« előző1234következő »
anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. augusztus 01. hétfő, 22:56


janco írta: Szevasztok!

2 nap
1000+1000km-t fogok lenyomni!
Szerintetek gond nélkül elbír a szivargyújtó egy y kábelen:
hűtáska 55-60w + telefon (gps miatt) nemtom 2-5 w

Tehát kb 60-65w folyamatosan!

:


Persze,szép lenne annyit nem bírna el menet közben,és akinek televan hifivel,erősítővel stb.. plusz az autó saját fogyasztói. Akik 220V átalakítót használnak,meg laptopokat töltenek.

janco
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2004

státusz janco

Újonc

Elismertség: 5% (2 pont) | Hozzászólások: 34

Elküldve: 2011. augusztus 01. hétfő, 22:36


Szevasztok!

2 nap
1000+1000km-t fogok lenyomni!
Szerintetek gond nélkül elbír a szivargyújtó egy y kábelen:
hűtáska 55-60w + telefon (gps miatt) nemtom 2-5 w

Tehát kb 60-65w folyamatosan!

:

Qucsy
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2001

státusz Qucsy

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 1% (5 pont) | Hozzászólások: 326

Elküldve: 2011. június 28. kedd, 13:44


laleeboy írta:
Coyote írta: Sziasztok,

szerintem ez is megérdemel egy topikot, legalábbis engem nagyon érdekel, hogy hogyan lehet a legtöbbet kihozni belőle, anélkül hogy megolvadna De mielőtt az elosztás szóba jönne:

vettem egy szivargyújtós FM transmittert (ideiglenes megoldásnak jó), ami nagyon jól passzol az E46-ba. A gondom csak az, hogy folyamatosan ki kell húzni amikor megállok, mert a szivargyújtót nem kapcsolja le az autó.

A kérdésem: van-e valami megoldás arra, hogy a gyújtás elvételekor a szivargyújtó is lekapcsoljon?


Kössél be egy relét amit a gyújtás vezérel
Ennyi


az 1ik cimborám házilag oldotta meg 1 kivezérelt kapcsolóval..és azóta semmi gond csak akkor működik a szivargyújtó amikor ő bekapcsolja..de mondjuk azt is tudni kell róla hogy ő 1 érdekes megoldással sokszorosította..a hátsó ülés alatt is van 2 dugasz és elől olyan aljzat van beszerelve amin usb is van.. nagyon komoly..

laleeboy
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 1997

státusz laleeboy

Fórumlakó

Elismertség: 14% (39 pont) | Hozzászólások: 269

Elküldve: 2011. június 28. kedd, 13:32


Coyote írta: Sziasztok,

szerintem ez is megérdemel egy topikot, legalábbis engem nagyon érdekel, hogy hogyan lehet a legtöbbet kihozni belőle, anélkül hogy megolvadna De mielőtt az elosztás szóba jönne:

vettem egy szivargyújtós FM transmittert (ideiglenes megoldásnak jó), ami nagyon jól passzol az E46-ba. A gondom csak az, hogy folyamatosan ki kell húzni amikor megállok, mert a szivargyújtót nem kapcsolja le az autó.

A kérdésem: van-e valami megoldás arra, hogy a gyújtás elvételekor a szivargyújtó is lekapcsoljon?


Kössél be egy relét amit a gyújtás vezérel
Ennyi

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2011. június 24. péntek, 18:29


Sziasztok,

szerintem ez is megérdemel egy topikot, legalábbis engem nagyon érdekel, hogy hogyan lehet a legtöbbet kihozni belőle, anélkül hogy megolvadna De mielőtt az elosztás szóba jönne:

vettem egy szivargyújtós FM transmittert (ideiglenes megoldásnak jó), ami nagyon jól passzol az E46-ba. A gondom csak az, hogy folyamatosan ki kell húzni amikor megállok, mert a szivargyújtót nem kapcsolja le az autó.

A kérdésem: van-e valami megoldás arra, hogy a gyújtás elvételekor a szivargyújtó is lekapcsoljon?

« előző1234következő »