Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 3162 találat


Hektor Elküldve: 2018-03-06 19:25 Mi lehet a baj?

adams22 írta:
TomyMU írta:
adams22 írta:
TomyMU írta:
adams22 írta:
TomyMU írta:
adams22 írta:
Hektor írta:
TomyMU írta: Sziasztok. Ma beindítottam az autót, mentem vele 100métert kb, és gyorsítottam volna de 2000es fordulat fölé nem akart menni, aztán szépen lassan megállt az autó, és az egész utcát beterítette ilyen fehér átlátszó füst. Azóta semmi. Aksi is szar, de bikázva volt, de úgysem indult el. Most húzatjuk a szerelőhöz, nagyokat sóhajtott mikor elmondtam neki, azt mondta nem akar riogatni de lehet, hogy motorcserés lesz. :( Nektek mi a véleményetek?. N42B18A.


Akár még az is lehet. Úgy is bontani fogja, majd kiderül.. de azért reménykedj. Lehet hogy megúszod olcsóbban is. ( ennyi infó alapján csak találgatni lehet) Fehér átlátszó füst, fordulat elejtés, leállás mindenkiben egyből a - hűtőfolyadék a hengerben- gondolatot ébreszti, ami nem jó. De ez is csak találgatás. De ha így is lenne, még lehet hogy akkor is csak hengetfej tömítés a baja. Rosszabb esetben hengerfej...kíváncsian várom mit mond a szerelőd


Nekem ugyan ez volt pár napja! Én is egyből hengerfejre gondoltam csakhogy egy szem olaj ill. hűtőfolyadék nem fogyott. Mondjuk én leállítottam a garázsba ránéztem a gyertyákra és az egyik trafó fel lazult rá nyomtam vissza a gyertyára és azóta okés a dolog. Beindítottam meg jártam is vele azóta és jól megy, ereje is van. Mindenesetre én rendeltem is 4 új trafót, mert nekem az is szar (nem csak a "felemelkedés" miatt volt rossz). Nekem 3 hengerezik is egyébként remélem hogy csak a trafó miatt..
Illetve ezt a tömény fehér füstöt még nagyon mondják a CCV-re is (kartergáz szellőztető). Membrán + csövek nem nagy tétel érdemes kicserélni ha még esetleg nem volt. 100 ezrenként kell cserélni az enyémben 200+ ezer van és még a gyári volt benne.Tele volt trutymóval. Mondjuk az is érdekes hogy miután kicseréltem azután csinálta ezt a füstölést :D Nem tudom, hogy mikor produkál ilyen füstöt ha leragad a membrán vagy ha átszakad arra már nem emlékszem.
Itt a videó a rossz CCV-ről.
A link neve



Szia! Köszönöm hogy leírtad ezt és megosztottad velem, viszonylag sikerült igy vasárnap estére megnyugtatnod, mert a szerelőm még nem tudott ránézni tegnap, ma meg én sem várom el senkitől hogy dolgozzon. Azt még hozzátenném, hogy motorolajat egyeltalán nem fogyasztott az autó, ha két decit rá kellett töltenem akkor sokat mondok, hűtőfolyadék is csak minimálisan, de utántölteni még nem kellett, mert nem jelzett a műszerfalon, olyan minimális volt. Nagyon remélem, hogy csak az a baj. Mivel ezeknél a motoroknál lánc megnyúlás, lazulás jellemző, a következő lépésem az lesz, hogy cserélem a vezérlést, mert az enyém is már 200 pluszos. Annyit még hozzátennék, hogy a gyári BMW olajjal nyirkos időbe mindig trutyis volt az olajam, mióta Eneost használok megszűnt ez a jelenség.



Igazán nincs mit. Át tudom érezni a dolgot én is. :)
Az olaj az nekem is ilyen castrolal is! Haveromnak is trutyis, neki azt mondták debrecenben a BMW-ben hogy ne ijedjen meg ennél a motornál ez normális. Tudom nekem is fura.. :D láncot érdemes cserélni, nekem pl szét volt hullva a vezető sín.



Sziasztok! Most jöttem a szerelőtől, azt mondta hogy SVC szelep hiba. A szívósor teli volt olajjal, mind a 4 henger is, a kipufogó is. Ennek az SVC szelepnek meg valamelyik csöve asszem meg is volt repedve, víz került bele és be is volt fagyva. Az is biztos, hogy már volt cserélve, mert nem gyári volt, ez meg azthiszem típushiba szokott lenni. Úgyhogy egyenlőre ennyi, reméljük mechanikus baja nincs.


Igen, erre gondoltam én is. De mi az az SVC szelep? Nem is hallottam ilyenről.
Ismimnek is be fagyott valamelyik nap és ugyan igy füstölt. De én CCV szelepként ismerem. Mielőtt én is cseréltem volna nekem is olajos volt a szívósor.
Mennyiért vállalnak egy ilyen javítást egyébként? Ha nem vagyok túl indiszkrét. :)


Lehet, hogy elértettem akkor, és valóban CCV. Annyi mindent mondott, mutatott, hogy valószínű összekevertem. A munkadíjat még nem kérdeztem, 5 éve járok hozzá, de még nem kérdeztem milyen óradíjban dolgozik. Tavaly szeptemberben cserélt nekem kuplungot, azért azt hiszem 25 ezret kért.



A szívósor is legyen szépen kitakarítva. Ismerősömnek is tele volt olajjal egyből hengerfejre gondolt ö is. Aztán sikerült még is csak beindítani a kocsit és kijáratta belőle azt a trutyit. Csak tudnám,hogy dolgozza visssza ennyire az olajat...


Pont ez a dolga, hogy leválassza az olajat. Tulajdonképpen egy szűrő, mely a motor üzemelésekor a felmelegedett olajgőzökből kiválasztja az olajat, azt visszavezeti a motorba, a szűrt olajpárát pedig a szívó csonkba vezetve megeteti újból a motorral. Ha fubkcióját nem tudja ellátni, azaz az olajat nem választja le, akkor azt azonnal a szívócsonkba vezeti.

adams22 Elküldve: 2018-03-06 14:29 Mi lehet a baj?

TomyMU írta:
adams22 írta:
TomyMU írta:
adams22 írta:
TomyMU írta:
adams22 írta:
Hektor írta:
TomyMU írta: Sziasztok. Ma beindítottam az autót, mentem vele 100métert kb, és gyorsítottam volna de 2000es fordulat fölé nem akart menni, aztán szépen lassan megállt az autó, és az egész utcát beterítette ilyen fehér átlátszó füst. Azóta semmi. Aksi is szar, de bikázva volt, de úgysem indult el. Most húzatjuk a szerelőhöz, nagyokat sóhajtott mikor elmondtam neki, azt mondta nem akar riogatni de lehet, hogy motorcserés lesz. :( Nektek mi a véleményetek?. N42B18A.


Akár még az is lehet. Úgy is bontani fogja, majd kiderül.. de azért reménykedj. Lehet hogy megúszod olcsóbban is. ( ennyi infó alapján csak találgatni lehet) Fehér átlátszó füst, fordulat elejtés, leállás mindenkiben egyből a - hűtőfolyadék a hengerben- gondolatot ébreszti, ami nem jó. De ez is csak találgatás. De ha így is lenne, még lehet hogy akkor is csak hengetfej tömítés a baja. Rosszabb esetben hengerfej...kíváncsian várom mit mond a szerelőd


Nekem ugyan ez volt pár napja! Én is egyből hengerfejre gondoltam csakhogy egy szem olaj ill. hűtőfolyadék nem fogyott. Mondjuk én leállítottam a garázsba ránéztem a gyertyákra és az egyik trafó fel lazult rá nyomtam vissza a gyertyára és azóta okés a dolog. Beindítottam meg jártam is vele azóta és jól megy, ereje is van. Mindenesetre én rendeltem is 4 új trafót, mert nekem az is szar (nem csak a "felemelkedés" miatt volt rossz). Nekem 3 hengerezik is egyébként remélem hogy csak a trafó miatt..
Illetve ezt a tömény fehér füstöt még nagyon mondják a CCV-re is (kartergáz szellőztető). Membrán + csövek nem nagy tétel érdemes kicserélni ha még esetleg nem volt. 100 ezrenként kell cserélni az enyémben 200+ ezer van és még a gyári volt benne.Tele volt trutymóval. Mondjuk az is érdekes hogy miután kicseréltem azután csinálta ezt a füstölést :D Nem tudom, hogy mikor produkál ilyen füstöt ha leragad a membrán vagy ha átszakad arra már nem emlékszem.
Itt a videó a rossz CCV-ről.
A link neve



Szia! Köszönöm hogy leírtad ezt és megosztottad velem, viszonylag sikerült igy vasárnap estére megnyugtatnod, mert a szerelőm még nem tudott ránézni tegnap, ma meg én sem várom el senkitől hogy dolgozzon. Azt még hozzátenném, hogy motorolajat egyeltalán nem fogyasztott az autó, ha két decit rá kellett töltenem akkor sokat mondok, hűtőfolyadék is csak minimálisan, de utántölteni még nem kellett, mert nem jelzett a műszerfalon, olyan minimális volt. Nagyon remélem, hogy csak az a baj. Mivel ezeknél a motoroknál lánc megnyúlás, lazulás jellemző, a következő lépésem az lesz, hogy cserélem a vezérlést, mert az enyém is már 200 pluszos. Annyit még hozzátennék, hogy a gyári BMW olajjal nyirkos időbe mindig trutyis volt az olajam, mióta Eneost használok megszűnt ez a jelenség.



Igazán nincs mit. Át tudom érezni a dolgot én is. :)
Az olaj az nekem is ilyen castrolal is! Haveromnak is trutyis, neki azt mondták debrecenben a BMW-ben hogy ne ijedjen meg ennél a motornál ez normális. Tudom nekem is fura.. :D láncot érdemes cserélni, nekem pl szét volt hullva a vezető sín.



Sziasztok! Most jöttem a szerelőtől, azt mondta hogy SVC szelep hiba. A szívósor teli volt olajjal, mind a 4 henger is, a kipufogó is. Ennek az SVC szelepnek meg valamelyik csöve asszem meg is volt repedve, víz került bele és be is volt fagyva. Az is biztos, hogy már volt cserélve, mert nem gyári volt, ez meg azthiszem típushiba szokott lenni. Úgyhogy egyenlőre ennyi, reméljük mechanikus baja nincs.


Igen, erre gondoltam én is. De mi az az SVC szelep? Nem is hallottam ilyenről.
Ismimnek is be fagyott valamelyik nap és ugyan igy füstölt. De én CCV szelepként ismerem. Mielőtt én is cseréltem volna nekem is olajos volt a szívósor.
Mennyiért vállalnak egy ilyen javítást egyébként? Ha nem vagyok túl indiszkrét. :)


Lehet, hogy elértettem akkor, és valóban CCV. Annyi mindent mondott, mutatott, hogy valószínű összekevertem. A munkadíjat még nem kérdeztem, 5 éve járok hozzá, de még nem kérdeztem milyen óradíjban dolgozik. Tavaly szeptemberben cserélt nekem kuplungot, azért azt hiszem 25 ezret kért.



A szívósor is legyen szépen kitakarítva. Ismerősömnek is tele volt olajjal egyből hengerfejre gondolt ö is. Aztán sikerült még is csak beindítani a kocsit és kijáratta belőle azt a trutyit. Csak tudnám,hogy dolgozza visssza ennyire az olajat...

TomyMU Elküldve: 2018-03-06 13:45 Mi lehet a baj?

adams22 írta:
TomyMU írta:
adams22 írta:
TomyMU írta:
adams22 írta:
Hektor írta:
TomyMU írta: Sziasztok. Ma beindítottam az autót, mentem vele 100métert kb, és gyorsítottam volna de 2000es fordulat fölé nem akart menni, aztán szépen lassan megállt az autó, és az egész utcát beterítette ilyen fehér átlátszó füst. Azóta semmi. Aksi is szar, de bikázva volt, de úgysem indult el. Most húzatjuk a szerelőhöz, nagyokat sóhajtott mikor elmondtam neki, azt mondta nem akar riogatni de lehet, hogy motorcserés lesz. :( Nektek mi a véleményetek?. N42B18A.


Akár még az is lehet. Úgy is bontani fogja, majd kiderül.. de azért reménykedj. Lehet hogy megúszod olcsóbban is. ( ennyi infó alapján csak találgatni lehet) Fehér átlátszó füst, fordulat elejtés, leállás mindenkiben egyből a - hűtőfolyadék a hengerben- gondolatot ébreszti, ami nem jó. De ez is csak találgatás. De ha így is lenne, még lehet hogy akkor is csak hengetfej tömítés a baja. Rosszabb esetben hengerfej...kíváncsian várom mit mond a szerelőd


Nekem ugyan ez volt pár napja! Én is egyből hengerfejre gondoltam csakhogy egy szem olaj ill. hűtőfolyadék nem fogyott. Mondjuk én leállítottam a garázsba ránéztem a gyertyákra és az egyik trafó fel lazult rá nyomtam vissza a gyertyára és azóta okés a dolog. Beindítottam meg jártam is vele azóta és jól megy, ereje is van. Mindenesetre én rendeltem is 4 új trafót, mert nekem az is szar (nem csak a "felemelkedés" miatt volt rossz). Nekem 3 hengerezik is egyébként remélem hogy csak a trafó miatt..
Illetve ezt a tömény fehér füstöt még nagyon mondják a CCV-re is (kartergáz szellőztető). Membrán + csövek nem nagy tétel érdemes kicserélni ha még esetleg nem volt. 100 ezrenként kell cserélni az enyémben 200+ ezer van és még a gyári volt benne.Tele volt trutymóval. Mondjuk az is érdekes hogy miután kicseréltem azután csinálta ezt a füstölést :D Nem tudom, hogy mikor produkál ilyen füstöt ha leragad a membrán vagy ha átszakad arra már nem emlékszem.
Itt a videó a rossz CCV-ről.
A link neve



Szia! Köszönöm hogy leírtad ezt és megosztottad velem, viszonylag sikerült igy vasárnap estére megnyugtatnod, mert a szerelőm még nem tudott ránézni tegnap, ma meg én sem várom el senkitől hogy dolgozzon. Azt még hozzátenném, hogy motorolajat egyeltalán nem fogyasztott az autó, ha két decit rá kellett töltenem akkor sokat mondok, hűtőfolyadék is csak minimálisan, de utántölteni még nem kellett, mert nem jelzett a műszerfalon, olyan minimális volt. Nagyon remélem, hogy csak az a baj. Mivel ezeknél a motoroknál lánc megnyúlás, lazulás jellemző, a következő lépésem az lesz, hogy cserélem a vezérlést, mert az enyém is már 200 pluszos. Annyit még hozzátennék, hogy a gyári BMW olajjal nyirkos időbe mindig trutyis volt az olajam, mióta Eneost használok megszűnt ez a jelenség.



Igazán nincs mit. Át tudom érezni a dolgot én is. :)
Az olaj az nekem is ilyen castrolal is! Haveromnak is trutyis, neki azt mondták debrecenben a BMW-ben hogy ne ijedjen meg ennél a motornál ez normális. Tudom nekem is fura.. :D láncot érdemes cserélni, nekem pl szét volt hullva a vezető sín.



Sziasztok! Most jöttem a szerelőtől, azt mondta hogy SVC szelep hiba. A szívósor teli volt olajjal, mind a 4 henger is, a kipufogó is. Ennek az SVC szelepnek meg valamelyik csöve asszem meg is volt repedve, víz került bele és be is volt fagyva. Az is biztos, hogy már volt cserélve, mert nem gyári volt, ez meg azthiszem típushiba szokott lenni. Úgyhogy egyenlőre ennyi, reméljük mechanikus baja nincs.


Igen, erre gondoltam én is. De mi az az SVC szelep? Nem is hallottam ilyenről.
Ismimnek is be fagyott valamelyik nap és ugyan igy füstölt. De én CCV szelepként ismerem. Mielőtt én is cseréltem volna nekem is olajos volt a szívósor.
Mennyiért vállalnak egy ilyen javítást egyébként? Ha nem vagyok túl indiszkrét. :)


Lehet, hogy elértettem akkor, és valóban CCV. Annyi mindent mondott, mutatott, hogy valószínű összekevertem. A munkadíjat még nem kérdeztem, 5 éve járok hozzá, de még nem kérdeztem milyen óradíjban dolgozik. Tavaly szeptemberben cserélt nekem kuplungot, azért azt hiszem 25 ezret kért.

adams22 Elküldve: 2018-03-06 12:59 Mi lehet a baj?

TomyMU írta:
adams22 írta:
TomyMU írta:
adams22 írta:
Hektor írta:
TomyMU írta: Sziasztok. Ma beindítottam az autót, mentem vele 100métert kb, és gyorsítottam volna de 2000es fordulat fölé nem akart menni, aztán szépen lassan megállt az autó, és az egész utcát beterítette ilyen fehér átlátszó füst. Azóta semmi. Aksi is szar, de bikázva volt, de úgysem indult el. Most húzatjuk a szerelőhöz, nagyokat sóhajtott mikor elmondtam neki, azt mondta nem akar riogatni de lehet, hogy motorcserés lesz. :( Nektek mi a véleményetek?. N42B18A.


Akár még az is lehet. Úgy is bontani fogja, majd kiderül.. de azért reménykedj. Lehet hogy megúszod olcsóbban is. ( ennyi infó alapján csak találgatni lehet) Fehér átlátszó füst, fordulat elejtés, leállás mindenkiben egyből a - hűtőfolyadék a hengerben- gondolatot ébreszti, ami nem jó. De ez is csak találgatás. De ha így is lenne, még lehet hogy akkor is csak hengetfej tömítés a baja. Rosszabb esetben hengerfej...kíváncsian várom mit mond a szerelőd


Nekem ugyan ez volt pár napja! Én is egyből hengerfejre gondoltam csakhogy egy szem olaj ill. hűtőfolyadék nem fogyott. Mondjuk én leállítottam a garázsba ránéztem a gyertyákra és az egyik trafó fel lazult rá nyomtam vissza a gyertyára és azóta okés a dolog. Beindítottam meg jártam is vele azóta és jól megy, ereje is van. Mindenesetre én rendeltem is 4 új trafót, mert nekem az is szar (nem csak a "felemelkedés" miatt volt rossz). Nekem 3 hengerezik is egyébként remélem hogy csak a trafó miatt..
Illetve ezt a tömény fehér füstöt még nagyon mondják a CCV-re is (kartergáz szellőztető). Membrán + csövek nem nagy tétel érdemes kicserélni ha még esetleg nem volt. 100 ezrenként kell cserélni az enyémben 200+ ezer van és még a gyári volt benne.Tele volt trutymóval. Mondjuk az is érdekes hogy miután kicseréltem azután csinálta ezt a füstölést :D Nem tudom, hogy mikor produkál ilyen füstöt ha leragad a membrán vagy ha átszakad arra már nem emlékszem.
Itt a videó a rossz CCV-ről.
A link neve



Szia! Köszönöm hogy leírtad ezt és megosztottad velem, viszonylag sikerült igy vasárnap estére megnyugtatnod, mert a szerelőm még nem tudott ránézni tegnap, ma meg én sem várom el senkitől hogy dolgozzon. Azt még hozzátenném, hogy motorolajat egyeltalán nem fogyasztott az autó, ha két decit rá kellett töltenem akkor sokat mondok, hűtőfolyadék is csak minimálisan, de utántölteni még nem kellett, mert nem jelzett a műszerfalon, olyan minimális volt. Nagyon remélem, hogy csak az a baj. Mivel ezeknél a motoroknál lánc megnyúlás, lazulás jellemző, a következő lépésem az lesz, hogy cserélem a vezérlést, mert az enyém is már 200 pluszos. Annyit még hozzátennék, hogy a gyári BMW olajjal nyirkos időbe mindig trutyis volt az olajam, mióta Eneost használok megszűnt ez a jelenség.



Igazán nincs mit. Át tudom érezni a dolgot én is. :)
Az olaj az nekem is ilyen castrolal is! Haveromnak is trutyis, neki azt mondták debrecenben a BMW-ben hogy ne ijedjen meg ennél a motornál ez normális. Tudom nekem is fura.. :D láncot érdemes cserélni, nekem pl szét volt hullva a vezető sín.



Sziasztok! Most jöttem a szerelőtől, azt mondta hogy SVC szelep hiba. A szívósor teli volt olajjal, mind a 4 henger is, a kipufogó is. Ennek az SVC szelepnek meg valamelyik csöve asszem meg is volt repedve, víz került bele és be is volt fagyva. Az is biztos, hogy már volt cserélve, mert nem gyári volt, ez meg azthiszem típushiba szokott lenni. Úgyhogy egyenlőre ennyi, reméljük mechanikus baja nincs.


Igen, erre gondoltam én is. De mi az az SVC szelep? Nem is hallottam ilyenről.
Ismimnek is be fagyott valamelyik nap és ugyan igy füstölt. De én CCV szelepként ismerem. Mielőtt én is cseréltem volna nekem is olajos volt a szívósor.
Mennyiért vállalnak egy ilyen javítást egyébként? Ha nem vagyok túl indiszkrét. :)

TomyMU Elküldve: 2018-03-06 09:56 Mi lehet a baj?

adams22 írta:
TomyMU írta:
adams22 írta:
Hektor írta:
TomyMU írta: Sziasztok. Ma beindítottam az autót, mentem vele 100métert kb, és gyorsítottam volna de 2000es fordulat fölé nem akart menni, aztán szépen lassan megállt az autó, és az egész utcát beterítette ilyen fehér átlátszó füst. Azóta semmi. Aksi is szar, de bikázva volt, de úgysem indult el. Most húzatjuk a szerelőhöz, nagyokat sóhajtott mikor elmondtam neki, azt mondta nem akar riogatni de lehet, hogy motorcserés lesz. :( Nektek mi a véleményetek?. N42B18A.


Akár még az is lehet. Úgy is bontani fogja, majd kiderül.. de azért reménykedj. Lehet hogy megúszod olcsóbban is. ( ennyi infó alapján csak találgatni lehet) Fehér átlátszó füst, fordulat elejtés, leállás mindenkiben egyből a - hűtőfolyadék a hengerben- gondolatot ébreszti, ami nem jó. De ez is csak találgatás. De ha így is lenne, még lehet hogy akkor is csak hengetfej tömítés a baja. Rosszabb esetben hengerfej...kíváncsian várom mit mond a szerelőd


Nekem ugyan ez volt pár napja! Én is egyből hengerfejre gondoltam csakhogy egy szem olaj ill. hűtőfolyadék nem fogyott. Mondjuk én leállítottam a garázsba ránéztem a gyertyákra és az egyik trafó fel lazult rá nyomtam vissza a gyertyára és azóta okés a dolog. Beindítottam meg jártam is vele azóta és jól megy, ereje is van. Mindenesetre én rendeltem is 4 új trafót, mert nekem az is szar (nem csak a "felemelkedés" miatt volt rossz). Nekem 3 hengerezik is egyébként remélem hogy csak a trafó miatt..
Illetve ezt a tömény fehér füstöt még nagyon mondják a CCV-re is (kartergáz szellőztető). Membrán + csövek nem nagy tétel érdemes kicserélni ha még esetleg nem volt. 100 ezrenként kell cserélni az enyémben 200+ ezer van és még a gyári volt benne.Tele volt trutymóval. Mondjuk az is érdekes hogy miután kicseréltem azután csinálta ezt a füstölést :D Nem tudom, hogy mikor produkál ilyen füstöt ha leragad a membrán vagy ha átszakad arra már nem emlékszem.
Itt a videó a rossz CCV-ről.
A link neve



Szia! Köszönöm hogy leírtad ezt és megosztottad velem, viszonylag sikerült igy vasárnap estére megnyugtatnod, mert a szerelőm még nem tudott ránézni tegnap, ma meg én sem várom el senkitől hogy dolgozzon. Azt még hozzátenném, hogy motorolajat egyeltalán nem fogyasztott az autó, ha két decit rá kellett töltenem akkor sokat mondok, hűtőfolyadék is csak minimálisan, de utántölteni még nem kellett, mert nem jelzett a műszerfalon, olyan minimális volt. Nagyon remélem, hogy csak az a baj. Mivel ezeknél a motoroknál lánc megnyúlás, lazulás jellemző, a következő lépésem az lesz, hogy cserélem a vezérlést, mert az enyém is már 200 pluszos. Annyit még hozzátennék, hogy a gyári BMW olajjal nyirkos időbe mindig trutyis volt az olajam, mióta Eneost használok megszűnt ez a jelenség.



Igazán nincs mit. Át tudom érezni a dolgot én is. :)
Az olaj az nekem is ilyen castrolal is! Haveromnak is trutyis, neki azt mondták debrecenben a BMW-ben hogy ne ijedjen meg ennél a motornál ez normális. Tudom nekem is fura.. :D láncot érdemes cserélni, nekem pl szét volt hullva a vezető sín.



Sziasztok! Most jöttem a szerelőtől, azt mondta hogy SVC szelep hiba. A szívósor teli volt olajjal, mind a 4 henger is, a kipufogó is. Ennek az SVC szelepnek meg valamelyik csöve asszem meg is volt repedve, víz került bele és be is volt fagyva. Az is biztos, hogy már volt cserélve, mert nem gyári volt, ez meg azthiszem típushiba szokott lenni. Úgyhogy egyenlőre ennyi, reméljük mechanikus baja nincs.

adams22 Elküldve: 2018-03-04 20:41 Mi lehet a baj?

TomyMU írta:
adams22 írta:
Hektor írta:
TomyMU írta: Sziasztok. Ma beindítottam az autót, mentem vele 100métert kb, és gyorsítottam volna de 2000es fordulat fölé nem akart menni, aztán szépen lassan megállt az autó, és az egész utcát beterítette ilyen fehér átlátszó füst. Azóta semmi. Aksi is szar, de bikázva volt, de úgysem indult el. Most húzatjuk a szerelőhöz, nagyokat sóhajtott mikor elmondtam neki, azt mondta nem akar riogatni de lehet, hogy motorcserés lesz. :( Nektek mi a véleményetek?. N42B18A.


Akár még az is lehet. Úgy is bontani fogja, majd kiderül.. de azért reménykedj. Lehet hogy megúszod olcsóbban is. ( ennyi infó alapján csak találgatni lehet) Fehér átlátszó füst, fordulat elejtés, leállás mindenkiben egyből a - hűtőfolyadék a hengerben- gondolatot ébreszti, ami nem jó. De ez is csak találgatás. De ha így is lenne, még lehet hogy akkor is csak hengetfej tömítés a baja. Rosszabb esetben hengerfej...kíváncsian várom mit mond a szerelőd


Nekem ugyan ez volt pár napja! Én is egyből hengerfejre gondoltam csakhogy egy szem olaj ill. hűtőfolyadék nem fogyott. Mondjuk én leállítottam a garázsba ránéztem a gyertyákra és az egyik trafó fel lazult rá nyomtam vissza a gyertyára és azóta okés a dolog. Beindítottam meg jártam is vele azóta és jól megy, ereje is van. Mindenesetre én rendeltem is 4 új trafót, mert nekem az is szar (nem csak a "felemelkedés" miatt volt rossz). Nekem 3 hengerezik is egyébként remélem hogy csak a trafó miatt..
Illetve ezt a tömény fehér füstöt még nagyon mondják a CCV-re is (kartergáz szellőztető). Membrán + csövek nem nagy tétel érdemes kicserélni ha még esetleg nem volt. 100 ezrenként kell cserélni az enyémben 200+ ezer van és még a gyári volt benne.Tele volt trutymóval. Mondjuk az is érdekes hogy miután kicseréltem azután csinálta ezt a füstölést :D Nem tudom, hogy mikor produkál ilyen füstöt ha leragad a membrán vagy ha átszakad arra már nem emlékszem.
Itt a videó a rossz CCV-ről.
A link neve



Szia! Köszönöm hogy leírtad ezt és megosztottad velem, viszonylag sikerült igy vasárnap estére megnyugtatnod, mert a szerelőm még nem tudott ránézni tegnap, ma meg én sem várom el senkitől hogy dolgozzon. Azt még hozzátenném, hogy motorolajat egyeltalán nem fogyasztott az autó, ha két decit rá kellett töltenem akkor sokat mondok, hűtőfolyadék is csak minimálisan, de utántölteni még nem kellett, mert nem jelzett a műszerfalon, olyan minimális volt. Nagyon remélem, hogy csak az a baj. Mivel ezeknél a motoroknál lánc megnyúlás, lazulás jellemző, a következő lépésem az lesz, hogy cserélem a vezérlést, mert az enyém is már 200 pluszos. Annyit még hozzátennék, hogy a gyári BMW olajjal nyirkos időbe mindig trutyis volt az olajam, mióta Eneost használok megszűnt ez a jelenség.



Igazán nincs mit. Át tudom érezni a dolgot én is. :)
Az olaj az nekem is ilyen castrolal is! Haveromnak is trutyis, neki azt mondták debrecenben a BMW-ben hogy ne ijedjen meg ennél a motornál ez normális. Tudom nekem is fura.. :D láncot érdemes cserélni, nekem pl szét volt hullva a vezető sín.

TomyMU Elküldve: 2018-03-04 19:40 Mi lehet a baj?

adams22 írta:
Hektor írta:
TomyMU írta: Sziasztok. Ma beindítottam az autót, mentem vele 100métert kb, és gyorsítottam volna de 2000es fordulat fölé nem akart menni, aztán szépen lassan megállt az autó, és az egész utcát beterítette ilyen fehér átlátszó füst. Azóta semmi. Aksi is szar, de bikázva volt, de úgysem indult el. Most húzatjuk a szerelőhöz, nagyokat sóhajtott mikor elmondtam neki, azt mondta nem akar riogatni de lehet, hogy motorcserés lesz. :( Nektek mi a véleményetek?. N42B18A.


Akár még az is lehet. Úgy is bontani fogja, majd kiderül.. de azért reménykedj. Lehet hogy megúszod olcsóbban is. ( ennyi infó alapján csak találgatni lehet) Fehér átlátszó füst, fordulat elejtés, leállás mindenkiben egyből a - hűtőfolyadék a hengerben- gondolatot ébreszti, ami nem jó. De ez is csak találgatás. De ha így is lenne, még lehet hogy akkor is csak hengetfej tömítés a baja. Rosszabb esetben hengerfej...kíváncsian várom mit mond a szerelőd


Nekem ugyan ez volt pár napja! Én is egyből hengerfejre gondoltam csakhogy egy szem olaj ill. hűtőfolyadék nem fogyott. Mondjuk én leállítottam a garázsba ránéztem a gyertyákra és az egyik trafó fel lazult rá nyomtam vissza a gyertyára és azóta okés a dolog. Beindítottam meg jártam is vele azóta és jól megy, ereje is van. Mindenesetre én rendeltem is 4 új trafót, mert nekem az is szar (nem csak a "felemelkedés" miatt volt rossz). Nekem 3 hengerezik is egyébként remélem hogy csak a trafó miatt..
Illetve ezt a tömény fehér füstöt még nagyon mondják a CCV-re is (kartergáz szellőztető). Membrán + csövek nem nagy tétel érdemes kicserélni ha még esetleg nem volt. 100 ezrenként kell cserélni az enyémben 200+ ezer van és még a gyári volt benne.Tele volt trutymóval. Mondjuk az is érdekes hogy miután kicseréltem azután csinálta ezt a füstölést :D Nem tudom, hogy mikor produkál ilyen füstöt ha leragad a membrán vagy ha átszakad arra már nem emlékszem.
Itt a videó a rossz CCV-ről.
A link neve



Szia! Köszönöm hogy leírtad ezt és megosztottad velem, viszonylag sikerült igy vasárnap estére megnyugtatnod, mert a szerelőm még nem tudott ránézni tegnap, ma meg én sem várom el senkitől hogy dolgozzon. Azt még hozzátenném, hogy motorolajat egyeltalán nem fogyasztott az autó, ha két decit rá kellett töltenem akkor sokat mondok, hűtőfolyadék is csak minimálisan, de utántölteni még nem kellett, mert nem jelzett a műszerfalon, olyan minimális volt. Nagyon remélem, hogy csak az a baj. Mivel ezeknél a motoroknál lánc megnyúlás, lazulás jellemző, a következő lépésem az lesz, hogy cserélem a vezérlést, mert az enyém is már 200 pluszos. Annyit még, hogy a gyári BMW olajjal nyirkos időbe mindig trutyis volt az olajam, mióta Eneost használok megszűnt ez a jelenség.

YELLOW Elküldve: 2018-02-24 14:01 Izzítás vezérlõ

oldwarrior írta: Sziasztok :kockafej:
szeretnék segítséget kérni tőletek a következőhöz
E91 320d touring automata
Kb 2 és fél éve használom, 50-60 ezer km-t tettem meg vele.
Az utóbbi 3 hónapban garázsban állt,
Havonta 1x mentem vele 20-30 km-t hogy járassam a téli hónapokban
Olajcserén nemrég volt,eddig csak a shellnél tankoltam, kevesebb mint fél éve új osztrák akksit kapott
Eddig elsőre indult mindig, nagy hidegekben kicsit tovább köszörült,
Viszont legutobb meg se nyikkant, és mintha megbolondult volna az autó elektronikája. Hullámzóan elkezdte fujni a levegőt, minden lehető lámpa kigyulladt a műszerfalon, perec, abs, stb...
Eddig még 1x sem csinált ilyet
2 hónapja volt műszakin, eddig megbízható autónak tartottam.
Betoltam a kulcsot(ezzel ráadtam a gyujtást, pedál benyomva , start stop gomb megnyomva erre felugrik a csomagtartó résznél a retesz...
miután kivettem a kulcsot a ventillátor ugyanugy fújt tovább hullámzóan.
Mi lehet a probléma forrása?
Előre is köszönöm a válaszokat
Üdv!


ventilátor előtét ellenállás (süni) kuka. az álláskor is valószínű beindult a venti leszívta az akksit. ha próbál tekerni, de kattog, villog a műszerfal, és valószínű az első lámpa is, az gyenge akksira utal. fel kell tölteni. de a rossz süni miatt bárikor beindulhat a venti, és leszívja. csak úgy mondom, hogy kb 20-30 perce venti járás leszívja úgy az akksit, hogy utána nem fog beindulni az autó.

oldwarrior Elküldve: 2018-02-24 10:08 Izzítás vezérlõ

Sziasztok :kockafej:
szeretnék segítséget kérni tőletek a következőhöz
E91 320d touring automata
Kb 2 és fél éve használom, 50-60 ezer km-t tettem meg vele.
Az utóbbi 3 hónapban garázsban állt,
Havonta 1x mentem vele 20-30 km-t hogy járassam a téli hónapokban
Olajcserén nemrég volt,eddig csak a shellnél tankoltam, kevesebb mint fél éve új osztrák akksit kapott
Eddig elsőre indult mindig, nagy hidegekben kicsit tovább köszörült,
Viszont legutobb meg se nyikkant, és mintha megbolondult volna az autó elektronikája. Hullámzóan elkezdte fujni a levegőt, minden lehető lámpa kigyulladt a műszerfalon, perec, abs, stb...
Eddig még 1x sem csinált ilyet
2 hónapja volt műszakin, eddig megbízható autónak tartottam.
Betoltam a kulcsot(ezzel ráadtam a gyujtást, pedál benyomva , start stop gomb megnyomva erre felugrik a csomagtartó résznél a retesz...
miután kivettem a kulcsot a ventillátor ugyanugy fújt tovább hullámzóan.
Mi lehet a probléma forrása?
Előre is köszönöm a válaszokat
Üdv!

John Elküldve: 2018-02-23 17:56 AUX

John írta:
spencer írta:
John írta:
John írta: Sziasztok.Hátha másoknak is jól jön ez a bekötés:http://www.diymybmw.com/e46/aux-input-cable/ Kérdésem viszont akadna:Ha ugyanígy szeretném bekötni viszont nekem hátúl be van vezetékelve a Cd-tárig két csati is,egyik 6 a másik 3 pines,megnéztem a magnókazettás (Mode gombos)fejegységem hátuljába (bal oldalon)viszont nem az aux (ami elvileg a jobb oldalon kell csatlakoznia) hanem a Cd-tár van be kötve de az aux hely helye üresen van hagyva és amit kérdezni szeretnék hogy ne foglalkozzak vele és hátul ami van két csati azokra is rá tudom simán biggyeszteni a jack dugajt? Viszont melyik csati kell nekem a 3 vagy a 6 csatlakozós és azon belül melyik színt melyikhez kell kötni a jack dugón? Hátúl ugyanígy hiányzik a jobb oldali csati helye a fejegység mögött.De akkor minek vezetékeli be a barom Bmw mérnök a kábelt???

Be aktiváltam az ux jack-et és megy telórol is a zene! Akinek nincs szintén még csak a fejejgység mögé sem be vezetékelve annak megmutatom mit hová kell forrasztania,akit érdekel komizzon és válaszolok ha van érdeklődés. :)(Ilyenkor bánom hogy nincs másik telóm ezen kívűl hogy levideózzam,de lényeg hogy a szomszédot ma felbasztam a hangerővel nem győzött szidni,közbe meg youtube klippeztem a műszerfalon műszerfalon,mire nem jó egy okosteló.. bosszantani a szomszédot..:D)

-szia,
Engem éredkelne a beaktiválás. Ki is fezetem ha megcsinálod.
Köszönöm.

Üdv




Szia,merre laksz? Tápiószelétől messze?


Elvileg 70-kmre laksz odavissza 140-km,hogy csináljuk? :)