Összesen 3162 találat
YELLOW
Elküldve: 2017-10-28 22:07 Mi lehet a baj?
TomyMU írta:
YELLOW írta:
TomyMU írta:
Sziasztok.
A nívópálcám mostanság ilyen:

Ez a jelenség azóta kezdődött, mióta hidegebbek vannak. Mostanában nem nagyon megyek vele hosszútávon, 10km-et megyek reggel és épp eléri az üzemi hőmérsékletet mikor leállítom. Tavaly is produkálta ezt hidegebb időkbe, nyáron persze sosem. Egyszerű páralecsapódás vagy hűtővíz kerül az olajba? Mióta megvan az autóm, 35 ezret mentem vele, maximumról minimumra esett a kiegyenlítőtartályban a hűtőfolyadék szintje, de még nem jelzett a műszerfalon, hogy töltsek utána. Olajat cserélem 10-12 ezrenként. Olajbeöntő sapkán semmi nincs. :?
engem jobban zavarna, hogy hiányzik a vége a nívónak :D és vajon hol lehet?
menj vele egy hosszabb távot, mondjuk egy 20km már elég, és nézd meg utána. a 10km még kevéske.
nem volt hűtővízcsere? mert csere után nekem is sokáig csökkent mindig, aztán egyre lassabban. lehet máshol megy el a víz, valahol szivárog a hűtőcső, vagy akármi. meg ha sokat van pörgetve, akkor is nyomhat ki és az normális.
viszont elöregedett hengerfej tömítésnél, akár a karterbe is kerülhet.
de minimális víz fogyás normális szerintem. és ezeknél a motoroknál tapasztalják is.
Köszönöm a gyors választ. Nemtudom hol a nívó vége, már igy vettem :D NEm volt benne amúgy hűtővíz csere, legalábbis nálam nem, szervízkönyves de hűtővízcserének nincs nyoma. Holnap már tervbe is van egy 30km-es út, meg jövőheten Budapest is (tőlem 80km), remélem eltűnik majd a trutyi. :roll:
most azon agyaltam, hogy dezsavűm van, vagy valakinek írtam már ezt a nívós dolgot, és lehet neked gyárilag ilyen. mert akkor sem értettem, hisz a két bogyónak at a lényege, hogy megvezesse a nívót és ne akadjon be sehol.
viszont akkor nem tudom neked, hogy törhetett le? mert így olyan, mintha lehúzódott volna, de az egybe van az egésszel.
N42, N24 motorkódnál tutkó kettő bogyó van, lehet a tiéd N40-es, pedig írtad már, de sajnos mindenre én sem emlékszem :D
TomyMU
Elküldve: 2017-10-28 21:18 Mi lehet a baj?
YELLOW írta:
TomyMU írta:
Sziasztok.
A nívópálcám mostanság ilyen:

Ez a jelenség azóta kezdődött, mióta hidegebbek vannak. Mostanában nem nagyon megyek vele hosszútávon, 10km-et megyek reggel és épp eléri az üzemi hőmérsékletet mikor leállítom. Tavaly is produkálta ezt hidegebb időkbe, nyáron persze sosem. Egyszerű páralecsapódás vagy hűtővíz kerül az olajba? Mióta megvan az autóm, 35 ezret mentem vele, maximumról minimumra esett a kiegyenlítőtartályban a hűtőfolyadék szintje, de még nem jelzett a műszerfalon, hogy töltsek utána. Olajat cserélem 10-12 ezrenként. Olajbeöntő sapkán semmi nincs. :?
engem jobban zavarna, hogy hiányzik a vége a nívónak :D és vajon hol lehet?
menj vele egy hosszabb távot, mondjuk egy 20km már elég, és nézd meg utána. a 10km még kevéske.
nem volt hűtővízcsere? mert csere után nekem is sokáig csökkent mindig, aztán egyre lassabban. lehet máshol megy el a víz, valahol szivárog a hűtőcső, vagy akármi. meg ha sokat van pörgetve, akkor is nyomhat ki és az normális.
viszont elöregedett hengerfej tömítésnél, akár a karterbe is kerülhet.
de minimális víz fogyás normális szerintem. és ezeknél a motoroknál tapasztalják is.
Köszönöm a gyors választ. Nemtudom hol a nívó vége, már igy vettem :D NEm volt benne amúgy hűtővíz csere, legalábbis nálam nem, szervízkönyves de hűtővízcserének nincs nyoma. Holnap már tervbe is van egy 30km-es út, meg jövőheten Budapest is (tőlem 80km), remélem eltűnik majd a trutyi. :roll:
YELLOW
Elküldve: 2017-10-28 21:06 Mi lehet a baj?
TomyMU írta:
Sziasztok.
A nívópálcám mostanság ilyen:

Ez a jelenség azóta kezdődött, mióta hidegebbek vannak. Mostanában nem nagyon megyek vele hosszútávon, 10km-et megyek reggel és épp eléri az üzemi hőmérsékletet mikor leállítom. Tavaly is produkálta ezt hidegebb időkbe, nyáron persze sosem. Egyszerű páralecsapódás vagy hűtővíz kerül az olajba? Mióta megvan az autóm, 35 ezret mentem vele, maximumról minimumra esett a kiegyenlítőtartályban a hűtőfolyadék szintje, de még nem jelzett a műszerfalon, hogy töltsek utána. Olajat cserélem 10-12 ezrenként. Olajbeöntő sapkán semmi nincs. :?
engem jobban zavarna, hogy hiányzik a vége a nívónak :D és vajon hol lehet?
menj vele egy hosszabb távot, mondjuk egy 20km már elég, és nézd meg utána. a 10km még kevéske.
nem volt hűtővízcsere? mert csere után nekem is sokáig csökkent mindig, aztán egyre lassabban. lehet máshol megy el a víz, valahol szivárog a hűtőcső, vagy akármi. meg ha sokat van pörgetve, akkor is nyomhat ki és az normális.
viszont elöregedett hengerfej tömítésnél, akár a karterbe is kerülhet.
de minimális víz fogyás normális szerintem. és ezeknél a motoroknál tapasztalják is.
TomyMU
Elküldve: 2017-10-28 20:53 Mi lehet a baj?
Sziasztok.
A nívópálcám mostanság ilyen:
http://www.kepfeltoltes.eu/vie...833_1_.jpg" target="_blank">

[/URL]]
Ez a jelenség azóta kezdődött, mióta hidegebbek vannak. Mostanában nem nagyon megyek vele hosszútávon, 10km-et megyek reggel és épp eléri az üzemi hőmérsékletet mikor leállítom. Tavaly is produkálta ezt hidegebb időkbe, nyáron persze sosem. Egyszerű páralecsapódás vagy hűtővíz kerül az olajba? Mióta megvan az autóm, 35 ezret mentem vele, maximumról minimumra esett a kiegyenlítőtartályban a hűtőfolyadék szintje, de még nem jelzett a műszerfalon, hogy töltsek utána. Olajat cserélem 10-12 ezrenként. Olajbeöntő sapkán semmi nincs. :?
kol1
Elküldve: 2017-10-22 07:26 Műszerfal kijelzés
Sziasztok. 318tds bmw-ben menet közben elalszik a műszerfalvilágítás nem mutat semmit ha pedig keállítom éles sípoló hangot ad. Mi okozhatja ezt? Köszi a válaszokat.
Zolika11111
Elküldve: 2017-09-16 13:26 Mi lehet a baj?
YELLOW írta:
Zolika11111 írta:
YELLOW írta:
Zolika11111 írta:
YELLOW írta:
Zolika11111 írta:
Szia.
Sohasem tankolok keveset .10.000 ft alatt soha.adig szoktam menni míg a sárga lámpa ki nem villan.de legutóbb 127 km nél még nem világított azt leált.
Fére értettél.
A régi szűrőnek semi baja sem volt .
Megvettem az autó és hogy ne legyen problémám minden ijesmit lecseréltem .
Ősszes szűrőt ,összes olajat.
Fél évig birta az uj szűrő.
Régi kimos és vissza .
Két honapig semi bajom sem vol. Proba képpen adig mentem míg 34 km mmutatott az óra hibátlan.ezután 59.5 l tudtam beletankolni.
Most ujra kezdi.
Két üzemanyg csöcs van rajta és egy vákum csöcs.
A motorbol a vákucső hibátlan .
Az uj szürőre tettem egy másik vákum csövet hiába szivom fujom nem engedi át a naftát.
Ezért raktam vissz a régit.
Nem olcsó mulatság egy ijen szűrő 18.000 ft
ilyen helytelen írással azért nehéz félre nem érteni, ez had ne az én hibám legyen már. :D
én is cseréltem már üz.anyag szűrőt, de nekem se előtte sem utána nem volt probléma. néha én is kijáratom ilyen kevésre. még szűrő csere előtt volt, hogy 5km-t mutatptt már, pont a kút előtt várakoztam, hogy sorra kerüljek.
egyébként ami nekem sem világos, hogy ugye állítólag ezek a nyeregtankos dolgok úgy működnek, hogy mindkét oldalon nagyjából kiegyenlített szintet tart. akkor amikor fél állásig jutok, mégis hallom a szűrcsögő hangot. kezdetek óta, mióta nálam van. vagy lehet amikor az egyik oldalról elfogy, utána kezdi csak kiegyenlíteni? ezt teljesen nekem sem világos. még fél alatt sosem néztem a titkos menüben, hogy áll tankonként a szint.
de azért világos a kevés üzemanyag miért nem jó. nyomja 3bar-ral a pumpa,ha kiegyenlíti a két tank egymást, akkor a kevés üzemanyag nagyon kevés lesz. nem tud annyit felszippantani hirtelen.
Szia
Helyesirás ide vagy oda.
Nekem soha sem adott ki szürcsögő hangot.
Kérdés
Neked két vagy háromcsöcsű szűrőd van.
Végig nyálazta a rendszert.
A jobb oldalba van a pumpa , az ürül ki.
A bal ba csak szintmérő van , abba marad a benzin
Szivatyú az szívna csak nincs mit.
Az üzemanyg szűrőn keresztül tolja a benzint vissza a bal oldaliba a vákumcső segítségével.csak a jobba nem jut át a pumpa meg ott van.
Ha teli tankolom ez normál esetben 30- 30 liter oldalanként .
Ha a jobb oldalibol elfogyna a 30 liter a balba ott marad azt érteném .
De a balbol is átpumpálja csak a maradék 8-10 litert nem , a műszerfal meg a bal oldali alapján mutat .
Tehát még van benne.
pont ma fogok tankolni, mert ma megyek a kedvenc kutam felé, pedig fél felett vagyok. szóval nem tudom mikor nézem meg mit mutat majd fél alatt, vagy negyednél.
nekem ilyen:

Nekem is ugyan ez a tipus.
Kérdés .
Szerettem volna most megnézni a tankba az üzemanyag szintet a műszerfalon.
De sajna nem lehet csak az 1 es 2es menüpontok vanak utána mindegyikről kidobál.enek tudod az okát???
Pedig yellow végignézte az e46 titkos műszerfalteszt videódat
hát pedig abban szerintem jól elmondtam. az 1-es 2-es bejön anélkül is. a többihez előbb a 19-esbe kell ellépkedni, majd amikor a lock_off világít akkor kell újra rányomni. onnantól kezdve be tudsz menni mindegyikbe. csak ne vedd le a gyújtást, mert akkor újra lock_off-olni kell.
A videóid szuperek:D
Most néztem bal oldal 10.1 liter jobb 6.8 tized liter
YELLOW
Elküldve: 2017-09-16 12:58 Mi lehet a baj?
Zolika11111 írta:
YELLOW írta:
Zolika11111 írta:
YELLOW írta:
Zolika11111 írta:
Szia.
Sohasem tankolok keveset .10.000 ft alatt soha.adig szoktam menni míg a sárga lámpa ki nem villan.de legutóbb 127 km nél még nem világított azt leált.
Fére értettél.
A régi szűrőnek semi baja sem volt .
Megvettem az autó és hogy ne legyen problémám minden ijesmit lecseréltem .
Ősszes szűrőt ,összes olajat.
Fél évig birta az uj szűrő.
Régi kimos és vissza .
Két honapig semi bajom sem vol. Proba képpen adig mentem míg 34 km mmutatott az óra hibátlan.ezután 59.5 l tudtam beletankolni.
Most ujra kezdi.
Két üzemanyg csöcs van rajta és egy vákum csöcs.
A motorbol a vákucső hibátlan .
Az uj szürőre tettem egy másik vákum csövet hiába szivom fujom nem engedi át a naftát.
Ezért raktam vissz a régit.
Nem olcsó mulatság egy ijen szűrő 18.000 ft
ilyen helytelen írással azért nehéz félre nem érteni, ez had ne az én hibám legyen már. :D
én is cseréltem már üz.anyag szűrőt, de nekem se előtte sem utána nem volt probléma. néha én is kijáratom ilyen kevésre. még szűrő csere előtt volt, hogy 5km-t mutatptt már, pont a kút előtt várakoztam, hogy sorra kerüljek.
egyébként ami nekem sem világos, hogy ugye állítólag ezek a nyeregtankos dolgok úgy működnek, hogy mindkét oldalon nagyjából kiegyenlített szintet tart. akkor amikor fél állásig jutok, mégis hallom a szűrcsögő hangot. kezdetek óta, mióta nálam van. vagy lehet amikor az egyik oldalról elfogy, utána kezdi csak kiegyenlíteni? ezt teljesen nekem sem világos. még fél alatt sosem néztem a titkos menüben, hogy áll tankonként a szint.
de azért világos a kevés üzemanyag miért nem jó. nyomja 3bar-ral a pumpa,ha kiegyenlíti a két tank egymást, akkor a kevés üzemanyag nagyon kevés lesz. nem tud annyit felszippantani hirtelen.
Szia
Helyesirás ide vagy oda.
Nekem soha sem adott ki szürcsögő hangot.
Kérdés
Neked két vagy háromcsöcsű szűrőd van.
Végig nyálazta a rendszert.
A jobb oldalba van a pumpa , az ürül ki.
A bal ba csak szintmérő van , abba marad a benzin
Szivatyú az szívna csak nincs mit.
Az üzemanyg szűrőn keresztül tolja a benzint vissza a bal oldaliba a vákumcső segítségével.csak a jobba nem jut át a pumpa meg ott van.
Ha teli tankolom ez normál esetben 30- 30 liter oldalanként .
Ha a jobb oldalibol elfogyna a 30 liter a balba ott marad azt érteném .
De a balbol is átpumpálja csak a maradék 8-10 litert nem , a műszerfal meg a bal oldali alapján mutat .
Tehát még van benne.
pont ma fogok tankolni, mert ma megyek a kedvenc kutam felé, pedig fél felett vagyok. szóval nem tudom mikor nézem meg mit mutat majd fél alatt, vagy negyednél.
nekem ilyen:

Nekem is ugyan ez a tipus.
Kérdés .
Szerettem volna most megnézni a tankba az üzemanyag szintet a műszerfalon.
De sajna nem lehet csak az 1 es 2es menüpontok vanak utána mindegyikről kidobál.enek tudod az okát???
Pedig yellow végignézte az e46 titkos műszerfalteszt videódat
hát pedig abban szerintem jól elmondtam. az 1-es 2-es bejön anélkül is. a többihez előbb a 19-esbe kell ellépkedni, majd amikor a lock_off világít akkor kell újra rányomni. onnantól kezdve be tudsz menni mindegyikbe. csak ne vedd le a gyújtást, mert akkor újra lock_off-olni kell.
Zolika11111
Elküldve: 2017-09-16 12:38 Mi lehet a baj?
YELLOW írta:
Zolika11111 írta:
YELLOW írta:
Zolika11111 írta:
Szia.
Sohasem tankolok keveset .10.000 ft alatt soha.adig szoktam menni míg a sárga lámpa ki nem villan.de legutóbb 127 km nél még nem világított azt leált.
Fére értettél.
A régi szűrőnek semi baja sem volt .
Megvettem az autó és hogy ne legyen problémám minden ijesmit lecseréltem .
Ősszes szűrőt ,összes olajat.
Fél évig birta az uj szűrő.
Régi kimos és vissza .
Két honapig semi bajom sem vol. Proba képpen adig mentem míg 34 km mmutatott az óra hibátlan.ezután 59.5 l tudtam beletankolni.
Most ujra kezdi.
Két üzemanyg csöcs van rajta és egy vákum csöcs.
A motorbol a vákucső hibátlan .
Az uj szürőre tettem egy másik vákum csövet hiába szivom fujom nem engedi át a naftát.
Ezért raktam vissz a régit.
Nem olcsó mulatság egy ijen szűrő 18.000 ft
ilyen helytelen írással azért nehéz félre nem érteni, ez had ne az én hibám legyen már. :D
én is cseréltem már üz.anyag szűrőt, de nekem se előtte sem utána nem volt probléma. néha én is kijáratom ilyen kevésre. még szűrő csere előtt volt, hogy 5km-t mutatptt már, pont a kút előtt várakoztam, hogy sorra kerüljek.
egyébként ami nekem sem világos, hogy ugye állítólag ezek a nyeregtankos dolgok úgy működnek, hogy mindkét oldalon nagyjából kiegyenlített szintet tart. akkor amikor fél állásig jutok, mégis hallom a szűrcsögő hangot. kezdetek óta, mióta nálam van. vagy lehet amikor az egyik oldalról elfogy, utána kezdi csak kiegyenlíteni? ezt teljesen nekem sem világos. még fél alatt sosem néztem a titkos menüben, hogy áll tankonként a szint.
de azért világos a kevés üzemanyag miért nem jó. nyomja 3bar-ral a pumpa,ha kiegyenlíti a két tank egymást, akkor a kevés üzemanyag nagyon kevés lesz. nem tud annyit felszippantani hirtelen.
Szia
Helyesirás ide vagy oda.
Nekem soha sem adott ki szürcsögő hangot.
Kérdés
Neked két vagy háromcsöcsű szűrőd van.
Végig nyálazta a rendszert.
A jobb oldalba van a pumpa , az ürül ki.
A bal ba csak szintmérő van , abba marad a benzin
Szivatyú az szívna csak nincs mit.
Az üzemanyg szűrőn keresztül tolja a benzint vissza a bal oldaliba a vákumcső segítségével.csak a jobba nem jut át a pumpa meg ott van.
Ha teli tankolom ez normál esetben 30- 30 liter oldalanként .
Ha a jobb oldalibol elfogyna a 30 liter a balba ott marad azt érteném .
De a balbol is átpumpálja csak a maradék 8-10 litert nem , a műszerfal meg a bal oldali alapján mutat .
Tehát még van benne.
pont ma fogok tankolni, mert ma megyek a kedvenc kutam felé, pedig fél felett vagyok. szóval nem tudom mikor nézem meg mit mutat majd fél alatt, vagy negyednél.
nekem ilyen:

Nekem is ugyan ez a tipus.
Kérdés .
Szerettem volna most megnézni a tankba az üzemanyag szintet a műszerfalon.
De sajna nem lehet csak az 1 es 2es menüpontok vanak utána mindegyikről kidobál.enek tudod az okát???
Pedig yellow végignézte az e46 titkos műszerfalteszt videódat
Zolika11111
Elküldve: 2017-09-16 11:53 Mi lehet a baj?
YELLOW írta:
Zolika11111 írta:
YELLOW írta:
Zolika11111 írta:
Szia.
Sohasem tankolok keveset .10.000 ft alatt soha.adig szoktam menni míg a sárga lámpa ki nem villan.de legutóbb 127 km nél még nem világított azt leált.
Fére értettél.
A régi szűrőnek semi baja sem volt .
Megvettem az autó és hogy ne legyen problémám minden ijesmit lecseréltem .
Ősszes szűrőt ,összes olajat.
Fél évig birta az uj szűrő.
Régi kimos és vissza .
Két honapig semi bajom sem vol. Proba képpen adig mentem míg 34 km mmutatott az óra hibátlan.ezután 59.5 l tudtam beletankolni.
Most ujra kezdi.
Két üzemanyg csöcs van rajta és egy vákum csöcs.
A motorbol a vákucső hibátlan .
Az uj szürőre tettem egy másik vákum csövet hiába szivom fujom nem engedi át a naftát.
Ezért raktam vissz a régit.
Nem olcsó mulatság egy ijen szűrő 18.000 ft
ilyen helytelen írással azért nehéz félre nem érteni, ez had ne az én hibám legyen már. :D
én is cseréltem már üz.anyag szűrőt, de nekem se előtte sem utána nem volt probléma. néha én is kijáratom ilyen kevésre. még szűrő csere előtt volt, hogy 5km-t mutatptt már, pont a kút előtt várakoztam, hogy sorra kerüljek.
egyébként ami nekem sem világos, hogy ugye állítólag ezek a nyeregtankos dolgok úgy működnek, hogy mindkét oldalon nagyjából kiegyenlített szintet tart. akkor amikor fél állásig jutok, mégis hallom a szűrcsögő hangot. kezdetek óta, mióta nálam van. vagy lehet amikor az egyik oldalról elfogy, utána kezdi csak kiegyenlíteni? ezt teljesen nekem sem világos. még fél alatt sosem néztem a titkos menüben, hogy áll tankonként a szint.
de azért világos a kevés üzemanyag miért nem jó. nyomja 3bar-ral a pumpa,ha kiegyenlíti a két tank egymást, akkor a kevés üzemanyag nagyon kevés lesz. nem tud annyit felszippantani hirtelen.
Szia
Helyesirás ide vagy oda.
Nekem soha sem adott ki szürcsögő hangot.
Kérdés
Neked két vagy háromcsöcsű szűrőd van.
Végig nyálazta a rendszert.
A jobb oldalba van a pumpa , az ürül ki.
A bal ba csak szintmérő van , abba marad a benzin
Szivatyú az szívna csak nincs mit.
Az üzemanyg szűrőn keresztül tolja a benzint vissza a bal oldaliba a vákumcső segítségével.csak a jobba nem jut át a pumpa meg ott van.
Ha teli tankolom ez normál esetben 30- 30 liter oldalanként .
Ha a jobb oldalibol elfogyna a 30 liter a balba ott marad azt érteném .
De a balbol is átpumpálja csak a maradék 8-10 litert nem , a műszerfal meg a bal oldali alapján mutat .
Tehát még van benne.
pont ma fogok tankolni, mert ma megyek a kedvenc kutam felé, pedig fél felett vagyok. szóval nem tudom mikor nézem meg mit mutat majd fél alatt, vagy negyednél.
nekem ilyen:

Nekem is ugyan ez a tipus.
YELLOW
Elküldve: 2017-09-16 11:16 Mi lehet a baj?
Zolika11111 írta:
YELLOW írta:
Zolika11111 írta:
Szia.
Sohasem tankolok keveset .10.000 ft alatt soha.adig szoktam menni míg a sárga lámpa ki nem villan.de legutóbb 127 km nél még nem világított azt leált.
Fére értettél.
A régi szűrőnek semi baja sem volt .
Megvettem az autó és hogy ne legyen problémám minden ijesmit lecseréltem .
Ősszes szűrőt ,összes olajat.
Fél évig birta az uj szűrő.
Régi kimos és vissza .
Két honapig semi bajom sem vol. Proba képpen adig mentem míg 34 km mmutatott az óra hibátlan.ezután 59.5 l tudtam beletankolni.
Most ujra kezdi.
Két üzemanyg csöcs van rajta és egy vákum csöcs.
A motorbol a vákucső hibátlan .
Az uj szürőre tettem egy másik vákum csövet hiába szivom fujom nem engedi át a naftát.
Ezért raktam vissz a régit.
Nem olcsó mulatság egy ijen szűrő 18.000 ft
ilyen helytelen írással azért nehéz félre nem érteni, ez had ne az én hibám legyen már. :D
én is cseréltem már üz.anyag szűrőt, de nekem se előtte sem utána nem volt probléma. néha én is kijáratom ilyen kevésre. még szűrő csere előtt volt, hogy 5km-t mutatptt már, pont a kút előtt várakoztam, hogy sorra kerüljek.
egyébként ami nekem sem világos, hogy ugye állítólag ezek a nyeregtankos dolgok úgy működnek, hogy mindkét oldalon nagyjából kiegyenlített szintet tart. akkor amikor fél állásig jutok, mégis hallom a szűrcsögő hangot. kezdetek óta, mióta nálam van. vagy lehet amikor az egyik oldalról elfogy, utána kezdi csak kiegyenlíteni? ezt teljesen nekem sem világos. még fél alatt sosem néztem a titkos menüben, hogy áll tankonként a szint.
de azért világos a kevés üzemanyag miért nem jó. nyomja 3bar-ral a pumpa,ha kiegyenlíti a két tank egymást, akkor a kevés üzemanyag nagyon kevés lesz. nem tud annyit felszippantani hirtelen.
Szia
Helyesirás ide vagy oda.
Nekem soha sem adott ki szürcsögő hangot.
Kérdés
Neked két vagy háromcsöcsű szűrőd van.
Végig nyálazta a rendszert.
A jobb oldalba van a pumpa , az ürül ki.
A bal ba csak szintmérő van , abba marad a benzin
Szivatyú az szívna csak nincs mit.
Az üzemanyg szűrőn keresztül tolja a benzint vissza a bal oldaliba a vákumcső segítségével.csak a jobba nem jut át a pumpa meg ott van.
Ha teli tankolom ez normál esetben 30- 30 liter oldalanként .
Ha a jobb oldalibol elfogyna a 30 liter a balba ott marad azt érteném .
De a balbol is átpumpálja csak a maradék 8-10 litert nem , a műszerfal meg a bal oldali alapján mutat .
Tehát még van benne.
pont ma fogok tankolni, mert ma megyek a kedvenc kutam felé, pedig fél felett vagyok. szóval nem tudom mikor nézem meg mit mutat majd fél alatt, vagy negyednél.
nekem ilyen:
