Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 3162 találat


YELLOW Elküldve: 2018-09-30 17:22 Műszerfal kijelzés

Bal1 írta:
YELLOW írta:
Bal1 írta:
YELLOW írta:
Bal1 írta: Üdv!

Be tudná valaki linkelni vagy el tudná küldeni az e46 műszerfaljelzéseket magyarázó képet?
Tegnap este még nem volt semmi, most beindítottam és felgyulladt 2 lámpa - egyik szerintem hűtővíz vagy szélvédőmosó folyadék, másik passz, szeretném értelmezni.

Köszönöm!



ha narancs vagyis sárgás a színe, akkor szintet jelez. ha egy bödön hullámzó vízzel, akkor hűtővíz, ha vizet kifújó bálna szemből, akkor szélvédőmosó folyadék szint.
szerk.: amúgy nem vagy benne valamelyik nagyon értelmes FB-s BMW csoportban? mert ott kb napi szinten megkérdezik ezeket. :D :fetreng: :porgosnevetos:


Benne vagyok a nagyon értelmes csoportokban, de annyi van, hogy nem tudom melyikben láthattam.. :) kép


balról jobbra :)
Check Engine lámpa (hát ki kell olvasni a motorvezérlőt, hogy tudni lehessen.)
Hűtővíz szint probléma.


Áhh köszi! Akkor ez a "nézesd meg a hibakódot te h*lye jelzés" :)


igen, mert az bármi lehet. az okosok a csoportban iylenkor elkezdik írni egyesével, hogy kinek mi volt a baja, amikor bejött a jelzés. mintha mérvadó lenne. kb van vagy 400 hibakód, amit dobhat az ECU és jelzi ez az ikon. :D szóval hibakód olvasás marad.

Bal1 Elküldve: 2018-09-30 16:56 Műszerfal kijelzés

YELLOW írta:
Bal1 írta:
YELLOW írta:
Bal1 írta: Üdv!

Be tudná valaki linkelni vagy el tudná küldeni az e46 műszerfaljelzéseket magyarázó képet?
Tegnap este még nem volt semmi, most beindítottam és felgyulladt 2 lámpa - egyik szerintem hűtővíz vagy szélvédőmosó folyadék, másik passz, szeretném értelmezni.

Köszönöm!



ha narancs vagyis sárgás a színe, akkor szintet jelez. ha egy bödön hullámzó vízzel, akkor hűtővíz, ha vizet kifújó bálna szemből, akkor szélvédőmosó folyadék szint.
szerk.: amúgy nem vagy benne valamelyik nagyon értelmes FB-s BMW csoportban? mert ott kb napi szinten megkérdezik ezeket. :D :fetreng: :porgosnevetos:


Benne vagyok a nagyon értelmes csoportokban, de annyi van, hogy nem tudom melyikben láthattam.. :) kép


balról jobbra :)
Check Engine lámpa (hát ki kell olvasni a motorvezérlőt, hogy tudni lehessen.)
Hűtővíz szint probléma.


Áhh köszi! Akkor ez a "nézesd meg a hibakódot te h*lye jelzés" :)

YELLOW Elküldve: 2018-09-30 16:08 Műszerfal kijelzés

Bal1 írta:
YELLOW írta:
Bal1 írta: Üdv!

Be tudná valaki linkelni vagy el tudná küldeni az e46 műszerfaljelzéseket magyarázó képet?
Tegnap este még nem volt semmi, most beindítottam és felgyulladt 2 lámpa - egyik szerintem hűtővíz vagy szélvédőmosó folyadék, másik passz, szeretném értelmezni.

Köszönöm!



ha narancs vagyis sárgás a színe, akkor szintet jelez. ha egy bödön hullámzó vízzel, akkor hűtővíz, ha vizet kifújó bálna szemből, akkor szélvédőmosó folyadék szint.
szerk.: amúgy nem vagy benne valamelyik nagyon értelmes FB-s BMW csoportban? mert ott kb napi szinten megkérdezik ezeket. :D :fetreng: :porgosnevetos:


Benne vagyok a nagyon értelmes csoportokban, de annyi van, hogy nem tudom melyikben láthattam.. :) kép


balról jobbra :)
Check Engine lámpa (hát ki kell olvasni a motorvezérlőt, hogy tudni lehessen.)
Hűtővíz szint probléma.

Bal1 Elküldve: 2018-09-30 16:06 Műszerfal kijelzés

YELLOW írta:
Bal1 írta: Üdv!

Be tudná valaki linkelni vagy el tudná küldeni az e46 műszerfaljelzéseket magyarázó képet?
Tegnap este még nem volt semmi, most beindítottam és felgyulladt 2 lámpa - egyik szerintem hűtővíz vagy szélvédőmosó folyadék, másik passz, szeretném értelmezni.

Köszönöm!



ha narancs vagyis sárgás a színe, akkor szintet jelez. ha egy bödön hullámzó vízzel, akkor hűtővíz, ha vizet kifújó bálna szemből, akkor szélvédőmosó folyadék szint.
szerk.: amúgy nem vagy benne valamelyik nagyon értelmes FB-s BMW csoportban? mert ott kb napi szinten megkérdezik ezeket. :D :fetreng: :porgosnevetos:


Benne vagyok a nagyon értelmes csoportokban, de annyi van, hogy nem tudom melyikben láthattam.. :) kép

YELLOW Elküldve: 2018-09-30 13:03 Műszerfal kijelzés

Bal1 írta: Üdv!

Be tudná valaki linkelni vagy el tudná küldeni az e46 műszerfaljelzéseket magyarázó képet?
Tegnap este még nem volt semmi, most beindítottam és felgyulladt 2 lámpa - egyik szerintem hűtővíz vagy szélvédőmosó folyadék, másik passz, szeretném értelmezni.

Köszönöm!



ha narancs vagyis sárgás a színe, akkor szintet jelez. ha egy bödön hullámzó vízzel, akkor hűtővíz, ha vizet kifújó bálna szemből, akkor szélvédőmosó folyadék szint.
szerk.: amúgy nem vagy benne valamelyik nagyon értelmes FB-s BMW csoportban? mert ott kb napi szinten megkérdezik ezeket. :D :fetreng: :porgosnevetos:

Bal1 Elküldve: 2018-09-30 10:56 Műszerfal kijelzés

Üdv!

Be tudná valaki linkelni vagy el tudná küldeni az e46 műszerfaljelzéseket magyarázó képet?
Tegnap este még nem volt semmi, most beindítottam és felgyulladt 2 lámpa - egyik szerintem hűtővíz vagy szélvédőmosó folyadék, másik passz, szeretném értelmezni.

Köszönöm!

notoriusbg Elküldve: 2018-09-08 14:59 elektromos ablakemelõ_

YELLOW írta:
notoriusbg írta:
YELLOW írta:
notoriusbg írta: Sziasztok!
Lett egy olyan problémám, hogy az ablakok (csak az elsők, coupe-ról van szó) csak lefelé működnek automatikusan, felfelé viszont csak a kapcsoló második - ami normál esetben automatikusan teljesen felhúzza az ablakot - fokozata működik, és az is csak manuális módban, azaz folyamatosan tartani kell. Kulcsos lehúzás működik, kulcsos felhúzás nem. Ajtó kinyitásakor automatikusan lecsúsznak kicsit az ablakok, záráskor vissza fel, ez rendben működik.
A háttere a problémának, hogy a jobb ajtónál a légzsák csatlakozója úgy lett széthúzva, hogy akksisaru nem volt levéve és kigyulladt a műszerfalon a légzsáklámpa. Ezt követően az ablakokat csak részben sikerült inicializálni.
Próbáltam - gép nélkül - törölni az ablakok inicializációját, majd újratanítani őket, de nem jártam sikerrel. Nem gyári szoftver (talán Delphi?) rá lett dugva az autóra, azzal törölve lett az a hibakód, ami a légzsáklámpát okozta, de a fenti probléma megmaradt. Ez a szoftver folyamatos 'becsípődésgátló' hibát jelzett mindkét ablaknál.
Utánaolvastam a jelenségnek és azt találtam, hogy az ablakok inicializációját gátolja, ha az autó 'toll-mode'-ban (vontató módban?) van, vagy gond van az 'anti trap circuit'-tel (ez talán a becsípődésgátló funkcióhoz kapcsolódik, olvastam olyan esetet, ahol ennek a csatlakozóját nem dugták vissza és ez okozta a gondot).

Ezek alapján én 2 dologra tudok gondolni:
1. a légzsákszéthúzós dolog miatt beíródott egy olyan hibakód/állapot a szoftverbe, amit csak gyári szoftverrel lehet kiütni
2. mivel eléggé szét volt kapva az autó (kapott egy telifényt), ezért el tudom képzelni, hogy mindkét oldalon nem lett visszadugva a becsípődésgátló csatlakozója és ez okozza a hibát.

Ti mit gondoltok erről? Ki lehet zárni valamelyik esetet?


én is ezt gondolom, hogy gyárival kellene rámenni. és biztos, hogy a becsípődésgátló miatt nem lehet inicializálni.
de becsípődésgátlót próbáld ki. rakj oda valamit, aztán kézzel húzzad az ablakot 2-es fokozatban. elvileg ha működik, akkor akkor is megindul vissza le. ha nem indul vissza le, vagy nem áll meg, akkor valószínű nem dugták vissza.
ajtó nyitás/zárás esetén lévő le/fel mozgásnak nincs köze ehhez, az ettől független.


Köszi az ötletet, ma megnéztem és simán le akarta vágni a karomat, amikor felfelé húzás közben vissza akartam tartani. Ez akkor elvileg a második eset lesz. Kiderülni csak hónap vége felé fog, majd megírom, mi lett.


ha az üveget tartod vissza az kevés. ahova bezáródik az üveg ott is érzékel. azért mondtam, hogy valami vastagabb, esetleg polifoam szivaccsal próbálkozz.


Polifoam-teszt is megvolt, marad a második eset.

tamas32 Elküldve: 2018-09-08 12:23 330d motor

Sziasztok ! Segítségeteket szeretném kérni . Van egy e46 330xd automata kocsim és mostanában olyan jelenséget produkál hogy ha kicsit nagyobb temponál elkezdem jobban nyomni a gázt pl. Előzésnél letílt az autó leáll és a műszerfalon megjelenik az izzitásnak a jele , de ezután egyből be tudom inditani és megy tovább . Valaki esetleg tudja mi lehet a hiba? Köszönöm !

YELLOW Elküldve: 2018-09-06 15:12 elektromos ablakemelõ_

notoriusbg írta:
YELLOW írta:
notoriusbg írta: Sziasztok!
Lett egy olyan problémám, hogy az ablakok (csak az elsők, coupe-ról van szó) csak lefelé működnek automatikusan, felfelé viszont csak a kapcsoló második - ami normál esetben automatikusan teljesen felhúzza az ablakot - fokozata működik, és az is csak manuális módban, azaz folyamatosan tartani kell. Kulcsos lehúzás működik, kulcsos felhúzás nem. Ajtó kinyitásakor automatikusan lecsúsznak kicsit az ablakok, záráskor vissza fel, ez rendben működik.
A háttere a problémának, hogy a jobb ajtónál a légzsák csatlakozója úgy lett széthúzva, hogy akksisaru nem volt levéve és kigyulladt a műszerfalon a légzsáklámpa. Ezt követően az ablakokat csak részben sikerült inicializálni.
Próbáltam - gép nélkül - törölni az ablakok inicializációját, majd újratanítani őket, de nem jártam sikerrel. Nem gyári szoftver (talán Delphi?) rá lett dugva az autóra, azzal törölve lett az a hibakód, ami a légzsáklámpát okozta, de a fenti probléma megmaradt. Ez a szoftver folyamatos 'becsípődésgátló' hibát jelzett mindkét ablaknál.
Utánaolvastam a jelenségnek és azt találtam, hogy az ablakok inicializációját gátolja, ha az autó 'toll-mode'-ban (vontató módban?) van, vagy gond van az 'anti trap circuit'-tel (ez talán a becsípődésgátló funkcióhoz kapcsolódik, olvastam olyan esetet, ahol ennek a csatlakozóját nem dugták vissza és ez okozta a gondot).

Ezek alapján én 2 dologra tudok gondolni:
1. a légzsákszéthúzós dolog miatt beíródott egy olyan hibakód/állapot a szoftverbe, amit csak gyári szoftverrel lehet kiütni
2. mivel eléggé szét volt kapva az autó (kapott egy telifényt), ezért el tudom képzelni, hogy mindkét oldalon nem lett visszadugva a becsípődésgátló csatlakozója és ez okozza a hibát.

Ti mit gondoltok erről? Ki lehet zárni valamelyik esetet?


én is ezt gondolom, hogy gyárival kellene rámenni. és biztos, hogy a becsípődésgátló miatt nem lehet inicializálni.
de becsípődésgátlót próbáld ki. rakj oda valamit, aztán kézzel húzzad az ablakot 2-es fokozatban. elvileg ha működik, akkor akkor is megindul vissza le. ha nem indul vissza le, vagy nem áll meg, akkor valószínű nem dugták vissza.
ajtó nyitás/zárás esetén lévő le/fel mozgásnak nincs köze ehhez, az ettől független.


Köszi az ötletet, ma megnéztem és simán le akarta vágni a karomat, amikor felfelé húzás közben vissza akartam tartani. Ez akkor elvileg a második eset lesz. Kiderülni csak hónap vége felé fog, majd megírom, mi lett.


ha az üveget tartod vissza az kevés. ahova bezáródik az üveg ott is érzékel. azért mondtam, hogy valami vastagabb, esetleg polifoam szivaccsal próbálkozz.

notoriusbg Elküldve: 2018-09-06 15:07 elektromos ablakemelõ_

YELLOW írta:
notoriusbg írta: Sziasztok!
Lett egy olyan problémám, hogy az ablakok (csak az elsők, coupe-ról van szó) csak lefelé működnek automatikusan, felfelé viszont csak a kapcsoló második - ami normál esetben automatikusan teljesen felhúzza az ablakot - fokozata működik, és az is csak manuális módban, azaz folyamatosan tartani kell. Kulcsos lehúzás működik, kulcsos felhúzás nem. Ajtó kinyitásakor automatikusan lecsúsznak kicsit az ablakok, záráskor vissza fel, ez rendben működik.
A háttere a problémának, hogy a jobb ajtónál a légzsák csatlakozója úgy lett széthúzva, hogy akksisaru nem volt levéve és kigyulladt a műszerfalon a légzsáklámpa. Ezt követően az ablakokat csak részben sikerült inicializálni.
Próbáltam - gép nélkül - törölni az ablakok inicializációját, majd újratanítani őket, de nem jártam sikerrel. Nem gyári szoftver (talán Delphi?) rá lett dugva az autóra, azzal törölve lett az a hibakód, ami a légzsáklámpát okozta, de a fenti probléma megmaradt. Ez a szoftver folyamatos 'becsípődésgátló' hibát jelzett mindkét ablaknál.
Utánaolvastam a jelenségnek és azt találtam, hogy az ablakok inicializációját gátolja, ha az autó 'toll-mode'-ban (vontató módban?) van, vagy gond van az 'anti trap circuit'-tel (ez talán a becsípődésgátló funkcióhoz kapcsolódik, olvastam olyan esetet, ahol ennek a csatlakozóját nem dugták vissza és ez okozta a gondot).

Ezek alapján én 2 dologra tudok gondolni:
1. a légzsákszéthúzós dolog miatt beíródott egy olyan hibakód/állapot a szoftverbe, amit csak gyári szoftverrel lehet kiütni
2. mivel eléggé szét volt kapva az autó (kapott egy telifényt), ezért el tudom képzelni, hogy mindkét oldalon nem lett visszadugva a becsípődésgátló csatlakozója és ez okozza a hibát.

Ti mit gondoltok erről? Ki lehet zárni valamelyik esetet?


én is ezt gondolom, hogy gyárival kellene rámenni. és biztos, hogy a becsípődésgátló miatt nem lehet inicializálni.
de becsípődésgátlót próbáld ki. rakj oda valamit, aztán kézzel húzzad az ablakot 2-es fokozatban. elvileg ha működik, akkor akkor is megindul vissza le. ha nem indul vissza le, vagy nem áll meg, akkor valószínű nem dugták vissza.
ajtó nyitás/zárás esetén lévő le/fel mozgásnak nincs köze ehhez, az ettől független.


Köszi az ötletet, ma megnéztem és simán le akarta vágni a karomat, amikor felfelé húzás közben vissza akartam tartani. Ez akkor elvileg a második eset lesz. Kiderülni csak hónap vége felé fog, majd megírom, mi lett.