Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 3162 találat


YELLOW Elküldve: 2016-08-26 18:57 Szélvédő II. Újraragasztás,

YELLOW írta:
szotakdavid írta:
YELLOW írta:
b_imi írta:
YELLOW írta:
b_imi írta:
YELLOW írta: haller!

nos beigazolódott a gyanúm. a műszerfal felől nagy eső, vagy mosáskor vízcseppek jelentek meg. egy ideje, fura tompa ropogást is hallottam, igaz az ázást később észleltem.
most itt a mobil üvegeseknél megnézettem, és mozog a szélvédőm, elengedte a ragasztás. (és még mondják kevés a gyári Business hifi :fetreng: ) érdekes, mert a vezető oldalon rosszabb a helyzet, ott mégsem ázok. illetve a szélvéő alatti műanyagnak sincs elvileg köze hozzá, azt mondta a srác, hogy az alá be is kell folynia, az nem gond. mindegy ha már van egy új, kicseréltetem azt is.

szóval újra kell ragasztani a szélvédőt, nem cseréltetem másikra, mivel nincs baja.

na de a kérdesem arra irányulna, hogy a szélvédő körüli gumit ki fogják tudni vajon úgy szedni, hogy ne sérüljön? mert erre a kérdésemre 50-50% esély választ kaptam.
videókat nézve olyan mintha ezt a gumit beragasztás előtt kellene a szélvédőre rakni, majd úgy beragasztani. de ez alapján sérülésmentesen lehetetlen kiszedni, mert a damil amivel kivágják a helyéről, az fogja elroncsolni.

szóval akinek ragasztottak már be szélvédőt, és van tapasztalata, azt szívesen meghallgatom. köszi!


Nálam cserélték, nem is volt kérdés, mivel fontosabb volt, hogy a fényezett részek épek maradjanak. Az ára meg nem érdekelt a casco miatt.


nekem arra a gumira olyan 6ezer körül mondta. nem is az ár miatt, csak mondom hátha van tapasztalat. én amúgy a rettegek a procedúrától, de hát videókat nézve, drágább autókban is simán cserélnek. szóval már nem aggódom.
köszi a választ!


Nem vészes meló annak, aki ért hozzá. Pontosan kell illeszteni és jól kell felvinni a ragasztót. Na meg persze a zsírtalanítás és az alapozás is lényeges.
Az újra ragasztás azért más téma, mert úgy kell kivenni az üveget, hogy ne sérüljön. Na ez nem annyira egyszerű feladat.

A szélvédő alsó részénél lévő műanyagnak tényleg semmi köze a beázásokhoz, csak ezt valaki kitalálta, aki még nem látott ilyet.


mondta, hogy garanciát nem vállal az üvegre, hogy nem törik össze, de nem lesz gond azt mondta.
gyári üveg, BMW jeles Pilkington, de már volt ragasztva, ez látszik is belül a ragasztás, ami már nekem is feltűnt.
valószínű az üveg nem lett alapozva, vagy azzal az edzővel lekezelve, ami a ragasztóhoz kell.
ezek régóta csinálják az tény, szóval reménykedem. biztos csinált már E46-ot, sőt mondta neki is volt, neki a tetőablak csatornájánál ázott.


Yellow cseréld a szélvédő körüli gumit is. A gyàri kb 7-8e ft. Nyugi nem nagy mutatvàny, nem rég csinàltam én is.


majd kérek ajánlatot a forrásomtól, mennyiért tud gumit. akkor jól láttam, hogy a gumit beragasztás előtt kell felrakni a szélvédőre?
szerencsére házhoz is jönnek az üvegesek. bár még azon agyalok, hogy a régi ragasztót le tudják-e szedni normálisan az üvegről. azért ha nem lenne muszáj üveget nem szeretnék újat venni :D


no szóval elég rossz ajánlatot kaptam, 7.800.- a szélvédő keretre. még más BMW-s kereskedésnél is 7.200.-

úgyhogy hozattam az üvegessel.
5.500.- szélvédőkeret gumi (nem tudom gyári-e, de jól néz ki)
10.000.- újraragasztás, szerelésekkel együtt.
gyors kötésű ragasztó +2.000.- (de nem kértem) ezzel 30 perc, amúgy 1,5 óra a szervíz elhagyási idő. azaz még nem köt meg full, de a légzsák már nem nyomná ki a szélvédőt.

hát gyerekek a döbbenet fogott el. a körbevágó cucc, simán húzták körbe. azaz szinte semmi nem fogta a szélvédőt. a szélvédő jobb alján maradt csak némi ragasztó, az összes többi a kasztnin maradt. szóval előre igaza volt a mesternek, hogy rosszul kezelték a szélvédőt, lehet az aktivátor lemaradt róla. ahhoz képest nem is áztam, és nem tűnt fel. sem huzat sem semmi. jól zárt az autó is, ajtózárásnál nem szökött a szélvédő mellett a nyomás. szóval nem értem. remélem az a furcsa ropogás is ettől volt.
szóval korábban volt ragasztva a szélvédő, esetleg cserélve, és mivel BMW jeles, így szervizben csinálhatták, akik elég sz@r munkát végeztek, a kasztni is össze volt kicsit bacva.
ami még fura volt, hogy sok videót néztem, mindenhol a kasztnira nyomták a ragasztót, ők az üvegre. végül is lényegtelen, csak fogja.
a szélvédő alatti műanyag 2 helyen volt picit elrepedve, most sikeresen kitörtek belőle egy darabot, de hát el van érve. szerencsére van másik (új, gyári), majd magamnak cserélem.

amstaff001 Elküldve: 2016-08-25 14:30 Multikormány beszerelése utólag...

Bero írta:
Gabi írta:
lantika írta:
Gabi írta: Sziasztok.
Bekötöttem a multikormányomat, a rádiovezérlés jol működik viszont a tempomatvisszajelzője nem jelenik meg a műszerfalon hiába kapcsolgatom. A lantika január 10-dikei hozászolásában találtam meg a megfelelő videót a bekötéshez mivel nekem is ilyen a motortérben a kötegelés. Szerintetek a szaki hányas számú lukban lévő vezetékhez forrasztja a kék vezetéket? / 33-45-ig van / És miért forrasztja? Nekem volt rajta csati és csak simán beledugtam.Lehet hogy rosszul láttam hogy a 35-öst mutatja, és azért nem működik minden??


PIN 37 :kiraly:


Köszi valóban a 37-es volt a nyerő :vazze:, de akárhogy nézem a fickó nem pontosan azt mutatja:roll: Na mindegy a lényeg hogy most már minden működik
Még egyszer köszi :iszunkra:



Igen,mert a két fajta bekötési lehetőség van. Van egy amit kb az összes elektromos gázpedálosnál kell,ez a legelterjedtebb és van egy a 320D 150 lovas amit máshova kell,jelen esetben a 37-be.



Sziasztok!
Az enyémben ugyan itt van pár szál kábel ami nincs bekötve sehova és szerintem gyárilag zsugorcsövezve és szigetelve is van, de hogy mi lehet azt nem tudom. Nemrég vettem észre!
Lehet csinálok is róla képet hátha valaki tudja mi célt szolgál????
(320D automata és mulikormányos)

Bero Elküldve: 2016-08-24 18:20 Multikormány beszerelése utólag...

Gabi írta:
lantika írta:
Gabi írta: Sziasztok.
Bekötöttem a multikormányomat, a rádiovezérlés jol működik viszont a tempomatvisszajelzője nem jelenik meg a műszerfalon hiába kapcsolgatom. A lantika január 10-dikei hozászolásában találtam meg a megfelelő videót a bekötéshez mivel nekem is ilyen a motortérben a kötegelés. Szerintetek a szaki hányas számú lukban lévő vezetékhez forrasztja a kék vezetéket? / 33-45-ig van / És miért forrasztja? Nekem volt rajta csati és csak simán beledugtam.Lehet hogy rosszul láttam hogy a 35-öst mutatja, és azért nem működik minden??


PIN 37 :kiraly:


Köszi valóban a 37-es volt a nyerő :vazze:, de akárhogy nézem a fickó nem pontosan azt mutatja:roll: Na mindegy a lényeg hogy most már minden működik
Még egyszer köszi :iszunkra:



Igen,mert a két fajta bekötési lehetőség van. Van egy amit kb az összes elektromos gázpedálosnál kell,ez a legelterjedtebb és van egy a 320D 150 lovas amit máshova kell,jelen esetben a 37-be.

Gabi Elküldve: 2016-08-24 17:39 Multikormány beszerelése utólag...

lantika írta:
Gabi írta: Sziasztok.
Bekötöttem a multikormányomat, a rádiovezérlés jol működik viszont a tempomatvisszajelzője nem jelenik meg a műszerfalon hiába kapcsolgatom. A lantika január 10-dikei hozászolásában találtam meg a megfelelő videót a bekötéshez mivel nekem is ilyen a motortérben a kötegelés. Szerintetek a szaki hányas számú lukban lévő vezetékhez forrasztja a kék vezetéket? / 33-45-ig van / És miért forrasztja? Nekem volt rajta csati és csak simán beledugtam.Lehet hogy rosszul láttam hogy a 35-öst mutatja, és azért nem működik minden??


PIN 37 :kiraly:


Köszi valóban a 37-es volt a nyerő :vazze:, de akárhogy nézem a fickó nem pontosan azt mutatja:roll: Na mindegy a lényeg hogy most már minden működik
Még egyszer köszi :iszunkra:

lantika Elküldve: 2016-08-24 17:06 Multikormány beszerelése utólag...

Gabi írta: Sziasztok.
Bekötöttem a multikormányomat, a rádiovezérlés jol működik viszont a tempomatvisszajelzője nem jelenik meg a műszerfalon hiába kapcsolgatom. A lantika január 10-dikei hozászolásában találtam meg a megfelelő videót a bekötéshez mivel nekem is ilyen a motortérben a kötegelés. Szerintetek a szaki hányas számú lukban lévő vezetékhez forrasztja a kék vezetéket? / 33-45-ig van / És miért forrasztja? Nekem volt rajta csati és csak simán beledugtam.Lehet hogy rosszul láttam hogy a 35-öst mutatja, és azért nem működik minden??


PIN 37 :kiraly:

Bero Elküldve: 2016-08-24 17:05 Multikormány beszerelése utólag...

Gabi írta: Sziasztok.
Bekötöttem a multikormányomat, a rádiovezérlés jol működik viszont a tempomatvisszajelzője nem jelenik meg a műszerfalon hiába kapcsolgatom. A lantika január 10-dikei hozászolásában találtam meg a megfelelő videót a bekötéshez mivel nekem is ilyen a motortérben a kötegelés. Szerintetek a szaki hányas számú lukban lévő vezetékhez forrasztja a kék vezetéket? / 33-45-ig van / És miért forrasztja? Nekem volt rajta csati és csak simán beledugtam.Lehet hogy rosszul láttam hogy a 35-öst mutatja, és azért nem működik minden??


Szia!

Szolnokon betudom neked kötni. :kiraly:

Gabi Elküldve: 2016-08-24 16:32 Multikormány beszerelése utólag...

Sziasztok.
Bekötöttem a multikormányomat, a rádiovezérlés jol működik viszont a tempomatvisszajelzője nem jelenik meg a műszerfalon hiába kapcsolgatom. A lantika január 10-dikei hozászolásában találtam meg a megfelelő videót a bekötéshez mivel nekem is ilyen a motortérben a kötegelés. Szerintetek a szaki hányas számú lukban lévő vezetékhez forrasztja a kék vezetéket? / 33-45-ig van / És miért forrasztja? Nekem volt rajta csati és csak simán beledugtam.Lehet hogy rosszul láttam hogy a 35-öst mutatja, és azért nem működik minden??

szotakdavid Elküldve: 2016-08-20 23:11 Motor-váltó

nyiris írta: Szevasztok.
Nekem van egy 330D e46om és olyan probléma merült fel hogy amikor hideg a automata váltóban az olaj kidobja a sebességet és meg jelenik a műszerfalon sárgán a kis fogaskerék felkijáltó jelel és nem veszi a sebességet olyankor de amikor leálotom a motort és várok 2percet útána kicsit járatom a motort eltűnik a jel és normálisan vált mi lehet a probléba tudna valaki segiteni előre is köszönöm.


Gyàri diagnosztika! Nem autocom és tàrsai!
Olaj és szűrő csere a vàltóban. Csak gyàri olajat rakjatok bele!

nyiris Elküldve: 2016-08-20 21:10 Motor-váltó

Szevasztok.
Nekem van egy 330D e46om és olyan probléma merült fel hogy amikor hideg a automata váltóban az olaj kidobja a sebességet és meg jelenik a műszerfalon sárgán a kis fogaskerék felkijáltó jelel és nem veszi a sebességet olyankor de amikor leálotom a motort és várok 2percet útána kicsit járatom a motort eltűnik a jel és normálisan vált mi lehet a probléba tudna valaki segiteni előre is köszönöm.

YELLOW Elküldve: 2016-08-20 12:21 Szélvédő II. Újraragasztás,

szotakdavid írta:
YELLOW írta:
b_imi írta:
YELLOW írta:
b_imi írta:
YELLOW írta: haller!

nos beigazolódott a gyanúm. a műszerfal felől nagy eső, vagy mosáskor vízcseppek jelentek meg. egy ideje, fura tompa ropogást is hallottam, igaz az ázást később észleltem.
most itt a mobil üvegeseknél megnézettem, és mozog a szélvédőm, elengedte a ragasztás. (és még mondják kevés a gyári Business hifi :fetreng: ) érdekes, mert a vezető oldalon rosszabb a helyzet, ott mégsem ázok. illetve a szélvéő alatti műanyagnak sincs elvileg köze hozzá, azt mondta a srác, hogy az alá be is kell folynia, az nem gond. mindegy ha már van egy új, kicseréltetem azt is.

szóval újra kell ragasztani a szélvédőt, nem cseréltetem másikra, mivel nincs baja.

na de a kérdesem arra irányulna, hogy a szélvédő körüli gumit ki fogják tudni vajon úgy szedni, hogy ne sérüljön? mert erre a kérdésemre 50-50% esély választ kaptam.
videókat nézve olyan mintha ezt a gumit beragasztás előtt kellene a szélvédőre rakni, majd úgy beragasztani. de ez alapján sérülésmentesen lehetetlen kiszedni, mert a damil amivel kivágják a helyéről, az fogja elroncsolni.

szóval akinek ragasztottak már be szélvédőt, és van tapasztalata, azt szívesen meghallgatom. köszi!


Nálam cserélték, nem is volt kérdés, mivel fontosabb volt, hogy a fényezett részek épek maradjanak. Az ára meg nem érdekelt a casco miatt.


nekem arra a gumira olyan 6ezer körül mondta. nem is az ár miatt, csak mondom hátha van tapasztalat. én amúgy a rettegek a procedúrától, de hát videókat nézve, drágább autókban is simán cserélnek. szóval már nem aggódom.
köszi a választ!


Nem vészes meló annak, aki ért hozzá. Pontosan kell illeszteni és jól kell felvinni a ragasztót. Na meg persze a zsírtalanítás és az alapozás is lényeges.
Az újra ragasztás azért más téma, mert úgy kell kivenni az üveget, hogy ne sérüljön. Na ez nem annyira egyszerű feladat.

A szélvédő alsó részénél lévő műanyagnak tényleg semmi köze a beázásokhoz, csak ezt valaki kitalálta, aki még nem látott ilyet.


mondta, hogy garanciát nem vállal az üvegre, hogy nem törik össze, de nem lesz gond azt mondta.
gyári üveg, BMW jeles Pilkington, de már volt ragasztva, ez látszik is belül a ragasztás, ami már nekem is feltűnt.
valószínű az üveg nem lett alapozva, vagy azzal az edzővel lekezelve, ami a ragasztóhoz kell.
ezek régóta csinálják az tény, szóval reménykedem. biztos csinált már E46-ot, sőt mondta neki is volt, neki a tetőablak csatornájánál ázott.


Yellow cseréld a szélvédő körüli gumit is. A gyàri kb 7-8e ft. Nyugi nem nagy mutatvàny, nem rég csinàltam én is.


majd kérek ajánlatot a forrásomtól, mennyiért tud gumit. akkor jól láttam, hogy a gumit beragasztás előtt kell felrakni a szélvédőre?
szerencsére házhoz is jönnek az üvegesek. bár még azon agyalok, hogy a régi ragasztót le tudják-e szedni normálisan az üvegről. azért ha nem lenne muszáj üveget nem szeretnék újat venni :D