem tönkre megy a tömítése?