jamborj írta:
Szóval megérett bennem egy gondolat... E46 vagy E60 a két jelölt, ha benzines, akkor Lpg-vel venném, vagy dízel... A fenntartási, karbantartási, esetleg javítási költség függvényében ti melyik motort javasoljátok?? A fogyasztás nem szempont, mert a dízel és a gázos hasonlóan olcsó... Max 2 milla van rá...
Ilyen árban csakis E46, E60-ok ilyen árban nagyon lelakottak vannak.. Mindenképp benzinest nézz, akár nagy köbcentivel(20, 25, 28, 30) ha gázozni akarsz.
YELLOW írta:
valamit nem értek. ugye az ülésfoglaltság jelző hibás. korábban 2 éve NCS-sel kikapcsoltam a figyelést, az ülés alatti nagy csatiból kihúztam a kb 6 eres (most hirtelen nem is tudom) csatlakozót. utána INPA-ban törölve a hibát oké. minap alánéztem az ülésnek és visszadugtam azt a csatit a nagy sárgába, és az ülőlap alatt található kék-fehér kis csatit húztam le inkább, hogy az övfeszítő még okés legyen. na most a hiba újra meg van. kiolvasva a légzsák modult, ki van kapcsolva a figyelés, mégis dobja hibának. hiába törlöm, visszadobja. korábban többször írtátok, hogy csak az ülésfoglaltságjelzőt kell lehúzni. akkor most miért nem jó? miért csak úgy jó, ha a nagy sárga csatiból kihúzam a több eres csatit?
Mert szerintem a hibakod tärolodik,csak a figyelmeztetest kapcsolod ki. A müszerfalon nem vilägit,es müszakin ez a lenyeg. Mondjuk itt müszakin kiolvassäk az összes tärolt hibakodot.:levele:
YELLOW: ezek szerint neked eddig az övfeszítő is szét volt húzva? 8O Szerintem rossz csatlakozót húztál szét... Lantika: Ha kikapcsolod, akkor nem tárol semmilyen hibakódot utána, mivel nem is fogja ellenőrizni ezután.
valószínű igen. de látod, most meg jelez a műszerfalon, meg a tárolóba is visszaírja amgát rögtön. figyelés kikapcsolva pedig. akkor mi a baj? amig a nagy csatiból volt kihúzva, addig semmi baja nem volt.
YELLOW írta:
valamit nem értek. ugye az ülésfoglaltság jelző hibás. korábban 2 éve NCS-sel kikapcsoltam a figyelést, az ülés alatti nagy csatiból kihúztam a kb 6 eres (most hirtelen nem is tudom) csatlakozót. utána INPA-ban törölve a hibát oké. minap alánéztem az ülésnek és visszadugtam azt a csatit a nagy sárgába, és az ülőlap alatt található kék-fehér kis csatit húztam le inkább, hogy az övfeszítő még okés legyen. na most a hiba újra meg van. kiolvasva a légzsák modult, ki van kapcsolva a figyelés, mégis dobja hibának. hiába törlöm, visszadobja. korábban többször írtátok, hogy csak az ülésfoglaltságjelzőt kell lehúzni. akkor most miért nem jó? miért csak úgy jó, ha a nagy sárga csatiból kihúzam a több eres csatit?
Mert szerintem a hibakod tärolodik,csak a figyelmeztetest kapcsolod ki. A müszerfalon nem vilägit,es müszakin ez a lenyeg. Mondjuk itt müszakin kiolvassäk az összes tärolt hibakodot.:levele:
YELLOW: ezek szerint neked eddig az övfeszítő is szét volt húzva? 8O Szerintem rossz csatlakozót húztál szét... Lantika: Ha kikapcsolod, akkor nem tárol semmilyen hibakódot utána, mivel nem is fogja ellenőrizni ezután.
valószínű igen. de látod, most meg jelez a műszerfalon, meg a tárolóba is visszaírja amgát rögtön. figyelés kikapcsolva pedig. akkor mi a baj? amig a nagy csatiból volt kihúzva, addig semmi baja nem volt.
blasekati írta:
Sziasztok! Segítségre volna szügségem,szerintetek mit tegyek, ha nyitva maradt a csomagtérajtó zár. Se manuálisan, se elektromosan nem hajlandó bezárni a zár. Az auto egy e46 2005-ös sedan.
Műszerfalon jelzi is,hogy nyitva van? Abből,hogy kulcsal sem lehet bezárni,sztem a zár xart be. :/
Jelzi, hogy nyitva van,sőt a csomagtérvílágítás is működik.
Hizd le a mikrokapcsolo csatijät ami a rendszäm felett van,es be tudod csukni. Kapcsolo megdöglött=>csere
Azért megnézném egy multiméterrel a kapcsoló működését és a zárat is feszültséggel. Hasonló volt nekem is. Kábelszakadás volt a csomagtérajtó gumigégecsövében így nem volt pont oda feszültség.
Es a nyitäshoz pont kell äram,a zäräshoz meg nem. Az öve folyamatosan nyit,tehät mindig kapja a jelet(äramot) igy a käbelszakadäs ki is van zärva.
blasekati írta:
Sziasztok! Segítségre volna szügségem,szerintetek mit tegyek, ha nyitva maradt a csomagtérajtó zár. Se manuálisan, se elektromosan nem hajlandó bezárni a zár. Az auto egy e46 2005-ös sedan.
Műszerfalon jelzi is,hogy nyitva van? Abből,hogy kulcsal sem lehet bezárni,sztem a zár xart be. :/
Jelzi, hogy nyitva van,sőt a csomagtérvílágítás is működik.
Hizd le a mikrokapcsolo csatijät ami a rendszäm felett van,es be tudod csukni. Kapcsolo megdöglött=>csere
Azért megnézném egy multiméterrel a kapcsoló működését és a zárat is feszültséggel. Hasonló volt nekem is. Kábelszakadás volt a csomagtérajtó gumigégecsövében így nem volt pont oda feszültség.
blasekati írta:
Sziasztok! Segítségre volna szügségem,szerintetek mit tegyek, ha nyitva maradt a csomagtérajtó zár. Se manuálisan, se elektromosan nem hajlandó bezárni a zár. Az auto egy e46 2005-ös sedan.
Műszerfalon jelzi is,hogy nyitva van? Abből,hogy kulcsal sem lehet bezárni,sztem a zár xart be. :/
Jelzi, hogy nyitva van,sőt a csomagtérvílágítás is működik.
Hizd le a mikrokapcsolo csatijät ami a rendszäm felett van,es be tudod csukni. Kapcsolo megdöglött=>csere
blasekati írta:
Sziasztok! Segítségre volna szügségem,szerintetek mit tegyek, ha nyitva maradt a csomagtérajtó zár. Se manuálisan, se elektromosan nem hajlandó bezárni a zár. Az auto egy e46 2005-ös sedan.
Műszerfalon jelzi is,hogy nyitva van? Abből,hogy kulcsal sem lehet bezárni,sztem a zár xart be. :/
Jelzi, hogy nyitva van,sőt a csomagtérvílágítás is működik.
Sajnos odalett a kulcsom, így vettem egy bontottat. A központizár vezérlés rátanítására rátaláltam a youtube-on, de vajon az immo chip átrakható az új kulcsba és ha igen hol találom?
Köszönöm ha segítetek! :porgosnevetos:
A régi kulcsot rejtsd el az imo közelében (műszerfal alá gyorskötöző, szigszalag, bármi) és levan a gond. ;)
És akkor hogy fogja lecsukni távirányítóval a kocsit? Benne van a kulcs, úgy nem engedi.
blasekati írta:
Sziasztok! Segítségre volna szügségem,szerintetek mit tegyek, ha nyitva maradt a csomagtérajtó zár. Se manuálisan, se elektromosan nem hajlandó bezárni a zár. Az auto egy e46 2005-ös sedan.
Műszerfalon jelzi is,hogy nyitva van? Abből,hogy kulcsal sem lehet bezárni,sztem a zár xart be. :/
Sajnos odalett a kulcsom, így vettem egy bontottat. A központizár vezérlés rátanítására rátaláltam a youtube-on, de vajon az immo chip átrakható az új kulcsba és ha igen hol találom?
Köszönöm ha segítetek! :porgosnevetos:
A régi kulcsot rejtsd el az imo közelében (műszerfal alá gyorskötöző, szigszalag, bármi) és levan a gond. ;)