YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2021. május 18. kedd, 21:47


John írta:
YELLOW írta:
John írta: Mi lett a szerver tűzzel? Képfeltöltés is jó már?


tutti nem jó....
arra nem volt ráhatása. állítólag minden oks a "forráskódban", de még is azóta van ez, mikor anno szerverköltözés volt. én nem tudom, hiszen annyira nem értek hozzá és nem is látok bele.

Rendben.De egyébként milyen formátumot fogad el illetve mi a trükk hogy kép lehessen feltöltve?



leírtam már 1000x... van rá külön topic...
az a tapasztalat, hogy a kép szélessége nem lehet több, mint 1024 pixel. nyilván a magassága se. kipróbáltam, azt is anno, de már nem tudom...

John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2021. május 18. kedd, 21:44


YELLOW írta:
John írta: Mi lett a szerver tűzzel? Képfeltöltés is jó már?


tutti nem jó....
arra nem volt ráhatása. állítólag minden oks a "forráskódban", de még is azóta van ez, mikor anno szerverköltözés volt. én nem tudom, hiszen annyira nem értek hozzá és nem is látok bele.

Rendben.De egyébként milyen formátumot fogad el illetve mi a trükk hogy kép lehessen feltöltve?



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2021. május 18. kedd, 21:38


John írta: Mi lett a szerver tűzzel? Képfeltöltés is jó már?


tutti nem jó....
arra nem volt ráhatása. állítólag minden oks a "forráskódban", de még is azóta van ez, mikor anno szerverköltözés volt. én nem tudom, hiszen annyira nem értek hozzá és nem is látok bele.

John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2021. május 18. kedd, 21:35


Mi lett a szerver tűzzel? Képfeltöltés is jó már?

státusz Sagat

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 21

Elküldve: 2021. április 27. kedd, 15:02


sziasztok! Mondanátok pár nagyon jó BMW szerelőt! Legjobb BMW szerelőt keresem!

feco7939
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2002

státusz feco7939

Törzsvendég

Elismertség: 20% (40 pont) | Hozzászólások: 193

Elküldve: 2021. április 10. szombat, 19:53


YELLOW írta: !!! ÚJRA MŰKÖDIK AZ OLDAL !!!





YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2021. április 10. szombat, 18:51


!!! ÚJRA MŰKÖDIK AZ OLDAL !!!



Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2021. április 10. szombat, 18:52


autója adatai
Széria: 1
Típus: E87
Kivitel: 5ajtos
Modell: 116i
Évjárat: 2005

státusz CsillagSz

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2021. január 29. péntek, 19:30


Sziasztok!
Új tag vagyok és szeretném a segítségeteket kérni. Van egy 2005-ös 116i autóm, és egy ideje ha gázt adok valami cirripelő hangot ad a kerekeknél. Elvittem autószerelőhöz, kicserélte az üzemanyag pumpát, de a hang nem szűnt meg. Megnézte a hátsó kerekeknél a fékbetétet, azokat rendben találta. Lenne valakinek ötlete, hogy ha nem a fékbetét, és nem az üzemanyag pumpa okozza ezt a hangot, akkor mi lehet még?
Nagyon köszönöm.


autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2007

státusz mesterjoco69

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2021. január 12. kedd, 07:14


Sziasztok!
Új tag vagyok egy éve vagyok egy 2009 évj 525d aut E60 boldog megelégedett tulajdonosa.
Most szembesültem egy problémával az autó először nyitva hagyott csomagtér kódot jelzett most pedig sem a centrálzárral sem pedig a külön csomagtartó nyitó gomb megnyitására sem reagál, plusz most kiírta a rendszám világítás hibáját is, kulccsal nyitható egyenlőre, valakinek van valami tuti ötlete, vagy szembesült e már ilyen problémával?
Előre is köszönöm szépen a segítséget és a válaszokat!
Üdv!
mesterjoco69



feco7939
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2002

státusz feco7939

Törzsvendég

Elismertség: 20% (40 pont) | Hozzászólások: 193

Elküldve: 2020. december 30. szerda, 23:08




autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1997

státusz Kjanos

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2020. december 28. hétfő, 13:47


YELLOW írta:
Kjanos írta: Sziasztok! Uj tag vagyok. Lenne egy kerdesem.
Adott egy E36 1.8 benzin 97-es evjarattal. Valami miatt keves a toltesem. Aksi augusztusban vasarolva bevizsgaltatva teljesen feltoltev. Generatorban a szenkefe kicserelve. Elosszor komplett fesz.szabalyzot csereltem de zarlatot mutattott vele a muszer. Vettem egy masikat es azzal is. A jelenseg mind a kettovel az volt ahogy beraktam az aksit ramertem muszerrel es nullat mutatott. Vissza raktam a gyarit es teljesen jo volt. Ez utan csereltem a kopott szenkefet a gyari fesz.szabalyzoba. Na de ossze raktam teljesen jo volt a toltes meg minden es a mai nap a kiporges gatlonak a vissza jelzo lampaja elkezdett vibralni megint. Ramertem muszerrel es jaro motornal(alapjarat) 13,20-13,30 kozott ingadozott ugy hogy csak a futes volt bekapcsolva. Valakinek valami otlet hogy mi lehet a problema ? Amikor ossze raktam 13,80-13,99 kozott volt a toltesem. Teljes terheles alatt ulesfutessel futessel lampaval mindennel egyutt felkapcsolva 13,45-50 kozott volt a toltesem.
A valaszokat koszonom!


lehet valamelyik testkábeled nem jó, korrodált a felület, amire fel van csavarozva.
ha a fűtésre ennyire lecsökken, lehet a ventije vesz fel túl nagy áramot, pl szorul, csapágyas. utastér ventire gondolok. de mivel előtte volt jó, én kontakt hibára gyanakodnék inkább.
azt is érdemes számításba venni, hogy egy idő után, és persze használattól függően, akár új akksi saruk kellenek, új kábelekkel. mert egyszerűen eloxidálódik maga a vezeték is. olasz márkáknál eléggé jellemző ez. de attól egy német autóval is előfordulhat. mondom az összes testkábelt érdemes megnézni. pontosan én sem tudom mennyi van, de szokott a motornak, önindítónak, maga az akksiról is, meg még biztos van. ugye ezek valahova a kasznira vannak felfogatva.


Akksi sarut csereltem. Az aksi test kabelet a kasztnin megtisztitottam, meg amit lattam. Lehet akkor a generator testkabele lesz a rossz.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2020. december 27. vasárnap, 22:04


Kjanos írta: Sziasztok! Uj tag vagyok. Lenne egy kerdesem.
Adott egy E36 1.8 benzin 97-es evjarattal. Valami miatt keves a toltesem. Aksi augusztusban vasarolva bevizsgaltatva teljesen feltoltev. Generatorban a szenkefe kicserelve. Elosszor komplett fesz.szabalyzot csereltem de zarlatot mutattott vele a muszer. Vettem egy masikat es azzal is. A jelenseg mind a kettovel az volt ahogy beraktam az aksit ramertem muszerrel es nullat mutatott. Vissza raktam a gyarit es teljesen jo volt. Ez utan csereltem a kopott szenkefet a gyari fesz.szabalyzoba. Na de ossze raktam teljesen jo volt a toltes meg minden es a mai nap a kiporges gatlonak a vissza jelzo lampaja elkezdett vibralni megint. Ramertem muszerrel es jaro motornal(alapjarat) 13,20-13,30 kozott ingadozott ugy hogy csak a futes volt bekapcsolva. Valakinek valami otlet hogy mi lehet a problema ? Amikor ossze raktam 13,80-13,99 kozott volt a toltesem. Teljes terheles alatt ulesfutessel futessel lampaval mindennel egyutt felkapcsolva 13,45-50 kozott volt a toltesem.
A valaszokat koszonom!


lehet valamelyik testkábeled nem jó, korrodált a felület, amire fel van csavarozva.
ha a fűtésre ennyire lecsökken, lehet a ventije vesz fel túl nagy áramot, pl szorul, csapágyas. utastér ventire gondolok. de mivel előtte volt jó, én kontakt hibára gyanakodnék inkább.
azt is érdemes számításba venni, hogy egy idő után, és persze használattól függően, akár új akksi saruk kellenek, új kábelekkel. mert egyszerűen eloxidálódik maga a vezeték is. olasz márkáknál eléggé jellemző ez. de attól egy német autóval is előfordulhat. mondom az összes testkábelt érdemes megnézni. pontosan én sem tudom mennyi van, de szokott a motornak, önindítónak, maga az akksiról is, meg még biztos van. ugye ezek valahova a kasznira vannak felfogatva.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1997

státusz Kjanos

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2020. december 27. vasárnap, 16:53


Sziasztok! Uj tag vagyok. Lenne egy kerdesem.
Adott egy E36 1.8 benzin 97-es evjarattal. Valami miatt keves a toltesem. Aksi augusztusban vasarolva bevizsgaltatva teljesen feltoltev. Generatorban a szenkefe kicserelve. Elosszor komplett fesz.szabalyzot csereltem de zarlatot mutattott vele a muszer. Vettem egy masikat es azzal is. A jelenseg mind a kettovel az volt ahogy beraktam az aksit ramertem muszerrel es nullat mutatott. Vissza raktam a gyarit es teljesen jo volt. Ez utan csereltem a kopott szenkefet a gyari fesz.szabalyzoba. Na de ossze raktam teljesen jo volt a toltes meg minden es a mai nap a kiporges gatlonak a vissza jelzo lampaja elkezdett vibralni megint. Ramertem muszerrel es jaro motornal(alapjarat) 13,20-13,30 kozott ingadozott ugy hogy csak a futes volt bekapcsolva. Valakinek valami otlet hogy mi lehet a problema ? Amikor ossze raktam 13,80-13,99 kozott volt a toltesem. Teljes terheles alatt ulesfutessel futessel lampaval mindennel egyutt felkapcsolva 13,45-50 kozott volt a toltesem.
A valaszokat koszonom!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2020. december 25. péntek, 19:00


feco7939 írta:



viszont kívánom!

feco7939
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2002

státusz feco7939

Törzsvendég

Elismertség: 20% (40 pont) | Hozzászólások: 193

Elküldve: 2020. december 24. csütörtök, 14:13






Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2020. december 24. csütörtök, 14:14