Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 3162 találat


Bitu79 Elküldve: 2017-07-05 23:02 Társalgó

A mai autótisztítás végeredménye(külső mosás,viaszolás,gumi ápolás,utastér tisztítás,műszerfal ápolás)
A felvétel sötétedés előtt készült kicsivel.

https://www.youtube.com/watch?v=44UmsfNP8IY



adesz20 Elküldve: 2017-06-28 21:04 Futómû és hibái

Sziasztok márkatársak! Remélem jó helyre írok, ha nem elnézést kérek! Olyan problémával fordúlnék hozzátok hogy van egy e46 320d-m aminek a futóműve elég fura lett. A szilentek mindenhol cserélve lettek, elől hátúl, mégis olyan amikor belemegyek egy kissebb kátyuba mintha nem lenne lengéscsillapító az autóba,vagy kilenne támasztva, csak huppan egy nagyot és az egész műszerfal zuhog, ha lenne vesekövem azt is kiesne. Ha huplis egyenletlen úton megyek akkor szépen dolgozik a lengéscsillapító, csak ha hirtelen úthiba, kisebb kátyu, rossz út összeeresztésnél felgyűrődött aszfalra rámegyek koppan egy nagyot, mintha betonra lennének fújva a gumik, nem tudom jobban leírni :/ bízom benne hogy elég érthetőre sikerűlt :) köszi előre is mindenkinek!!! :D

Bitu79 Elküldve: 2017-06-25 17:45 Műszerfal kijelzés

Vanek_Ur írta:
Bitu79 írta:
Vanek_Ur írta: Sziasztok!

Hónapok óta küzdök egy idegesítő meghibásodással.
Nem kapok visszajelzést a műszerfalon ha indexelek, ha reflektorozok.(kívűl működik minden indexel, világít...)
Hibatároló a LSZ-t írta. Vettem egy használtat, kicseréltem, ugyan az a jelenség.
Régi vissza... Cseréltem Grundmodult (bár nem vagyok benne biztos hogy jó volt)
de nem lehetett programozni, meg se nyikkant...
Aztán volt még egy próbám, az Elmos 10020B IC cseréje az óraegységben ami elméletileg a kommunikációért felelős, és talán emiatt nem lehetett programozni a Grundmodult és...
Belefáradtam a keresgélésbe, az autószerelők folyamatosan a Lischtmodult akarják kicserélni gyári újra... hiába mondom h próbáltam másikkal.
Nem találkoztatok hasonló problémával?
Esetleg valaki tudja a megoldást a problémámra?
Közeleg a műszaki :D


Csatlakoztasd le az aksit negyed órára,utána is nézd meg.Esetleg cseréld ki az izzókat,és úgy is nézd meg.Ha ezek nem jönnek be,akkor cseréld ki az óracsoport biztosítékokat.Azok a 43-as,10-es,és a 34-esek.A hibájuk sok minden megmagyarázhatatlant okozhat...
Az a baj,hogy ic-t forrasztottál,LSZ modult cseréltél...(utólag most már ezekkel is lehet probléma)Először a fentiekkel kellett volna kezdeni.Így már eléggé meg lett bolygatva minden,ami több hibalehetőség megint pluszban.Többet értél volna,ha vettél volna egy működő óracsoportot,és felkódoltatod.Ezek az utólagos tákolgatások(forrasztgatások) csak bajt okoznak sokszor...Esetleg az LSZ modul nem lett felkódolva rendesen.

Itt a menete az LSZ felkódolásának BMW Scannerrel,a egelső hsz-ben van egy tömörített file.

http://www.zhpmafia.com/forums...ityourself

Én a BC-s karral jártam úgy,hogy hivatalos szoftverrel nem sikerült felkódolni,többedszerre sem.Nem működött a BC-m.Kitalálták a szervízben,hogy az óracsoport nem tudja biztosan...Erre haverom BMW Scanerrel 2 perc alatt felkódolta... :vazze:

Itt van egy videó is,hogy kell LSZ-t felkódolni a kocsihoz,ha a leírás alapján nem menne:

https://www.youtube.com/watch?v=vQ2nfUQlyus




Köszönöm a tanácsokat!
Legrosszabb esetben veszek egy óracsoportot is.
Szervizekben csak szivatnak, (nem azért mókolok mert nincs pénzem rá..) és ők se tudják mi a baja csak tippelgetnek.
Vegyek mindenből gyárit és majd kicserélik....
Bitu látom te is pécsi vagy.
Juli közepén megyek haza, esetleg ha addig nem sikerül itt németben megoldanom
tudsz valakit aki felprogramozza rendesen a dolgaimat?





Alap dolgokat tud programozni a srác,akihez mentem én is a bc-s karral.BMW Scanner progija az tuti van.Azzal lehet óracsoportot,meg szerintem világításmodult is kódolni.Eléggé ért az autó elektronikához.De ő nem BMW-re van specializálódva.Ha máshogy nem megy,akkor elmész a Schneiderékhez a legvégső esetben(pécsi márkaszervíz).Ők ugye elég drágák.A pellérden lévő BMW szakszervízt pedig nem ajánlom,mert nagyon bénák programozás terén,pedig megvan mindenhez a gyári szoftverük(Bc-s karos sztori)

Vanek_Ur Elküldve: 2017-06-25 11:55 Műszerfal kijelzés

Bitu79 írta:
Vanek_Ur írta: Sziasztok!

Hónapok óta küzdök egy idegesítő meghibásodással.
Nem kapok visszajelzést a műszerfalon ha indexelek, ha reflektorozok.(kívűl működik minden indexel, világít...)
Hibatároló a LSZ-t írta. Vettem egy használtat, kicseréltem, ugyan az a jelenség.
Régi vissza... Cseréltem Grundmodult (bár nem vagyok benne biztos hogy jó volt)
de nem lehetett programozni, meg se nyikkant...
Aztán volt még egy próbám, az Elmos 10020B IC cseréje az óraegységben ami elméletileg a kommunikációért felelős, és talán emiatt nem lehetett programozni a Grundmodult és...
Belefáradtam a keresgélésbe, az autószerelők folyamatosan a Lischtmodult akarják kicserélni gyári újra... hiába mondom h próbáltam másikkal.
Nem találkoztatok hasonló problémával?
Esetleg valaki tudja a megoldást a problémámra?
Közeleg a műszaki :D


Csatlakoztasd le az aksit negyed órára,utána is nézd meg.Esetleg cseréld ki az izzókat,és úgy is nézd meg.Ha ezek nem jönnek be,akkor cseréld ki az óracsoport biztosítékokat.Azok a 43-as,10-es,és a 34-esek.A hibájuk sok minden megmagyarázhatatlant okozhat...
Az a baj,hogy ic-t forrasztottál,LSZ modult cseréltél...(utólag most már ezekkel is lehet probléma)Először a fentiekkel kellett volna kezdeni.Így már eléggé meg lett bolygatva minden,ami több hibalehetőség megint pluszban.Többet értél volna,ha vettél volna egy működő óracsoportot,és felkódoltatod.Ezek az utólagos tákolgatások(forrasztgatások) csak bajt okoznak sokszor...Esetleg az LSZ modul nem lett felkódolva rendesen.

Itt a menete az LSZ felkódolásának BMW Scannerrel,a egelső hsz-ben van egy tömörített file.

http://www.zhpmafia.com/forums...ityourself

Én a BC-s karral jártam úgy,hogy hivatalos szoftverrel nem sikerült felkódolni,többedszerre sem.Nem működött a BC-m.Kitalálták a szervízben,hogy az óracsoport nem tudja biztosan...Erre haverom BMW Scanerrel 2 perc alatt felkódolta... :vazze:

Itt van egy videó is,hogy kell LSZ-t felkódolni a kocsihoz,ha a leírás alapján nem menne:

https://www.youtube.com/watch?v=vQ2nfUQlyus




Köszönöm a tanácsokat!
Legrosszabb esetben veszek egy óracsoportot is.
Szervizekben csak szivatnak, (nem azért mókolok mert nincs pénzem rá..) és ők se tudják mi a baja csak tippelgetnek.
Vegyek mindenből gyárit és majd kicserélik....
Bitu látom te is pécsi vagy.
Juli közepén megyek haza, esetleg ha addig nem sikerül itt németben megoldanom
tudsz valakit aki felprogramozza rendesen a dolgaimat?



Bitu79 Elküldve: 2017-06-24 12:26 Műszerfal kijelzés

Vanek_Ur írta: Sziasztok!

Hónapok óta küzdök egy idegesítő meghibásodással.
Nem kapok visszajelzést a műszerfalon ha indexelek, ha reflektorozok.(kívűl működik minden indexel, világít...)
Hibatároló a LSZ-t írta. Vettem egy használtat, kicseréltem, ugyan az a jelenség.
Régi vissza... Cseréltem Grundmodult (bár nem vagyok benne biztos hogy jó volt)
de nem lehetett programozni, meg se nyikkant...
Aztán volt még egy próbám, az Elmos 10020B IC cseréje az óraegységben ami elméletileg a kommunikációért felelős, és talán emiatt nem lehetett programozni a Grundmodult és...
Belefáradtam a keresgélésbe, az autószerelők folyamatosan a Lischtmodult akarják kicserélni gyári újra... hiába mondom h próbáltam másikkal.
Nem találkoztatok hasonló problémával?
Esetleg valaki tudja a megoldást a problémámra?
Közeleg a műszaki :D


Csatlakoztasd le az aksit negyed órára,utána is nézd meg.Esetleg cseréld ki az izzókat,és úgy is nézd meg.Ha ezek nem jönnek be,akkor cseréld ki az óracsoport biztosítékokat.Azok a 43-as,10-es,és a 34-esek.A hibájuk sok minden megmagyarázhatatlant okozhat...
Az a baj,hogy ic-t forrasztottál,LSZ modult cseréltél...(utólag most már ezekkel is lehet probléma)Először a fentiekkel kellett volna kezdeni.Így már eléggé meg lett bolygatva minden,ami több hibalehetőség megint pluszban.Többet értél volna,ha vettél volna egy működő óracsoportot,és felkódoltatod.Ezek az utólagos tákolgatások(forrasztgatások) csak bajt okoznak sokszor...Esetleg az LSZ modul nem lett felkódolva rendesen.

Itt a menete az LSZ felkódolásának BMW Scannerrel,a egelső hsz-ben van egy tömörített file.

http://www.zhpmafia.com/forums...ityourself

Én a BC-s karral jártam úgy,hogy hivatalos szoftverrel nem sikerült felkódolni,többedszerre sem.Nem működött a BC-m.Kitalálták a szervízben,hogy az óracsoport nem tudja biztosan...Erre haverom BMW Scanerrel 2 perc alatt felkódolta... :vazze:

Itt van egy videó is,hogy kell LSZ-t felkódolni a kocsihoz,ha a leírás alapján nem menne:

https://www.youtube.com/watch?v=vQ2nfUQlyus
























YELLOW Elküldve: 2017-06-23 21:43 Műszerfal kijelzés

Vanek_Ur írta:
YELLOW írta:
Vanek_Ur írta:
YELLOW írta:
Vanek_Ur írta: Sziasztok!

Hónapok óta küzdök egy idegesítő meghibásodással.
Nem kapok visszajelzést a műszerfalon ha indexelek, ha reflektorozok.(kívűl működik minden indexel, világít...)
Hibatároló a LSZ-t írta. Vettem egy használtat, kicseréltem, ugyan az a jelenség.
Régi vissza... Cseréltem Grundmodult (bár nem vagyok benne biztos hogy jó volt)
de nem lehetett programozni, meg se nyikkant...
Aztán volt még egy próbám, az Elmos 10020B IC cseréje az óraegységben ami elméletileg a kommunikációért felelős, és talán emiatt nem lehetett programozni a Grundmodult és...
Belefáradtam a keresgélésbe, az autószerelők folyamatosan a Lischtmodult akarják kicserélni gyári újra... hiába mondom h próbáltam másikkal.
Nem találkoztatok hasonló problémával?
Esetleg valaki tudja a megoldást a problémámra?
Közeleg a műszaki :D


a GM programozható a műszeregységtől függetlenül.
műszerfaltesztet csináltak? akkor égtek az ikonok. lehet csak a LED égett ki, vagy a terhelő ellenállásuk szállt el. bár lehet nincs is, de elvileg kellene. mármint a LED-ek terhelője.


A műszerfalteszt volt az első, szépen világít minden.
Lassan megőrülök. Minden ízzót, minden kontaktot megnéztem.
Nincs már ötletem.


elvileg azt is lehet programozni, hogy a műszerfalon mely visszajelzők világítsanak.
hogy most ezt az ALSZ-ben, vagy AKMB-ben kell programozni azt nem tudom. mivel lámpamodul csere volt, és a hiba maradt, így valószínű az AKMB-ben kell programozni. azaz műszeregységben. én abba néznék bele.


Próbáltuk mindkettőt. AKMB-vel nem tudja olvasni sem, csatlakozási hibát ír.
Szar lenne mindkét Grundmodul? Vegyek egy harmadikat is?


nem ott értem az AKMB-t, amikor az alvázszámot olvastatod ki vele. hanem amikor a vezérlőt választod ki. az AKMB a műszeregység. a grundmodul meg a GM5.
grundmodult ne keverd ide. valamit nem jól értelmezel, nekem úgy tűnik.

Vanek_Ur Elküldve: 2017-06-23 09:35 Műszerfal kijelzés

YELLOW írta:
Vanek_Ur írta:
YELLOW írta:
Vanek_Ur írta: Sziasztok!

Hónapok óta küzdök egy idegesítő meghibásodással.
Nem kapok visszajelzést a műszerfalon ha indexelek, ha reflektorozok.(kívűl működik minden indexel, világít...)
Hibatároló a LSZ-t írta. Vettem egy használtat, kicseréltem, ugyan az a jelenség.
Régi vissza... Cseréltem Grundmodult (bár nem vagyok benne biztos hogy jó volt)
de nem lehetett programozni, meg se nyikkant...
Aztán volt még egy próbám, az Elmos 10020B IC cseréje az óraegységben ami elméletileg a kommunikációért felelős, és talán emiatt nem lehetett programozni a Grundmodult és...
Belefáradtam a keresgélésbe, az autószerelők folyamatosan a Lischtmodult akarják kicserélni gyári újra... hiába mondom h próbáltam másikkal.
Nem találkoztatok hasonló problémával?
Esetleg valaki tudja a megoldást a problémámra?
Közeleg a műszaki :D


a GM programozható a műszeregységtől függetlenül.
műszerfaltesztet csináltak? akkor égtek az ikonok. lehet csak a LED égett ki, vagy a terhelő ellenállásuk szállt el. bár lehet nincs is, de elvileg kellene. mármint a LED-ek terhelője.


A műszerfalteszt volt az első, szépen világít minden.
Lassan megőrülök. Minden ízzót, minden kontaktot megnéztem.
Nincs már ötletem.


elvileg azt is lehet programozni, hogy a műszerfalon mely visszajelzők világítsanak.
hogy most ezt az ALSZ-ben, vagy AKMB-ben kell programozni azt nem tudom. mivel lámpamodul csere volt, és a hiba maradt, így valószínű az AKMB-ben kell programozni. azaz műszeregységben. én abba néznék bele.


Próbáltuk mindkettőt. AKMB-vel nem tudja olvasni sem, csatlakozási hibát ír.
Szar lenne mindkét Grundmodul? Vegyek egy harmadikat is?

YELLOW Elküldve: 2017-06-22 22:07 Műszerfal kijelzés

Vanek_Ur írta:
YELLOW írta:
Vanek_Ur írta: Sziasztok!

Hónapok óta küzdök egy idegesítő meghibásodással.
Nem kapok visszajelzést a műszerfalon ha indexelek, ha reflektorozok.(kívűl működik minden indexel, világít...)
Hibatároló a LSZ-t írta. Vettem egy használtat, kicseréltem, ugyan az a jelenség.
Régi vissza... Cseréltem Grundmodult (bár nem vagyok benne biztos hogy jó volt)
de nem lehetett programozni, meg se nyikkant...
Aztán volt még egy próbám, az Elmos 10020B IC cseréje az óraegységben ami elméletileg a kommunikációért felelős, és talán emiatt nem lehetett programozni a Grundmodult és...
Belefáradtam a keresgélésbe, az autószerelők folyamatosan a Lischtmodult akarják kicserélni gyári újra... hiába mondom h próbáltam másikkal.
Nem találkoztatok hasonló problémával?
Esetleg valaki tudja a megoldást a problémámra?
Közeleg a műszaki :D


a GM programozható a műszeregységtől függetlenül.
műszerfaltesztet csináltak? akkor égtek az ikonok. lehet csak a LED égett ki, vagy a terhelő ellenállásuk szállt el. bár lehet nincs is, de elvileg kellene. mármint a LED-ek terhelője.


A műszerfalteszt volt az első, szépen világít minden.
Lassan megőrülök. Minden ízzót, minden kontaktot megnéztem.
Nincs már ötletem.


elvileg azt is lehet programozni, hogy a műszerfalon mely visszajelzők világítsanak.
hogy most ezt az ALSZ-ben, vagy AKMB-ben kell programozni azt nem tudom. mivel lámpamodul csere volt, és a hiba maradt, így valószínű az AKMB-ben kell programozni. azaz műszeregységben. én abba néznék bele.

Vanek_Ur Elküldve: 2017-06-22 22:00 Műszerfal kijelzés

YELLOW írta:
Vanek_Ur írta: Sziasztok!

Hónapok óta küzdök egy idegesítő meghibásodással.
Nem kapok visszajelzést a műszerfalon ha indexelek, ha reflektorozok.(kívűl működik minden indexel, világít...)
Hibatároló a LSZ-t írta. Vettem egy használtat, kicseréltem, ugyan az a jelenség.
Régi vissza... Cseréltem Grundmodult (bár nem vagyok benne biztos hogy jó volt)
de nem lehetett programozni, meg se nyikkant...
Aztán volt még egy próbám, az Elmos 10020B IC cseréje az óraegységben ami elméletileg a kommunikációért felelős, és talán emiatt nem lehetett programozni a Grundmodult és...
Belefáradtam a keresgélésbe, az autószerelők folyamatosan a Lischtmodult akarják kicserélni gyári újra... hiába mondom h próbáltam másikkal.
Nem találkoztatok hasonló problémával?
Esetleg valaki tudja a megoldást a problémámra?
Közeleg a műszaki :D


a GM programozható a műszeregységtől függetlenül.
műszerfaltesztet csináltak? akkor égtek az ikonok. lehet csak a LED égett ki, vagy a terhelő ellenállásuk szállt el. bár lehet nincs is, de elvileg kellene. mármint a LED-ek terhelője.


A műszerfalteszt volt az első, szépen világít minden.
Lassan megőrülök. Minden ízzót, minden kontaktot megnéztem.
Nincs már ötletem.

YELLOW Elküldve: 2017-06-22 21:54 Műszerfal kijelzés

Vanek_Ur írta: Sziasztok!

Hónapok óta küzdök egy idegesítő meghibásodással.
Nem kapok visszajelzést a műszerfalon ha indexelek, ha reflektorozok.(kívűl működik minden indexel, világít...)
Hibatároló a LSZ-t írta. Vettem egy használtat, kicseréltem, ugyan az a jelenség.
Régi vissza... Cseréltem Grundmodult (bár nem vagyok benne biztos hogy jó volt)
de nem lehetett programozni, meg se nyikkant...
Aztán volt még egy próbám, az Elmos 10020B IC cseréje az óraegységben ami elméletileg a kommunikációért felelős, és talán emiatt nem lehetett programozni a Grundmodult és...
Belefáradtam a keresgélésbe, az autószerelők folyamatosan a Lischtmodult akarják kicserélni gyári újra... hiába mondom h próbáltam másikkal.
Nem találkoztatok hasonló problémával?
Esetleg valaki tudja a megoldást a problémámra?
Közeleg a műszaki :D


a GM programozható a műszeregységtől függetlenül.
műszerfaltesztet csináltak? akkor égtek az ikonok. lehet csak a LED égett ki, vagy a terhelő ellenállásuk szállt el. bár lehet nincs is, de elvileg kellene. mármint a LED-ek terhelője.