Összesen 3162 találat
hil
Elküldve: 2017-02-26 08:25 utastér, belsőtér hangok, zörejek, jelenségek
Sziasztok,
az lenne a kérdésem, hogy az A oszlop belső borítását, ahol a légzsák is van, hogyan lehet kivenni roncsolás nélkül? Nálam a műszerfal találkozásánál megbuggyosodott a kárpitozása és azt szeretném vissza ragasztani.
Előre is köszi: hil
YELLOW
Elküldve: 2017-02-21 05:23 Tempomat - utólag?
Szili01 írta:
Sziasztok, kellene némi segítség. Sikerült szert tennem egy Mo.-i e46 330ci-re, de nem működik a tempomat. Rádió vezérlő oldal Ok, de tempomat oldalon semmi élet jel (műszerfalon sem gyullad ki semmi).
Vin lekérdezés alapján gyárilag multikormányos....
Előző tulaj szerint nincs benne, anno ezt az infót kapta a BMW Mo.-tól ahonnan vette. Létezhet ilyen??? Ilyet még nem hallottam multikormány esetén. Merre induljak?
Köszönöm!!!
légzsák ki, megnézni csatlakozó oké-e a gombsornak. ha igen, akkor ott a gomboknál van valami.
vagy az a vezeték, ami a motorvezérlőbe megy nem kontaktol.
Szili01
Elküldve: 2017-02-20 22:25 Tempomat - utólag?
Sziasztok, kellene némi segítség. Sikerült szert tennem egy Mo.-i e46 330ci-re, de nem működik a tempomat. Rádió vezérlő oldal Ok, de tempomat oldalon semmi élet jel (műszerfalon sem gyullad ki semmi).
Vin lekérdezés alapján gyárilag multikormányos....
Előző tulaj szerint nincs benne, anno ezt az infót kapta a BMW Mo.-tól ahonnan vette. Létezhet ilyen??? Ilyet még nem hallottam multikormány esetén. Merre induljak?
Köszönöm!!!
Adi01
Elküldve: 2017-02-20 19:21 Mi lehet a baj?_
Laza írta:
Adi01 írta:
Sziasztok!
Következő a gondom. 2002 320d 150LE
Hidegen vagy melegen teljesen mindegy de nyilván melegen szoktam ha lepadlózom az autót és eléri a 3-4 ezres fordulatot egy ilyen kávédaráló hang jön a motortér felől. Kb. úgy hallom felülről a műszerfal "mögül" jön a hang.
Csináltam videót is.
videó elején és legvégén hallani azt a daráló hangot
Egy tippet kaptam, hogy valószínűleg a turbónak a tengelye zöröghet be.
Szerintetek?
Ne nyomd annyira a gázt, akkor a kipörgésgátló sem szól majd be !:fetreng:
Jo de annak mas a hangja.
Meg ha nem nyomom neki akkor nincs ugy hangja.
Inkabb kikapcsolom :fetreng:
Laza
Elküldve: 2017-02-20 13:36 Mi lehet a baj?_
Adi01 írta:
Sziasztok!
Következő a gondom. 2002 320d 150LE
Hidegen vagy melegen teljesen mindegy de nyilván melegen szoktam ha lepadlózom az autót és eléri a 3-4 ezres fordulatot egy ilyen kávédaráló hang jön a motortér felől. Kb. úgy hallom felülről a műszerfal "mögül" jön a hang.
Csináltam videót is.
videó elején és legvégén hallani azt a daráló hangot
Egy tippet kaptam, hogy valószínűleg a turbónak a tengelye zöröghet be.
Szerintetek?
Ne nyomd annyira a gázt, akkor a kipörgésgátló sem szól majd be !:fetreng:
Adi01
Elküldve: 2017-02-19 23:16 Mi lehet a baj?_
Sziasztok!
Következő a gondom. 2002 320d 150LE
Hidegen vagy melegen teljesen mindegy de nyilván melegen szoktam ha lepadlózom az autót és eléri a 3-4 ezres fordulatot egy ilyen kávédaráló hang jön a motortér felől. Kb. úgy hallom felülről a műszerfal "mögül" jön a hang.
Csináltam videót is.
videó elején és legvégén hallani azt a daráló hangotEgy tippet kaptam, hogy valószínűleg a turbónak a tengelye zöröghet be.
Szerintetek?
YELLOW
Elküldve: 2017-02-10 22:08 Mi lehet a baj?_
Laza írta:
hobo28 írta:
juhaszadika írta:
Sziasztok. Mitől lehet, hogy lenullázta magát estéről reggelre az óra, átl. fogy. mérő,km számláló? Ja és mellé bedobta a sárga szervíz lámpát!?
Köszönóm a segítséget!
szia,nekem is az autóm reggelre lenulláza úgyan azt mind neked.
Vettem bele új akksit de akkor is.
Te rájöttél hogy mitől van?köszi
Valami szívja az akksit. Jellemzően a süni csinálhatja, de lehet bármi más is, ami nem hagyja elaludni ("vagy ébresztgeti")az autót. Nekem 10 napot volt az autóm Nyíregyen, nem jöttek rá hogy mi...
ahhoz, hogy kiresetelje a műszerfalat, nagyon le kellene merítani az akksit.
akksi saruk nincsennek fellazúlva? vagy az óracsoportba menő kábel kilazúlva?
ha van hibalámpa nem ártana kiolvasni a tárolót. a sarun van egy piropatron is, baleset esetén, lehet az kontakt hibázik.
borbelyi
Elküldve: 2017-02-09 07:09 Mi lehet a baj?
YELLOW írta:
borbelyi írta:
borbelyi írta:
YELLOW írta:
borbelyi írta:
borbelyi írta:
YELLOW írta:
borbelyi írta:
Vezérműtengely jeladók cserélve, szemmel tartás indul!
de most csak megcserélted a kettőt, vagy újakat tettél be? mert én a felcserélésre gondoltam.
ha mégis lenne hibajelzés, akkor diaggal rá kellene olvasni. ha ugynaazt dobja hibának, mint korábban, akkor ezek a jeladók jók lesznek.
Nem vagyok én krőzus! Természetesen megcseréltem a kettőt! :porgosnevetos:
Már majdnem elhittem, hogy jó lett. Tegnap esti (inkább éjszakai) szokásos Sopron menet torpanás nélkül ment! Ma délelőtt ua. és Sopronból visszafelé 2x torpant meg, töltés hiba jelzéssel a műszerfalon, de az ECU-ban nincs hibajelzés.
nem lehet, hogy a generátorod szorul meg, aztán az fogja vissza az autót és emiatt jelez töltés hibát is?
le kellene venni a hosszbordásszíjat és átforgatni a generátort. mondjuk lehet csak akkor érezni, amikor olyan pontig melegszik benne a csapágy, amikor megszorul.
Mivel így vettem az autót, az első dolog ami felújításra került a generátor volt (szénkefék és kuplung csere - mondta a villamossági szerelő), persze ez nem jelenti, hogy alaposan csinálták meg - erre is figyelve. Miután jeleztem neki, hogy maradt a probléma, mondta, hogy vigyem vissza. Lehet erre is hívjam fel a figyelmét? Akkor miért ő a szerelő?
Az elégtelen üzemanyag ellátás okozthat ilyen hibát? Mert az üzemanyag szűrőt most fogom csak kicserélni, s gyanítom, hogy az állítólagos 170000 km alatt nem volt cserélve!
ha a szűrő lenne ludas, akkor nagyobb fordulaton is gond lenne, főleg. cserélni akkor sem árt főleg ha nincs infó róla, mikor volt cserélve.
Köszönöm!
Megrendeltem, érkezés után csere! Hozzá való gumicsöveket honnan lehet szerezni?
YELLOW
Elküldve: 2017-02-08 20:12 Mi lehet a baj?
borbelyi írta:
borbelyi írta:
YELLOW írta:
borbelyi írta:
borbelyi írta:
YELLOW írta:
borbelyi írta:
Vezérműtengely jeladók cserélve, szemmel tartás indul!
de most csak megcserélted a kettőt, vagy újakat tettél be? mert én a felcserélésre gondoltam.
ha mégis lenne hibajelzés, akkor diaggal rá kellene olvasni. ha ugynaazt dobja hibának, mint korábban, akkor ezek a jeladók jók lesznek.
Nem vagyok én krőzus! Természetesen megcseréltem a kettőt! :porgosnevetos:
Már majdnem elhittem, hogy jó lett. Tegnap esti (inkább éjszakai) szokásos Sopron menet torpanás nélkül ment! Ma délelőtt ua. és Sopronból visszafelé 2x torpant meg, töltés hiba jelzéssel a műszerfalon, de az ECU-ban nincs hibajelzés.
nem lehet, hogy a generátorod szorul meg, aztán az fogja vissza az autót és emiatt jelez töltés hibát is?
le kellene venni a hosszbordásszíjat és átforgatni a generátort. mondjuk lehet csak akkor érezni, amikor olyan pontig melegszik benne a csapágy, amikor megszorul.
Mivel így vettem az autót, az első dolog ami felújításra került a generátor volt (szénkefék és kuplung csere - mondta a villamossági szerelő), persze ez nem jelenti, hogy alaposan csinálták meg - erre is figyelve. Miután jeleztem neki, hogy maradt a probléma, mondta, hogy vigyem vissza. Lehet erre is hívjam fel a figyelmét? Akkor miért ő a szerelő?
Az elégtelen üzemanyag ellátás okozthat ilyen hibát? Mert az üzemanyag szűrőt most fogom csak kicserélni, s gyanítom, hogy az állítólagos 170000 km alatt nem volt cserélve!
ha a szűrő lenne ludas, akkor nagyobb fordulaton is gond lenne, főleg. cserélni akkor sem árt főleg ha nincs infó róla, mikor volt cserélve.
borbelyi
Elküldve: 2017-02-08 15:59 Mi lehet a baj?
Pocses írta:
borbelyi írta:
borbelyi írta:
YELLOW írta:
borbelyi írta:
borbelyi írta:
YELLOW írta:
borbelyi írta:
Vezérműtengely jeladók cserélve, szemmel tartás indul!
de most csak megcserélted a kettőt, vagy újakat tettél be? mert én a felcserélésre gondoltam.
ha mégis lenne hibajelzés, akkor diaggal rá kellene olvasni. ha ugynaazt dobja hibának, mint korábban, akkor ezek a jeladók jók lesznek.
Nem vagyok én krőzus! Természetesen megcseréltem a kettőt! :porgosnevetos:
Már majdnem elhittem, hogy jó lett. Tegnap esti (inkább éjszakai) szokásos Sopron menet torpanás nélkül ment! Ma délelőtt ua. és Sopronból visszafelé 2x torpant meg, töltés hiba jelzéssel a műszerfalon, de az ECU-ban nincs hibajelzés.
nem lehet, hogy a generátorod szorul meg, aztán az fogja vissza az autót és emiatt jelez töltés hibát is?
le kellene venni a hosszbordásszíjat és átforgatni a generátort. mondjuk lehet csak akkor érezni, amikor olyan pontig melegszik benne a csapágy, amikor megszorul.
Mivel így vettem az autót, az első dolog ami felújításra került a generátor volt (szénkefék és kuplung csere - mondta a villamossági szerelő), persze ez nem jelenti, hogy alaposan csinálták meg - erre is figyelve. Miután jeleztem neki, hogy maradt a probléma, mondta, hogy vigyem vissza. Lehet erre is hívjam fel a figyelmét? Akkor miért ő a szerelő?
Az elégtelen üzemanyag ellátás okozthat ilyen hibát? Mert az üzemanyag szűrőt most fogom csak kicserélni, s gyanítom, hogy az állítólagos 170000 km alatt nem volt cserélve!
Akkor nézz gyertyaképet ha világosszürke akkor lehet tényleg kevés benyát kap.
Köszönöm, megnézem! Ma álló helyzetben, alapjáraton járt a motor és 2-3x úgy csinált, mintha ráléptem volna a gázra egy pillanatra.