Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 3162 találat


YELLOW Elküldve: 2016-07-02 19:18 Üzemanyagszint-jelzõ hiba

hil írta: Sziasztok!
Cserélnem kellett a benzin szivattyút (N42B20A) Mielőtt tegnap kivettem volna a szivattyút megnéztem a tartály szintadó értékeket a titkos menüben: bal 6,6 lit jobb 30 lit, teljes 37 lit. A csere után: bal 000 lit, jobb 11,2 lit, teljes 11,3 lit. Ugyanolyan szivattyút tettem bele, mint ami benne volt, semmit nem húztam le (legalábbis nem vettem észre), bal tankhoz nem is nyúltam és mégis, hiányzik sok liter. Az a sugárszivattyú hol csatlakozik a üza szivattyúhoz, mert nem látom?
Ki tudna ebben segíteni?
bye:hil

ui1: rövid állás után, míg olvasgattam erről rendbe jöttek a dolgok, most bal tank: 117,7 lit, jobb tank: 11,2 lit össz: 22,9 lit. De gyanítom, ha megint mennék vele ismét a hibás felállás jelentkezne.
ui2: valóban, kicsit járatva a motort a bal tank megint nulla lett. Nyomás elengedése után szivattyú ki és a jobb tank csordultig volt benzinnel. Ebből az jött le, hogy a sugárszivattyú működik. Lehet, hogy csak annyit kéne tennem, hogy tele kéne tankolnom???
(tán megőrültem, hogy magammal levelezek........)


ez tényleg egy tank.
műszerfal reset? nem segít?
INPA-ban nincs valami lehetőség tank ügyben?

m87z Elküldve: 2016-07-02 10:45 Megvegyem? Vegyek ilyet?

elgeri írta:
Szabi46 írta: Sziasztok. Jelenlegi X5 e53-amat szeretném eladni/cserélni és vissza térni a 3as BMW-hez. Most a kiszemeltem az E90-széria azon belül a 320d.
Mivel nem nagyon van kapás a saját autóm iránt, ezért az eddigi jelentkező aki cserélné velem az autót némi pótlással ez a 20d lenne:
https://www.hasznaltauto.hu/au...t-10327762

A műszerfalon jól látom a légzsák hibákat, vagy mind ilyen gyújtáson?





Hali!

Nem vagyok nagy szakértő, de az a légzsák hibajelzés tuti nem normális. Nem csak az ikon villant fel, hanem a kijelzőn is kitette. Valami bajt érzékel.

Hogy mennyire komoly azt viszont ne a tulajnak hidd el, hanem egy szervizátvizsgálásnak :kiraly:



Normál gyújtásnál csak a kezifék (ha be van huzva)meg a biztonsági öv figyelmeztetőnek kell világitani vagy max engine check lámpa de az elalszik pár másodperc után. Nekem még az tűnt fel hogy a motorháztetőn ennyi km után nincs egy kavicsfelverődés sem meg a Bmw jelnél be van horpadva picit ez lehet megmagyarázza a légzsák lámpát de lehet csak én látom rosszul...

elgeri Elküldve: 2016-07-01 13:00 Megvegyem? Vegyek ilyet?

Szabi46 írta: Sziasztok. Jelenlegi X5 e53-amat szeretném eladni/cserélni és vissza térni a 3as BMW-hez. Most a kiszemeltem az E90-széria azon belül a 320d.
Mivel nem nagyon van kapás a saját autóm iránt, ezért az eddigi jelentkező aki cserélné velem az autót némi pótlással ez a 20d lenne:
https://www.hasznaltauto.hu/au...t-10327762

A műszerfalon jól látom a légzsák hibákat, vagy mind ilyen gyújtáson?





Hali!

Nem vagyok nagy szakértő, de az a légzsák hibajelzés tuti nem normális. Nem csak az ikon villant fel, hanem a kijelzőn is kitette. Valami bajt érzékel.

Hogy mennyire komoly azt viszont ne a tulajnak hidd el, hanem egy szervizátvizsgálásnak :kiraly:

Szabi46 Elküldve: 2016-07-01 10:30 Megvegyem? Vegyek ilyet?

Sziasztok. Jelenlegi X5 e53-amat szeretném eladni/cserélni és vissza térni a 3as BMW-hez. Most a kiszemeltem az E90-széria azon belül a 320d.
Mivel nem nagyon van kapás a saját autóm iránt, ezért az eddigi jelentkező aki cserélné velem az autót némi pótlással ez a 20d lenne:
https://www.hasznaltauto.hu/au...t-10327762

A műszerfalon jól látom a légzsák hibákat, vagy mind ilyen gyújtáson?



Bitu79 Elküldve: 2016-06-27 12:00 Fogyasztásmérõ hiba?

E36thepower írta: Sziasztok! Elég sok fórumot és csoportot végigolvastam már, hátha megtalálom a hibámat valahol, de semmi...
Eléggé elszomorít hogy nem tudok rájönni az okára, ezért még egy utolsó próbálkozásnak beírok ide is, hátha valaki olvassa és tudja rá a választ.
Adott egy 1.8-as M40 kódos E36.
A fogyasztásjelzőm azt csinálja, hogy folyamatos tempónál is kiakad 30 liter fölött, a gázpedál egyetlen pontjánál van, hogy néha beáll 6 literre (kb 70km/h-nál), de ha 1 mm-t is megmozdítom a pedált + vagy - irányba, akkor eltűnt 30 liter fölött...
Eléggé bosszant, mert arra sincs tippem hol kezdjem.
Valakinek van ötlete?


Csinálj egy óracsoport tesztet.Utána írj vissza.

1.lépés: gyújtás az 1. fokoztaba




2. lépés: a napi kilométerszámláló nullázó gombját (bal oldalon) kb 5 másodpercig tartsuk lenyomva.
Ekkor az 1. menüpontba érkezünk.

(A napi kilométer először lenullázódik, de később újra visszaugrik az eredeti állásba)

BC nélküli E39 esetében: a titkos menübe jutáshoz a nullázó gomb lenyomva tartása mellett kapcsoljuk a gyújtáskapcsolót 1. állásba.




4. lépés: a bal oldali gombot addig kel nyomogatni, míg a 19. menüpontba nem jutunk. Ehhez gyorsan kell nyomogatni a gombot, hosszabb megszakítások nélkül, különben kidob a menüből, és lehet előröl kezdeni.




4. lépés: ha a 19. menüpontban vagyunk, a L_oFF és L_on (Lock On, Lock Off) felváltva villog.
Amikor éppen a L_oFF látható, gyorsan nyomjuk meg a bal oldali gombot, és már be is jutottunk a menürendszerbe.




5. lépés: Ha mindent jól csináltunk, a 0. menüpontban landolunk, ebből tudható, hogy a titkos menürendszer aktiválva van. A nullázó gombbal tudunk az 1-21. menüpontok között lépkedni. Ha egy menüponthoz érkezve várunk egy kicsit, akkor automatikusan az almenübe jutunk.

A következőkben a 7. menüpontba való eljutást mutatjuk be:




A 7. menüpont kiválasztása:
A nullázó gombot addig nyomogatjuk, míg a 7. menüpont jelenik meg a kijelzőn és várunk egy pillanatot.




Néhány pillanat múlva a BC a 7. menüpont almenüjébe ugrik, esetünkben ez a 7.0 .
A nullázó gombot nyomogatva most az almenüpontok között lépegethetünk.




Ha kétszer megnyomjuk a gombot, akkor a 7.3 pontba jutunk, ami a pillanatnyi sebesség.
(A képen látható kijelzőhöz tartozó autó éppen áll)



Ahhoz, hogy az almenükből kilépjünk, a nullázó gombot kb. 3 másodpercig kell nyomva tartani, ekkor a főmenük közé kerülünk és az ismételt nyomogatással lépegethetünk a főmenü pontja között.

Az egyes menüpontok leírása lejjebb található.




Speciális eset - 2. menüpont:
A 2. menüpont a műszerfalteszt. Ez egy látványos dolog: minden lámpa kigyullad és a mutatók ütközésig és vissza körbemennek.


Menu 14 Hibatatároló
- Menu 14.1 - 14.4 Ha nincsen semmilyen hiba, itt 000000-nak kellene állnia (az itt lévő számok alapján még senki nem tudta megmondani, milyen hiba is íródott be a számítógépbe....)

Menu 15 - 18 nincs

Menu 19: Aktiváló menüpont
Mint ahogyan az oldal elején le vagyon írva.

Menu 20: Fogyasztás korrekciós tényezője
- Menu 20.0 Fogyasztás korrekciós tényezője
- Menu 20.1 A 10-es számok beállítása
- Menu 20.2 A 100-as és 1000-és számok beállítása
- Menu 20.3 a beállított érték kijelzése és tárolása

A korrekciós tényező kiszámításának formulája:
A kiszámolt valódi fogyasztás / A BC által kijelzett fogyasztás = Korrekciós tényező (Bazzi ennek reciprokát adta meg, de kiderült, hogy ez a helyes)

Menu 21: Reset
- Menu 21.0 Software-Reset, hatása megfelel az akkumulátor lecsatlakoztatásának


Menu 7: Motor/sebességinfomációk
- Menu 7.0 Hűtővíz pillanatnyi hőmérséklete
- Menu 7.1 Pillanatnyi külső hőmérséklet
- Menu 7.2 Pillanatnyi fordulatszám
- Menu 7.3 Pillanatnyi sebesség

Menu 8: A 7. pont értékei hexadecimális formmátumban

Menu 9: Feszültség
- Menu 9.0 Pillanatnyi feszültség Volt-ban
- Menu 9.1 - 9.3 nincs / nem ismert

Menu 10.0 Országkód

Menu 11.0 Egységkód

Menu 12 nincs

Menu 13.0 Gongteszt




Menu 1: Gépjárműinformációk
- Menu 1.0 Alvázszám
- Menu 1.1 Műszerfal azonosítója
- Menu 1.2 A műszerfal BMW száma
- Menu 1.3 Codier/Diagnose/Busindex
- Menu 1.4 Gyártási datum (hét/év) - itt azt írják, hogy a kocsié, de én így tudom, csak a műszerfalé
- Menu 1.5 Hardware-/Software állás
- Menu 1.6 Befecskendezési helyzet / Hengerszám / Motorfaktor

Menu 2: Műszerfalteszt

Menu 3: Szervízintervallumkijelző információi
- Menu 3.0 Szervízintervallum alapszámítás literben (hogy ez mi lehet??)
- Menu 3.1 Az inspekcióig hátralévő napok száma

Menu 4: Fogyasztás
- Menu 4.0 Pillanatnyi fogyasztás Liter/100km (0128 = 12,8l/100km)
- Menu 4.1 Fogyasztás liter/óra

Menu 5: Hatótávolság
- Menu 5.0 A hatótávolság számításának alapjául szolgáló átlagfogyasztás Liter/100km
- Menu 5.1 Pillanatnyi hatótávolság km-ben

Menu 6: Tankinformációk
- Menu 6.0 A tank tartalma bal/jobb (234123 = 23,4l bal és 12,3l jobb tank)
- Menu 6.1 Teljes tanktartalom
- Menu 6.2 Tanktartalom mutató tankóra (??)

Itt egy videó is:

https://www.youtube.com/watch?v=irF0mopqLSE

Macska Elküldve: 2016-06-22 18:55 Tisztelt Szakik! Segítséget szeretnék kérni!

Bitu79 írta:
dbtibi írta: Sziasztok

Szeretnék segítséget kérni (hátha tapasztalt már valaki hasonló) :

Ma 20perc klímázás után kikapcsoltam menet közben a klímát (NEM tudom van-e összefüggés a dolgok között) és utána egy csattanás hallatszott a motortér környékéről lelassítottam - már lehúzott ablakoknál - és égett bakelit-műanyag-olaj szag jött be az ablakokon keresztül és a szellőzőkön át is. Rövid időn belül meg is álltam a kocsival mikor felnyitottam a motorháztetőt ugyanilyen szag fogadott(semmi füst) - de különösebb hibát nem láttam laikusként. Rövid idő után megint mentem vele 2-3 km-t még mindig olyan szag jött be az utastérbe a szellőzőkön. Hosszabb be nem indítás után - miután gondolom már lehűlt a motor - már nem tapasztaltam ezt a szagot.
Azóta nem kapcsoltam be a klímát, más hibát pedig nem tapasztaltam a kocsin vezetés közben (hibakód-jelzés sem jelent meg a műszerfalon).
Nem tudom van-e összefüggés a klíma, a csattanás, és a bakelit-olaj szag között.

Hosszbordás szíjak megvannak most lettek cserélve a görgőkkel együtt kb. 1,5hete.

Köszi előre is ha valaki tud segíteni. :roll:


Sztem vidd vissza,hogy nézzenek rá.Folyik valamilyen folyadék esetleg(olaj vagy hűtővíz).


Nekem is hasonló jelenség volt . és az volt baj hogy nem indult el a ventilátor mikor klimáztam,nekem is csat
tant meg fura szag is jött !!

Tano Elküldve: 2016-06-21 18:20 Izzítás vezérlõ

johny084 írta: köszi! itt kb 10 fokok vannak reggelente de ennél egyáltalán fel se villan a perec, plusz most már 3x fordul elő hogy talán még 10 fok se volt és amikor beindítottam enyhén ingadozó alapjárat mellett elég jelentős fehér füst hagyta el a kocsi hátulját. szervízben már voltam vele de meleg motornál semmi hibaüzenet nem volt. hidegen meg nem nézték... csak gyanítom hogy az izzítórelé halt meg (remélem hogy csak az)... hétvégén viszem máshova


Mint olvashatod, 0 fok hűtővízhőmérséklet alatt kapcsolja be a jelet a műszerfalon, felette nem.
Az ingadozó alapjáratot általában a kiegészítő fűtés működtetése okozza, mert olyankor a DDE növelgeti az alapjáratot.

Bitu79 Elküldve: 2016-06-21 00:32 Tisztelt Szakik! Segítséget szeretnék kérni!

dbtibi írta: Sziasztok

Szeretnék segítséget kérni (hátha tapasztalt már valaki hasonló) :

Ma 20perc klímázás után kikapcsoltam menet közben a klímát (NEM tudom van-e összefüggés a dolgok között) és utána egy csattanás hallatszott a motortér környékéről lelassítottam - már lehúzott ablakoknál - és égett bakelit-műanyag-olaj szag jött be az ablakokon keresztül és a szellőzőkön át is. Rövid időn belül meg is álltam a kocsival mikor felnyitottam a motorháztetőt ugyanilyen szag fogadott(semmi füst) - de különösebb hibát nem láttam laikusként. Rövid idő után megint mentem vele 2-3 km-t még mindig olyan szag jött be az utastérbe a szellőzőkön. Hosszabb be nem indítás után - miután gondolom már lehűlt a motor - már nem tapasztaltam ezt a szagot.
Azóta nem kapcsoltam be a klímát, más hibát pedig nem tapasztaltam a kocsin vezetés közben (hibakód-jelzés sem jelent meg a műszerfalon).
Nem tudom van-e összefüggés a klíma, a csattanás, és a bakelit-olaj szag között.

Hosszbordás szíjak megvannak most lettek cserélve a görgőkkel együtt kb. 1,5hete.

Köszi előre is ha valaki tud segíteni. :roll:


Sztem vidd vissza,hogy nézzenek rá.Folyik valamilyen folyadék esetleg(olaj vagy hűtővíz).

YELLOW Elküldve: 2016-06-19 19:01 Klíma

davech írta:
b_imi írta:
davech írta: Kösz lantika de nem e39-em van hanem e46-om..

Kérdés még mindig aktuális:
Párásodási gondok vannak a kocsival, kiderült hogy klíma kondenzvíz levezető cső van eltömődve. Megnéztem, de a váltónál nem találtam a leeresztő csövet akárhogy is nézegettem. Hol kellene lennie? Többen írták hogy csak a váltó leszedésével lehetne hozzáférni, igaz?
Tippet írjatok hogy tudnám megtisztítani klímabox kiszerelése nélkül. thx


Felül van egy csonk amit keresel. Ha lecsavarozod a váltót rögzítő kereszttartót talán le lehet engedni annyira, hogy hozzáférj, vagy egy endoszkóppal keresd meg. Sajnos nem sok hely van ott.


Köszönöm a képet! :kiraly: Így már világos hol van és miért nem találtam.
Egyáltalán nem folyik ki a kondenzvíz a levezetőn (se a kocsi alatt se a váltókörül semmi folyadék). Klíma kikapcsolása után a párás levegő lecsapatódik és minden vizes. Eléggé szopóroller a helyzet.
- Lehetne a váltótartó leszedésével próbálkozni hátha annyit lehetne engedni, billenteni a váltón hogy beférjen a kezem hogy megpucoljam, de sztem úgyse tudnám annyira megtisztítani amennyire kellene.
- Váltót is le lehetne szedni és akkor hozzáférhető lenne, de az inkább szkippelős.
- Marad a felülről szerelés, műszerfal ki... :frigo:
Szarjon sünt aki ezt így kitalálta, már elnézést.


én sosem tapasztaltam folyást eddig. pedig amikor klímatisztítok, akkor helyben áll, de semmi nem folyik a földre az autó alatt, pedig garázsban is csináltam már. eldugulva nincs, mert klímánál nem vizes az utatér sehol. ezt csak azért írom, hogy nem feltétlen lesz víz az autó alatt. kollégám off autónál sem tapasztal, neki sincs dugulás.
egyébként minap pont elkezdtem írni egy kommentet, hogy ritka rosszul van megoldva a klímabox, motorostúl mindenestül.
van bent nekünk egy újabb box, abban legalább a motor könnyebben cserélhető, könnyen hozzáférhetőa hőcserélőhöz a téma. mondjuk kicsit olyan kommersz lett, mert sok off autó hasonló megoldást hazsnál. vagy lehet másik cég gyártja a boxot, mint azoknak, E46-ban meg megint másik cég.
nem rég jött meg az endoszkópom, de a lábtér felől sme tudtam csak egy pillanatra meglátni a hőcserlőt, azóta sme sikerült, vagy más mozgatási irányítási megoldás kellene neki. más nyílásról sem elérhető. gondoltam alulrúl megnézem a lefolyón, de még nem volt rá alkalom.

dbtibi Elküldve: 2016-06-19 18:40 Tisztelt Szakik! Segítséget szeretnék kérni!

Sziasztok

Szeretnék segítséget kérni (hátha tapasztalt már valaki hasonló) :

Ma 20perc klímázás után kikapcsoltam menet közben a klímát (NEM tudom van-e összefüggés a dolgok között) és utána egy csattanás hallatszott a motortér környékéről lelassítottam - már lehúzott ablakoknál - és égett bakelit-műanyag-olaj szag jött be az ablakokon keresztül és a szellőzőkön át is. Rövid időn belül meg is álltam a kocsival mikor felnyitottam a motorháztetőt ugyanilyen szag fogadott(semmi füst) - de különösebb hibát nem láttam laikusként. Rövid idő után megint mentem vele 2-3 km-t még mindig olyan szag jött be az utastérbe a szellőzőkön. Hosszabb be nem indítás után - miután gondolom már lehűlt a motor - már nem tapasztaltam ezt a szagot.
Azóta nem kapcsoltam be a klímát, más hibát pedig nem tapasztaltam a kocsin vezetés közben (hibakód-jelzés sem jelent meg a műszerfalon).
Nem tudom van-e összefüggés a klíma, a csattanás, és a bakelit-olaj szag között.

Hosszbordás szíjak megvannak most lettek cserélve a görgőkkel együtt kb. 1,5hete.

Köszi előre is ha valaki tud segíteni. :roll: