Vargs870502 Elküldve: 2016-11-12 20:03 Mi lehet a baj?

Vargs870502 Elküldve: 2016-11-12 20:03 Mi lehet a baj?
YELLOW Elküldve: 2016-11-12 19:58 Műszerfal kijelzés
Krapulax6 írta:YELLOW írta: a +3°C alatt való sípolás/villogás nem alap funkció BC-től függetlenül?
a következő sorok nicht_aktiv-on voltak és aktiv-ra lett állítva, mégsem csinál semmit.
CC_AUSSENTEMPERATUR (Cold check outside temperature)
AUSSENTEMP_WARN_AKUSTIK (Outside Temperature Sound Warning)
QUITT_A_TEMP_WARNUNG_LSS (Temporary ice warning)
vagy ezek is kellenek hozzá?
AUSSENTEMP_SPERRZEIT_2 (Outside temperature lock time 2)
AUSSENTEMP_SPERRZEIT_3 (Outside temperature lock time 3)
vagy lehet valami nem kell hozzá, esetleg kell még valami?
Ha egyszer sikerul eljutnom hozzad akkor az enyemet atnezheted:D
+3 nal villog sipol meg minden:D
Tano Elküldve: 2016-11-12 19:53 Műszerfal kijelzés
Vagany1986 írta: Üdvözlet mindenkinek
olyan problémám van hogy a müszerfalam inditáskor nem reagál semmire...
minden lámpa müködik de visszajelzés nincs, kilométer óra, fordulatszám mérö...stb meg se mozdul. BMW e46 32Od autóról van szó 2OO3 as kiadás. az autot nemrég vettem még most ismerkedem vele. minden segitséget köszönök
YELLOW Elküldve: 2016-11-12 12:08 Műszerfal kijelzés
MrStratoBlue írta: Bocsi ha rossz helyen van, nem az elős helyre töltöttem fel, hanem úgy gondoltam, mivel a műszerfal világítástól kap fényforrást, talán lehet köze hozzá. Köszönöm a választ :x
MrStratoBlue Elküldve: 2016-11-12 12:00 Műszerfal kijelzés
YELLOW Elküldve: 2016-11-12 11:55 Műszerfal kijelzés
MrStratoBlue írta: Sziasztok!
Pár hónapja vagyok tulajdonosa egy E92 325i-nek. Elméletileg Lighting Packkal van szerelve a kocsi. A fényességével vannak problémáim, egyedüül a jobb hátsó ülésnél világít szépen, bár mivel nincs összehasonlítási alapon, nem tudom melyik a normális állapot. Kép mellékelve aki esetleg tudja mi lehet a probléma... a 63319122419 cikkszámú LED már ki lett cserélve és nem változozz a fényessége.
csanko77 Elküldve: 2016-11-10 11:06 Navi frissítés
Heka Elküldve: 2016-11-09 21:18 318-320-323-328i fogyasztás - melyiket?
YELLOW írta:Heka írta: Sziasztok!
Nekem a fogyasztási tapasztalataim egy E46 320ci (M54B22), automata kocsival a következőek:
Pályán 5.5-6L/100km
Városban 10-14L/100km
Remélem, tudtam segíteni valakinek.
Egyébként a pályás fogyasztás engem is meglepett. Van egy Corollám is, 1.4 vvti, azzal 110-120 körül megvan a 6 liter. A bömbivel 130-as utazóval vagy kicsit felette 5.5 tempomattal.
ez pedig kizárt, a pályás fogyasztás. de még 90-es tempóval sem tartható.
még akkor sem lenne tartható, ha rámész a pályára, beállsz 130-ra, akkor nullázod a fogyasztás, és úgy mész folyamatosan 130-cal egy tank üzemanyagot. 7 liter lenne akkor is a valós.
hogy az autó mit mutat, arra kár alapozni, amíg magad rátankolásos módszerrel, számítással ugyanazon a kútfejnél nem ellenőrizted. :wink:
YELLOW Elküldve: 2016-11-08 22:03 Index relé
Dani76 írta:YELLOW írta:Dani76 írta: Sziasztok, a következő problémában kérnem segítségeteket.Adott 2006 E87 autóm, mely bal irányba nem indexel megfelelően. A hibajelenség, hogyha balra indexelek, a műszerfal visszajelző gyorsabban villog/kattog a normálisnál, ahogy a bal első index is.Az oldalsó és hátsó index azonban folyamatosan ég, és nemcsak indexelésnél, hanem mindig.Még leállított, bezárt, beriasztózott autónál is. Ki kellett vennem az izzókat, hogy ne szívják le az akksit.
Van valakinek tapasztalata, hogy ez mi a fene lehet? Esetleg tudnátok ajánlani valakit, akihez fordulhatnék?
Megmondom őszintén csalódott vagyok, hogy ilyen hibák előfordulnak :( Francia autóból ültem át a BMW-be, számoltam a magasabb költségekkel, de elektronikai problmákra nem készítettem fel magam.
Előre is nagyon köszönöm a segítséget.
attól, hogy nem értesz hozzá, és mondjuk hulladékot veszel, még nem a márka a hibás. ezt általánosságban mondom, nem rád értve.
nem írod honnan írsz, így mégis kit ajánljunk? 300km-re lévő emberrel nem sokra mész. :wink:
amit leművel az autó az a legtöbb újabb autónál így működik. legalább 20 éve.
a gyorsabb index azt jelzi, hogy azon az oldalon valami nem oké. valamelyik izzó nem világít. (bár a BMW-nek jeleznie is kellene) mivel hátul folyamatosan ég az index, így gyanítom a helyzetjelző lesz rossz hátul.
ezt egyébként E46-nál akkor vettem észre, ha ki volt kapcsolva a hideg/meleg teszt és annak visszajelzése a műszerfalon. ugye ha hiba van, akkor nem jelez műszerfalon. viszont folyamatosan világít az index. ez bal oldalon főleg fontos, hogy az autó széle jelezve legyen.
viszont ha neked folyamatosan ég, akkor lehet zárlat valahol. VAGY ha van az autóban hazakísérőfény funkció, akkor lezárás után előre beállított lámpák bizonyos ideig égnek. ebben az esetben elképzelhető, hogy az index világít, a kiégett helyzetjelző helyett.
kérdés, hogy bezárás után 5 perccel is világ az index? ha igen, akkor valahol zárlat van.
nem lehet utólagos lámpa benne, mondjuk ami LED-es?
Szia, köszönöm a gyors választ.Budapestről írok, itt élek, de hétvégente megfordulok Zalában és Nyíregyházán is.De alapvetően Pest. Egyébként nem most vettem az autót, hanem 1,5 éve- van pozitív meg negativ tapasztalatom is- de ez valósznuleg minden autónál igy van, ahogy írtad.
Visszakanyarodava: a lámpa gyári xenon.A műszerfalon egyébként ég az index hibajelzés.Az izzók sokáig világítanak, több, mint 5 percig, ezért vettem ki őket az akksi miatt.S nemcsak a hátsó, hanem az első ajtó előtti oldalsó is.A hátsó helyzetjelzőt megnézem, de ott mindkét izzó világít emlékeim szerint.Ha zárlat, azzal nem tudok mit kezdeni szaktudás hiányában. Olvastam, hogy lehet a világításpanel...?
Dani76 Elküldve: 2016-11-08 21:49 Index relé
YELLOW írta:Dani76 írta: Sziasztok, a következő problémában kérnem segítségeteket.Adott 2006 E87 autóm, mely bal irányba nem indexel megfelelően. A hibajelenség, hogyha balra indexelek, a műszerfal visszajelző gyorsabban villog/kattog a normálisnál, ahogy a bal első index is.Az oldalsó és hátsó index azonban folyamatosan ég, és nemcsak indexelésnél, hanem mindig.Még leállított, bezárt, beriasztózott autónál is. Ki kellett vennem az izzókat, hogy ne szívják le az akksit.
Van valakinek tapasztalata, hogy ez mi a fene lehet? Esetleg tudnátok ajánlani valakit, akihez fordulhatnék?
Megmondom őszintén csalódott vagyok, hogy ilyen hibák előfordulnak :( Francia autóból ültem át a BMW-be, számoltam a magasabb költségekkel, de elektronikai problmákra nem készítettem fel magam.
Előre is nagyon köszönöm a segítséget.
attól, hogy nem értesz hozzá, és mondjuk hulladékot veszel, még nem a márka a hibás. ezt általánosságban mondom, nem rád értve.
nem írod honnan írsz, így mégis kit ajánljunk? 300km-re lévő emberrel nem sokra mész. :wink:
amit leművel az autó az a legtöbb újabb autónál így működik. legalább 20 éve.
a gyorsabb index azt jelzi, hogy azon az oldalon valami nem oké. valamelyik izzó nem világít. (bár a BMW-nek jeleznie is kellene) mivel hátul folyamatosan ég az index, így gyanítom a helyzetjelző lesz rossz hátul.
ezt egyébként E46-nál akkor vettem észre, ha ki volt kapcsolva a hideg/meleg teszt és annak visszajelzése a műszerfalon. ugye ha hiba van, akkor nem jelez műszerfalon. viszont folyamatosan világít az index. ez bal oldalon főleg fontos, hogy az autó széle jelezve legyen.
viszont ha neked folyamatosan ég, akkor lehet zárlat valahol. VAGY ha van az autóban hazakísérőfény funkció, akkor lezárás után előre beállított lámpák bizonyos ideig égnek. ebben az esetben elképzelhető, hogy az index világít, a kiégett helyzetjelző helyett.
kérdés, hogy bezárás után 5 perccel is világ az index? ha igen, akkor valahol zárlat van.
nem lehet utólagos lámpa benne, mondjuk ami LED-es?