Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 2901 találat


tintoverano Elküldve: 2020-09-25 10:17 N46 és N42 motorok

Adriano98 írta: Sziasztok!

Tegnap jelentkezett nálam egy olyan probléma, hogy menet közben kissé legyengült a motor, ha éppen nem nyomtam neki a gázt akkor leesett az alapjárat, le akart fulladni. Félreálltam, leállítottam. Utána többször próbáltam újraindítani, miután rendesen beindult a motor leesett a fordulat majd leállt a motor pár másodperc után. Leállás után felvillan az akksi töltöttség jelzője. Se olajnyomás se check engine.
N42B18 motor
Valakinek lenne ötlete?



hibakód (INPA/ISTA) nincs?

Adriano98 Elküldve: 2020-09-22 16:33 N46 és N42 motorok

hil írta:
Adriano98 írta: Sziasztok!

Tegnap jelentkezett nálam egy olyan probléma, hogy menet közben kissé legyengült a motor, ha éppen nem nyomtam neki a gázt akkor leesett az alapjárat, le akart fulladni. Félreálltam, leállítottam. Utána többször próbáltam újraindítani, miután rendesen beindult a motor leesett a fordulat majd leállt a motor pár másodperc után. Leállás után felvillan az akksi töltöttség jelzője. Se olajnyomás se check engine.
N42B18 motor
Valakinek lenne ötlete?


Szia,
amikor önindítózol,a fordulatszámmérő mutat valamit, vagy nullán marad? Ha za utóbbi, akkor lehet, hogy a főtengely jeladó ment tönkre.
Bye: hil



Mutat a mutató, teljesen jól. Rendesen is indul, nem teker hanem egyből indul. Csak rá pár másodpercre ejti a fordulatot és leáll.

hil Elküldve: 2020-09-22 15:08 N46 és N42 motorok

Adriano98 írta: Sziasztok!

Tegnap jelentkezett nálam egy olyan probléma, hogy menet közben kissé legyengült a motor, ha éppen nem nyomtam neki a gázt akkor leesett az alapjárat, le akart fulladni. Félreálltam, leállítottam. Utána többször próbáltam újraindítani, miután rendesen beindult a motor leesett a fordulat majd leállt a motor pár másodperc után. Leállás után felvillan az akksi töltöttség jelzője. Se olajnyomás se check engine.
N42B18 motor
Valakinek lenne ötlete?


Szia,
amikor önindítózol,a fordulatszámmérő mutat valamit, vagy nullán marad? Ha za utóbbi, akkor lehet, hogy a főtengely jeladó ment tönkre.
Bye: hil

Adriano98 Elküldve: 2020-09-22 09:18 N46 és N42 motorok

Sziasztok!

Tegnap jelentkezett nálam egy olyan probléma, hogy menet közben kissé legyengült a motor, ha éppen nem nyomtam neki a gázt akkor leesett az alapjárat, le akart fulladni. Félreálltam, leállítottam. Utána többször próbáltam újraindítani, miután rendesen beindult a motor leesett a fordulat majd leállt a motor pár másodperc után. Leállás után felvillan az akksi töltöttség jelzője. Se olajnyomás se check engine.
N42B18 motor
Valakinek lenne ötlete?

b_imi Elküldve: 2020-09-09 21:54 Mi lehet a baj?

HMartinn írta:
katonaza írta:
HMartinn írta:
YELLOW írta:
HMartinn írta: Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni.

Az alany egy E46(2003)20d 110kw.

A motor hideg állapotában való indítását követően hibátlanul működik.
Meleg motornál leállítom majd az ezt követő inditástól erőtlen az autó és korom távozik a kipufogón. 3500as fordulattól jön meg az erő rengeteg korommal.
(Ha hagyom visszahülni minden rendben megy tovább)
Kormolással és erőtlen kocsikázással töltött 5-8km után az autó ismét magára talál csak a korom marad.
A porlasztók kimérve, nem tökéletesek de nem okozhatnak ilyen hibát.
Turbo szabályozó szelep cserélve.
Egr leírva falazva nincs.
Szivósor dugózva.

A segítséget előre is köszönöm!!


ha ki van írva az EGR, akkor dugózni is kellene. mellesleg ha rövidtávokat van menve vele, akkor nem csoda. autópályán legalább 100km-en keresztül ki kellene hajtani picit.


Szoktam vinni pályára meghajtás céljából, de mintha mi sem történt volna.:cry:
Az EGR-re érted a dugozást? Több helyen olvastam, hogy nem ajánlatos.


Azt feltételezve, hogy a "porlasztók kimérve" megfelelő módon történt, én az alábbi filléres műveleteket csinálnám.
Ezek egyáltalán nem biztos, hogy megoldják a problémát, de legalább kizárnak néhány ágat, illetve egyébként is ráférnek rendszeresen az autóra, tehát egyik sem kidobott pénz, idő.

1. Turbó és IC, valamint az IC és az EGR közötti nagynyomású levegő csövek alapos(!) ellenőrzése.
Roppant alattomos módon tudnak elrepedni, ha nem szeded ki, lehet észre sem veszed.
Nekem mindegyik szállt már el. Többször is.

2. Ha előző nem oldotta meg, akkor
- Légtömegmérő tisztítás (spéci spray van hozzá)
- EGR tisztítás + zárt állapot ellenőrzése
- Turbó és EGR vákumcsövezés cseréje
- Ezek után diaggal sw reset



Nagyon szépen köszönöm a segítségeket. Mindet elfogjuk végezni!!! <3


Vedd le a Coolert is mert mögötte hajlamos eltömődni a sok kosz miatt és nem hűt rendesen. A szívósorban lévő nyomásszenzort se árt ellenőrizni és kitakarítani.

HMartinn Elküldve: 2020-09-09 19:57 Mi lehet a baj?

katonaza írta:
HMartinn írta:
YELLOW írta:
HMartinn írta: Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni.

Az alany egy E46(2003)20d 110kw.

A motor hideg állapotában való indítását követően hibátlanul működik.
Meleg motornál leállítom majd az ezt követő inditástól erőtlen az autó és korom távozik a kipufogón. 3500as fordulattól jön meg az erő rengeteg korommal.
(Ha hagyom visszahülni minden rendben megy tovább)
Kormolással és erőtlen kocsikázással töltött 5-8km után az autó ismét magára talál csak a korom marad.
A porlasztók kimérve, nem tökéletesek de nem okozhatnak ilyen hibát.
Turbo szabályozó szelep cserélve.
Egr leírva falazva nincs.
Szivósor dugózva.

A segítséget előre is köszönöm!!


ha ki van írva az EGR, akkor dugózni is kellene. mellesleg ha rövidtávokat van menve vele, akkor nem csoda. autópályán legalább 100km-en keresztül ki kellene hajtani picit.


Szoktam vinni pályára meghajtás céljából, de mintha mi sem történt volna.:cry:
Az EGR-re érted a dugozást? Több helyen olvastam, hogy nem ajánlatos.


Azt feltételezve, hogy a "porlasztók kimérve" megfelelő módon történt, én az alábbi filléres műveleteket csinálnám.
Ezek egyáltalán nem biztos, hogy megoldják a problémát, de legalább kizárnak néhány ágat, illetve egyébként is ráférnek rendszeresen az autóra, tehát egyik sem kidobott pénz, idő.

1. Turbó és IC, valamint az IC és az EGR közötti nagynyomású levegő csövek alapos(!) ellenőrzése.
Roppant alattomos módon tudnak elrepedni, ha nem szeded ki, lehet észre sem veszed.
Nekem mindegyik szállt már el. Többször is.

2. Ha előző nem oldotta meg, akkor
- Légtömegmérő tisztítás (spéci spray van hozzá)
- EGR tisztítás + zárt állapot ellenőrzése
- Turbó és EGR vákumcsövezés cseréje
- Ezek után diaggal sw reset



Nagyon szépen köszönöm a segítségeket. Mindet elfogjuk végezni!!! <3

katonaza Elküldve: 2020-08-28 12:29 Mi lehet a baj?

HMartinn írta:
YELLOW írta:
HMartinn írta: Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni.

Az alany egy E46(2003)20d 110kw.

A motor hideg állapotában való indítását követően hibátlanul működik.
Meleg motornál leállítom majd az ezt követő inditástól erőtlen az autó és korom távozik a kipufogón. 3500as fordulattól jön meg az erő rengeteg korommal.
(Ha hagyom visszahülni minden rendben megy tovább)
Kormolással és erőtlen kocsikázással töltött 5-8km után az autó ismét magára talál csak a korom marad.
A porlasztók kimérve, nem tökéletesek de nem okozhatnak ilyen hibát.
Turbo szabályozó szelep cserélve.
Egr leírva falazva nincs.
Szivósor dugózva.

A segítséget előre is köszönöm!!


ha ki van írva az EGR, akkor dugózni is kellene. mellesleg ha rövidtávokat van menve vele, akkor nem csoda. autópályán legalább 100km-en keresztül ki kellene hajtani picit.


Szoktam vinni pályára meghajtás céljából, de mintha mi sem történt volna.:cry:
Az EGR-re érted a dugozást? Több helyen olvastam, hogy nem ajánlatos.


Azt feltételezve, hogy a "porlasztók kimérve" megfelelő módon történt, én az alábbi filléres műveleteket csinálnám.
Ezek egyáltalán nem biztos, hogy megoldják a problémát, de legalább kizárnak néhány ágat, illetve egyébként is ráférnek rendszeresen az autóra, tehát egyik sem kidobott pénz, idő.

1. Turbó és IC, valamint az IC és az EGR közötti nagynyomású levegő csövek alapos(!) ellenőrzése.
Roppant alattomos módon tudnak elrepedni, ha nem szeded ki, lehet észre sem veszed.
Nekem mindegyik szállt már el. Többször is.

2. Ha előző nem oldotta meg, akkor
- Légtömegmérő tisztítás (spéci spray van hozzá)
- EGR tisztítás + zárt állapot ellenőrzése
- Turbó és EGR vákumcsövezés cseréje
- Ezek után diaggal sw reset

Krapulax6 Elküldve: 2020-08-14 18:58 Autós biztonsági (fedélzeti) kamera

Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta: Jo reggelt.
Mar vagy masfel eve van a kocsiban esetkamera de most mar meguntam a szivargyujtobol huzgalast XD
A szivargyujton folyamatosan van kakao?
Vagy 15 perc utan lekapcsol az is a gyujtas megszakitasa utan?

he! nem tudod kimérni? :D
amúgy én is húzogatom... de nekem akciókamera van feltéve erre a célra.
szerintem fixen van ott 12V, mert néha nem húzom le vagy a kamerát is bekapcsolva hagyom, és azért van, hogy fél óráig úgy van.
viszont el tudom azt képzelni, hogy ah nagyobb fogyasztó van rajta, ami mondjuk 2A-t már felvesz, akkor elkapcsolja azt is.
jobb elsőt nyitva hagyod, lezárod az autót, majd 30 perc múlva műszerrel rámérsz.

Szerintem raherelem az angel eyesra oszt jovan...
Azt gyujtasra kotottem anno.

Olyan biztosítékra kösd ahol nincs áram ha levetted a gyújtást.Én a töltöje végére rakattam egy olyan csatit,ami belemegy a bizt táblába.Ráforrasztották a végére és ennyi,majd körbeszigszalagozták.A töltő szivargyujtó része is megmaradt(abban van az elektronika ugye)Az A oszlop mögött elvezettem a kábelt és ennyi.Így a kábel sincs szem előtt.A tartót meg felragasztottam az üvegre kétoldalas ragasztóval.A rácuppantós tartó leesik egy idő után...
A kamera töltözsinór maradék része meg elfér a kesztyűtartó felett a biztosíték táblánál...Bőven van ott annyi hely.Azt úgyis szökőévente nyitja ki az ember...
Az egészben az A oszlop borítás leszedése és felrakása volt a legnehezebb.Könnyű eltörni az oszloptakaró közepének(AIRBAG feliratú)patentjeit,illetve az oszlop takaró csavarjai is elég szar helyen vannak,kicsi a hely...A kamerát én picivel a tükör alá tettem,hogy a beállítások meg ilyenek kézre essenek,illetve ne zavarja a kilátást sem.Egy uj tartót kellett szerválnom,amit fel tudtam ragasztani.Ehhez nem volt csak a rácuppantós tartó sajnos...De már majdnem 3 éve a helyén van a kamera.Lassan cserélhetem is le újabbra majd. Concorde Roadcam hd 50 van most.Néha nem vesz fel,meg ilyenek...Vannak vele gondok :D De a legtöbbször teszi a dolgát.Ha nagyon tűzi a nap,akkor le szoktam szedni a tartóról parkolásnál.A gps modult is felragasztottam a szélvédőre.Azt nem féltem a melegtől :D Azzal is mókolnom kellett,mert az eredeti tartó reteszén volt rajta.De levágtam a dobozát és felragasztottam a szélvédőre.De azt már a tükör fölé ragasztottam,hogy ne zavarjon a látványa.Ez a kamera akkumulátoros,és láttam h. valamelyik kocsiban felrobbant az akksija a melegtől...
A kamera tartót és a gps modult jól tartja a kétoldalas díszléc ragasztó.Leszedni meg le lehet a tartót pl horgázzsinórral roncsolás nélkül az üvegről ha kamerát váltok...
De egyenlőre még marad az apró hibái ellenére.

amúgy is full sz*rok ezek az akksik, nem kell hozzá a meleg, forrósodik magától. nekem mindegyik így járt. két ugyanolyan akciókamerám van. amit a kocsiban használok, szerencsére megy USB kábelről úgy, hogy ki van véve az akksi belőle. de váltani fogok, mert egyre jobban úgy tűnik, mintha romlana a kép minősége, már alig látom a rendszámokat. nem értem miért. szóval egy GPS-est fogok venni hamarosan szerintem.

Én a klímát rá szoktam irányítani hogy hűtse menet közben.Amúgy sem szoktam magamra állítani :D Hát tudnak melegedni rendesen.
A lencsét tudja rongálni az UV. Talán attól romlik a képminőség...
Ha cserélem a kamot,akkor kondenzátorosat fogok venni.Az legalább nem robbanhat fel...A legtöbb autós kamera már olyan szerencsére.



Rakotottem az A.E.-ra...
Bar mar ajto nyitasra is bekapcsol de kit erdekel...
Lezaras utan a karikak is elalszanak,az akksija meg olyan gyenge,hogy 5mp utan le is kapcsol.
Szoval igy marad...

Bitu79 Elküldve: 2020-08-11 16:54 Autós biztonsági (fedélzeti) kamera

YELLOW írta:
Bitu79 írta:
Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta: Jo reggelt.
Mar vagy masfel eve van a kocsiban esetkamera de most mar meguntam a szivargyujtobol huzgalast XD
A szivargyujton folyamatosan van kakao?
Vagy 15 perc utan lekapcsol az is a gyujtas megszakitasa utan?

he! nem tudod kimérni? :D
amúgy én is húzogatom... de nekem akciókamera van feltéve erre a célra.
szerintem fixen van ott 12V, mert néha nem húzom le vagy a kamerát is bekapcsolva hagyom, és azért van, hogy fél óráig úgy van.
viszont el tudom azt képzelni, hogy ah nagyobb fogyasztó van rajta, ami mondjuk 2A-t már felvesz, akkor elkapcsolja azt is.
jobb elsőt nyitva hagyod, lezárod az autót, majd 30 perc múlva műszerrel rámérsz.

Szerintem raherelem az angel eyesra oszt jovan...
Azt gyujtasra kotottem anno.

Olyan biztosítékra kösd ahol nincs áram ha levetted a gyújtást.Én a töltöje végére rakattam egy olyan csatit,ami belemegy a bizt táblába.Ráforrasztották a végére és ennyi,majd körbeszigszalagozták.A töltő szivargyujtó része is megmaradt(abban van az elektronika ugye)Az A oszlop mögött elvezettem a kábelt és ennyi.Így a kábel sincs szem előtt.A tartót meg felragasztottam az üvegre kétoldalas ragasztóval.A rácuppantós tartó leesik egy idő után...
A kamera töltözsinór maradék része meg elfér a kesztyűtartó felett a biztosíték táblánál...Bőven van ott annyi hely.Azt úgyis szökőévente nyitja ki az ember...
Az egészben az A oszlop borítás leszedése és felrakása volt a legnehezebb.Könnyű eltörni az oszloptakaró közepének(AIRBAG feliratú)patentjeit,illetve az oszlop takaró csavarjai is elég szar helyen vannak,kicsi a hely...A kamerát én picivel a tükör alá tettem,hogy a beállítások meg ilyenek kézre essenek,illetve ne zavarja a kilátást sem.Egy uj tartót kellett szerválnom,amit fel tudtam ragasztani.Ehhez nem volt csak a rácuppantós tartó sajnos...De már majdnem 3 éve a helyén van a kamera.Lassan cserélhetem is le újabbra majd. Concorde Roadcam hd 50 van most.Néha nem vesz fel,meg ilyenek...Vannak vele gondok :D De a legtöbbször teszi a dolgát.Ha nagyon tűzi a nap,akkor le szoktam szedni a tartóról parkolásnál.A gps modult is felragasztottam a szélvédőre.Azt nem féltem a melegtől :D Azzal is mókolnom kellett,mert az eredeti tartó reteszén volt rajta.De levágtam a dobozát és felragasztottam a szélvédőre.De azt már a tükör fölé ragasztottam,hogy ne zavarjon a látványa.Ez a kamera akkumulátoros,és láttam h. valamelyik kocsiban felrobbant az akksija a melegtől...
A kamera tartót és a gps modult jól tartja a kétoldalas díszléc ragasztó.Leszedni meg le lehet a tartót pl horgázzsinórral roncsolás nélkül az üvegről ha kamerát váltok...
De egyenlőre még marad az apró hibái ellenére.

amúgy is full sz*rok ezek az akksik, nem kell hozzá a meleg, forrósodik magától. nekem mindegyik így járt. két ugyanolyan akciókamerám van. amit a kocsiban használok, szerencsére megy USB kábelről úgy, hogy ki van véve az akksi belőle. de váltani fogok, mert egyre jobban úgy tűnik, mintha romlana a kép minősége, már alig látom a rendszámokat. nem értem miért. szóval egy GPS-est fogok venni hamarosan szerintem.

Én a klímát rá szoktam irányítani hogy hűtse menet közben.Amúgy sem szoktam magamra állítani :D Hát tudnak melegedni rendesen.
A lencsét tudja rongálni az UV. Talán attól romlik a képminőség...
Ha cserélem a kamot,akkor kondenzátorosat fogok venni.Az legalább nem robbanhat fel...A legtöbb autós kamera már olyan szerencsére.

YELLOW Elküldve: 2020-08-11 16:53 Autós biztonsági (fedélzeti) kamera

Bitu79 írta:
Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta: Jo reggelt.
Mar vagy masfel eve van a kocsiban esetkamera de most mar meguntam a szivargyujtobol huzgalast XD
A szivargyujton folyamatosan van kakao?
Vagy 15 perc utan lekapcsol az is a gyujtas megszakitasa utan?

he! nem tudod kimérni? :D
amúgy én is húzogatom... de nekem akciókamera van feltéve erre a célra.
szerintem fixen van ott 12V, mert néha nem húzom le vagy a kamerát is bekapcsolva hagyom, és azért van, hogy fél óráig úgy van.
viszont el tudom azt képzelni, hogy ah nagyobb fogyasztó van rajta, ami mondjuk 2A-t már felvesz, akkor elkapcsolja azt is.
jobb elsőt nyitva hagyod, lezárod az autót, majd 30 perc múlva műszerrel rámérsz.

Szerintem raherelem az angel eyesra oszt jovan...
Azt gyujtasra kotottem anno.

Olyan biztosítékra kösd ahol nincs áram ha levetted a gyújtást.Én a töltöje végére rakattam egy olyan csatit,ami belemegy a bizt táblába.Ráforrasztották a végére és ennyi,majd körbeszigszalagozták.A töltő szivargyujtó része is megmaradt(abban van az elektronika ugye)Az A oszlop mögött elvezettem a kábelt és ennyi.Így a kábel sincs szem előtt.A tartót meg felragasztottam az üvegre kétoldalas ragasztóval.A rácuppantós tartó leesik egy idő után...
A kamera töltözsinór maradék része meg elfér a kesztyűtartó felett a biztosíték táblánál...Bőven van ott annyi hely.Azt úgyis szökőévente nyitja ki az ember...
Az egészben az A oszlop borítás leszedése és felrakása volt a legnehezebb.Könnyű eltörni az oszloptakaró közepének(AIRBAG feliratú)patentjeit,illetve az oszlop takaró csavarjai is elég szar helyen vannak,kicsi a hely...A kamerát én picivel a tükör alá tettem,hogy a beállítások meg ilyenek kézre essenek,illetve ne zavarja a kilátást sem.Egy uj tartót kellett szerválnom,amit fel tudtam ragasztani.Ehhez nem volt csak a rácuppantós tartó sajnos...De már majdnem 3 éve a helyén van a kamera.Lassan cserélhetem is le újabbra majd. Concorde Roadcam hd 50 van most.Néha nem vesz fel,meg ilyenek...Vannak vele gondok :D De a legtöbbször teszi a dolgát.Ha nagyon tűzi a nap,akkor le szoktam szedni a tartóról parkolásnál.A gps modult is felragasztottam a szélvédőre.Azt nem féltem a melegtől :D Azzal is mókolnom kellett,mert az eredeti tartó reteszén volt rajta.De levágtam a dobozát és felragasztottam a szélvédőre.De azt már a tükör fölé ragasztottam,hogy ne zavarjon a látványa.Ez a kamera akkumulátoros,és láttam h. valamelyik kocsiban felrobbant az akksija a melegtől...
A kamera tartót és a gps modult jól tartja a kétoldalas díszléc ragasztó.Leszedni meg le lehet a tartót pl horgázzsinórral roncsolás nélkül az üvegről ha kamerát váltok...
De egyenlőre még marad az apró hibái ellenére.


amúgy is full sz*rok ezek az akksik, nem kell hozzá a meleg, forrósodik magától. nekem mindegyik így járt. két ugyanolyan akciókamerám van. amit a kocsiban használok, szerencsére megy USB kábelről úgy, hogy ki van véve az akksi belőle. de váltani fogok, mert egyre jobban úgy tűnik, mintha romlana a kép minősége, már alig látom a rendszámokat. nem értem miért. szóval egy GPS-est fogok venni hamarosan szerintem.