Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 3162 találat


Pocses Elküldve: 2017-02-08 15:11 Mi lehet a baj?

borbelyi írta:
borbelyi írta:
YELLOW írta:
borbelyi írta:
borbelyi írta:
YELLOW írta:
borbelyi írta:
Vezérműtengely jeladók cserélve, szemmel tartás indul!


de most csak megcserélted a kettőt, vagy újakat tettél be? mert én a felcserélésre gondoltam.
ha mégis lenne hibajelzés, akkor diaggal rá kellene olvasni. ha ugynaazt dobja hibának, mint korábban, akkor ezek a jeladók jók lesznek.


Nem vagyok én krőzus! Természetesen megcseréltem a kettőt! :porgosnevetos:


Már majdnem elhittem, hogy jó lett. Tegnap esti (inkább éjszakai) szokásos Sopron menet torpanás nélkül ment! Ma délelőtt ua. és Sopronból visszafelé 2x torpant meg, töltés hiba jelzéssel a műszerfalon, de az ECU-ban nincs hibajelzés.


nem lehet, hogy a generátorod szorul meg, aztán az fogja vissza az autót és emiatt jelez töltés hibát is?
le kellene venni a hosszbordásszíjat és átforgatni a generátort. mondjuk lehet csak akkor érezni, amikor olyan pontig melegszik benne a csapágy, amikor megszorul.


Mivel így vettem az autót, az első dolog ami felújításra került a generátor volt (szénkefék és kuplung csere - mondta a villamossági szerelő), persze ez nem jelenti, hogy alaposan csinálták meg - erre is figyelve. Miután jeleztem neki, hogy maradt a probléma, mondta, hogy vigyem vissza. Lehet erre is hívjam fel a figyelmét? Akkor miért ő a szerelő?


Az elégtelen üzemanyag ellátás okozthat ilyen hibát? Mert az üzemanyag szűrőt most fogom csak kicserélni, s gyanítom, hogy az állítólagos 170000 km alatt nem volt cserélve!


Akkor nézz gyertyaképet ha világosszürke akkor lehet tényleg kevés benyát kap.

borbelyi Elküldve: 2017-02-08 11:00 Mi lehet a baj?

borbelyi írta:
YELLOW írta:
borbelyi írta:
borbelyi írta:
YELLOW írta:
borbelyi írta:
Vezérműtengely jeladók cserélve, szemmel tartás indul!


de most csak megcserélted a kettőt, vagy újakat tettél be? mert én a felcserélésre gondoltam.
ha mégis lenne hibajelzés, akkor diaggal rá kellene olvasni. ha ugynaazt dobja hibának, mint korábban, akkor ezek a jeladók jók lesznek.


Nem vagyok én krőzus! Természetesen megcseréltem a kettőt! :porgosnevetos:


Már majdnem elhittem, hogy jó lett. Tegnap esti (inkább éjszakai) szokásos Sopron menet torpanás nélkül ment! Ma délelőtt ua. és Sopronból visszafelé 2x torpant meg, töltés hiba jelzéssel a műszerfalon, de az ECU-ban nincs hibajelzés.


nem lehet, hogy a generátorod szorul meg, aztán az fogja vissza az autót és emiatt jelez töltés hibát is?
le kellene venni a hosszbordásszíjat és átforgatni a generátort. mondjuk lehet csak akkor érezni, amikor olyan pontig melegszik benne a csapágy, amikor megszorul.


Mivel így vettem az autót, az első dolog ami felújításra került a generátor volt (szénkefék és kuplung csere - mondta a villamossági szerelő), persze ez nem jelenti, hogy alaposan csinálták meg - erre is figyelve. Miután jeleztem neki, hogy maradt a probléma, mondta, hogy vigyem vissza. Lehet erre is hívjam fel a figyelmét? Akkor miért ő a szerelő?


Az elégtelen üzemanyag ellátás okozthat ilyen hibát? Mert az üzemanyag szűrőt most fogom csak kicserélni, s gyanítom, hogy az állítólagos 170000 km alatt nem volt cserélve!

borbelyi Elküldve: 2017-02-05 16:33 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
borbelyi írta:
borbelyi írta:
YELLOW írta:
borbelyi írta:
Vezérműtengely jeladók cserélve, szemmel tartás indul!


de most csak megcserélted a kettőt, vagy újakat tettél be? mert én a felcserélésre gondoltam.
ha mégis lenne hibajelzés, akkor diaggal rá kellene olvasni. ha ugynaazt dobja hibának, mint korábban, akkor ezek a jeladók jók lesznek.


Nem vagyok én krőzus! Természetesen megcseréltem a kettőt! :porgosnevetos:


Már majdnem elhittem, hogy jó lett. Tegnap esti (inkább éjszakai) szokásos Sopron menet torpanás nélkül ment! Ma délelőtt ua. és Sopronból visszafelé 2x torpant meg, töltés hiba jelzéssel a műszerfalon, de az ECU-ban nincs hibajelzés.


nem lehet, hogy a generátorod szorul meg, aztán az fogja vissza az autót és emiatt jelez töltés hibát is?
le kellene venni a hosszbordásszíjat és átforgatni a generátort. mondjuk lehet csak akkor érezni, amikor olyan pontig melegszik benne a csapágy, amikor megszorul.


Mivel így vettem az autót, az első dolog ami felújításra került a generátor volt (szénkefék és kuplung csere - mondta a villamossági szerelő), persze ez nem jelenti, hogy alaposan csinálták meg - erre is figyelve. Miután jeleztem neki, hogy maradt a probléma, mondta, hogy vigyem vissza. Lehet erre is hívjam fel a figyelmét? Akkor miért ő a szerelő?

YELLOW Elküldve: 2017-02-05 15:53 Mi lehet a baj?

borbelyi írta:
borbelyi írta:
YELLOW írta:
borbelyi írta:
Vezérműtengely jeladók cserélve, szemmel tartás indul!


de most csak megcserélted a kettőt, vagy újakat tettél be? mert én a felcserélésre gondoltam.
ha mégis lenne hibajelzés, akkor diaggal rá kellene olvasni. ha ugynaazt dobja hibának, mint korábban, akkor ezek a jeladók jók lesznek.


Nem vagyok én krőzus! Természetesen megcseréltem a kettőt! :porgosnevetos:


Már majdnem elhittem, hogy jó lett. Tegnap esti (inkább éjszakai) szokásos Sopron menet torpanás nélkül ment! Ma délelőtt ua. és Sopronból visszafelé 2x torpant meg, töltés hiba jelzéssel a műszerfalon, de az ECU-ban nincs hibajelzés.


nem lehet, hogy a generátorod szorul meg, aztán az fogja vissza az autót és emiatt jelez töltés hibát is?
le kellene venni a hosszbordásszíjat és átforgatni a generátort. mondjuk lehet csak akkor érezni, amikor olyan pontig melegszik benne a csapágy, amikor megszorul.

borbelyi Elküldve: 2017-02-05 15:13 Mi lehet a baj?

borbelyi írta:
YELLOW írta:
borbelyi írta:
Vezérműtengely jeladók cserélve, szemmel tartás indul!


de most csak megcserélted a kettőt, vagy újakat tettél be? mert én a felcserélésre gondoltam.
ha mégis lenne hibajelzés, akkor diaggal rá kellene olvasni. ha ugynaazt dobja hibának, mint korábban, akkor ezek a jeladók jók lesznek.


Nem vagyok én krőzus! Természetesen megcseréltem a kettőt! :porgosnevetos:


Már majdnem elhittem, hogy jó lett. Tegnap esti (inkább éjszakai) szokásos Sopron menet torpanás nélkül ment! Ma délelőtt ua. és Sopronból visszafelé 2x torpant meg, töltés hiba jelzéssel a műszerfalon, de az ECU-ban nincs hibajelzés.

laszlo0918 Elküldve: 2017-02-03 16:42 Ki tapasztalt ilyet?

YELLOW írta:
SP_323i írta:
laszlo0918 írta: Sziasztok volna itt valaki akinek 320d 150 lovas verdája van és meg mérné nekem hogy reggeli start után bekapcsolt fűtés mellett mennyi voltot tölt a generátor pontosan?
Vagy esetleg olyan valaki aki rövid utakat jár ilyen kocsival és pár nap után legyengül az aksi neki is. Ez normális ezeknél az autóknál vagy én már nem tudom mi baja van az enyémnek.... Át néztem már minden kontaktot amihez hozzá fértem a generátor és az aksi közt d semmi minden jónak tünik és mégis pár nap után villognak a kontroll égőim startoláskor hogy kevés a fesz a batriban 1 éves aksi van benne 85ah-ás ha van valakinek hasonló tapasztalata osztja meg velem.Köszönöm.


Azt mérni se kell, mert fogyasztóktól függetlenül 14.7 max 15 kéne, hogy legyen, hogyha jó a generátor. Hogyha nagyon kevés a töltőfeszültség, akkor azt sárga aksi lápával jelzi a vas a műszerfalon. A titkos menüben meg tudod nézni, hogy neked mennyi. Érdemes járó motor mellett töltő áramot is mérni, hogy megbizonyosodj, hogy jó e a generátor. Az aksi visszatöltésekor úgy is ez a fontos. Ez viszont a motor fordulattal változik és ha jól tudom max 150A lehet, mivel akkora áramot tud előállítani a generátor.
Ettől függetlenül simán lehet, hogy cellahibás az aksid hiába egy éves.


a 14,4V is elfogadható, pont ha nagyobb fogyasztók vannak, akkor függhet egy kicsit, hogy kevesebbet mér, nem feltétlen gond.


Sziasztok szóval az én generátorom a titkosmenüben nézve maximum 14,4-et tud ha minden le van kapcsolva beleértve a fűtést is szinte semmi nem megy csak ami kell a működéshez de az is csak akkor ha legalább 3 órát megyek az autóval. Az előző aksimat azért cseréltem le mert azt hittem hogy rossz most ott hordom hátul ha nem indulna be lecserélem arra mivel a mai napig tartja a feszültséget.Vissza a töltésre ha viszont reggel beindítom megy a lámpa fűtés automatán 14,0-14,1 és olyankor mikor kapcsolgat a rásegítő fűtés ugye ingadozik picit az alapjárat le esik egy pillantra 13,6 ra utána vissza 14,1. Igaz hogy ha kint vagyok melóba rövideket járok vele de minden kollégám ugyanazt a szakaszt járja dízelekkel és akit kérdeztem senki nem panaszkodik ilyenre.Az autó pöccre indult még -18 fokban is tehát nem kell sokat köszörülni hogy beinduljon. a napokban be iktattam egy multimétert ráállítottam egy kamerát 6 órán át figyeltem az autó nyugvó állapotbani fogyasztását 0,01A volt néha felugrott egy pillanatra 0,04re de azt mondják hogy az jó szóval nem értem az egészet.

YELLOW Elküldve: 2017-02-03 12:04 Ki tapasztalt ilyet?

SP_323i írta:
laszlo0918 írta: Sziasztok volna itt valaki akinek 320d 150 lovas verdája van és meg mérné nekem hogy reggeli start után bekapcsolt fűtés mellett mennyi voltot tölt a generátor pontosan?
Vagy esetleg olyan valaki aki rövid utakat jár ilyen kocsival és pár nap után legyengül az aksi neki is. Ez normális ezeknél az autóknál vagy én már nem tudom mi baja van az enyémnek.... Át néztem már minden kontaktot amihez hozzá fértem a generátor és az aksi közt d semmi minden jónak tünik és mégis pár nap után villognak a kontroll égőim startoláskor hogy kevés a fesz a batriban 1 éves aksi van benne 85ah-ás ha van valakinek hasonló tapasztalata osztja meg velem.Köszönöm.


Azt mérni se kell, mert fogyasztóktól függetlenül 14.7 max 15 kéne, hogy legyen, hogyha jó a generátor. Hogyha nagyon kevés a töltőfeszültség, akkor azt sárga aksi lápával jelzi a vas a műszerfalon. A titkos menüben meg tudod nézni, hogy neked mennyi. Érdemes járó motor mellett töltő áramot is mérni, hogy megbizonyosodj, hogy jó e a generátor. Az aksi visszatöltésekor úgy is ez a fontos. Ez viszont a motor fordulattal változik és ha jól tudom max 150A lehet, mivel akkora áramot tud előállítani a generátor.
Ettől függetlenül simán lehet, hogy cellahibás az aksid hiába egy éves.


a 14,4V is elfogadható, pont ha nagyobb fogyasztók vannak, akkor függhet egy kicsit, hogy kevesebbet mér, nem feltétlen gond.

SP_323i Elküldve: 2017-02-03 11:43 Ki tapasztalt ilyet?

laszlo0918 írta: Sziasztok volna itt valaki akinek 320d 150 lovas verdája van és meg mérné nekem hogy reggeli start után bekapcsolt fűtés mellett mennyi voltot tölt a generátor pontosan?
Vagy esetleg olyan valaki aki rövid utakat jár ilyen kocsival és pár nap után legyengül az aksi neki is. Ez normális ezeknél az autóknál vagy én már nem tudom mi baja van az enyémnek.... Át néztem már minden kontaktot amihez hozzá fértem a generátor és az aksi közt d semmi minden jónak tünik és mégis pár nap után villognak a kontroll égőim startoláskor hogy kevés a fesz a batriban 1 éves aksi van benne 85ah-ás ha van valakinek hasonló tapasztalata osztja meg velem.Köszönöm.


Azt mérni se kell, mert fogyasztóktól függetlenül 14.7 max 15 kéne, hogy legyen, hogyha jó a generátor. Hogyha nagyon kevés a töltőfeszültség, akkor azt sárga aksi lápával jelzi a vas a műszerfalon. A titkos menüben meg tudod nézni, hogy neked mennyi. Érdemes járó motor mellett töltő áramot is mérni, hogy megbizonyosodj, hogy jó e a generátor. Az aksi visszatöltésekor úgy is ez a fontos. Ez viszont a motor fordulattal változik és ha jól tudom max 150A lehet, mivel akkora áramot tud előállítani a generátor.
Ettől függetlenül simán lehet, hogy cellahibás az aksid hiába egy éves.

Laza Elküldve: 2017-01-25 13:50 Ki tapasztalt ilyet?

Laza írta:
viktor írta:
Laza írta:
YELLOW írta:
Laza írta: Sziasztok,

Ha kinyitom a csomagtartót, akkor világít kb. 2 mp.-ig a csomitartó világítás, majd kialszik, ilyenkor a hátsó csomiajtón levő világítás is ugyan így müxik, teljesen mindegy az ajtó milyen állásban, van, meddig van nyitva. Ha éppen csak megnyitom, akkor is ez van, ha teljesen, akkor is. Sencom kábelem már van (ha van hozzá köze..), időm is van rá, helyem nincs...(egyelőre). A garázsba nem fér be hosszra ez a dög :oops: (ott marad a totoya)

Minden más világítás müxik, megfelelően.: (3. féklámpa, rendszámvilágítás, üvegajtó, ködlámpa, ablaktörlő, stb). szerk.: A belső kis olvasólámpa kapcsolók sem müxenek ilyenkor - sem elöl, sem hátul, a nagy világítás az rendesen működik.

És még egy: Kulcs kivétele után hallatszik a középső befúvók/CD lejátszó (?) mögül valami fura hang, mintha egy pici venti menne, de leginkább az 50Hz-es brumm hangra hasonlít. Most 1 óra állás után ültem bele, és még mindig ment (valami..). Lehet a venti szabályzó tüske döglött meg? Lehet nem is akksit kellett volna cserélnem:?:

5let?


az 50Hz-es Brumm-t eddig is hallottad vagy csak most kezdte?
mert pl fater off autója is olyan, ahogy kinyitod az ajtókat a műszerfal mögött mozgások vannak, gondolom nyitnak a klímabox csappantyúi. vagy klímavezéslőnek a kis ventije, mint E46-nál.
ezt úgy tudod leellenőrzni, hogy bent maradsz az autóban, lezárod, majd vársz. kb 15 perc után kussnak kell lennie. legalábbis E46-nál így van. addig megy pár dolog.

a világításos témára. sötétben is így működik, ahogy leírtad? majd ha elvitted nyíregyre, akkor nézesd meg mire van időzítve.


Nappal semmikor sem lehetett felkapcsolni, csak sötétben. Ma kezdte ezt a hülyeséget :merges1: A városinak jó a fényérzékelős kapcsolója, az felkapcsol rendesen ha sötétedik. Gondolom ennek a kis xar lámpának nincs külön érzékelője.

Bentmaradtam, vagy 10-15 percig vannak relé kattogások, ez+az, de minden abbamarad mittomén negyedóra után. A hangot nem tudom, de most tűnt fel, talán pont azért mert figyelem, meg olvasok a hibákról stb. Sajna ez a hang nem múlik el, folyamatosan hallható. Ha megnyomom a fúvókák alatti műszerfal részt, még a hangja is változik (vagyis a berezegtetett akárminek a hangja..)

Az 50 hz brumm, a hőmérő ventilátor hangja lehet. A klíma panelen van egy kis rács, mögötte lakik egy kis propeller az gyújtás levétel után még egy ideig mókázik. Ha ilyenkor befogod a rácsot az ujjaddal akkor változik a hangja. Időnként nem árt a porszívót odadugni, mert sok koszt összegyüjt.


Most megint kimentem, az olvasólámpák rendben müxenek, csomagtér világítás is. Hátha csak beázott valami, a mai mosatáskor... majd kiderül.

Köszi a tippet, nem tudtam hogy a mögött a szenzor mögött van egy kis venti, de így hirtelen azt mondom, nagy valószínűség szerint az lesz! Holnap meglesem


No, ma 11-kor mentem itthonról, a zsír új akksiban 10,6V volt, még beindította az autót. Valami szipákol rendesen. Remélem Miklós holnap tud mondani vmit...

Laza Elküldve: 2017-01-24 22:17 Ki tapasztalt ilyet?

viktor írta:
Laza írta:
YELLOW írta:
Laza írta: Sziasztok,

Ha kinyitom a csomagtartót, akkor világít kb. 2 mp.-ig a csomitartó világítás, majd kialszik, ilyenkor a hátsó csomiajtón levő világítás is ugyan így müxik, teljesen mindegy az ajtó milyen állásban, van, meddig van nyitva. Ha éppen csak megnyitom, akkor is ez van, ha teljesen, akkor is. Sencom kábelem már van (ha van hozzá köze..), időm is van rá, helyem nincs...(egyelőre). A garázsba nem fér be hosszra ez a dög :oops: (ott marad a totoya)

Minden más világítás müxik, megfelelően.: (3. féklámpa, rendszámvilágítás, üvegajtó, ködlámpa, ablaktörlő, stb). szerk.: A belső kis olvasólámpa kapcsolók sem müxenek ilyenkor - sem elöl, sem hátul, a nagy világítás az rendesen működik.

És még egy: Kulcs kivétele után hallatszik a középső befúvók/CD lejátszó (?) mögül valami fura hang, mintha egy pici venti menne, de leginkább az 50Hz-es brumm hangra hasonlít. Most 1 óra állás után ültem bele, és még mindig ment (valami..). Lehet a venti szabályzó tüske döglött meg? Lehet nem is akksit kellett volna cserélnem:?:

5let?


az 50Hz-es Brumm-t eddig is hallottad vagy csak most kezdte?
mert pl fater off autója is olyan, ahogy kinyitod az ajtókat a műszerfal mögött mozgások vannak, gondolom nyitnak a klímabox csappantyúi. vagy klímavezéslőnek a kis ventije, mint E46-nál.
ezt úgy tudod leellenőrzni, hogy bent maradsz az autóban, lezárod, majd vársz. kb 15 perc után kussnak kell lennie. legalábbis E46-nál így van. addig megy pár dolog.

a világításos témára. sötétben is így működik, ahogy leírtad? majd ha elvitted nyíregyre, akkor nézesd meg mire van időzítve.


Nappal semmikor sem lehetett felkapcsolni, csak sötétben. Ma kezdte ezt a hülyeséget :merges1: A városinak jó a fényérzékelős kapcsolója, az felkapcsol rendesen ha sötétedik. Gondolom ennek a kis xar lámpának nincs külön érzékelője.

Bentmaradtam, vagy 10-15 percig vannak relé kattogások, ez+az, de minden abbamarad mittomén negyedóra után. A hangot nem tudom, de most tűnt fel, talán pont azért mert figyelem, meg olvasok a hibákról stb. Sajna ez a hang nem múlik el, folyamatosan hallható. Ha megnyomom a fúvókák alatti műszerfal részt, még a hangja is változik (vagyis a berezegtetett akárminek a hangja..)

Az 50 hz brumm, a hőmérő ventilátor hangja lehet. A klíma panelen van egy kis rács, mögötte lakik egy kis propeller az gyújtás levétel után még egy ideig mókázik. Ha ilyenkor befogod a rácsot az ujjaddal akkor változik a hangja. Időnként nem árt a porszívót odadugni, mert sok koszt összegyüjt.


Most megint kimentem, az olvasólámpák rendben müxenek, csomagtér világítás is. Hátha csak beázott valami, a mai mosatáskor... majd kiderül.

Köszi a tippet, nem tudtam hogy a mögött a szenzor mögött van egy kis venti, de így hirtelen azt mondom, nagy valószínűség szerint az lesz! Holnap meglesem