« előző123következő »
YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2013. szeptember 27. péntek, 09:45


toblerone írta:
YELLOW írta:
toblerone írta:
anubisz írta:
toblerone írta: Sziasztok!
318d-2008 evvegi kiadasu autorol van szo.
A problema ahonnan elindultunk:kapcsol magatol ki majd be a radio,elpirosodik a nagykijelzo majd BMW jel es ujraindul,majd par masodpercig nem reagal semmifele parancsra.A muszerfalon semmi hibakod.
Kimerettem az aksit,toltest.Az aksi rendben,a toltes a szaki szerint magass:14.8-14.9V
Leszereletek a generatort,a feszultseg szabalyzora gyanakodtak.Probapadon a toltes normalis 14.3-14.4V Visszaszerelve csak a magasabbik erteket adja.
Leellenoriztek a testszalakat.
Mennyi kell legyen a normalis toltes ?-megjegyzem start-stop funkcios.(ha egyaltalan ez szamit)
Ha valakinek otlete van,hogy mi okozhatja a radio eme mukodeset,ossza meg velem.
Elore is koszonom.


Ott nem kap elég feszt abban a pillanatban, nálam is ezt csinálta egy darabig,amíg meg nem állt a kocsi, ki be kapcsolt a rádió,stb igaz is lett, mert a testkábel lazult fel, pedig csak erős mozgatásra mozdult, de az is elég volt. Mivel ti ellenőriztétek akkor az nem lehet, de valami miatt nem kap áramot az adott pillanatban, vagy nem eleget. Nehéz lesz megtalálni, mivel nem folyamatos a hiba.
Lehet ezt szakszervizben kellene megnézetned.


Koszi az infot.Tudsz mondania az idealis toltes ertekerol valamit?
Egyaltalan okozhatja a toltest ezt a hibat?
Egyesek szerint normalis a 15 v koruli toltesertek,masok szerint sok.


általában 14,6V-nak kell lenni kb. azt nem tudom, a sok elektronikával ellátott autóknál van-e különbség. amúgyis az Amper számít, ami ugye változik a fordulatszámmal. nyíilván ha az alapjrat magasabb, akkor több amper fog menni az akksihoz, persze addig amíg kell, a szabályzónak ezt kell irányítani, mikor mennyit engedjen.
amúgy menetközben is elmegy a rádió, vagy indítás közben?


Mostanig csak menet kozben tapasztaltam,hogy elmegy a radio,inditas kozben nem.
Miutan magatol visszakapcsol mintha lefagyna,nem reagal semmi parancsra(hangositas stb.)
A tegnap reggel kb.3 km alatt 2x kapcsolt ki-be,delutan amiutan teszteltek( generator le volt szerelve,aku ki volt kotve) mukodott normalisan.



nem tudom, de akár lehetne szoftveres baja is a rádiónak, értem miért gondolsz az akksira, vagy generátorra, mert ha nincs fent, akkor jó. de ha ezekkel lenen a gond, akkor a műszarfel is elmenne, vagy épp a gyújtás.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz toblerone

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2013. szeptember 27. péntek, 09:38


YELLOW írta:
toblerone írta:
anubisz írta:
toblerone írta: Sziasztok!
318d-2008 evvegi kiadasu autorol van szo.
A problema ahonnan elindultunk:kapcsol magatol ki majd be a radio,elpirosodik a nagykijelzo majd BMW jel es ujraindul,majd par masodpercig nem reagal semmifele parancsra.A muszerfalon semmi hibakod.
Kimerettem az aksit,toltest.Az aksi rendben,a toltes a szaki szerint magass:14.8-14.9V
Leszereletek a generatort,a feszultseg szabalyzora gyanakodtak.Probapadon a toltes normalis 14.3-14.4V Visszaszerelve csak a magasabbik erteket adja.
Leellenoriztek a testszalakat.
Mennyi kell legyen a normalis toltes ?-megjegyzem start-stop funkcios.(ha egyaltalan ez szamit)
Ha valakinek otlete van,hogy mi okozhatja a radio eme mukodeset,ossza meg velem.
Elore is koszonom.


Ott nem kap elég feszt abban a pillanatban, nálam is ezt csinálta egy darabig,amíg meg nem állt a kocsi, ki be kapcsolt a rádió,stb igaz is lett, mert a testkábel lazult fel, pedig csak erős mozgatásra mozdult, de az is elég volt. Mivel ti ellenőriztétek akkor az nem lehet, de valami miatt nem kap áramot az adott pillanatban, vagy nem eleget. Nehéz lesz megtalálni, mivel nem folyamatos a hiba.
Lehet ezt szakszervizben kellene megnézetned.


Koszi az infot.Tudsz mondania az idealis toltes ertekerol valamit?
Egyaltalan okozhatja a toltest ezt a hibat?
Egyesek szerint normalis a 15 v koruli toltesertek,masok szerint sok.


általában 14,6V-nak kell lenni kb. azt nem tudom, a sok elektronikával ellátott autóknál van-e különbség. amúgyis az Amper számít, ami ugye változik a fordulatszámmal. nyíilván ha az alapjrat magasabb, akkor több amper fog menni az akksihoz, persze addig amíg kell, a szabályzónak ezt kell irányítani, mikor mennyit engedjen.
amúgy menetközben is elmegy a rádió, vagy indítás közben?


Mostanig csak menet kozben tapasztaltam,hogy elmegy a radio,inditas kozben nem.
Miutan magatol visszakapcsol mintha lefagyna,nem reagal semmi parancsra(hangositas stb.)
A tegnap reggel kb.3 km alatt 2x kapcsolt ki-be,delutan amiutan teszteltek( generator le volt szerelve,aku ki volt kotve) mukodott normalisan.



anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. szeptember 27. péntek, 08:08


toblerone írta:
anubisz írta:
toblerone írta: Sziasztok!
318d-2008 evvegi kiadasu autorol van szo.
A problema ahonnan elindultunk:kapcsol magatol ki majd be a radio,elpirosodik a nagykijelzo majd BMW jel es ujraindul,majd par masodpercig nem reagal semmifele parancsra.A muszerfalon semmi hibakod.
Kimerettem az aksit,toltest.Az aksi rendben,a toltes a szaki szerint magass:14.8-14.9V
Leszereletek a generatort,a feszultseg szabalyzora gyanakodtak.Probapadon a toltes normalis 14.3-14.4V Visszaszerelve csak a magasabbik erteket adja.
Leellenoriztek a testszalakat.
Mennyi kell legyen a normalis toltes ?-megjegyzem start-stop funkcios.(ha egyaltalan ez szamit)
Ha valakinek otlete van,hogy mi okozhatja a radio eme mukodeset,ossza meg velem.
Elore is koszonom.


Ott nem kap elég feszt abban a pillanatban, nálam is ezt csinálta egy darabig,amíg meg nem állt a kocsi, ki be kapcsolt a rádió,stb igaz is lett, mert a testkábel lazult fel, pedig csak erős mozgatásra mozdult, de az is elég volt. Mivel ti ellenőriztétek akkor az nem lehet, de valami miatt nem kap áramot az adott pillanatban, vagy nem eleget. Nehéz lesz megtalálni, mivel nem folyamatos a hiba.
Lehet ezt szakszervizben kellene megnézetned.


Koszi az infot.Tudsz mondania az idealis toltes ertekerol valamit?
Egyaltalan okozhatja a toltest ezt a hibat?
Egyesek szerint normalis a 15 v koruli toltesertek,masok szerint sok.


Ebbe nem tudok beleszólni, nekem E46-om van, nálad lehet,biztos más a rendszer,nem tudom az ilyen mértékű eltérés dominál e. De ha kicsit több is attól még nem fog elmenni a feszültség a műszerfalról. A szakember jónak találta. Nekem kijelzi, 14,2 szokott lenni mikor jár a motor, ha sok szart kapcsolok, vil,klima,stbabl.fűttés akkor lemegy 14, 13,9 voltra. 15 lehet kicsit sok.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2013. szeptember 27. péntek, 08:03


toblerone írta:
anubisz írta:
toblerone írta: Sziasztok!
318d-2008 evvegi kiadasu autorol van szo.
A problema ahonnan elindultunk:kapcsol magatol ki majd be a radio,elpirosodik a nagykijelzo majd BMW jel es ujraindul,majd par masodpercig nem reagal semmifele parancsra.A muszerfalon semmi hibakod.
Kimerettem az aksit,toltest.Az aksi rendben,a toltes a szaki szerint magass:14.8-14.9V
Leszereletek a generatort,a feszultseg szabalyzora gyanakodtak.Probapadon a toltes normalis 14.3-14.4V Visszaszerelve csak a magasabbik erteket adja.
Leellenoriztek a testszalakat.
Mennyi kell legyen a normalis toltes ?-megjegyzem start-stop funkcios.(ha egyaltalan ez szamit)
Ha valakinek otlete van,hogy mi okozhatja a radio eme mukodeset,ossza meg velem.
Elore is koszonom.


Ott nem kap elég feszt abban a pillanatban, nálam is ezt csinálta egy darabig,amíg meg nem állt a kocsi, ki be kapcsolt a rádió,stb igaz is lett, mert a testkábel lazult fel, pedig csak erős mozgatásra mozdult, de az is elég volt. Mivel ti ellenőriztétek akkor az nem lehet, de valami miatt nem kap áramot az adott pillanatban, vagy nem eleget. Nehéz lesz megtalálni, mivel nem folyamatos a hiba.
Lehet ezt szakszervizben kellene megnézetned.


Koszi az infot.Tudsz mondania az idealis toltes ertekerol valamit?
Egyaltalan okozhatja a toltest ezt a hibat?
Egyesek szerint normalis a 15 v koruli toltesertek,masok szerint sok.


általában 14,6V-nak kell lenni kb. azt nem tudom, a sok elektronikával ellátott autóknál van-e különbség. amúgyis az Amper számít, ami ugye változik a fordulatszámmal. nyíilván ha az alapjrat magasabb, akkor több amper fog menni az akksihoz, persze addig amíg kell, a szabályzónak ezt kell irányítani, mikor mennyit engedjen.
amúgy menetközben is elmegy a rádió, vagy indítás közben?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz toblerone

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2013. szeptember 27. péntek, 07:49


anubisz írta:
toblerone írta: Sziasztok!
318d-2008 evvegi kiadasu autorol van szo.
A problema ahonnan elindultunk:kapcsol magatol ki majd be a radio,elpirosodik a nagykijelzo majd BMW jel es ujraindul,majd par masodpercig nem reagal semmifele parancsra.A muszerfalon semmi hibakod.
Kimerettem az aksit,toltest.Az aksi rendben,a toltes a szaki szerint magass:14.8-14.9V
Leszereletek a generatort,a feszultseg szabalyzora gyanakodtak.Probapadon a toltes normalis 14.3-14.4V Visszaszerelve csak a magasabbik erteket adja.
Leellenoriztek a testszalakat.
Mennyi kell legyen a normalis toltes ?-megjegyzem start-stop funkcios.(ha egyaltalan ez szamit)
Ha valakinek otlete van,hogy mi okozhatja a radio eme mukodeset,ossza meg velem.
Elore is koszonom.


Ott nem kap elég feszt abban a pillanatban, nálam is ezt csinálta egy darabig,amíg meg nem állt a kocsi, ki be kapcsolt a rádió,stb igaz is lett, mert a testkábel lazult fel, pedig csak erős mozgatásra mozdult, de az is elég volt. Mivel ti ellenőriztétek akkor az nem lehet, de valami miatt nem kap áramot az adott pillanatban, vagy nem eleget. Nehéz lesz megtalálni, mivel nem folyamatos a hiba.
Lehet ezt szakszervizben kellene megnézetned.


Koszi az infot.Tudsz mondania az idealis toltes ertekerol valamit?
Egyaltalan okozhatja a toltest ezt a hibat?
Egyesek szerint normalis a 15 v koruli toltesertek,masok szerint sok.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. szeptember 26. csütörtök, 17:57


toblerone írta: Sziasztok!
318d-2008 evvegi kiadasu autorol van szo.
A problema ahonnan elindultunk:kapcsol magatol ki majd be a radio,elpirosodik a nagykijelzo majd BMW jel es ujraindul,majd par masodpercig nem reagal semmifele parancsra.A muszerfalon semmi hibakod.
Kimerettem az aksit,toltest.Az aksi rendben,a toltes a szaki szerint magass:14.8-14.9V
Leszereletek a generatort,a feszultseg szabalyzora gyanakodtak.Probapadon a toltes normalis 14.3-14.4V Visszaszerelve csak a magasabbik erteket adja.
Leellenoriztek a testszalakat.
Mennyi kell legyen a normalis toltes ?-megjegyzem start-stop funkcios.(ha egyaltalan ez szamit)
Ha valakinek otlete van,hogy mi okozhatja a radio eme mukodeset,ossza meg velem.
Elore is koszonom.


Ott nem kap elég feszt abban a pillanatban, nálam is ezt csinálta egy darabig,amíg meg nem állt a kocsi, ki be kapcsolt a rádió,stb igaz is lett, mert a testkábel lazult fel, pedig csak erős mozgatásra mozdult, de az is elég volt. Mivel ti ellenőriztétek akkor az nem lehet, de valami miatt nem kap áramot az adott pillanatban, vagy nem eleget. Nehéz lesz megtalálni, mivel nem folyamatos a hiba.
Lehet ezt szakszervizben kellene megnézetned.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz toblerone

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2013. szeptember 26. csütörtök, 14:01


Sziasztok!
318d-2008 evvegi kiadasu autorol van szo.
A problema ahonnan elindultunk:kapcsol magatol ki majd be a radio,elpirosodik a nagykijelzo majd BMW jel es ujraindul,majd par masodpercig nem reagal semmifele parancsra.A muszerfalon semmi hibakod.
Kimerettem az aksit,toltest.Az aksi rendben,a toltes a szaki szerint magass:14.8-14.9V
Leszereletek a generatort,a feszultseg szabalyzora gyanakodtak.Probapadon a toltes normalis 14.3-14.4V Visszaszerelve csak a magasabbik erteket adja.
Leellenoriztek a testszalakat.
Mennyi kell legyen a normalis toltes ?-megjegyzem start-stop funkcios.(ha egyaltalan ez szamit)
Ha valakinek otlete van,hogy mi okozhatja a radio eme mukodeset,ossza meg velem.
Elore is koszonom.


jano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz jano

Újonc

Elismertség: 8% (1 pont) | Hozzászólások: 12

Elküldve: 2013. augusztus 25. vasárnap, 20:00


YELLOW írta:
jano írta:
bmw320d4 írta:
jano írta: Szisztok!
E46 compact 316ti motorvezérlőben tárolt hiba van hogy a motorvezérlő nem kommunikál a generátorral.Találkozott már valaki ilyen hibával?A vezetéket kimértem a mot.vezérlőig az ok.Lehet hogy fesszabályzó hibás?
üdv. Jano


De nincs töltés, vagy csak láttál egy hibát és elkezdted méregetni?


Töltés van akku nem merül le de gázadásra a fényszóró fényereje változik és a töltés is ingadozik multiméterrel mérve 12-14v között.


ez nekem fesz szabályzó gyanús.

Én is arra gondoltam kiszereltem a fesz szabályzót és egy újszerű bosch van benne de attól még lehet hogy hibás,csak ezt a generátor kommunikációs hibakódot nem tudom hogy miért adja


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2013. augusztus 25. vasárnap, 19:41


jano írta:
bmw320d4 írta:
jano írta: Szisztok!
E46 compact 316ti motorvezérlőben tárolt hiba van hogy a motorvezérlő nem kommunikál a generátorral.Találkozott már valaki ilyen hibával?A vezetéket kimértem a mot.vezérlőig az ok.Lehet hogy fesszabályzó hibás?
üdv. Jano


De nincs töltés, vagy csak láttál egy hibát és elkezdted méregetni?


Töltés van akku nem merül le de gázadásra a fényszóró fényereje változik és a töltés is ingadozik multiméterrel mérve 12-14v között.


ez nekem fesz szabályzó gyanús.

jano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz jano

Újonc

Elismertség: 8% (1 pont) | Hozzászólások: 12

Elküldve: 2013. augusztus 25. vasárnap, 17:11


bmw320d4 írta:
jano írta: Szisztok!
E46 compact 316ti motorvezérlőben tárolt hiba van hogy a motorvezérlő nem kommunikál a generátorral.Találkozott már valaki ilyen hibával?A vezetéket kimértem a mot.vezérlőig az ok.Lehet hogy fesszabályzó hibás?
üdv. Jano


De nincs töltés, vagy csak láttál egy hibát és elkezdted méregetni?


Töltés van akku nem merül le de gázadásra a fényszóró fényereje változik és a töltés is ingadozik multiméterrel mérve 12-14v között.

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2013. augusztus 25. vasárnap, 17:02


jano írta: Szisztok!
E46 compact 316ti motorvezérlőben tárolt hiba van hogy a motorvezérlő nem kommunikál a generátorral.Találkozott már valaki ilyen hibával?A vezetéket kimértem a mot.vezérlőig az ok.Lehet hogy fesszabályzó hibás?
üdv. Jano


De nincs töltés, vagy csak láttál egy hibát és elkezdted méregetni?

jano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz jano

Újonc

Elismertség: 8% (1 pont) | Hozzászólások: 12

Elküldve: 2013. augusztus 25. vasárnap, 16:46


Szisztok!
E46 compact 316ti motorvezérlőben tárolt hiba van hogy a motorvezérlő nem kommunikál a generátorral.Találkozott már valaki ilyen hibával?A vezetéket kimértem a mot.vezérlőig az ok.Lehet hogy fesszabályzó hibás?
üdv. Jano

autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 528i
Évjárat: 1996

státusz xgzoli

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2013. július 01. hétfő, 10:31


Sziasztok!
Elment a töltésem, de mielőtt még a generátort kiveszem a gerjesztő feszültséget szeretném ellenőrizni,hogy rendben van -e
A kérdésem az volna ,hogy a csatlakozón mennyit kell mérni?
Illetve mérek 12 V-ot ha a gyujtás rajta van de olyan "fantom" feszültségnek érzem mert ha rárakok egy 12V 100mA -es pici égőt akkor már nulla.
Vajon ez így rendben van?Ha nem akkor honnan jön ez a gerjesztő fesz merre keressem?
Valaki tud tanácsot adni?
köszönöm előre is.


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. április 05. péntek, 22:38


wizzaerr írta: Sziasztok! Lenne néhány (remélhetőleg másnak egyszerűnek tűnő) kérdésem. Az egész sztorit nem mesélem el...a lényeg, hogy felújításra szorul a generátorom, egypár alkatrészre lesz szükség.

1. valeo generátor lett kiszerelve, mehet-e helyette be BOSCH amennyiben a felfogatás és az amper(150A) megegyezik?

2. ha kész a generátor(felújítva vagy cserélve lesz még nem tudom), akkor "felülről" be lehet szerelni, vagy mindenképpen akna/csápos kell? (a helyzet, hogy nem én szereltem ki, de én szeretném visszatenni

Köszi előre is!


Bár az elrendezés lehet más a Dizelnél, itt nem emelt rá, ahogy nézem.


YouTube videó

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz wizzaerr

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 153

Elküldve: 2013. április 05. péntek, 22:13


Sziasztok! Lenne néhány (remélhetőleg másnak egyszerűnek tűnő) kérdésem. Az egész sztorit nem mesélem el...a lényeg, hogy felújításra szorul a generátorom, egypár alkatrészre lesz szükség.

1. valeo generátor lett kiszerelve, mehet-e helyette be BOSCH amennyiben a felfogatás és az amper(150A) megegyezik?

2. ha kész a generátor(felújítva vagy cserélve lesz még nem tudom), akkor "felülről" be lehet szerelni, vagy mindenképpen akna/csápos kell? (a helyzet, hogy nem én szereltem ki, de én szeretném visszatenni

Köszi előre is!

« előző123következő »