Összesen 3162 találat
YELLOW
Elküldve: 2019-12-21 19:37 Mi lehet a baj?
ethancole írta:
YELLOW írta:
ethancole írta:
Sziasztok. Légzsák átvezető szalag csere után nem működik a kipörgésgátló.Van ezeknek közük egymáshoz?
nem közvetlen annak van köze hozzá, hanem annak a résznek. ugyanis a kormányszög jeladó is ott van.
ha szerencséd van elég csak kalibrálni. ha nem akkor ott a javítás közben sérült valami.
Ha a szög szenzor nem a kormányoszlopon van akkor hol keressem? Mert a délelőttömet a műszerfal alatt töltöttem és a fékpedál tengelye fölött ahol lennie kellene ott nincsen.
jah, várj... most nézem 98-as 1.8-as, abban csak sima kipörgésgátló van, azokban nincs kormányszög jeladó.
amúgy a fékpedál forgáspontjának magasságában van kb. de az csak DSC-s autókhoz volt.
hát így akkor passzolom. fékfolyadék szint ok? más lett csinálva esetleg, aminek köze van a kerekekhez? még amire gondolnék, hogy onnan azért megy vezeték az ECU-ba, lehet ott valami kontakthibás az átvezető környékén.
Istvan68
Elküldve: 2019-12-21 18:54 BMW Tolato kamera
nickname írta:
Sziszi113 írta:
Tano írta:
Sziszi113 írta:
Sziasztok!
Kb. 2 hete vagyok egy 2002-es E46 boldog tulajdonosa. :) Amikor átvettem, a PDC működött, bár nem tudom biztosan, hogyan kell működnie, nem pittyegett, csak a műszerfalon világított ki az ábra, hogy valamihez közel mentem. A csomagtartó fedélen levő jobb oldali világítás nem volt jó, javította egy villamosságszerelő, el volt törve a vezeték. Kb. Azóta nem működik a PDC egyáltalán. Ismerőseim szerint állítólag kikapcsoltam.
Meg tudjátok mondani, hogy a csomagtartó fedélben levő vezetékeknek van-e köze a PDC-hez, hogyan kellene a PDC-nek működnie, és valóban ki lehet-e kapcsolni? (Hogy?)
Segítségeteket előre is köszönöm!
Sziszka
Akkor elötte sem működött megfelelően, mivel ez sípolni fog szakaszosan (műszerfal alatt van a hangszórója) majd egyre sűrűbben ahogy közeledsz valamihez. Nem tudom FL-esben jelez-e a műszerfalon, de FL előttiben nekem nem jelzett, csak hang volt. A WDS-ben olvasgatva szerintem nem kellene hogy ott jelezzen.
Diaggal ki lehet kapcsolni hogy ne sípolgasson stb., simán nem fogod kikapcsolni.
Aktiválni a sebváltón lévő kapcsoló aktiválja, ami a tolatólámpát is kapcsolja. Mivel ez is a csomagtérfedélben van, így elképzelhető, hogy annak a vezetékeivel lehet valami gubanc, és emiatt nem kap jelet a PDC-d sem.
Diaggal le is tudjátok tesztelni a PDC-t.
Köszönöm szépen! Akkor megnézetem szakival.
Mi világított neked a műszerfalon ???? amire azt mondták PDC ?
A tolatóradart a karosszéria vezérlő működteti a sebességváltó hátramenetbe jele alapján csomagtérfedélhez nincs semmi köze.
ethancole
Elküldve: 2019-12-21 18:34 Mi lehet a baj?
YELLOW írta:
ethancole írta:
Sziasztok. Légzsák átvezető szalag csere után nem működik a kipörgésgátló.Van ezeknek közük egymáshoz?
nem közvetlen annak van köze hozzá, hanem annak a résznek. ugyanis a kormányszög jeladó is ott van.
ha szerencséd van elég csak kalibrálni. ha nem akkor ott a javítás közben sérült valami.
Ha a szög szenzor nem a kormányoszlopon van akkor hol keressem? Mert a délelőttömet a műszerfal alatt töltöttem és a fékpedál tengelye fölött ahol lennie kellene ott nincsen.
YELLOW
Elküldve: 2019-11-17 21:53 iDrive
gommer01 írta:
YELLOW írta:
gommer01 írta:
Sziasztok!
Most lettem tulaja életem első BMW-jének (745i). Eddig egy álom.
Viszont fogalmam sincs, hogy a menetstabilizátort hol és hogyan lehet visszakapcsolni? Pár km megtétele után jelez a műszerfalon, hogy nincs bekapcsolva, körültekintően vezessen. Gondolom az iDrive-ban lehet valahol, de hol?
A másik, hogy a jobb első helyzetjelző nem világít, szól is érte a gép. Hogyan lehet kicserélni (otthon lehet e?), pontosan milyet célszerű venni? Ugyanez vonatkozik a fényszóró izzóra is, ha egyszer véletlen cserés.
Előre is köszönöm a segítséget.
tudomásom szerint, minden újraindításnál(motor) újra aktív lesz minden menetdinamikai biztonsági eszköz. ha kikapcsolod addig marad kikapcsolva, amíg vissza nem kapcsolod, vagy le nem veszed a gyújtást.
ha neked jelzi, hogy nem aktív, inkább valami hiba miatt nem az, nem azért mert ki van kapcsolva. hibaolvasás kellene neki. lehet valamelyik ABS szenzor, kormányszög jeladó hiba, vagy kalibrálás hiba, motorvezérlés hiba, lehet csak valamelyik bizti rossz, vagy maga a kapcsolója, vagy a DSC/ABS tömb.
Értem. Ha be van kapcsolva, akkor ezt jelzi valahogy a műszerfalon?
azt nem jelzi. azt szokta, ha épp működésben van, pl elpörgő kerekek, vagy ha ki van kapcsolva, vagy ha hibás a rendszer, de akkor általában pl a kézifékjelző is felvillan sárgán, ami lehet már ennél a modelnél nincs így, csak kiírja, hogy hiba van.
YELLOW
Elküldve: 2019-11-17 21:51 OBD2 kérdések + hibakód olvasó
76mgeri írta:
sziasztok.
Akkut cseréltünk egy csodálatos e90 esben. Pontosabban kivettük az akkut tölteni, majd viszaszereltük. Azóta az autó nem indul. Gyujtás okés, indításnál viszont felugrik egy service felirat. A hibakód kiolvasó allandoan hibát ir a CAS ben , törölni nem tudjuk mert mindíg viszajön. Egyik indításnál a műszerfalon megjelent egy kulcs figura, melette egy alacsony töttséget jelző ceruzaelem forma . Gondoltam a kulcsban az elem lehet gyenge de mint kiderült , nincs benne elem, hanem egy akku amit az autó tölt üzem közben. Esetleg találkoztatok már ezzel a hibával ? AMI mégjobb lenne a megoldással ?
Köszi a válaszokat előre is !
az a gond, hogy ezt úgy érzékeli a rendszer, hogy akksi lett cserélve, ezért úgymond hozzá kell rendelni. talán lehet a műszerfalról is, de ha nem akkor géppel kell. mert a generátort és az elektromos rendszert ez alapján hangolja össze. pontosabbat én sem tudok, beszélgettünk már ezekről, de ritkán jön elő, aztán már nálam is elfelejtődött.
ha dízel, akkor a + sarunál lévő pirotechnikai patront is érdemes megnézni, lehet sarulevételnél elment valami.
76mgeri
Elküldve: 2019-11-17 21:29 OBD2 kérdések + hibakód olvasó
sziasztok.
Akkut cseréltünk egy csodálatos e90 esben. Pontosabban kivettük az akkut tölteni, majd viszaszereltük. Azóta az autó nem indul. Gyujtás okés, indításnál viszont felugrik egy service felirat. A hibakód kiolvasó allandoan hibát ir a CAS ben , törölni nem tudjuk mert mindíg viszajön. Egyik indításnál a műszerfalon megjelent egy kulcs figura, melette egy alacsony töttséget jelző ceruzaelem forma . Gondoltam a kulcsban az elem lehet gyenge de mint kiderült , nincs benne elem, hanem egy akku amit az autó tölt üzem közben. Esetleg találkoztatok már ezzel a hibával ? AMI mégjobb lenne a megoldással ?
Köszi a válaszokat előre is !
gommer01
Elküldve: 2019-11-17 20:20 iDrive
Értem. Ha be van kapcsolva, akkor ezt jelzi valahogy a műszerfalon?
YELLOW írta:
gommer01 írta:
Sziasztok!
Most lettem tulaja életem első BMW-jének (745i). Eddig egy álom.
Viszont fogalmam sincs, hogy a menetstabilizátort hol és hogyan lehet visszakapcsolni? Pár km megtétele után jelez a műszerfalon, hogy nincs bekapcsolva, körültekintően vezessen. Gondolom az iDrive-ban lehet valahol, de hol?
A másik, hogy a jobb első helyzetjelző nem világít, szól is érte a gép. Hogyan lehet kicserélni (otthon lehet e?), pontosan milyet célszerű venni? Ugyanez vonatkozik a fényszóró izzóra is, ha egyszer véletlen cserés.
Előre is köszönöm a segítséget.
tudomásom szerint, minden újraindításnál(motor) újra aktív lesz minden menetdinamikai biztonsági eszköz. ha kikapcsolod addig marad kikapcsolva, amíg vissza nem kapcsolod, vagy le nem veszed a gyújtást.
ha neked jelzi, hogy nem aktív, inkább valami hiba miatt nem az, nem azért mert ki van kapcsolva. hibaolvasás kellene neki. lehet valamelyik ABS szenzor, kormányszög jeladó hiba, vagy kalibrálás hiba, motorvezérlés hiba, lehet csak valamelyik bizti rossz, vagy maga a kapcsolója, vagy a DSC/ABS tömb.
YELLOW
Elküldve: 2019-11-17 19:34 iDrive
gommer01 írta:
Sziasztok!
Most lettem tulaja életem első BMW-jének (745i). Eddig egy álom.
Viszont fogalmam sincs, hogy a menetstabilizátort hol és hogyan lehet visszakapcsolni? Pár km megtétele után jelez a műszerfalon, hogy nincs bekapcsolva, körültekintően vezessen. Gondolom az iDrive-ban lehet valahol, de hol?
A másik, hogy a jobb első helyzetjelző nem világít, szól is érte a gép. Hogyan lehet kicserélni (otthon lehet e?), pontosan milyet célszerű venni? Ugyanez vonatkozik a fényszóró izzóra is, ha egyszer véletlen cserés.
Előre is köszönöm a segítséget.
tudomásom szerint, minden újraindításnál(motor) újra aktív lesz minden menetdinamikai biztonsági eszköz. ha kikapcsolod addig marad kikapcsolva, amíg vissza nem kapcsolod, vagy le nem veszed a gyújtást.
ha neked jelzi, hogy nem aktív, inkább valami hiba miatt nem az, nem azért mert ki van kapcsolva. hibaolvasás kellene neki. lehet valamelyik ABS szenzor, kormányszög jeladó hiba, vagy kalibrálás hiba, motorvezérlés hiba, lehet csak valamelyik bizti rossz, vagy maga a kapcsolója, vagy a DSC/ABS tömb.
gommer01
Elküldve: 2019-11-17 19:21 iDrive
Sziasztok!
Most lettem tulaja életem első BMW-jének (745i). Eddig egy álom.
Viszont fogalmam sincs, hogy a menetstabilizátort hol és hogyan lehet visszakapcsolni? Pár km megtétele után jelez a műszerfalon, hogy nincs bekapcsolva, körültekintően vezessen. Gondolom az iDrive-ban lehet valahol, de hol?
A másik, hogy a jobb első helyzetjelző nem világít, szól is érte a gép. Hogyan lehet kicserélni (otthon lehet e?), pontosan milyet célszerű venni? Ugyanez vonatkozik a fényszóró izzóra is, ha egyszer véletlen cserés.
Előre is köszönöm a segítséget.
CsepregiKonrad
Elküldve: 2019-11-15 18:15 Mi lehet a baj?
YELLOW írta:
CsepregiKonrad írta:
YELLOW írta:
CsepregiKonrad írta:
YELLOW írta:
CsepregiKonrad írta:
Sziasztok.
Tanácsokat, tippeket, ötleteket szeretnèk kèrni. Egyik naprol a másikra meghalt az óracsoportom (semmit nem mutat, hűtővíz óra kiakadva fullra) se háttèrvilágítás sincs, digitális rèsze sincs. Nagy navis, az sem kapcsol már be.. :( Kocsi indul, műkődik ezeken kívűl minden, de viszont a hűtőventillátor folyamatosan megy.. Egyszerűen nemtudom, hogy mi lehet a hiba.. Beázás? Rágcsálók? Óracsoport? Biztosítèkok rendben vannak.
a touring képes beázni hátul és ugye ott van a navigáció rendszere is.
mondjuk az óracsoport érdekes. annak talán van külön biztije. biztos jó mindegyik? mert ez olyan mintha nem kapna tápot egyáltalán az óracsoport.
Kivettem az óracsoportot szètszedtem-összeraktam megmozgattam a műszerfalban a kábelt ès utánna kis ideig működött. Azóta semmi. Elèg èrdekes dolog ez.
nincs ebben érdekes, akkor ott van kontakt hiba. vagy a csatlakozásnál, vagy sérült a vezeték. Ott azért belül vannak fém konzolok, amik a szigetelést lehúzzák a vezetékről ha úgy van, aztán letestel, és nincs delej.
Hol bontsam meg a műszerfalat? Most az a helyzet, hogy a lègzsákhibát (eddig is megvolt) azt jelzi az óracsoport. semmi más nem működik
ne fentre írj, hanem az idézet alá. köszi!
ott nézz be ahonnan kiveszed az órát. vezetékek saruk jól vannak-e a csatlakozóban, nincs-e kicsúszva valamelyik. tükörrel, lámpával benézni.
én másra nem biztatlak távolról.
Köszönöm. Holnap megnèzem, motorvezèrlő alatt megy be a tűzfalon a kábelköteg kiveszem a vezèrlőt ès megnèzem ott nem e dörzsölte e ki valami.