Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 3162 találat


Bero Elküldve: 2015-04-10 17:02 angel eye

Robin68 írta:
Hectorr írta: Sziasztok, multicoloros angel eyest, mire kellene rákötni ? Ha a helyzetjelzőre, kötöm, akkor a műszerfalon megjelenik a kiégett izzó jelecske, mivel megváltozott ugye az ellenállás értéke, olyan fogyasztóra kellene rákötnöm ami gyújtásra indul el. Segítségeteket megköszönné :)


Én nem kötném máshova hanem inkább szereznék valami ilyesmit. Vagy valami hasonlót.


Én is maradnék az ellenállásnál,elektronikai boltba 5w-os 70-80ohm-os ellenállás tökéletes és kb 200Ft. Vagy géppel kikapcsolod a figyelést :kiraly:

Robin68 Elküldve: 2015-04-10 16:50 angel eye

Hectorr írta: Sziasztok, multicoloros angel eyest, mire kellene rákötni ? Ha a helyzetjelzőre, kötöm, akkor a műszerfalon megjelenik a kiégett izzó jelecske, mivel megváltozott ugye az ellenállás értéke, olyan fogyasztóra kellene rákötnöm ami gyújtásra indul el. Segítségeteket megköszönné :)


Én nem kötném máshova hanem inkább szereznék valami ilyesmit. Vagy valami hasonlót.

Hectorr Elküldve: 2015-04-10 16:16 angel eye

Sziasztok, multicoloros angel eyest, mire kellene rákötni ? Ha a helyzetjelzőre, kötöm, akkor a műszerfalon megjelenik a kiégett izzó jelecske, mivel megváltozott ugye az ellenállás értéke, olyan fogyasztóra kellene rákötnöm ami gyújtásra indul el. Segítségeteket megköszönné :)

luuzerno Elküldve: 2015-04-06 16:19 320d Motor

feco7939 írta:
luuzerno írta:
Milan írta: Üdv.

Szervizperiódusokat szeretném megkérdezni 150 lovas 320d-nél, mit, mikor kell cserélni?
Van esetleg valahol ilyen jegyzék? Kerestem de nem találtam rá.
Gondolok itt elsősorban a vezérműláncra ami ugye olajban fut.
Előre is köszönöm.


Igen olajban fut a lánc.
Ezeket az autókat 6 éves korukban javasolt kicserélni.


Nekem ezek a szervíz intervallumok vannak meg:

SZERVÍZ INTERVALLUMOK
15 000 OLAJCSERE 135 000
30 000 INSPEKCIÓ I 150 000
45 000 OLAJCSERE 165 000
60 000 INSPEKCIÓ II 180 000
75 000 OLAJCSERE 195 000
90 000 INSPEKCIÓ I 210 000
105 000 OLAJCSERE 225 000
120 000 INSPEKCIÓ II 240 000

OLAJCSERE
1. OLAJ ÉS OLAJSZŰRŐ CSERE ÜZEMI HŐMÉRSÉKLETEN
2. LÉGSZŰRŐ, POLLENSZŰRŐ, ÜZEMANYAGSZŰRŐ CSERE
3. TURBO ÉS EGR VÁKUMSZELEP SZŰRŐ TISZTÍTÁS
4. ABLAKMOSÓFOLYADÉK, FÉKOLAJ, KORMÁNYSZERVÓ OLAJ, HŰTŐVÍZ−FAGYÁLLÓ SZINT ELL., UTÁNTÖLTÉSE
5. FÉKPOFÁK, FÉKTÁRCSÁK ELL., FÉKPOFÁK MOZGÁSPONTJÁNAK KENÉSE, KERÉKKÖZPONTOSÍTÓ KENÉSE, KÉZIFÉK ELL., ILL. BEÁLLÍTÁSA
6. KERÉKNYOMÁSOK (PÓTKERÉK IS), GUMIK ÁLLAPOTÁNAK ELL.
7. SZERVÍZINTERVALLUM VISSZAÁLLÍTÁSA
INSPEKCIÓ I
FUTÓMŰ – ALVÁZ
1. SEBESSÉGVÁLTÓ, DIFFERENCIÁLMŰ VIZUÁLIS ELL.
2. ÜZEMANYAGTANK, ÜZAVEZETÉKEK, CSATLAKOZÁSOK TÖMÍTETTSÉGÉNEK VIZUÁLIS ELL.
3. KIPUFFOGÓ RENDSZER ÁLLAPOTA, RÖGZÍTETTSÉG ELL.
4. SZERVÓKORMÁNYZÁS TÖMÍTETTSÉG VIZUÁLIS ELL.
5. KORMÁNYMŰ HOLTJÁTÉK, FELFÜGGESZTÉS, CSATLAKOZÁSOK ELL.
6. FUTÓMŰ LENGŐKAROK ÉS SZILENTEK ELL.
7. FÉK ÉS KUPLUNG RENDSZER VEZETÉKEK, CSATLAKOZÓK TÖMÍTETTSÉGÉNEK ÉS SÉRÜLÉSÉNEK VIZUÁLIS ELL., KÉZIFÉK KÁBEL MOZGATHATÓSÁGA, BEÁLLÍTÁSA
MOTORTÉR
1. HIBAKÓDOK KIOLVASÁSA
2. HŰTŐ ÉS FŰTŐ RENDSZER CSÖVEI TÖMÍTETTSÉGÉNEK VIZUÁLIS ELL.
3. LÉGKONDI MŰKÖDŐKÉPESSÉG ELL.
4. ÉKSZIJJAK, GÖRGŐK TÁRCSÁK ELL.
KASZTNI – ELEKTROMOS RENDSZER
1. AKKUMULÁTOR ELLENŐRZÉSE, UTÁNTÖLTÉSE
2. KÜLSŐ ÉS BELSŐ VILÁGÍTÁS ELL.
3. MŰSZERFAL ÉS KÖZÉPKONZOL VILÁGÍTÁS ELL., MŰSZERFALTESZT
4. INDEX, VÉSZVILLOGÓ, FÉKLÁMPÁK, DUDA, FÉNYSZÓRÓÁLLÍTÁS ELL.
5. ABLAKTÖRLŐ MŰKÖDÉS, TÖRLŐLAPÁTOK ÁLLAPOTA, ABLAKMOSÓ POZÍCIÓ ELL.
6. BIZTONSÁGI ÖVEK ÁLLAPOTÁNAK ÉS MŰKÖDÉSÉNEK ELL.
7. MOTORHÁZTETŐ, CSOMAGTÉRAJTÓ, AJTÓ CSUKLÓPÁNTOK OLAJOZÁSA
8. MOTORHÁZTETŐ, CSOMAGTÉRAJTÓ, UTASTÉRAJTÓ ZÁRAK ZSÍROZÁSA, MŰKÖDÉSÜK ELL., KÖZPONTI ZÁR ELL.
9. FŰTÉS / HŰTÉS VENTILLÁCIÓ ÉS ABLAKFŰTÉS ELL.
10. VISSZAPILLANTÓ TÜKRÖK ELL.
11. LÉGZSÁKBORÍTÁSOK VIZUÁLIS ELL., SÉRÜLÉSEK, MATRICÁK ELTÁVOLÍTÁSA
INSPEKCIÓ II
1. KÉZIFÉK BETÉTEK ELL.
2. FÉLTENGELYEK TÖMÍTETTSÉGÉNEK VIZUÁLIS ELL.
3. SEBESSÉGVÉLTÓBAN ÉS DIFFERENCIÁLMŰBEN OLAJCSERE
4. KUPLUNGTÁRCSA ELLENŐRZÉSE
5. GYÚJTÓ (IZZÍTÓ) GYERTYÁK CSERÉJE





Na és a vezérműlánc amire elsősorban gondolt? Úgy hallottam tankolásonként érdemes cserélni. Úgyis olajban fut.

feco7939 Elküldve: 2015-04-06 11:18 320d Motor

luuzerno írta:
Milan írta: Üdv.

Szervizperiódusokat szeretném megkérdezni 150 lovas 320d-nél, mit, mikor kell cserélni?
Van esetleg valahol ilyen jegyzék? Kerestem de nem találtam rá.
Gondolok itt elsősorban a vezérműláncra ami ugye olajban fut.
Előre is köszönöm.


Igen olajban fut a lánc.
Ezeket az autókat 6 éves korukban javasolt kicserélni.


Nekem ezek a szervíz intervallumok vannak meg:

SZERVÍZ INTERVALLUMOK
15 000 OLAJCSERE 135 000
30 000 INSPEKCIÓ I 150 000
45 000 OLAJCSERE 165 000
60 000 INSPEKCIÓ II 180 000
75 000 OLAJCSERE 195 000
90 000 INSPEKCIÓ I 210 000
105 000 OLAJCSERE 225 000
120 000 INSPEKCIÓ II 240 000

OLAJCSERE
1. OLAJ ÉS OLAJSZŰRŐ CSERE ÜZEMI HŐMÉRSÉKLETEN
2. LÉGSZŰRŐ, POLLENSZŰRŐ, ÜZEMANYAGSZŰRŐ CSERE
3. TURBO ÉS EGR VÁKUMSZELEP SZŰRŐ TISZTÍTÁS
4. ABLAKMOSÓFOLYADÉK, FÉKOLAJ, KORMÁNYSZERVÓ OLAJ, HŰTŐVÍZ−FAGYÁLLÓ SZINT ELL., UTÁNTÖLTÉSE
5. FÉKPOFÁK, FÉKTÁRCSÁK ELL., FÉKPOFÁK MOZGÁSPONTJÁNAK KENÉSE, KERÉKKÖZPONTOSÍTÓ KENÉSE, KÉZIFÉK ELL., ILL. BEÁLLÍTÁSA
6. KERÉKNYOMÁSOK (PÓTKERÉK IS), GUMIK ÁLLAPOTÁNAK ELL.
7. SZERVÍZINTERVALLUM VISSZAÁLLÍTÁSA
INSPEKCIÓ I
FUTÓMŰ – ALVÁZ
1. SEBESSÉGVÁLTÓ, DIFFERENCIÁLMŰ VIZUÁLIS ELL.
2. ÜZEMANYAGTANK, ÜZAVEZETÉKEK, CSATLAKOZÁSOK TÖMÍTETTSÉGÉNEK VIZUÁLIS ELL.
3. KIPUFFOGÓ RENDSZER ÁLLAPOTA, RÖGZÍTETTSÉG ELL.
4. SZERVÓKORMÁNYZÁS TÖMÍTETTSÉG VIZUÁLIS ELL.
5. KORMÁNYMŰ HOLTJÁTÉK, FELFÜGGESZTÉS, CSATLAKOZÁSOK ELL.
6. FUTÓMŰ LENGŐKAROK ÉS SZILENTEK ELL.
7. FÉK ÉS KUPLUNG RENDSZER VEZETÉKEK, CSATLAKOZÓK TÖMÍTETTSÉGÉNEK ÉS SÉRÜLÉSÉNEK VIZUÁLIS ELL., KÉZIFÉK KÁBEL MOZGATHATÓSÁGA, BEÁLLÍTÁSA
MOTORTÉR
1. HIBAKÓDOK KIOLVASÁSA
2. HŰTŐ ÉS FŰTŐ RENDSZER CSÖVEI TÖMÍTETTSÉGÉNEK VIZUÁLIS ELL.
3. LÉGKONDI MŰKÖDŐKÉPESSÉG ELL.
4. ÉKSZIJJAK, GÖRGŐK TÁRCSÁK ELL.
KASZTNI – ELEKTROMOS RENDSZER
1. AKKUMULÁTOR ELLENŐRZÉSE, UTÁNTÖLTÉSE
2. KÜLSŐ ÉS BELSŐ VILÁGÍTÁS ELL.
3. MŰSZERFAL ÉS KÖZÉPKONZOL VILÁGÍTÁS ELL., MŰSZERFALTESZT
4. INDEX, VÉSZVILLOGÓ, FÉKLÁMPÁK, DUDA, FÉNYSZÓRÓÁLLÍTÁS ELL.
5. ABLAKTÖRLŐ MŰKÖDÉS, TÖRLŐLAPÁTOK ÁLLAPOTA, ABLAKMOSÓ POZÍCIÓ ELL.
6. BIZTONSÁGI ÖVEK ÁLLAPOTÁNAK ÉS MŰKÖDÉSÉNEK ELL.
7. MOTORHÁZTETŐ, CSOMAGTÉRAJTÓ, AJTÓ CSUKLÓPÁNTOK OLAJOZÁSA
8. MOTORHÁZTETŐ, CSOMAGTÉRAJTÓ, UTASTÉRAJTÓ ZÁRAK ZSÍROZÁSA, MŰKÖDÉSÜK ELL., KÖZPONTI ZÁR ELL.
9. FŰTÉS / HŰTÉS VENTILLÁCIÓ ÉS ABLAKFŰTÉS ELL.
10. VISSZAPILLANTÓ TÜKRÖK ELL.
11. LÉGZSÁKBORÍTÁSOK VIZUÁLIS ELL., SÉRÜLÉSEK, MATRICÁK ELTÁVOLÍTÁSA
INSPEKCIÓ II
1. KÉZIFÉK BETÉTEK ELL.
2. FÉLTENGELYEK TÖMÍTETTSÉGÉNEK VIZUÁLIS ELL.
3. SEBESSÉGVÉLTÓBAN ÉS DIFFERENCIÁLMŰBEN OLAJCSERE
4. KUPLUNGTÁRCSA ELLENŐRZÉSE
5. GYÚJTÓ (IZZÍTÓ) GYERTYÁK CSERÉJE



tacko Elküldve: 2015-04-01 15:54 kopogó/kattogó hang

Sziasztok
Téma: Kopogás érzékelő szenzor
2004-es BMW 116i E87 (85kw-os motor, 4 hengeres)járművem van. Röviden a hiba jellege. Diagnosztikai műszerrel ellenőriztem a motort, és műszer kiírta, hogy az 1. és 4. henger kopog. A 2. és 3. jó, nincs kopogás. Ezt a hibát diagram formában is kimutatta a műszer. Már alapjáraton is jelzi a hibát, nagyobb fordulaton még erősebb a jel érték. Érdekesség még annyi, hogy műszer nélkül nem is lehet érzékelni a kopogás jelenségét a motor hangján. A motoron kettős kopogás érzékelő szenzor van. (Fotó a galériában) Nem értem, hogy tud elkülönülni a hengerek kopogása. Nem ismerem a rendszer kapcsolási vázlatát. Mi okozhatja a két henger ilyen problémáját. A műszerfalon hibajelzés nincs (MIL).
Előre is köszönöm szépen válaszotokat.

YELLOW Elküldve: 2015-03-27 17:36 Autóvásárlás

feco7939 írta:
YELLOW írta:
feco7939 írta:
Superpippo írta:
hil írta:
hetykepityke írta: Sziasztok!

Ezzel az E90-el találkozott már valaki esetleg?
Nagyon messze van és mielőtt nekiindulnák, megkérdezem itt!

Köszi! :wink:


Sziasztok!
Nézegettem ezeket a képeket, meg életben is e60 e90 autókat és tudom, bennem a hiba, de nekem ez a műszarfal kialakítás nagyon nem jön be erősen Zsiguli feelingje van. Nem is értem a BMW-t mi késztette a szép régi irányvonal: a középkonzol vezető felé fordításának megszüntetésére....
Mint írtam, tuti bennem a hiba, de valahogy én nem tudom megszeretni ezt
hil



Teljesen egyetértek! Nekem sem jön át az E60 és E90 bele.Na meg az, hogy még egy nyomorult vizhőfokmérő sincs bennük nagyon puritán.Az E39,E46 belseje az sokkal minőségibb szerintem.Na meg a vezető felé fordul ahogy kell. :D


Nekem sem jön be az E90 belseje, (pedig kívülről szép formájú) a műszerfal sem szép (szinte minden simára, szögletesre gyalulva, semmi ív), a középkonzol sem szép, és még arra sem voltak képesek, hogy a vezetőoldali ajtóra tegyenek egy ugyanolyan behúzókart mint a többi ajtóra, így olyan puritán a vezetőoldali behúzó, hogy csak a könyöklőbe van vágva egy nyílás..............mint anno a Wartburgokban :D



de jó, hogy más is ilyen kényes a részletekre... az ajtúbehúzó engem is zavar nagyon. vagy ugye, amikor a vezető oldalán nincs majrévas :D végülis jogos, de olyan nyomoréknak tűnik az autó, mint amin amputáltak valamit :D


Hát vagyunk páran szerintem igényesek az apró részletekre is (előző más típusú autóinknál is) ............ a következő 3-asnál (F30) már a belső sokkal igényesebb, szebb ......... és visszarakták a vezetőoldali behúzókart is :D ........... de szerintem a motorháztetőt nagyon elkúrták, hogy el van vágva keresztben és nem ér el a veséig, vagy nincs még a vese is egyben vele ........... meg, hogy a vesének oldalra van egy kis nyúlványa és egyből odáig ér a lámpa, na az is elég gagyi :D



hát nekem az F30 bejövős. a műszerfalba bele tudnék kötni, ami nem tetszik, de az ösze új BMW ilyen, nem tok vele mit kezdeni :D de szerintem ha áltok 20 év múlva :D, akkor F30 lesz. úgy döntöttem E90 kimarad, bár biztosra nem mondom :D

feco7939 Elküldve: 2015-03-27 17:28 Autóvásárlás

YELLOW írta:
feco7939 írta:
Superpippo írta:
hil írta:
hetykepityke írta: Sziasztok!

Ezzel az E90-el találkozott már valaki esetleg?
Nagyon messze van és mielőtt nekiindulnák, megkérdezem itt!

Köszi! :wink:


Sziasztok!
Nézegettem ezeket a képeket, meg életben is e60 e90 autókat és tudom, bennem a hiba, de nekem ez a műszarfal kialakítás nagyon nem jön be erősen Zsiguli feelingje van. Nem is értem a BMW-t mi késztette a szép régi irányvonal: a középkonzol vezető felé fordításának megszüntetésére....
Mint írtam, tuti bennem a hiba, de valahogy én nem tudom megszeretni ezt
hil



Teljesen egyetértek! Nekem sem jön át az E60 és E90 bele.Na meg az, hogy még egy nyomorult vizhőfokmérő sincs bennük nagyon puritán.Az E39,E46 belseje az sokkal minőségibb szerintem.Na meg a vezető felé fordul ahogy kell. :D


Nekem sem jön be az E90 belseje, (pedig kívülről szép formájú) a műszerfal sem szép (szinte minden simára, szögletesre gyalulva, semmi ív), a középkonzol sem szép, és még arra sem voltak képesek, hogy a vezetőoldali ajtóra tegyenek egy ugyanolyan behúzókart mint a többi ajtóra, így olyan puritán a vezetőoldali behúzó, hogy csak a könyöklőbe van vágva egy nyílás..............mint anno a Wartburgokban :D



de jó, hogy más is ilyen kényes a részletekre... az ajtúbehúzó engem is zavar nagyon. vagy ugye, amikor a vezető oldalán nincs majrévas :D végülis jogos, de olyan nyomoréknak tűnik az autó, mint amin amputáltak valamit :D


Hát vagyunk páran szerintem igényesek az apró részletekre is (előző más típusú autóinknál is) ............ a következő 3-asnál (F30) már a belső sokkal igényesebb, szebb ......... és visszarakták a vezetőoldali behúzókart is :D ........... de szerintem a motorháztetőt nagyon elkúrták, hogy el van vágva keresztben és nem ér el a veséig, vagy nincs még a vese is egyben vele ........... meg, hogy a vesének oldalra van egy kis nyúlványa és egyből odáig ér a lámpa, na az is elég gagyi :D

YELLOW Elküldve: 2015-03-27 15:48 Autóvásárlás

feco7939 írta:
Superpippo írta:
hil írta:
hetykepityke írta: Sziasztok!

Ezzel az E90-el találkozott már valaki esetleg?
Nagyon messze van és mielőtt nekiindulnák, megkérdezem itt!

Köszi! :wink:


Sziasztok!
Nézegettem ezeket a képeket, meg életben is e60 e90 autókat és tudom, bennem a hiba, de nekem ez a műszarfal kialakítás nagyon nem jön be erősen Zsiguli feelingje van. Nem is értem a BMW-t mi késztette a szép régi irányvonal: a középkonzol vezető felé fordításának megszüntetésére....
Mint írtam, tuti bennem a hiba, de valahogy én nem tudom megszeretni ezt
hil



Teljesen egyetértek! Nekem sem jön át az E60 és E90 bele.Na meg az, hogy még egy nyomorult vizhőfokmérő sincs bennük nagyon puritán.Az E39,E46 belseje az sokkal minőségibb szerintem.Na meg a vezető felé fordul ahogy kell. :D


Nekem sem jön be az E90 belseje, (pedig kívülről szép formájú) a műszerfal sem szép (szinte minden simára, szögletesre gyalulva, semmi ív), a középkonzol sem szép, és még arra sem voltak képesek, hogy a vezetőoldali ajtóra tegyenek egy ugyanolyan behúzókart mint a többi ajtóra, így olyan puritán a vezetőoldali behúzó, hogy csak a könyöklőbe van vágva egy nyílás..............mint anno a Wartburgokban :D



de jó, hogy más is ilyen kényes a részletekre... az ajtúbehúzó engem is zavar nagyon. vagy ugye, amikor a vezető oldalán nincs majrévas :D végülis jogos, de olyan nyomoréknak tűnik az autó, mint amin amputáltak valamit :D

feco7939 Elküldve: 2015-03-27 15:33 Autóvásárlás

Superpippo írta:
hil írta:
hetykepityke írta: Sziasztok!

Ezzel az E90-el találkozott már valaki esetleg?
Nagyon messze van és mielőtt nekiindulnák, megkérdezem itt!

Köszi! :wink:


Sziasztok!
Nézegettem ezeket a képeket, meg életben is e60 e90 autókat és tudom, bennem a hiba, de nekem ez a műszarfal kialakítás nagyon nem jön be erősen Zsiguli feelingje van. Nem is értem a BMW-t mi késztette a szép régi irányvonal: a középkonzol vezető felé fordításának megszüntetésére....
Mint írtam, tuti bennem a hiba, de valahogy én nem tudom megszeretni ezt
hil



Teljesen egyetértek! Nekem sem jön át az E60 és E90 bele.Na meg az, hogy még egy nyomorult vizhőfokmérő sincs bennük nagyon puritán.Az E39,E46 belseje az sokkal minőségibb szerintem.Na meg a vezető felé fordul ahogy kell. :D


Nekem sem jön be az E90 belseje, (pedig kívülről szép formájú) a műszerfal sem szép (szinte minden simára, szögletesre gyalulva, semmi ív), a középkonzol sem szép, és még arra sem voltak képesek, hogy a vezetőoldali ajtóra tegyenek egy ugyanolyan behúzókart mint a többi ajtóra, így olyan puritán a vezetőoldali behúzó, hogy csak a könyöklőbe van vágva egy nyílás..............mint anno a Wartburgokban :D