Összesen 3162 találat
takacsvik
Elküldve: 2018-03-14 19:42 Mi lehet a baj?
YELLOW írta:
takacsvik írta:
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni! Nem találkozott valaki olyan jelenséggel, hogy a műszerfalon az ESP hibajelzője (felkiáltójel háromszögben és egy körben) villogni kezd, az autó pedig fékezget a jelzéssel egyidőben? Általában nagyobb sebességnél, vagy gázadásnál jelentkezik, de ha a DTC-t bekapcsolom akkor nincs ez a probléma, minden gond nélkül megy az autó. A hibakód olvasó nem jelez hibát. E87-es, 2007-es autóról van szó.
Köszönöm a segítségeket!
a DTC alapból aktív. a gombbal kikapcsolni tudod. minden gyújtás ráadásra aktívvá válik.
nem most került fel a nyári kerék? valószínű az első és a hátsó tengelyen lévő kerekek/gumik nem váltóméretei egymásnak. ezért az egyik tengelyen többet fordul a kerék, mint a másikon lévők, ezért a rendszer kipörgésnek érzékeli és beavatkozik.
Még a téli gumik vannak fent, tél előtt volt utoljára cserélve, azóta ezekkel járok és már tavaly is ezek voltak fent. Érdekes mert van, hogy 30 km-en keresztül nincs semmi gond, utána elkezd villogni és folyamatosan fékezget. Próbakörre is mentem hibakód olvasóval, elvileg mind a 4 jeladó párhuzamosan adja a jelet!
YELLOW
Elküldve: 2018-03-14 18:45 Mi lehet a baj?
takacsvik írta:
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni! Nem találkozott valaki olyan jelenséggel, hogy a műszerfalon az ESP hibajelzője (felkiáltójel háromszögben és egy körben) villogni kezd, az autó pedig fékezget a jelzéssel egyidőben? Általában nagyobb sebességnél, vagy gázadásnál jelentkezik, de ha a DTC-t bekapcsolom akkor nincs ez a probléma, minden gond nélkül megy az autó. A hibakód olvasó nem jelez hibát. E87-es, 2007-es autóról van szó.
Köszönöm a segítségeket!
a DTC alapból aktív. a gombbal kikapcsolni tudod. minden gyújtás ráadásra aktívvá válik.
nem most került fel a nyári kerék? valószínű az első és a hátsó tengelyen lévő kerekek/gumik nem váltóméretei egymásnak. ezért az egyik tengelyen többet fordul a kerék, mint a másikon lévők, ezért a rendszer kipörgésnek érzékeli és beavatkozik.
abkapos74
Elküldve: 2018-03-14 10:41 Mi lehet a baj?
takacsvik írta:
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni! Nem találkozott valaki olyan jelenséggel, hogy a műszerfalon az ESP hibajelzője (felkiáltójel háromszögben és egy körben) villogni kezd, az autó pedig fékezget a jelzéssel egyidőben? Általában nagyobb sebességnél, vagy gázadásnál jelentkezik, de ha a DTC-t bekapcsolom akkor nincs ez a probléma, minden gond nélkül megy az autó. A hibakód olvasó nem jelez hibát. E87-es, 2007-es autóról van szó.
Köszönöm a segítségeket!
valami oknál fogva beavatkozik az elektronika nem érzi stabilnak az autót, csúszást vagy a kerekek kipörgését érzékeli. természetesen ha kikapcsolod akkor megszűnik
takacsvik
Elküldve: 2018-03-14 08:16 Mi lehet a baj?
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni! Nem találkozott valaki olyan jelenséggel, hogy a műszerfalon az ESP hibajelzője (felkiáltójel háromszögben és egy körben) villogni kezd, az autó pedig fékezget a jelzéssel egyidőben? Általában nagyobb sebességnél, vagy gázadásnál jelentkezik, de ha a DTC-t bekapcsolom akkor nincs ez a probléma, minden gond nélkül megy az autó. A hibakód olvasó nem jelez hibát. E87-es, 2007-es autóról van szó.
Köszönöm a segítségeket!
adams22
Elküldve: 2018-03-13 15:34 Mi lehet a baj?
TomyMU írta:
Hektor írta:
adams22 írta:
TomyMU írta:
adams22 írta:
TomyMU írta:
adams22 írta:
TomyMU írta:
adams22 írta:
Hektor írta:
TomyMU írta:
Sziasztok. Ma beindítottam az autót, mentem vele 100métert kb, és gyorsítottam volna de 2000es fordulat fölé nem akart menni, aztán szépen lassan megállt az autó, és az egész utcát beterítette ilyen fehér átlátszó füst. Azóta semmi. Aksi is szar, de bikázva volt, de úgysem indult el. Most húzatjuk a szerelőhöz, nagyokat sóhajtott mikor elmondtam neki, azt mondta nem akar riogatni de lehet, hogy motorcserés lesz. :( Nektek mi a véleményetek?. N42B18A.
Akár még az is lehet. Úgy is bontani fogja, majd kiderül.. de azért reménykedj. Lehet hogy megúszod olcsóbban is. ( ennyi infó alapján csak találgatni lehet) Fehér átlátszó füst, fordulat elejtés, leállás mindenkiben egyből a - hűtőfolyadék a hengerben- gondolatot ébreszti, ami nem jó. De ez is csak találgatás. De ha így is lenne, még lehet hogy akkor is csak hengetfej tömítés a baja. Rosszabb esetben hengerfej...kíváncsian várom mit mond a szerelőd
Nekem ugyan ez volt pár napja! Én is egyből hengerfejre gondoltam csakhogy egy szem olaj ill. hűtőfolyadék nem fogyott. Mondjuk én leállítottam a garázsba ránéztem a gyertyákra és az egyik trafó fel lazult rá nyomtam vissza a gyertyára és azóta okés a dolog. Beindítottam meg jártam is vele azóta és jól megy, ereje is van. Mindenesetre én rendeltem is 4 új trafót, mert nekem az is szar (nem csak a "felemelkedés" miatt volt rossz). Nekem 3 hengerezik is egyébként remélem hogy csak a trafó miatt..
Illetve ezt a tömény fehér füstöt még nagyon mondják a CCV-re is (kartergáz szellőztető). Membrán + csövek nem nagy tétel érdemes kicserélni ha még esetleg nem volt. 100 ezrenként kell cserélni az enyémben 200+ ezer van és még a gyári volt benne.Tele volt trutymóval. Mondjuk az is érdekes hogy miután kicseréltem azután csinálta ezt a füstölést :D Nem tudom, hogy mikor produkál ilyen füstöt ha leragad a membrán vagy ha átszakad arra már nem emlékszem.
Itt a videó a rossz CCV-ről.
A link neve
Szia! Köszönöm hogy leírtad ezt és megosztottad velem, viszonylag sikerült igy vasárnap estére megnyugtatnod, mert a szerelőm még nem tudott ránézni tegnap, ma meg én sem várom el senkitől hogy dolgozzon. Azt még hozzátenném, hogy motorolajat egyeltalán nem fogyasztott az autó, ha két decit rá kellett töltenem akkor sokat mondok, hűtőfolyadék is csak minimálisan, de utántölteni még nem kellett, mert nem jelzett a műszerfalon, olyan minimális volt. Nagyon remélem, hogy csak az a baj. Mivel ezeknél a motoroknál lánc megnyúlás, lazulás jellemző, a következő lépésem az lesz, hogy cserélem a vezérlést, mert az enyém is már 200 pluszos. Annyit még hozzátennék, hogy a gyári BMW olajjal nyirkos időbe mindig trutyis volt az olajam, mióta Eneost használok megszűnt ez a jelenség.
Igazán nincs mit. Át tudom érezni a dolgot én is. :)
Az olaj az nekem is ilyen castrolal is! Haveromnak is trutyis, neki azt mondták debrecenben a BMW-ben hogy ne ijedjen meg ennél a motornál ez normális. Tudom nekem is fura.. :D láncot érdemes cserélni, nekem pl szét volt hullva a vezető sín.
Sziasztok! Most jöttem a szerelőtől, azt mondta hogy SVC szelep hiba. A szívósor teli volt olajjal, mind a 4 henger is, a kipufogó is. Ennek az SVC szelepnek meg valamelyik csöve asszem meg is volt repedve, víz került bele és be is volt fagyva. Az is biztos, hogy már volt cserélve, mert nem gyári volt, ez meg azthiszem típushiba szokott lenni. Úgyhogy egyenlőre ennyi, reméljük mechanikus baja nincs.
Igen, erre gondoltam én is. De mi az az SVC szelep? Nem is hallottam ilyenről.
Ismimnek is be fagyott valamelyik nap és ugyan igy füstölt. De én CCV szelepként ismerem. Mielőtt én is cseréltem volna nekem is olajos volt a szívósor.
Mennyiért vállalnak egy ilyen javítást egyébként? Ha nem vagyok túl indiszkrét. :)
Lehet, hogy elértettem akkor, és valóban CCV. Annyi mindent mondott, mutatott, hogy valószínű összekevertem. A munkadíjat még nem kérdeztem, 5 éve járok hozzá, de még nem kérdeztem milyen óradíjban dolgozik. Tavaly szeptemberben cserélt nekem kuplungot, azért azt hiszem 25 ezret kért.
A szívósor is legyen szépen kitakarítva. Ismerősömnek is tele volt olajjal egyből hengerfejre gondolt ö is. Aztán sikerült még is csak beindítani a kocsit és kijáratta belőle azt a trutyit. Csak tudnám,hogy dolgozza visssza ennyire az olajat...
Pont ez a dolga, hogy leválassza az olajat. Tulajdonképpen egy szűrő, mely a motor üzemelésekor a felmelegedett olajgőzökből kiválasztja az olajat, azt visszavezeti a motorba, a szűrt olajpárát pedig a szívó csonkba vezetve megeteti újból a motorral. Ha fubkcióját nem tudja ellátni, azaz az olajat nem választja le, akkor azt azonnal a szívócsonkba vezeti.
Kész a gép! Úgy megy mint régen :D Ki lett cserélve a CCV szelep, a hozzá tartozó összes cső, mivel 1,5l motorolajat csapott szét a régi a szívósorba, így az olajat is lecseréltük és a szűrőt. Mobil 5W-40. Szívósor tömítés csere is volt, a vezérlést pedig valamikor nyáron lecserélem még és aztán reméljük jó lesz minden. :roll:
Örülök, hogy megoldódott a problémád. :) Látod nem kell mindjárt motor cserére gondolni. Ahhoz azért kicsit több kell. :)
TomyMU
Elküldve: 2018-03-13 09:03 Mi lehet a baj?
Hektor írta:
adams22 írta:
TomyMU írta:
adams22 írta:
TomyMU írta:
adams22 írta:
TomyMU írta:
adams22 írta:
Hektor írta:
TomyMU írta:
Sziasztok. Ma beindítottam az autót, mentem vele 100métert kb, és gyorsítottam volna de 2000es fordulat fölé nem akart menni, aztán szépen lassan megállt az autó, és az egész utcát beterítette ilyen fehér átlátszó füst. Azóta semmi. Aksi is szar, de bikázva volt, de úgysem indult el. Most húzatjuk a szerelőhöz, nagyokat sóhajtott mikor elmondtam neki, azt mondta nem akar riogatni de lehet, hogy motorcserés lesz. :( Nektek mi a véleményetek?. N42B18A.
Akár még az is lehet. Úgy is bontani fogja, majd kiderül.. de azért reménykedj. Lehet hogy megúszod olcsóbban is. ( ennyi infó alapján csak találgatni lehet) Fehér átlátszó füst, fordulat elejtés, leállás mindenkiben egyből a - hűtőfolyadék a hengerben- gondolatot ébreszti, ami nem jó. De ez is csak találgatás. De ha így is lenne, még lehet hogy akkor is csak hengetfej tömítés a baja. Rosszabb esetben hengerfej...kíváncsian várom mit mond a szerelőd
Nekem ugyan ez volt pár napja! Én is egyből hengerfejre gondoltam csakhogy egy szem olaj ill. hűtőfolyadék nem fogyott. Mondjuk én leállítottam a garázsba ránéztem a gyertyákra és az egyik trafó fel lazult rá nyomtam vissza a gyertyára és azóta okés a dolog. Beindítottam meg jártam is vele azóta és jól megy, ereje is van. Mindenesetre én rendeltem is 4 új trafót, mert nekem az is szar (nem csak a "felemelkedés" miatt volt rossz). Nekem 3 hengerezik is egyébként remélem hogy csak a trafó miatt..
Illetve ezt a tömény fehér füstöt még nagyon mondják a CCV-re is (kartergáz szellőztető). Membrán + csövek nem nagy tétel érdemes kicserélni ha még esetleg nem volt. 100 ezrenként kell cserélni az enyémben 200+ ezer van és még a gyári volt benne.Tele volt trutymóval. Mondjuk az is érdekes hogy miután kicseréltem azután csinálta ezt a füstölést :D Nem tudom, hogy mikor produkál ilyen füstöt ha leragad a membrán vagy ha átszakad arra már nem emlékszem.
Itt a videó a rossz CCV-ről.
A link neve
Szia! Köszönöm hogy leírtad ezt és megosztottad velem, viszonylag sikerült igy vasárnap estére megnyugtatnod, mert a szerelőm még nem tudott ránézni tegnap, ma meg én sem várom el senkitől hogy dolgozzon. Azt még hozzátenném, hogy motorolajat egyeltalán nem fogyasztott az autó, ha két decit rá kellett töltenem akkor sokat mondok, hűtőfolyadék is csak minimálisan, de utántölteni még nem kellett, mert nem jelzett a műszerfalon, olyan minimális volt. Nagyon remélem, hogy csak az a baj. Mivel ezeknél a motoroknál lánc megnyúlás, lazulás jellemző, a következő lépésem az lesz, hogy cserélem a vezérlést, mert az enyém is már 200 pluszos. Annyit még hozzátennék, hogy a gyári BMW olajjal nyirkos időbe mindig trutyis volt az olajam, mióta Eneost használok megszűnt ez a jelenség.
Igazán nincs mit. Át tudom érezni a dolgot én is. :)
Az olaj az nekem is ilyen castrolal is! Haveromnak is trutyis, neki azt mondták debrecenben a BMW-ben hogy ne ijedjen meg ennél a motornál ez normális. Tudom nekem is fura.. :D láncot érdemes cserélni, nekem pl szét volt hullva a vezető sín.
Sziasztok! Most jöttem a szerelőtől, azt mondta hogy SVC szelep hiba. A szívósor teli volt olajjal, mind a 4 henger is, a kipufogó is. Ennek az SVC szelepnek meg valamelyik csöve asszem meg is volt repedve, víz került bele és be is volt fagyva. Az is biztos, hogy már volt cserélve, mert nem gyári volt, ez meg azthiszem típushiba szokott lenni. Úgyhogy egyenlőre ennyi, reméljük mechanikus baja nincs.
Igen, erre gondoltam én is. De mi az az SVC szelep? Nem is hallottam ilyenről.
Ismimnek is be fagyott valamelyik nap és ugyan igy füstölt. De én CCV szelepként ismerem. Mielőtt én is cseréltem volna nekem is olajos volt a szívósor.
Mennyiért vállalnak egy ilyen javítást egyébként? Ha nem vagyok túl indiszkrét. :)
Lehet, hogy elértettem akkor, és valóban CCV. Annyi mindent mondott, mutatott, hogy valószínű összekevertem. A munkadíjat még nem kérdeztem, 5 éve járok hozzá, de még nem kérdeztem milyen óradíjban dolgozik. Tavaly szeptemberben cserélt nekem kuplungot, azért azt hiszem 25 ezret kért.
A szívósor is legyen szépen kitakarítva. Ismerősömnek is tele volt olajjal egyből hengerfejre gondolt ö is. Aztán sikerült még is csak beindítani a kocsit és kijáratta belőle azt a trutyit. Csak tudnám,hogy dolgozza visssza ennyire az olajat...
Pont ez a dolga, hogy leválassza az olajat. Tulajdonképpen egy szűrő, mely a motor üzemelésekor a felmelegedett olajgőzökből kiválasztja az olajat, azt visszavezeti a motorba, a szűrt olajpárát pedig a szívó csonkba vezetve megeteti újból a motorral. Ha fubkcióját nem tudja ellátni, azaz az olajat nem választja le, akkor azt azonnal a szívócsonkba vezeti.
Kész a gép! Úgy megy mint régen :D Ki lett cserélve a CCV szelep, a hozzá tartozó összes cső, mivel 1,5l motorolajat csapott szét a régi a szívósorba, így az olajat is lecseréltük és a szűrőt. Mobil 5W-40. Szívósor tömítés csere is volt, a vezérlést pedig valamikor nyáron lecserélem még és aztán reméljük jó lesz minden. :roll:
Atkari
Elküldve: 2018-03-12 05:59 Segítsetek!
YELLOW írta:
Atkari írta:
Sziasztok!
Egy 318 d E90-es autóm van. Tegnap minden előzmény nélkül egyszer csak nem működött az irányjelző, az autót nem tudom bezárni, a műszerfalon felváltva megjelenik egy sárga nyitott ajtójú autó, illetve egy felemelt piros autó képe.Az autó egyébként működik, de néha nem jár egyenletesen a motor.
Mi lehet a probléma?
te legalább már megtaláltad az indexkart. :porgosnevetos:
viccet félre téve.
hát inkább ne találgassunk. erre az autóra rá kell olvasni BMW specc diaggal.
nem véletlen jelzi, hogy szervizbe kellene menni.
Köszi a választ.
Elvittem szervizbe, állítólag a lámpa modul zárlatos.
YELLOW
Elküldve: 2018-03-08 13:51 Segítsetek!
Atkari írta:
Sziasztok!
Egy 318 d E90-es autóm van. Tegnap minden előzmény nélkül egyszer csak nem működött az irányjelző, az autót nem tudom bezárni, a műszerfalon felváltva megjelenik egy sárga nyitott ajtójú autó, illetve egy felemelt piros autó képe.Az autó egyébként működik, de néha nem jár egyenletesen a motor.
Mi lehet a probléma?
te legalább már megtaláltad az indexkart. :porgosnevetos:
viccet félre téve.
hát inkább ne találgassunk. erre az autóra rá kell olvasni BMW specc diaggal.
nem véletlen jelzi, hogy szervizbe kellene menni.
Atkari
Elküldve: 2018-03-08 12:27 Segítsetek!
Sziasztok!
Egy 318 d E90-es autóm van. Tegnap minden előzmény nélkül egyszer csak nem működött az irányjelző, az autót nem tudom bezárni, a műszerfalon felváltva megjelenik egy sárga nyitott ajtójú autó, illetve egy felemelt piros autó képe.Az autó egyébként működik, de néha nem jár egyenletesen a motor.
Mi lehet a probléma?
TomyMU
Elküldve: 2018-03-06 20:37 Mi lehet a baj?
Hektor írta:
adams22 írta:
TomyMU írta:
adams22 írta:
TomyMU írta:
adams22 írta:
TomyMU írta:
adams22 írta:
Hektor írta:
TomyMU írta:
Sziasztok. Ma beindítottam az autót, mentem vele 100métert kb, és gyorsítottam volna de 2000es fordulat fölé nem akart menni, aztán szépen lassan megállt az autó, és az egész utcát beterítette ilyen fehér átlátszó füst. Azóta semmi. Aksi is szar, de bikázva volt, de úgysem indult el. Most húzatjuk a szerelőhöz, nagyokat sóhajtott mikor elmondtam neki, azt mondta nem akar riogatni de lehet, hogy motorcserés lesz. :( Nektek mi a véleményetek?. N42B18A.
Akár még az is lehet. Úgy is bontani fogja, majd kiderül.. de azért reménykedj. Lehet hogy megúszod olcsóbban is. ( ennyi infó alapján csak találgatni lehet) Fehér átlátszó füst, fordulat elejtés, leállás mindenkiben egyből a - hűtőfolyadék a hengerben- gondolatot ébreszti, ami nem jó. De ez is csak találgatás. De ha így is lenne, még lehet hogy akkor is csak hengetfej tömítés a baja. Rosszabb esetben hengerfej...kíváncsian várom mit mond a szerelőd
Nekem ugyan ez volt pár napja! Én is egyből hengerfejre gondoltam csakhogy egy szem olaj ill. hűtőfolyadék nem fogyott. Mondjuk én leállítottam a garázsba ránéztem a gyertyákra és az egyik trafó fel lazult rá nyomtam vissza a gyertyára és azóta okés a dolog. Beindítottam meg jártam is vele azóta és jól megy, ereje is van. Mindenesetre én rendeltem is 4 új trafót, mert nekem az is szar (nem csak a "felemelkedés" miatt volt rossz). Nekem 3 hengerezik is egyébként remélem hogy csak a trafó miatt..
Illetve ezt a tömény fehér füstöt még nagyon mondják a CCV-re is (kartergáz szellőztető). Membrán + csövek nem nagy tétel érdemes kicserélni ha még esetleg nem volt. 100 ezrenként kell cserélni az enyémben 200+ ezer van és még a gyári volt benne.Tele volt trutymóval. Mondjuk az is érdekes hogy miután kicseréltem azután csinálta ezt a füstölést :D Nem tudom, hogy mikor produkál ilyen füstöt ha leragad a membrán vagy ha átszakad arra már nem emlékszem.
Itt a videó a rossz CCV-ről.
A link neve
Szia! Köszönöm hogy leírtad ezt és megosztottad velem, viszonylag sikerült igy vasárnap estére megnyugtatnod, mert a szerelőm még nem tudott ránézni tegnap, ma meg én sem várom el senkitől hogy dolgozzon. Azt még hozzátenném, hogy motorolajat egyeltalán nem fogyasztott az autó, ha két decit rá kellett töltenem akkor sokat mondok, hűtőfolyadék is csak minimálisan, de utántölteni még nem kellett, mert nem jelzett a műszerfalon, olyan minimális volt. Nagyon remélem, hogy csak az a baj. Mivel ezeknél a motoroknál lánc megnyúlás, lazulás jellemző, a következő lépésem az lesz, hogy cserélem a vezérlést, mert az enyém is már 200 pluszos. Annyit még hozzátennék, hogy a gyári BMW olajjal nyirkos időbe mindig trutyis volt az olajam, mióta Eneost használok megszűnt ez a jelenség.
Igazán nincs mit. Át tudom érezni a dolgot én is. :)
Az olaj az nekem is ilyen castrolal is! Haveromnak is trutyis, neki azt mondták debrecenben a BMW-ben hogy ne ijedjen meg ennél a motornál ez normális. Tudom nekem is fura.. :D láncot érdemes cserélni, nekem pl szét volt hullva a vezető sín.
Sziasztok! Most jöttem a szerelőtől, azt mondta hogy SVC szelep hiba. A szívósor teli volt olajjal, mind a 4 henger is, a kipufogó is. Ennek az SVC szelepnek meg valamelyik csöve asszem meg is volt repedve, víz került bele és be is volt fagyva. Az is biztos, hogy már volt cserélve, mert nem gyári volt, ez meg azthiszem típushiba szokott lenni. Úgyhogy egyenlőre ennyi, reméljük mechanikus baja nincs.
Igen, erre gondoltam én is. De mi az az SVC szelep? Nem is hallottam ilyenről.
Ismimnek is be fagyott valamelyik nap és ugyan igy füstölt. De én CCV szelepként ismerem. Mielőtt én is cseréltem volna nekem is olajos volt a szívósor.
Mennyiért vállalnak egy ilyen javítást egyébként? Ha nem vagyok túl indiszkrét. :)
Lehet, hogy elértettem akkor, és valóban CCV. Annyi mindent mondott, mutatott, hogy valószínű összekevertem. A munkadíjat még nem kérdeztem, 5 éve járok hozzá, de még nem kérdeztem milyen óradíjban dolgozik. Tavaly szeptemberben cserélt nekem kuplungot, azért azt hiszem 25 ezret kért.
A szívósor is legyen szépen kitakarítva. Ismerősömnek is tele volt olajjal egyből hengerfejre gondolt ö is. Aztán sikerült még is csak beindítani a kocsit és kijáratta belőle azt a trutyit. Csak tudnám,hogy dolgozza visssza ennyire az olajat...
Pont ez a dolga, hogy leválassza az olajat. Tulajdonképpen egy szűrő, mely a motor üzemelésekor a felmelegedett olajgőzökből kiválasztja az olajat, azt visszavezeti a motorba, a szűrt olajpárát pedig a szívó csonkba vezetve megeteti újból a motorral. Ha fubkcióját nem tudja ellátni, azaz az olajat nem választja le, akkor azt azonnal a szívócsonkba vezeti.
Köszönöm mindenkinek a nyugtatást, a segítséget! :) A héten még nem, de jövőhéten már kész lesz a vas, olyan ez az érzés, mint amikor egy kisgyereknek elveszik a legjobb játékát :D Meg hát, ennyi ideig még sosem nélkülöztem.