vsop14
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 530d
Évjárat: 2003

státusz vsop14

BMWfanatic

Elismertség: 7% (62 pont) | Hozzászólások: 876

Elküldve: 2009. január 26. hétfő, 18:56


www.bmwteile.hu én csak ide viszem, másra nem bízom a kocsit. kb mintha márkaszervízbe vinném, csak jók az árak. nem tudom, hogy az inspekcióba mi számít bele?? ha csak a szokásos dolgok, akkor még a legdrágább magyar árakat figyelembe véve is kb a 2*esét akarja kifizettetni veled. Olaj: kb 15-18ezer, olaj- levegõ- üzemanyagszûrõ együtt :10-12ezer ft, gyertyaszett, ha kell: kb 10.000 Ft + munkadíj, bár egyiket sem nagy cucc kicserélni, nem tudom mennyit lehet ezért elkérni.

Fekete320d írta: Hello Mindenki!

Megjöttem a szervizbõl. Azt mondják az okosok, hogy turbócsere. Minden féle anyagával (csavarok, tömitések, stb...) 1450€ És ebben nincsen benne még az olajcsere, az inspekcionnal együtt, ami még esedékes. Az még + olyan 300€.

Valaki tudna reagálni az árakra? Magyarországon valaki tudna egy olyan szervízt ahol jól, és netalán olcsobban szerelnek.

Ja! És ami a pláne! Nem rakják bele ám az új turbót. Hanem felujítottat! Gyárit. És a régit meg vissza kell adni. (Ennyit a hivatalos márkaszervizekrõl.)

Még valami volna. Valaki tudja hogy mennyi garit szoktak adni a turbóra gyárilag. Mert most valami fél évet mondott az infós


Fekete320d
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Fekete320d

Újonc

Elismertség: 3% (3 pont) | Hozzászólások: 85

Elküldve: 2009. január 26. hétfő, 18:48


Hello Mindenki!

Megjöttem a szervizbõl. Azt mondják az okosok, hogy turbócsere. Minden féle anyagával (csavarok, tömitések, stb...) 1450€ És ebben nincsen benne még az olajcsere, az inspekcionnal együtt, ami még esedékes. Az még + olyan 300€.

Valaki tudna reagálni az árakra? Magyarországon valaki tudna egy olyan szervízt ahol jól, és netalán olcsobban szerelnek.

Ja! És ami a pláne! Nem rakják bele ám az új turbót. Hanem felujítottat! Gyárit. És a régit meg vissza kell adni. (Ennyit a hivatalos márkaszervizekrõl.)

Még valami volna. Valaki tudja hogy mennyi garit szoktak adni a turbóra gyárilag. Mert most valami fél évet mondott az infós

vsop14
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 530d
Évjárat: 2003

státusz vsop14

BMWfanatic

Elismertség: 7% (62 pont) | Hozzászólások: 876

Elküldve: 2009. január 25. vasárnap, 23:52

vsop14
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 530d
Évjárat: 2003

státusz vsop14

BMWfanatic

Elismertség: 7% (62 pont) | Hozzászólások: 876

Elküldve: 2009. január 22. csütörtök, 01:01


Woockie írta:
vsop14 írta: ja, ezt nem tudtam, honnan jön ez a név?
iszonyatosan ért hozzá. Másra nem bíznék semmi komolyat, csak rá.

Nme tudom, en mar ugy ismertem meg, h oooo illetve quattro volt a beceneve sok evvel ezelott. Amugy jah, sztem is ert hozza, vagy amit nem tud, tudja hol lehet megtalalni - altalaban. No de ne offoljunk.


ja, hogy õ oooo!! az e36 forumon irjak mindig, hogy oooo en meg sosem tudtam ki lehet az

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1998

státusz Woockie

BMWfanatic

Elismertség: 5% (61 pont) | Hozzászólások: 1103

Elküldve: 2009. január 22. csütörtök, 00:54


vsop14 írta: ja, ezt nem tudtam, honnan jön ez a név?
iszonyatosan ért hozzá. Másra nem bíznék semmi komolyat, csak rá.

Nme tudom, en mar ugy ismertem meg, h oooo illetve quattro volt a beceneve sok evvel ezelott. Amugy jah, sztem is ert hozza, vagy amit nem tud, tudja hol lehet megtalalni - altalaban. No de ne offoljunk.

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2009. január 22. csütörtök, 00:46


Amúgy ha gyanús a turbo, és mondjuk tényleg közelít hozzá, hogy tönkremennyen, meg lehet elõzni a bajt, tehát karban lehet tartani kiszerelés-javítgatás-visszarakás kombóval, vagy a turbo olyan téma, hogy ha úgy néz ki tönkre fog menni, akkor csak azért lehet imádkozni, hogy minél késõbb történjen meg az elkerülhetetlen?

vsop14
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 530d
Évjárat: 2003

státusz vsop14

BMWfanatic

Elismertség: 7% (62 pont) | Hozzászólások: 876

Elküldve: 2009. január 22. csütörtök, 00:23


Woockie írta:
vsop14 írta: Kvattro bacsi? en a bmwteile.hu-nal szervizeltetem

Jajaja, Balazsi 'quattro' Peter

ja, ezt nem tudtam, honnan jön ez a név?
iszonyatosan ért hozzá. Másra nem bíznék semmi komolyat, csak rá.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1998

státusz Woockie

BMWfanatic

Elismertség: 5% (61 pont) | Hozzászólások: 1103

Elküldve: 2009. január 22. csütörtök, 00:17


vsop14 írta: Kvattro bacsi? en a bmwteile.hu-nal szervizeltetem

Jajaja, Balazsi 'quattro' Peter

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2009. január 21. szerda, 22:20


Az ABS vitát itt:

http://www.bmw3er.hu/modules.p...amp;t=1211

tessék folytatni, NE a Turbo topicban!

vsop14
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 530d
Évjárat: 2003

státusz vsop14

BMWfanatic

Elismertség: 7% (62 pont) | Hozzászólások: 876

Elküldve: 2009. január 21. szerda, 19:32


Woockie írta:
vsop14 írta:
Woockie írta: Ettol fuggetlenul az elfogyasztott uzemanyagot szamolja. Nyilvan a hideginditasok szama is szamit, hisz akkor tobb uzemanyag fogy. Es meg csomo minden. Es valoban nagyon osszetett, mennyi uzemanyagot fogyaszt egy auto.

a hidegintdítások száma nem a fogyasztás miatt lényeges, hanem ugye akkor az olaj sem érzi magát jól, ha nem üzemi hõmérséklet van jobban elhasználódik, stb. nem csak az elfogyasztott benzin mennyisége számít

Felreerted. Mivel hideginditasnal a fogyasztas nagyobb, ezert gyakorlatilag szamolodik az elfogyasztott uzemanyag szamolasaval a hideginditas is. Egy szoval sem mondtam, h a hideginditas a fogyasztas miatt lenyeges - esetunkben.
Esetleg kerdezz ra Kvattro bacsinal. Ha jol emlekszem te irtad, h vele csinaltatod az autodat.

Kvattro bacsi? en a bmwteile.hu-nal szervizeltetem

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1998

státusz Woockie

BMWfanatic

Elismertség: 5% (61 pont) | Hozzászólások: 1103

Elküldve: 2009. január 21. szerda, 19:29


vsop14 írta:
Woockie írta: Ettol fuggetlenul az elfogyasztott uzemanyagot szamolja. Nyilvan a hideginditasok szama is szamit, hisz akkor tobb uzemanyag fogy. Es meg csomo minden. Es valoban nagyon osszetett, mennyi uzemanyagot fogyaszt egy auto.

a hidegintdítások száma nem a fogyasztás miatt lényeges, hanem ugye akkor az olaj sem érzi magát jól, ha nem üzemi hõmérséklet van jobban elhasználódik, stb. nem csak az elfogyasztott benzin mennyisége számít

Felreerted. Mivel hideginditasnal a fogyasztas nagyobb, ezert gyakorlatilag szamolodik az elfogyasztott uzemanyag szamolasaval a hideginditas is. Egy szoval sem mondtam, h a hideginditas a fogyasztas miatt lenyeges - esetunkben.
Esetleg kerdezz ra Kvattro bacsinal. Ha jol emlekszem te irtad, h vele csinaltatod az autodat.

vsop14
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 530d
Évjárat: 2003

státusz vsop14

BMWfanatic

Elismertség: 7% (62 pont) | Hozzászólások: 876

Elküldve: 2009. január 21. szerda, 19:19


Woockie írta:
vsop14 írta: ááh, nem csak ezektõl függ az inspekció. hidegindítások száma is játszik, meg még csomó minden. nagyon összetett.

Ettol fuggetlenul az elfogyasztott uzemanyagot szamolja. Nyilvan a hideginditasok szama is szamit, hisz akkor tobb uzemanyag fogy. Es meg csomo minden. Es valoban nagyon osszetett, mennyi uzemanyagot fogyaszt egy auto.

a hidegintdítások száma nem a fogyasztás miatt lényeges, hanem ugye akkor az olaj sem érzi magát jól, ha nem üzemi hõmérséklet van jobban elhasználódik, stb. nem csak az elfogyasztott benzin mennyisége számít

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1998

státusz Woockie

BMWfanatic

Elismertség: 5% (61 pont) | Hozzászólások: 1103

Elküldve: 2009. január 21. szerda, 19:08


vsop14 írta: ááh, nem csak ezektõl függ az inspekció. hidegindítások száma is játszik, meg még csomó minden. nagyon összetett.

Ettol fuggetlenul az elfogyasztott uzemanyagot szamolja. Nyilvan a hideginditasok szama is szamit, hisz akkor tobb uzemanyag fogy. Es meg csomo minden. Es valoban nagyon osszetett, mennyi uzemanyagot fogyaszt egy auto.

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2009. január 21. szerda, 18:46


1000km/1L fogy és azt megeszi a motor, 6l-es üza. fogyasztás mellet az 1:60-as keveréket jelent nem hiszem, hogy az autó 2 ütemû lenne.

vsop14
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 530d
Évjárat: 2003

státusz vsop14

BMWfanatic

Elismertség: 7% (62 pont) | Hozzászólások: 876

Elküldve: 2009. január 21. szerda, 18:44


Woockie írta:
Fekete320d írta: Hát igen. Szintén nem volt olajfogyásom, semmi. Pedig hasonlóan használtam az autót mint mindíg. Az olajcserekor fullra töltörrék, és a cserére mikor mentem akkor ugyan ott volt. Ez lesz a 3. Oljcserém 15 hónap alatt. 30'000Km-re álítja a szervíz, de olyan 15-22'000Km alat vissza is számolja. De szerintem át fogok állni a 10-12'000Km-es olajcsere ciklusra.

Nem km-ben szamolja az auto az olajcsere intervallumot, hanem uzemanyag literben. Ami teljesen jogos is, lehet 90-es tempoban is megtenni azt a 15e km-t es lehet 200-zal is. Utobbi esetben az olaj igenybevetele joval nagyobb, mint az elobbiben. Nekem default 24e km-re all vissza nullazaskor (benzines) es kb. felidoben cserelek olajat.

ááh, nem csak ezektõl függ az inspekció. hidegindítások száma is játszik, meg még csomó minden. nagyon összetett.