peetie írta:
Nah, érdekes az én xenonom...Voltam beállítattni és megmutatta a szerelõ, hogy az enyémnek egyenes a lámpa képe, nem az a ferde, aki már látott ilyen mûszert az biztos tudja mire gondolok. Tippre azt mondta, hogy ez lehet az amerikai szabványú. Csak azt felejtettem el megkérdezni, hogy mi: az izzó, vagy a türkör, vagy mi. Mert mûszakin így gond lehet...Szerintetek?
Van a lámpán belül egy fehér kis állító, azt átkattintva állítható a törés a vetített képen. Én BMW lámpákat adok el, és volt már olyan "profi" fényszórómagasságállító mûhely, ahol azt javasolták, hogy hozzák vissza hozzám a lámpát, mert amerikai. Persze ott virított benne az "E" jel. Ha nem találod meg, akkor lefényképezem neked, hogy hol keresd.
Általánosságban én is inkább a gyári xenont javaslom, mert a halogén E46 foncsorba beépített xenon izzó nagyon szórja a fényt, rendkívül zavaró a szembejövõknek, egy rendõr szerintem messzirõl kiszúrja, ha kötözködni akar. A legtöbb gyári xenon projektoros, amelyik nem, azon van kis kupak (pl. Pug 607) a xenon izzón.
A Modicolás 2001/9 hó után sem kötelezõ, van olyan kis fekete dobozom, amely becsapja az LKM-et, így nem lesz a xenonból stroboszkóp, nincs hibaüzenet a mûszerfalon és megmarad a magasságállítás is a belsõ tekerentyûvel.
Bömbölö (
www.mobilgumi.hu)