Összesen 3162 találat
juhaszadika
Elküldve: 2016-03-30 20:32 Műszerfal kijelzés
Tano írta:
juhaszadika írta:
Sziasztok,
tudnátok segíteni, az alábbi műszerfali hibakijelzés mit takarhat? A BC-t hosszan nyomva ezt a kódot dobta ki:
Előre is köszönöm a segítséget!
A piktogram azt jelenti, hogy nézesd meg szervízben. A kódot pedig nézd meg itt.
Köszönöm. A kód szerint fékbetét érzékelő szenzor, most az lehet, hogy akkor ütöttem meg vmit, mikor a nyárigumit raktam fel? Vagy egyszerűen fékbetét, illetve tárcsát kell cserélnem már hátul? Legutóbb 19000km-t írt még rá a BC.
Tano
Elküldve: 2016-03-30 20:12 Műszerfal kijelzés
juhaszadika írta:
Sziasztok,
tudnátok segíteni, az alábbi műszerfali hibakijelzés mit takarhat? A BC-t hosszan nyomva ezt a kódot dobta ki:
Előre is köszönöm a segítséget!
A piktogram azt jelenti, hogy nézesd meg szervízben. A kódot pedig
nézd meg itt.
juhaszadika
Elküldve: 2016-03-30 19:58 Műszerfal kijelzés
Sziasztok,
tudnátok segíteni, az alábbi műszerfali hibakijelzés mit takarhat? A BC-t hosszan nyomva ezt a kódot dobta ki:

Előre is köszönöm a segítséget!
YELLOW
Elküldve: 2016-03-28 07:17 Műszerfal kijelzés
zsibabi írta:
Sziasztok!
Kb. egy éve produkálta a 120d-m h kitette a műszerfalra a szerviz piktogramot az abs, kézifék visszajelző és a dtc kontrol visszajelző lámpák eggyütes sárga színben és sípoló hang kíséretében. Sok bajlódás után rájöttünk h a generátor diódasor hibájáról van szó majd kicseréltük és elmúlott a probléma a mai napokig.
Most újra jelentkezik a hiba de most a töltéssel sincs hiba és a dióda sort is kimértük az is rendben van. Új jelenség a műszerek le-fel ugrálása olyan mind ha áramtalanítanák a műszerfalat, állandóan rengeteg cenhiba van a hibatárolóban! Eltűnik az irányjelző és egyéb villamos berendezések működése mint pl. a világítás.
Kélek benneteket ha valakinek van vmi tapasztalta ezen hibajelenségről írjon!
Előre is köszönöm segítségeteket!
csak egy kicsit kellene olvasni a fórumot!!!
van PDC? (tolatóradar)
akkor hátul a vezérlője áll a vízben.
zsibabi
Elküldve: 2016-03-27 23:30 Műszerfal kijelzés
Sziasztok!
Kb. egy éve produkálta a 120d-m h kitette a műszerfalra a szerviz piktogramot az abs, kézifék visszajelző és a dtc kontrol visszajelző lámpák eggyütes sárga színben és sípoló hang kíséretében. Sok bajlódás után rájöttünk h a generátor diódasor hibájáról van szó majd kicseréltük és elmúlott a probléma a mai napokig.
Most újra jelentkezik a hiba de most a töltéssel sincs hiba és a dióda sort is kimértük az is rendben van. Új jelenség a műszerek le-fel ugrálása olyan mind ha áramtalanítanák a műszerfalat, állandóan rengeteg cenhiba van a hibatárolóban! Eltűnik az irányjelző és egyéb villamos berendezések működése mint pl. a világítás.
Kélek benneteket ha valakinek van vmi tapasztalta ezen hibajelenségről írjon!
Előre is köszönöm segítségeteket!
YELLOW
Elküldve: 2016-03-26 11:07 Akkumulátor
lantika írta:
YELLOW írta:
Sapphi írta:
YELLOW írta:
hasonló hibára legutóbb azt írták, hogy a PDC vezérlője van beázva, hátul a dobbetét mögött. belülről. egyébként ez a műszerfalas hiba elég sok 1-est érint.
szóval ha van PDC-d, azaz tolatóradar, akkor hátul kellene beázást nézni.
Hát nagyon szépen köszönöm a segítséget, tegnap gondoltam elmegyek még melózni annyit kibír... Hát elment odáig, de aztán letiltott a kocsi így egy kis segítséggel, de újra életre keltettük és kiszedtem a PDC-t és, ahogy írtad is állt alatta a víz... Nagyon szépen köszönöm most megpróbálom kiszárítani és rendbehozni hátha sikerül. Esetleg erre lenne valami tanácsotok?
Illetve készült diagnosztika is a kocsiról. Valaki rá tudna nézni, hogy ezek milyen hibák pontosan?
https://www.dropbox.com/s/pmnb...g.pdf?dl=0
Pl. Pót vízpumpa, AUC mit is jelentenek és mi a feladatuk? Illetve, ahol csak a kódot írja azokról mit lehet tudni?
Köszönöm szépen ismételten.
hát nem hozza be a képet, nem vagyok regisztrálva DBox-ra.
Pót vízpumpa az a másodlagos pumpa lesz, az AUC pedig szagra kapcsoló belső levegő keringetés szenzora. ezt a kettőt nekem is hozza, de amúgy semmit nem veszek észre mint hiba. AUC funkciót sosem hazsnálom. de én még nem láttam olyan BMW-t amiben AUC volt, hogy azt ne dobta volna hibának. az is lehet csak el van koszolódva. de annyira nem izgat, hogy foglalkozzam vele :D
Nekem nincs AUC hibäm,de van AUC a kocsiban,es hasznälom is :fetreng:
Yellow nem kepröl van szo,hanem PDF-röl ami tartalmaz kb 10 hibakodot. Azt hiszem nem ärtana nekiällni annak az autonak es rendbetenni.
gyanítom csak takarítani kellene, de a belső keringtést is alig használom, szóval nem érzem még az erőt... :D (mondom én eddig csak hibát láttam AUC szenzorra) hát nekem semmi nem jött be, csak az, hogy jelentkezzek be a DB-be, ahova nem vagyok regisztrálva. lehet nem public-ba lett feltéve, vagy tudja a faxom :D
lantika
Elküldve: 2016-03-26 09:44 Akkumulátor
YELLOW írta:
Sapphi írta:
YELLOW írta:
hasonló hibára legutóbb azt írták, hogy a PDC vezérlője van beázva, hátul a dobbetét mögött. belülről. egyébként ez a műszerfalas hiba elég sok 1-est érint.
szóval ha van PDC-d, azaz tolatóradar, akkor hátul kellene beázást nézni.
Hát nagyon szépen köszönöm a segítséget, tegnap gondoltam elmegyek még melózni annyit kibír... Hát elment odáig, de aztán letiltott a kocsi így egy kis segítséggel, de újra életre keltettük és kiszedtem a PDC-t és, ahogy írtad is állt alatta a víz... Nagyon szépen köszönöm most megpróbálom kiszárítani és rendbehozni hátha sikerül. Esetleg erre lenne valami tanácsotok?
Illetve készült diagnosztika is a kocsiról. Valaki rá tudna nézni, hogy ezek milyen hibák pontosan?
https://www.dropbox.com/s/pmnb...g.pdf?dl=0
Pl. Pót vízpumpa, AUC mit is jelentenek és mi a feladatuk? Illetve, ahol csak a kódot írja azokról mit lehet tudni?
Köszönöm szépen ismételten.
hát nem hozza be a képet, nem vagyok regisztrálva DBox-ra.
Pót vízpumpa az a másodlagos pumpa lesz, az AUC pedig szagra kapcsoló belső levegő keringetés szenzora. ezt a kettőt nekem is hozza, de amúgy semmit nem veszek észre mint hiba. AUC funkciót sosem hazsnálom. de én még nem láttam olyan BMW-t amiben AUC volt, hogy azt ne dobta volna hibának. az is lehet csak el van koszolódva. de annyira nem izgat, hogy foglalkozzam vele :D
Nekem nincs AUC hibäm,de van AUC a kocsiban,es hasznälom is :fetreng:
Yellow nem kepröl van szo,hanem PDF-röl ami tartalmaz kb 10 hibakodot. Azt hiszem nem ärtana nekiällni annak az autonak es rendbetenni.
YELLOW
Elküldve: 2016-03-26 09:08 Akkumulátor
Sapphi írta:
YELLOW írta:
hasonló hibára legutóbb azt írták, hogy a PDC vezérlője van beázva, hátul a dobbetét mögött. belülről. egyébként ez a műszerfalas hiba elég sok 1-est érint.
szóval ha van PDC-d, azaz tolatóradar, akkor hátul kellene beázást nézni.
Hát nagyon szépen köszönöm a segítséget, tegnap gondoltam elmegyek még melózni annyit kibír... Hát elment odáig, de aztán letiltott a kocsi így egy kis segítséggel, de újra életre keltettük és kiszedtem a PDC-t és, ahogy írtad is állt alatta a víz... Nagyon szépen köszönöm most megpróbálom kiszárítani és rendbehozni hátha sikerül. Esetleg erre lenne valami tanácsotok?
Illetve készült diagnosztika is a kocsiról. Valaki rá tudna nézni, hogy ezek milyen hibák pontosan?
https://www.dropbox.com/s/pmnb...g.pdf?dl=0
Pl. Pót vízpumpa, AUC mit is jelentenek és mi a feladatuk? Illetve, ahol csak a kódot írja azokról mit lehet tudni?
Köszönöm szépen ismételten.
hát nem hozza be a képet, nem vagyok regisztrálva DBox-ra.
Pót vízpumpa az a másodlagos pumpa lesz, az AUC pedig szagra kapcsoló belső levegő keringetés szenzora. ezt a kettőt nekem is hozza, de amúgy semmit nem veszek észre mint hiba. AUC funkciót sosem hazsnálom. de én még nem láttam olyan BMW-t amiben AUC volt, hogy azt ne dobta volna hibának. az is lehet csak el van koszolódva. de annyira nem izgat, hogy foglalkozzam vele :D
Sapphi
Elküldve: 2016-03-25 23:14 Akkumulátor
YELLOW írta:
hasonló hibára legutóbb azt írták, hogy a PDC vezérlője van beázva, hátul a dobbetét mögött. belülről. egyébként ez a műszerfalas hiba elég sok 1-est érint.
szóval ha van PDC-d, azaz tolatóradar, akkor hátul kellene beázást nézni.
Hát nagyon szépen köszönöm a segítséget, tegnap gondoltam elmegyek még melózni annyit kibír... Hát elment odáig, de aztán letiltott a kocsi így egy kis segítséggel, de újra életre keltettük és kiszedtem a PDC-t és, ahogy írtad is állt alatta a víz... Nagyon szépen köszönöm most megpróbálom kiszárítani és rendbehozni hátha sikerül. Esetleg erre lenne valami tanácsotok?
Illetve készült diagnosztika is a kocsiról. Valaki rá tudna nézni, hogy ezek milyen hibák pontosan?
https://www.dropbox.com/s/pmnb...g.pdf?dl=0Pl. Pót vízpumpa, AUC mit is jelentenek és mi a feladatuk? Illetve, ahol csak a kódot írja azokról mit lehet tudni?
Köszönöm szépen ismételten.
YELLOW
Elküldve: 2016-03-23 20:38 Akkumulátor
Sapphi írta:
Sziasztok,
körülbelül egy hete lemerült a kocsimban az akkumulátor, ami azért volt érdekes, mert nem hagytam rajta semmit, aminek le kellet volna szívnia, de mégis megtörtént rátöltöttünk és azóta nem volt vele ilyen probléma viszont egy másik hiba előjött, ami viszont már aggasztóbb.
Nem mindig csinálja viszont előfordul, hogy elindítom az autót és elkezdi csekkolni a dolgokat, majd a műszerfal olyan mintha újraindulna. Illetve ez is történik alaphelyzetbe áll a kilométeróra, fordulatszám és minden. Ekkor újraindul és megint meghal és megint elindul és ezt csinálja folyamatosan... Valamikor a rádió is meghal ezzel együtt. És egy idő után aztán rendbejön.
Persze valamikor elindítom és semmi gondja sincs a kocsinak, de volt már olyan is, hogy menet közbe halt le.
Ha simán a gyújtást adom rá semmi baja nincs megy a rádió rendesen.
Esetleg van valakinek ötlete, hogy mi lehet a probléma vagy az aksit kéne cserélni?
Köszönöm előre is az ötleteket.
hasonló hibára legutóbb azt írták, hogy a PDC vezérlője van beázva, hátul a dobbetét mögött. belülről. egyébként ez a műszerfalas hiba elég sok 1-est érint.
szóval ha van PDC-d, azaz tolatóradar, akkor hátul kellene beázást nézni.