Zotyi35d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 535d
Évjárat: 2006

státusz Zotyi35d

BMWfanatic

Elismertség: 0% (8 pont) | Hozzászólások: 913

Elküldve: 2008. április 23. szerda, 19:16


Sziasztok!

Úgy néz ki megoldódott a töltõnyomás problémám
Valszeg a vákuumszelep szart be.
Ilyet cserélt-e már valaki?
Új v. bontott?Melyik mennyibe kerül?
Köszi

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2008. április 19. szombat, 11:04


Ha valamelyik levegõvezetõ csöved repedt, akkor is hangossabb a fütyülés. Esetleg még koromnyomokat is találsz amit kifújt.
Töröld le az olajat, és meglátod hogy újra megjeleni-e vagy sem.

státusz steveboy21

Újonc

Elismertség: 5% (1 pont) | Hozzászólások: 19

Elküldve: 2008. április 19. szombat, 08:23


320d. teljesitménycsökkenést nem érzek csak az a sipolo hang van, és az olajszivárgás alul, de azt nem tudom hogy elötte az szivávárgott vagy nem.

státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2008. április 18. péntek, 22:35


steveboy21 írta: Hali mindenkinek!

Kéne egy ki segitség.
4 nappal ezelött elkezdett furcsa fütyülö vagy sipolo hangot kiadni az autom. A turbo felöl jön a hang. A turbo elméletileg uj, igy vettem az autot papir nincs rola.
Nincs semmilyen füst, sem teljesitménycsökkenés.
A coulercsönél látszik olajszivárgás, és a klimakompreszor felöl is szépen olajos, de a turbonál semmi nem látszik, csont száraz.
A szerelö azt mondta hogy járjak vele igy egy ismerös meg azt mondta hogy lehet hogy a szivosorban lévö pillangoszelep letapadt ezért sipol.
A sipolás egyszerre történik a turbo fütyülésével.

Elöre is köszi a segitségeteket.

Ha ez egy 320d, akkor a pillangók letapadása teljesítmény csökkenéssel járna. Az alsó szívósor alatt látható a nyitás-zárás. Szerintem inkább vmi tömítetlenség lehet az ok.

státusz steveboy21

Újonc

Elismertség: 5% (1 pont) | Hozzászólások: 19

Elküldve: 2008. április 18. péntek, 22:19


Hali mindenkinek!

Kéne egy ki segitség.
4 nappal ezelött elkezdett furcsa fütyülö vagy sipolo hangot kiadni az autom. A turbo felöl jön a hang. A turbo elméletileg uj, igy vettem az autot papir nincs rola.
Nincs semmilyen füst, sem teljesitménycsökkenés.
A coulercsönél látszik olajszivárgás, és a klimakompreszor felöl is szépen olajos, de a turbonál semmi nem látszik, csont száraz.
A szerelö azt mondta hogy járjak vele igy egy ismerös meg azt mondta hogy lehet hogy a szivosorban lévö pillangoszelep letapadt ezért sipol.
A sipolás egyszerre történik a turbo fütyülésével.

Elöre is köszi a segitségeteket.

státusz Buschmann

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 56

Elküldve: 2008. április 11. péntek, 19:55


Naszóval megvolt a csere.
Felcsiki turbószervíztõl rendeltem egy új turbót.
223000ft+postaköltség+tömítõ szett 230ban megállt.
A telefonban az ember azt mondta küldjem vissza nekik az enyémet a rosszat mert, hogy az bele van kalkulálva az árba és igy kerül ennyibe.
Elkezdtem feszegetni hogy minek is neki egy olyan turbó ami az ö állítása szerint nem javítható mert nem is lehet javítani mert így találta ki a bmw.
Mondtam hogy én biza nem küldöm és belenyugodott úgyhogy ne adjátok szerintem van aki meg is veszi ezeket mert már biztos vagyok benne hogy lehet újítani.
Ha már bakon volt a gép akkor gyorsan kicseréltük a lapos szíjakat a görögöket ez már nem tudom mennyi volt.Kicseréltük az olajat castrrol 5w-40-re levegõ és olajszûrõ Mann szíjak görgõk lemfölder, vettem egy pár szilentet is amik a lengõkarokat tartják ezek is lemfölderk voltak habár a gyári bmw jel ki volt belõlük vésve.Vettem egy baloldali alsó lengõkart is szintén lemf volt ebbõl is kivésve a gyári jel.
Az egész cakli pakli munkadíj az 50000 volt igy a végösszeg ha nem tévedek valahol 400 000 ft.
Az új turbót még járatom egy kicsit nem akarom legyilkolni az elsõ ezer km en amúgy jónak tûnik.

státusz Buschmann

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 56

Elküldve: 2008. április 02. szerda, 13:01


Igen jol bele gondolva nincs összefüggés.
Csak amikor el kezdett zörögni nem is gondoltam a turbóra merthát szar volt a szivattyu annak tulajdonitottam a hangot.
De mostmár teljes felújitás lesz.Laposszíjcsere pár görgõ, két lengõkar végi gombóc, olaj szûrõk ugyhogy majdnem uj lesz a gép.

147350km van benne. ora szerint de elvileg valos a km.
Felcsiki turbószerviznél rendelek uj turbót
222000 plusz postaköltség.
holnap ittvan.


státusz peetie

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 520

Elküldve: 2008. április 02. szerda, 11:09


Hány km volt benne mikor behalt?

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2008. április 02. szerda, 05:23


Nem vagyok egy szaki, de józan paraszti eszemmel gondolkodva én nem látok összefüggést a két meghibásod között. A szivattyú meg a turbó teljesen elszeparáltak, mûködés szempontjából sincs közvetlen kapcsolat közöttük. Valszeg ennyit bírt, és most adta meg magát.
A hûtési ciklusokat be szoktad tartani?

státusz Buschmann

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 56

Elküldve: 2008. április 01. kedd, 19:44


Sziasztok.
Használt turbót semmiképp nem szeretnék.Nem bizok benne akárki is adja.
Szóval új lesz úgy néz ki.Hosszú távra tervezek ismerõsöm aki a bmwnél volt szerelõ cseréltek turbót ilyenen felujitatták és utána elment 25 ezret.
Akkor inkább uj és jó teljesítmény megbízható minõség nincs probléma.

Igazából egy hiba közepén jött ki rajta nem tudom van e összefüggés de a magasnyomású szivattyúm megadta magát búgott minden baja volt de mûködött az autót kiszolgálta de csúnya hangja volt.Kicseréltettem mondván fõ a biztonság nehogy egy hosszabb úton adja meg magát beleraktunk egy gyárival megegyezõt... mondanom sem kell egy hét után ez is búgott ugyan úgy csak ennek nem volt ciripelõ hangja.
Kiszereltük vissza a régit el a boltba ott azt mondták megnézetik ha igazam van akkor csere, szerintük nincs igazam és tökéletes az uj szivattyú.
Berágtam és benne hagytam a régit kihasználom ha már kifizettem amíg megy megy.Tegnap elõtt menet közben fémes lemezes hangot hallottam amikor gázt adtam, úgy voltam vele biztos annyira ki van már a csapágy a szivattyúban hogy azért ilyen a hangja utána már a teljesítmény is csökkent biztos nem szállítja már a mennyiséget amit igényel a gép nem is gyanakodtam...
Begurultam a szerelõmhöz nyomtam két kövéret hogy ö is hallja mi a gond na ekkor kezdett el fehéres kékes füstöt okádni azonnal leállás és betolás a parkolóba.... itt tartunk holnap lesz leszedve utána írom mi a helyzet.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Sky

Újonc

Elismertség: 6% (4 pont) | Hozzászólások: 62

Elküldve: 2008. április 01. kedd, 19:14


Szia,
milyen elõjele volt hogy megadta magát a turbó? Fokozatosan vagy egyszer csak leállt? Totál üzemképtelen? Mennyi km van a gépben?
Ha átnézed az oldalt, úgy emlékszem valaki egyszer kinyomozta a turbó típusszámát.
Szerintem még nyomozgass a Neten, de a Zotyi javaslata (Bözse) szerintem is jól hangzik és ismeri a Forumosokat, másnak is segített már.
Sok sikert!
Légyszi számolj be az eredményrõl, sokunkat érdekelhet.
Üdv.: Sky

Zotyi35d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 535d
Évjárat: 2006

státusz Zotyi35d

BMWfanatic

Elismertség: 0% (8 pont) | Hozzászólások: 913

Elküldve: 2008. április 01. kedd, 18:02


Buschmann írta: Szasztok.
Rég jártam már itt.Sajnos most nem keftelésbõl írok.
Minap megadta magát a turbóm 2002 320d 150le.
Még nincs kiszerelve nem tudom tört e a tengely vagy csak a csapágyak szálltak el.
Ki cserélt már turbót a gépén, és mennyiért hol vette?
Nekem több árat is mondtak a bárdinál volt két lehetõség egy gyári meg egy másik.gyár 333ezer másik 252.
Felcsiki turbószervizt hívtam akik azt mondták csak ugy tudják megmondani mennyibe kerül ha mondom a turbó számát igy is mondtak árat 180-240000ig.
Ugyhogy eddig ök nyerték a tendert.
Ha valki tud még valamit akkor irjon.
Elvileg ha tört a tengely felújitani nem lehet mert a bmw szigorun tilja igy nem is adott ki javítokészletet.
Mondjuk egy másik turbos cég meg azt mondta õk megcsinálják.
Na ha leszedjük majd jön az okoskodás.


Üdv .

Én a Bözsét javasolnám Szarvason,az van hozzád legközelebb.Annó én is vele cseréltettem,igaz nem új turbót raktak be(50eKm)volt benne+kicserélték a mágnes szelepet+munkadíj és így fizettem 170eFt-ot
A száma:06/209466942
Sok sikert

státusz Buschmann

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 56

Elküldve: 2008. április 01. kedd, 14:35


Szasztok.
Rég jártam már itt.Sajnos most nem keftelésbõl írok.
Minap megadta magát a turbóm 2002 320d 150le.
Még nincs kiszerelve nem tudom tört e a tengely vagy csak a csapágyak szálltak el.
Ki cserélt már turbót a gépén, és mennyiért hol vette?
Nekem több árat is mondtak a bárdinál volt két lehetõség egy gyári meg egy másik.gyár 333ezer másik 252.
Felcsiki turbószervizt hívtam akik azt mondták csak ugy tudják megmondani mennyibe kerül ha mondom a turbó számát igy is mondtak árat 180-240000ig.
Ugyhogy eddig ök nyerték a tendert.
Ha valki tud még valamit akkor irjon.
Elvileg ha tört a tengely felújitani nem lehet mert a bmw szigorun tilja igy nem is adott ki javítokészletet.
Mondjuk egy másik turbos cég meg azt mondta õk megcsinálják.
Na ha leszedjük majd jön az okoskodás.

Beluga
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2008

státusz Beluga

Fórumlakó

Elismertség: 1% (5 pont) | Hozzászólások: 265

Elküldve: 2008. március 17. hétfő, 15:05


Sziasztok!

Lenne egy kis problémám,Kicseréltettem a kartelgázszellöztetõ szürõt,mert volt egy kis olajcsepegés a motor jobb oldalán ha szembe állunk az autóval (ld. elõbb) de az olajcsepegés nem szünt meg...szerintetek mi lehet a megoldás? Azt mondják hogy a turbóval van a gond, lehet hogy az haldoklik? a motorteljesitmény egyenlöre nem változott. Van valakiknek valami tapasztalata ilyen téren
320d -m van
Köszönettel
Beluga

Beluga
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2008

státusz Beluga

Fórumlakó

Elismertség: 1% (5 pont) | Hozzászólások: 265

Elküldve: 2008. február 22. péntek, 21:20


zorics írta: Sziasztok
Kartergáz szellõztetõ szûrõ.A csere kicsit macerás, a motor elsõ felén, felül van. Ha ránézel látod a mûanyag burkolatot.
Sory, nem figyeltem, a tiéd 2003- as, ott nem tudom hol van.

http://www.bmwonline.hu/katalo...szek/index



Köszi szépen!!
Igen az enyém 2003-as