bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2012. június 03. vasárnap, 21:14


Schlittyom írta:
bmw320d4 írta:
Schlittyom írta: Nézd, ha tudná a probléma okát akkor nem írtam volna a fórumba. De mivel ő sem tudja, ebből kifolyólag gondoltam írok ide is hátha valakinek már volt hasonló gondja.



Írtam, hogy mi a baj, te meg azt válaszoltad rá, hogy a a mágus megnézte és frankó minden. Ennyi. Az a kocsi jó.





Írtam is hogy meg lesz próbálva amit írtál.


Adaptációt is törölj, ha van rá lehetőség.

Schlittyom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz Schlittyom

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 14

Elküldve: 2012. június 03. vasárnap, 21:11


bmw320d4 írta:
Schlittyom írta: Nézd, ha tudná a probléma okát akkor nem írtam volna a fórumba. De mivel ő sem tudja, ebből kifolyólag gondoltam írok ide is hátha valakinek már volt hasonló gondja.



Írtam, hogy mi a baj, te meg azt válaszoltad rá, hogy a a mágus megnézte és frankó minden. Ennyi. Az a kocsi jó.





Írtam is hogy meg lesz próbálva amit írtál.

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2012. június 03. vasárnap, 20:56


Schlittyom írta: Nézd, ha tudná a probléma okát akkor nem írtam volna a fórumba. De mivel ő sem tudja, ebből kifolyólag gondoltam írok ide is hátha valakinek már volt hasonló gondja.



Írtam, hogy mi a baj, te meg azt válaszoltad rá, hogy a a mágus megnézte és frankó minden. Ennyi. Az a kocsi jó.





Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2012. június 03. vasárnap, 20:57

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2012. június 03. vasárnap, 20:54


bmw320d4 írta:
jons írta:
bmw320d4 írta:

Értem, de milyen programmal?


Mi van veled? Nem szoktál te ennyire érdeklődni. Simán lehülyézed, aztán fórumozunk tovább.





Hülyézni azért nem szoktam.


....de igény vóna' rá!



Schlittyom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz Schlittyom

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 14

Elküldve: 2012. június 03. vasárnap, 20:54


bmw320d4 írta:
Schlittyom írta:
bmw320d4 írta:
Schlittyom írta:
bmw320d4 írta:
Schlittyom írta:
Igen, és minden rendben is volt. Ha alacsonyabb fokozatban forgatom el 4500-ig semmi gond. De ha 5-be nyomom neki akkor kb 150 től folyamatosan veszi vissza a turbónyomást és 180-nál megáll a tudomány. Minden olvasott adat határértékek közt mozgott. Még gondoltunk az emisszióra is, de az is normális.



Mivel csináltad azt a turbótesztet? Álló helyben túráztattad, és nézted az aktuális értéket?


Is-is. Állóhelyzetben rátettünk egy órát is, hogy biztosak legyünk az értékekben, menet közben csak az olvasás ment.



Értem, de milyen programmal?


Hát most nagyon jót kérdeztél. Haver a nagy mágus, és neki van progija hozzá. Nem tudom megmondani sajnos.



Hát ha a mágus haverod azt mondta, hogy minden oké, akkor az a kocsi jó. Nem is értem, hogy mi a kérdés.


Nézd, ha tudná a probléma okát akkor nem írtam volna a fórumba. De mivel ő sem tudja, ebből kifolyólag gondoltam írok ide is hátha valakinek már volt hasonló gondja.



bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2012. június 03. vasárnap, 20:52


Schlittyom írta:
bmw320d4 írta:
Schlittyom írta:
bmw320d4 írta:
Schlittyom írta:
Igen, és minden rendben is volt. Ha alacsonyabb fokozatban forgatom el 4500-ig semmi gond. De ha 5-be nyomom neki akkor kb 150 től folyamatosan veszi vissza a turbónyomást és 180-nál megáll a tudomány. Minden olvasott adat határértékek közt mozgott. Még gondoltunk az emisszióra is, de az is normális.



Mivel csináltad azt a turbótesztet? Álló helyben túráztattad, és nézted az aktuális értéket?


Is-is. Állóhelyzetben rátettünk egy órát is, hogy biztosak legyünk az értékekben, menet közben csak az olvasás ment.



Értem, de milyen programmal?


Hát most nagyon jót kérdeztél. Haver a nagy mágus, és neki van progija hozzá. Nem tudom megmondani sajnos.



Hát ha a mágus haverod azt mondta, hogy minden oké, akkor az a kocsi jó. Nem is értem, hogy mi a kérdés.

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2012. június 03. vasárnap, 20:50


jons írta:
bmw320d4 írta:

Értem, de milyen programmal?


Mi van veled? Nem szoktál te ennyire érdeklődni. Simán lehülyézed, aztán fórumozunk tovább.





Hülyézni azért nem szoktam.


Schlittyom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz Schlittyom

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 14

Elküldve: 2012. június 03. vasárnap, 20:44


bmw320d4 írta:
Schlittyom írta:
bmw320d4 írta:
Schlittyom írta:
Igen, és minden rendben is volt. Ha alacsonyabb fokozatban forgatom el 4500-ig semmi gond. De ha 5-be nyomom neki akkor kb 150 től folyamatosan veszi vissza a turbónyomást és 180-nál megáll a tudomány. Minden olvasott adat határértékek közt mozgott. Még gondoltunk az emisszióra is, de az is normális.



Mivel csináltad azt a turbótesztet? Álló helyben túráztattad, és nézted az aktuális értéket?


Is-is. Állóhelyzetben rátettünk egy órát is, hogy biztosak legyünk az értékekben, menet közben csak az olvasás ment.



Értem, de milyen programmal?


Hát most nagyon jót kérdeztél. Haver a nagy mágus, és neki van progija hozzá. Nem tudom megmondani sajnos.



jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2012. június 03. vasárnap, 20:44


bmw320d4 írta:

Értem, de milyen programmal?


Mi van veled? Nem szoktál te ennyire érdeklődni. Simán lehülyézed, aztán fórumozunk tovább.



bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2012. június 03. vasárnap, 20:40


Schlittyom írta:
bmw320d4 írta:
Schlittyom írta:
Igen, és minden rendben is volt. Ha alacsonyabb fokozatban forgatom el 4500-ig semmi gond. De ha 5-be nyomom neki akkor kb 150 től folyamatosan veszi vissza a turbónyomást és 180-nál megáll a tudomány. Minden olvasott adat határértékek közt mozgott. Még gondoltunk az emisszióra is, de az is normális.



Mivel csináltad azt a turbótesztet? Álló helyben túráztattad, és nézted az aktuális értéket?


Is-is. Állóhelyzetben rátettünk egy órát is, hogy biztosak legyünk az értékekben, menet közben csak az olvasás ment.



Értem, de milyen programmal?

Schlittyom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz Schlittyom

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 14

Elküldve: 2012. június 03. vasárnap, 20:39


bmw320d4 írta:
Schlittyom írta:
Igen, és minden rendben is volt. Ha alacsonyabb fokozatban forgatom el 4500-ig semmi gond. De ha 5-be nyomom neki akkor kb 150 től folyamatosan veszi vissza a turbónyomást és 180-nál megáll a tudomány. Minden olvasott adat határértékek közt mozgott. Még gondoltunk az emisszióra is, de az is normális.



Mivel csináltad azt a turbótesztet? Álló helyben túráztattad, és nézted az aktuális értéket?


Is-is. Állóhelyzetben rátettünk egy órát is, hogy biztosak legyünk az értékekben, menet közben csak az olvasás ment.



bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2012. június 03. vasárnap, 20:26


Schlittyom írta:
Igen, és minden rendben is volt. Ha alacsonyabb fokozatban forgatom el 4500-ig semmi gond. De ha 5-be nyomom neki akkor kb 150 től folyamatosan veszi vissza a turbónyomást és 180-nál megáll a tudomány. Minden olvasott adat határértékek közt mozgott. Még gondoltunk az emisszióra is, de az is normális.



Mivel csináltad azt a turbótesztet? Álló helyben túráztattad, és nézted az aktuális értéket?

Schlittyom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz Schlittyom

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 14

Elküldve: 2012. június 03. vasárnap, 20:22


bmw320d4 írta:
Schlittyom írta:
bmw320d4 írta:
Schlittyom írta: Sziasztok!
A héten pár dolog cserélve lett az autón, de ami a legfontosabb a turbót is kapott másikat. Korábban is megvolt az a problémám, hogy egy bizonyos sebesség felett egyszer csak valami oknál fogva elszaladtak a lovak. A mai nap élő adatok olvasása közben is leteszteltük a gépet. 180-ig mint a szél, de utána ismételten pacik sehol, és 100-ig vissza kellett lassítanom, hogy újra erőre kapjon.
Amit sikerült kideríteni, hogy valami oknál fogva a számítógép folyamatosan lecsökkenti a turbónyomásomat. Egyszóval 180-ig 1,4-1,6-al tölt majd egyszer csak leeseik 0,6-ra.
Valakinek valami ötlete erre a gondra?
Előre is köszönöm!


Cserélj druckwandlert a turbónál. (nyomásszabályzó)


Az rendben volt a mérések alatt. Pontosan azt tette amit a számítógép mondott, de van egy tartalék, szóval nincs mit vesztenem rajta, megpróbálom.
Köszönöm!


Csináltatok turbótesztet?


Igen, és minden rendben is volt. Ha alacsonyabb fokozatban forgatom el 4500-ig semmi gond. De ha 5-be nyomom neki akkor kb 150 től folyamatosan veszi vissza a turbónyomást és 180-nál megáll a tudomány. Minden olvasott adat határértékek közt mozgott. Még gondoltunk az emisszióra is, de az is normális.



bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2012. június 03. vasárnap, 20:08


Schlittyom írta:
bmw320d4 írta:
Schlittyom írta: Sziasztok!
A héten pár dolog cserélve lett az autón, de ami a legfontosabb a turbót is kapott másikat. Korábban is megvolt az a problémám, hogy egy bizonyos sebesség felett egyszer csak valami oknál fogva elszaladtak a lovak. A mai nap élő adatok olvasása közben is leteszteltük a gépet. 180-ig mint a szél, de utána ismételten pacik sehol, és 100-ig vissza kellett lassítanom, hogy újra erőre kapjon.
Amit sikerült kideríteni, hogy valami oknál fogva a számítógép folyamatosan lecsökkenti a turbónyomásomat. Egyszóval 180-ig 1,4-1,6-al tölt majd egyszer csak leeseik 0,6-ra.
Valakinek valami ötlete erre a gondra?
Előre is köszönöm!


Cserélj druckwandlert a turbónál. (nyomásszabályzó)


Az rendben volt a mérések alatt. Pontosan azt tette amit a számítógép mondott, de van egy tartalék, szóval nincs mit vesztenem rajta, megpróbálom.
Köszönöm!


Csináltatok turbótesztet?

Schlittyom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz Schlittyom

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 14

Elküldve: 2012. június 03. vasárnap, 20:00


bmw320d4 írta:
Schlittyom írta: Sziasztok!
A héten pár dolog cserélve lett az autón, de ami a legfontosabb a turbót is kapott másikat. Korábban is megvolt az a problémám, hogy egy bizonyos sebesség felett egyszer csak valami oknál fogva elszaladtak a lovak. A mai nap élő adatok olvasása közben is leteszteltük a gépet. 180-ig mint a szél, de utána ismételten pacik sehol, és 100-ig vissza kellett lassítanom, hogy újra erőre kapjon.
Amit sikerült kideríteni, hogy valami oknál fogva a számítógép folyamatosan lecsökkenti a turbónyomásomat. Egyszóval 180-ig 1,4-1,6-al tölt majd egyszer csak leeseik 0,6-ra.
Valakinek valami ötlete erre a gondra?
Előre is köszönöm!


Cserélj druckwandlert a turbónál. (nyomásszabályzó)


Az rendben volt a mérések alatt. Pontosan azt tette amit a számítógép mondott, de van egy tartalék, szóval nincs mit vesztenem rajta, megpróbálom.
Köszönöm!