Összesen 3162 találat
davech
Elküldve: 2016-06-18 20:25 Klíma
b_imi írta:
davech írta:
Kösz lantika de nem e39-em van hanem e46-om..
Kérdés még mindig aktuális:
Párásodási gondok vannak a kocsival, kiderült hogy klíma kondenzvíz levezető cső van eltömődve. Megnéztem, de a váltónál nem találtam a leeresztő csövet akárhogy is nézegettem. Hol kellene lennie? Többen írták hogy csak a váltó leszedésével lehetne hozzáférni, igaz?
Tippet írjatok hogy tudnám megtisztítani klímabox kiszerelése nélkül. thx
Felül van egy csonk amit keresel. Ha lecsavarozod a váltót rögzítő kereszttartót talán le lehet engedni annyira, hogy hozzáférj, vagy egy endoszkóppal keresd meg. Sajnos nem sok hely van ott.

Köszönöm a képet! :kiraly: Így már világos hol van és miért nem találtam.
Egyáltalán nem folyik ki a kondenzvíz a levezetőn (se a kocsi alatt se a váltókörül semmi folyadék). Klíma kikapcsolása után a párás levegő lecsapatódik és minden vizes. Eléggé szopóroller a helyzet.
- Lehetne a váltótartó leszedésével próbálkozni hátha annyit lehetne engedni, billenteni a váltón hogy beférjen a kezem hogy megpucoljam, de sztem úgyse tudnám annyira megtisztítani amennyire kellene.
- Váltót is le lehetne szedni és akkor hozzáférhető lenne, de az inkább szkippelős.
- Marad a felülről szerelés, műszerfal ki... :frigo:
Szarjon sünt aki ezt így kitalálta, már elnézést.
Bitu79
Elküldve: 2016-06-18 11:32 Klíma
b_imi írta:
davech írta:
Kösz lantika de nem e39-em van hanem e46-om..
Kérdés még mindig aktuális:
Párásodási gondok vannak a kocsival, kiderült hogy klíma kondenzvíz levezető cső van eltömődve. Megnéztem, de a váltónál nem találtam a leeresztő csövet akárhogy is nézegettem. Hol kellene lennie? Többen írták hogy csak a váltó leszedésével lehetne hozzáférni, igaz?
Tippet írjatok hogy tudnám megtisztítani klímabox kiszerelése nélkül. thx
Felül van egy csonk amit keresel. Ha lecsavarozod a váltót rögzítő kereszttartót talán le lehet engedni annyira, hogy hozzáférj, vagy egy endoszkóppal keresd meg. Sajnos nem sok hely van ott.

Erre írtam,hogy lehet ki kell szedni a fűtésboxot(evaporator-t),ha nincs mákja.Mondjuk ha így el lehet érni,akkor meg lehet próbálni megfújkálni onnantól sűrített levegővel.Mondjuk ezzel meg az a baj,hogy így a dzsuva meg visszakerül ugyanoda,vissza a doboz aljába...De ez mégiscsak jobb megoldás,mint műszerfalat bontani...Jó bu*in találta ezt ki a gyár.
cheeka
Elküldve: 2016-06-16 08:53 Mi lehet a baj?
Pitykoo írta:
cheeka írta:
Hello,
Akadt egy kis gondom, napi használat közben megadta magát a kocsim (e46, 320d, 136LE, 2000évj.). Nem önindítóz. Levettem az akkut, semmi változás. A kulcs néhány hete változóan nyitva a távközponti zárat (csak néha működik a zárás, az is csak erős, hosszas nyomásra). Van egy tartalék kulcs, de azzal sem indítóz (talán régen az indította, de nem működött a távközponti, azért nem használtam).
Valami ötlet, vagy tipp?
Másik kulcs programozása segíthet? Esetleg a kulcs szétszedése?
Jó lenne legalább 1x beindulna, hogy ne kelljen trélerezni, helyben nincs elektromos szerelő.
De mikor indítózol akkor hallasz kattogó hangot a motortérből?!
Nem, nem teker az önindító, nem változik a műszerfalon semmi, nem történik semmi. Az akku biztosan jó.
Most próbáltam, beindult a régi kulccsal!! Mi lehet a baj??
Dlaci92
Elküldve: 2016-06-10 19:41 alapjárat leesik, ingadozik
Sziasztok!
e46 323i-m van, és egyáltalán semmi alapjáratom nincs :D emellett az ABS, ASC és a kézifék lámpa is ég a műszerfalon, de ez korábban is égett néha, mikor még volt alapjáratom. Kérdésem az lenne, hogy hibás ABS jeladó miatt lehetséges, hogy nincs alapjáratom? Egyik szerelő ismerősöm gondolja, hogy ez is lehet a hiba oka...
L3oN1o7
Elküldve: 2016-06-05 18:56 Szervíz kilóméteróra nullázás
YELLOW írta:
L3oN1o7 írta:
L3oN1o7 írta:
Robin68 írta:
L3oN1o7 írta:
Robin68 írta:
L3oN1o7 írta:
Sziasztok. Lenne egy kérdésem a szervíz intervallum nullázással kapcsolatban. Van egy E46 318i-m ami 1998-as évjáratú. Ma voltam vele kötelező szervizen és a szerelő nem tudta kinullázni az inspekciót. Millió videót és fúrom hozzászólást elolvastam de nincs meg a megoldás. Tehát lépésenként írom hogy érthető legyen.
A gyújtás lekapcsolom, majd a bal oldali gombot nyomva tartva 1-es állásba kapcsolom a gyújtáskapcsolót. Felvillan a test-1 felirat majd itt kellene megjelenni vagy a reset vagy az inspektion feliratnak amelyiknek villogni kellene. Na itt akadok el mindig mert a test-1 után visszaáll az alapra az óra és a kilómétert valamint a napi számláló állását mutatja. 23435-ször próbálkoztam több féleképpen is de nincs se reset se inspektion. A gyújtást mikor magába ráadom kiírja, hogy -200 km azaz ennyivel léptem túl a szervíz intervallumot. Ha a gyújtás ráadást követően a jobb gombot megnyomom egyszer akkor azt írja ki hogy 10.12. Na erről meg végképp nem tudom hogy mit jelent.
Nem akarom se szervízbe vinni 8000.-ért és kábelem sincs hozzá hogy meg tudja oldani. Remélem valami találkozott már hasonlóval. Csatolok egy vidót is ami ITT VAN
A műszerfalról nem fogod tudni nullázni mivel 99" május előttieket nem lehet nagy többségében.
De lehet, hogy rosszul tudom.... :)
Vagy géppel, vagy otthon magadnak így próbáld.
Szervizintervallum nullázás

Köszi szépen. Még annyit hogy találom ezt a csatlakozót?
Motortérben az anyós oldali sarokban felül.
Köszi. A jelentség a következő. A rajz alapján csináltam. Gyújtás ki. 7-19-es rövidre zár. Majd gyújtás bekapcs. 10 mp után drótot kivettem amikor is elkezdett villogni hogy service -300 km. pár mp. után abbahagyta a villogást és ennyi. Gyújtás ki - gyújtás be és ugyanazt mutatja. -300 km. Többször próbáltam ugyanaz.
Na sikerült. 25.000-re beállt az inspekció. Nem tudom meg lehet e valahogy oladni hogy 10.000 legyen?
csak diaggal, a kmóra vezérlőjének átírásával.
Akkor ennyi. Köszike:D
YELLOW
Elküldve: 2016-06-05 18:34 Szervíz kilóméteróra nullázás
L3oN1o7 írta:
L3oN1o7 írta:
Robin68 írta:
L3oN1o7 írta:
Robin68 írta:
L3oN1o7 írta:
Sziasztok. Lenne egy kérdésem a szervíz intervallum nullázással kapcsolatban. Van egy E46 318i-m ami 1998-as évjáratú. Ma voltam vele kötelező szervizen és a szerelő nem tudta kinullázni az inspekciót. Millió videót és fúrom hozzászólást elolvastam de nincs meg a megoldás. Tehát lépésenként írom hogy érthető legyen.
A gyújtás lekapcsolom, majd a bal oldali gombot nyomva tartva 1-es állásba kapcsolom a gyújtáskapcsolót. Felvillan a test-1 felirat majd itt kellene megjelenni vagy a reset vagy az inspektion feliratnak amelyiknek villogni kellene. Na itt akadok el mindig mert a test-1 után visszaáll az alapra az óra és a kilómétert valamint a napi számláló állását mutatja. 23435-ször próbálkoztam több féleképpen is de nincs se reset se inspektion. A gyújtást mikor magába ráadom kiírja, hogy -200 km azaz ennyivel léptem túl a szervíz intervallumot. Ha a gyújtás ráadást követően a jobb gombot megnyomom egyszer akkor azt írja ki hogy 10.12. Na erről meg végképp nem tudom hogy mit jelent.
Nem akarom se szervízbe vinni 8000.-ért és kábelem sincs hozzá hogy meg tudja oldani. Remélem valami találkozott már hasonlóval. Csatolok egy vidót is ami ITT VAN
A műszerfalról nem fogod tudni nullázni mivel 99" május előttieket nem lehet nagy többségében.
De lehet, hogy rosszul tudom.... :)
Vagy géppel, vagy otthon magadnak így próbáld.
Szervizintervallum nullázás

Köszi szépen. Még annyit hogy találom ezt a csatlakozót?
Motortérben az anyós oldali sarokban felül.
Köszi. A jelentség a következő. A rajz alapján csináltam. Gyújtás ki. 7-19-es rövidre zár. Majd gyújtás bekapcs. 10 mp után drótot kivettem amikor is elkezdett villogni hogy service -300 km. pár mp. után abbahagyta a villogást és ennyi. Gyújtás ki - gyújtás be és ugyanazt mutatja. -300 km. Többször próbáltam ugyanaz.
Na sikerült. 25.000-re beállt az inspekció. Nem tudom meg lehet e valahogy oladni hogy 10.000 legyen?
csak diaggal, a kmóra vezérlőjének átírásával.
L3oN1o7
Elküldve: 2016-06-05 18:15 Szervíz kilóméteróra nullázás
L3oN1o7 írta:
Robin68 írta:
L3oN1o7 írta:
Robin68 írta:
L3oN1o7 írta:
Sziasztok. Lenne egy kérdésem a szervíz intervallum nullázással kapcsolatban. Van egy E46 318i-m ami 1998-as évjáratú. Ma voltam vele kötelező szervizen és a szerelő nem tudta kinullázni az inspekciót. Millió videót és fúrom hozzászólást elolvastam de nincs meg a megoldás. Tehát lépésenként írom hogy érthető legyen.
A gyújtás lekapcsolom, majd a bal oldali gombot nyomva tartva 1-es állásba kapcsolom a gyújtáskapcsolót. Felvillan a test-1 felirat majd itt kellene megjelenni vagy a reset vagy az inspektion feliratnak amelyiknek villogni kellene. Na itt akadok el mindig mert a test-1 után visszaáll az alapra az óra és a kilómétert valamint a napi számláló állását mutatja. 23435-ször próbálkoztam több féleképpen is de nincs se reset se inspektion. A gyújtást mikor magába ráadom kiírja, hogy -200 km azaz ennyivel léptem túl a szervíz intervallumot. Ha a gyújtás ráadást követően a jobb gombot megnyomom egyszer akkor azt írja ki hogy 10.12. Na erről meg végképp nem tudom hogy mit jelent.
Nem akarom se szervízbe vinni 8000.-ért és kábelem sincs hozzá hogy meg tudja oldani. Remélem valami találkozott már hasonlóval. Csatolok egy vidót is ami ITT VAN
A műszerfalról nem fogod tudni nullázni mivel 99" május előttieket nem lehet nagy többségében.
De lehet, hogy rosszul tudom.... :)
Vagy géppel, vagy otthon magadnak így próbáld.
Szervizintervallum nullázás

Köszi szépen. Még annyit hogy találom ezt a csatlakozót?
Motortérben az anyós oldali sarokban felül.
Köszi. A jelentség a következő. A rajz alapján csináltam. Gyújtás ki. 7-19-es rövidre zár. Majd gyújtás bekapcs. 10 mp után drótot kivettem amikor is elkezdett villogni hogy service -300 km. pár mp. után abbahagyta a villogást és ennyi. Gyújtás ki - gyújtás be és ugyanazt mutatja. -300 km. Többször próbáltam ugyanaz.
Na sikerült. 25.000-re beállt az inspekció. Nem tudom meg lehet e valahogy oladni hogy 10.000 legyen?
hil
Elküldve: 2016-06-05 18:09 Szervíz kilóméteróra nullázás
L3oN1o7 írta:
Robin68 írta:
L3oN1o7 írta:
Robin68 írta:
L3oN1o7 írta:
Sziasztok. Lenne egy kérdésem a szervíz intervallum nullázással kapcsolatban. Van egy E46 318i-m ami 1998-as évjáratú. Ma voltam vele kötelező szervizen és a szerelő nem tudta kinullázni az inspekciót. Millió videót és fúrom hozzászólást elolvastam de nincs meg a megoldás. Tehát lépésenként írom hogy érthető legyen.
A gyújtás lekapcsolom, majd a bal oldali gombot nyomva tartva 1-es állásba kapcsolom a gyújtáskapcsolót. Felvillan a test-1 felirat majd itt kellene megjelenni vagy a reset vagy az inspektion feliratnak amelyiknek villogni kellene. Na itt akadok el mindig mert a test-1 után visszaáll az alapra az óra és a kilómétert valamint a napi számláló állását mutatja. 23435-ször próbálkoztam több féleképpen is de nincs se reset se inspektion. A gyújtást mikor magába ráadom kiírja, hogy -200 km azaz ennyivel léptem túl a szervíz intervallumot. Ha a gyújtás ráadást követően a jobb gombot megnyomom egyszer akkor azt írja ki hogy 10.12. Na erről meg végképp nem tudom hogy mit jelent.
Nem akarom se szervízbe vinni 8000.-ért és kábelem sincs hozzá hogy meg tudja oldani. Remélem valami találkozott már hasonlóval. Csatolok egy vidót is ami ITT VAN
A műszerfalról nem fogod tudni nullázni mivel 99" május előttieket nem lehet nagy többségében.
De lehet, hogy rosszul tudom.... :)
Vagy géppel, vagy otthon magadnak így próbáld.
Szervizintervallum nullázás

Köszi szépen. Még annyit hogy találom ezt a csatlakozót?
Motortérben az anyós oldali sarokban felül.
Köszi. A jelentség a következő. A rajz alapján csináltam. Gyújtás ki. 7-19-es rövidre zár. Majd gyújtás bekapcs. 10 mp után drótot kivettem amikor is elkezdett villogni hogy service -300 km. pár mp. után abbahagyta a villogást és ennyi. Gyújtás ki - gyújtás be és ugyanazt mutatja. -300 km. Többször próbáltam ugyanaz.
Szia!
Csak azért írok, mert nekem is ilyen autóm volt és én sem tudtam így nullázni, pedig mindenhogyan próbáltam. Diaggal sem ment a scannerrel, Carsoftal sem, csak az Inpaval volt lehetséges. Viszont érdekes, hogy szervizben a diag körcsatira dugott kütyüvel lehetett nullázni. Szerintem ez a kütyü sem lehetett más, mint a 7-19 lábak zárása.
bye:hil
L3oN1o7
Elküldve: 2016-06-05 17:51 Szervíz kilóméteróra nullázás
Robin68 írta:
L3oN1o7 írta:
Robin68 írta:
L3oN1o7 írta:
Sziasztok. Lenne egy kérdésem a szervíz intervallum nullázással kapcsolatban. Van egy E46 318i-m ami 1998-as évjáratú. Ma voltam vele kötelező szervizen és a szerelő nem tudta kinullázni az inspekciót. Millió videót és fúrom hozzászólást elolvastam de nincs meg a megoldás. Tehát lépésenként írom hogy érthető legyen.
A gyújtás lekapcsolom, majd a bal oldali gombot nyomva tartva 1-es állásba kapcsolom a gyújtáskapcsolót. Felvillan a test-1 felirat majd itt kellene megjelenni vagy a reset vagy az inspektion feliratnak amelyiknek villogni kellene. Na itt akadok el mindig mert a test-1 után visszaáll az alapra az óra és a kilómétert valamint a napi számláló állását mutatja. 23435-ször próbálkoztam több féleképpen is de nincs se reset se inspektion. A gyújtást mikor magába ráadom kiírja, hogy -200 km azaz ennyivel léptem túl a szervíz intervallumot. Ha a gyújtás ráadást követően a jobb gombot megnyomom egyszer akkor azt írja ki hogy 10.12. Na erről meg végképp nem tudom hogy mit jelent.
Nem akarom se szervízbe vinni 8000.-ért és kábelem sincs hozzá hogy meg tudja oldani. Remélem valami találkozott már hasonlóval. Csatolok egy vidót is ami ITT VAN
A műszerfalról nem fogod tudni nullázni mivel 99" május előttieket nem lehet nagy többségében.
De lehet, hogy rosszul tudom.... :)
Vagy géppel, vagy otthon magadnak így próbáld.
Szervizintervallum nullázás

Köszi szépen. Még annyit hogy találom ezt a csatlakozót?
Motortérben az anyós oldali sarokban felül.
Köszi. A jelentség a következő. A rajz alapján csináltam. Gyújtás ki. 7-19-es rövidre zár. Majd gyújtás bekapcs. 10 mp után drótot kivettem amikor is elkezdett villogni hogy service -300 km. pár mp. után abbahagyta a villogást és ennyi. Gyújtás ki - gyújtás be és ugyanazt mutatja. -300 km. Többször próbáltam ugyanaz.
Robin68
Elküldve: 2016-06-04 15:12 Szervíz kilóméteróra nullázás
L3oN1o7 írta:
Robin68 írta:
L3oN1o7 írta:
Sziasztok. Lenne egy kérdésem a szervíz intervallum nullázással kapcsolatban. Van egy E46 318i-m ami 1998-as évjáratú. Ma voltam vele kötelező szervizen és a szerelő nem tudta kinullázni az inspekciót. Millió videót és fúrom hozzászólást elolvastam de nincs meg a megoldás. Tehát lépésenként írom hogy érthető legyen.
A gyújtás lekapcsolom, majd a bal oldali gombot nyomva tartva 1-es állásba kapcsolom a gyújtáskapcsolót. Felvillan a test-1 felirat majd itt kellene megjelenni vagy a reset vagy az inspektion feliratnak amelyiknek villogni kellene. Na itt akadok el mindig mert a test-1 után visszaáll az alapra az óra és a kilómétert valamint a napi számláló állását mutatja. 23435-ször próbálkoztam több féleképpen is de nincs se reset se inspektion. A gyújtást mikor magába ráadom kiírja, hogy -200 km azaz ennyivel léptem túl a szervíz intervallumot. Ha a gyújtás ráadást követően a jobb gombot megnyomom egyszer akkor azt írja ki hogy 10.12. Na erről meg végképp nem tudom hogy mit jelent.
Nem akarom se szervízbe vinni 8000.-ért és kábelem sincs hozzá hogy meg tudja oldani. Remélem valami találkozott már hasonlóval. Csatolok egy vidót is ami ITT VAN
A műszerfalról nem fogod tudni nullázni mivel 99" május előttieket nem lehet nagy többségében.
De lehet, hogy rosszul tudom.... :)
Vagy géppel, vagy otthon magadnak így próbáld.
Szervizintervallum nullázás

Köszi szépen. Még annyit hogy találom ezt a csatlakozót?
Motortérben az anyós oldali sarokban felül.