Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 3162 találat


Sapphi Elküldve: 2016-03-23 19:55 Akkumulátor

Sziasztok,

körülbelül egy hete lemerült a kocsimban az akkumulátor, ami azért volt érdekes, mert nem hagytam rajta semmit, aminek le kellet volna szívnia, de mégis megtörtént rátöltöttünk és azóta nem volt vele ilyen probléma viszont egy másik hiba előjött, ami viszont már aggasztóbb.

Nem mindig csinálja viszont előfordul, hogy elindítom az autót és elkezdi csekkolni a dolgokat, majd a műszerfal olyan mintha újraindulna. Illetve ez is történik alaphelyzetbe áll a kilométeróra, fordulatszám és minden. Ekkor újraindul és megint meghal és megint elindul és ezt csinálja folyamatosan... Valamikor a rádió is meghal ezzel együtt. És egy idő után aztán rendbejön.

Persze valamikor elindítom és semmi gondja sincs a kocsinak, de volt már olyan is, hogy menet közbe halt le.

Ha simán a gyújtást adom rá semmi baja nincs megy a rádió rendesen.

Esetleg van valakinek ötlete, hogy mi lehet a probléma vagy az aksit kéne cserélni?

Köszönöm előre is az ötleteket.

lantika Elküldve: 2016-03-10 11:25 világításmodul programozása

GNoRbY88 írta:
lela írta:
lantika írta:

Lela: LSZ-t nem egyszerü flashelni,es nem is lehet mind. Pl CI 31-et nem tudod CI40-re. De pl CI 35 megy CI36-ra. BMW Scannerhez sajät käbel van. Nem dräga,en 20€-ert vettem,es müködik win10 64bit alatt is.


Ezt megvehetem? Ebben elvileg a szoft is benne van..
Vagy esetleg van valami jobb tipped? És elvileg ezzel ugyan úgy lehet a modulok hibáit olvasni mint a INPA-val, illetve az egyes funkciókat (Car/Key memory, USA index, zárás nyitás index villogtatás, komfort index stb.) kapcsolgatni ? :kockafej:


Én is múlt héten vettem egy pont ugyanilyen kábelt, és tökéletesen működik. Szoftver legkevesebb, ha nem kapsz elküldjük :) Inpa nálam csak műszerfalból tudott km-t olvasni, de scanner megmondta kulcs alapján mennyi van benne. Hibákat egy oldalon látod, nem kell külön minden modult végig nézni, szóval egyszerű nagyszerű. És programozás is megy. Itt egy videó, ami elég jól bemutatja programot


NCS Experttel több mindent lehet programozni.

GNoRbY88 Elküldve: 2016-03-10 07:40 világításmodul programozása

lela írta:
lantika írta:

Lela: LSZ-t nem egyszerü flashelni,es nem is lehet mind. Pl CI 31-et nem tudod CI40-re. De pl CI 35 megy CI36-ra. BMW Scannerhez sajät käbel van. Nem dräga,en 20€-ert vettem,es müködik win10 64bit alatt is.


Ezt megvehetem? Ebben elvileg a szoft is benne van..
Vagy esetleg van valami jobb tipped? És elvileg ezzel ugyan úgy lehet a modulok hibáit olvasni mint a INPA-val, illetve az egyes funkciókat (Car/Key memory, USA index, zárás nyitás index villogtatás, komfort index stb.) kapcsolgatni ? :kockafej:


Én is múlt héten vettem egy pont ugyanilyen kábelt, és tökéletesen működik. Szoftver legkevesebb, ha nem kapsz elküldjük :) Inpa nálam csak műszerfalból tudott km-t olvasni, de scanner megmondta kulcs alapján mennyi van benne. Hibákat egy oldalon látod, nem kell külön minden modult végig nézni, szóval egyszerű nagyszerű. És programozás is megy. Itt egy videó, ami elég jól bemutatja programot

Tom_Sawyer Elküldve: 2016-03-09 20:29 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
Tom_Sawyer írta: Sziasztok!

Ma amikor beültem a kocsiba, meglepődve láttam, hogy lenullázódott a napi km számláló, és az óra. Aztán mikor elindultam, láttam, hogy nem megy a sebességmérő sem, és nem számolja a megtett km-t.
Ezen kívül elég széles tartományban, szemmel láthatóan liftezett az üzemanyag jelző óra is.

Mi lehet a gond szerintetek? Valamelyik biztosíték?

Akksi nemrég volt cserélve, úgyhogy az kizárt.


akksi sarukat ellenőrizd le, nem lazultak-e fel...
ez nem bizto hiba, hanem tápfesz hiba. vagy a műszerfalról megy el az áram, vagy mindenhonnan.
mikor az akksi cserélve lett, akkor véletlen nem volt rajta a gyújtás?


Nem volt rajta gyújtás, az egészen biztos (ugyanis a csomagtartó kinyitásához ki kell vennem a kulcsot). Lehet megnézem újra az akksin a sarukat. Mintha kicsit savas lett volna, amit furcsálltam is, mert kb. egy hónapja történt az akksicsere.

Mindenesetre köszönöm az infót, te egy mester vagy itt :)

Ha van még valakinek ötlete, kíváncsian várom!

YELLOW Elküldve: 2016-03-09 20:18 Mi lehet a baj?

Tom_Sawyer írta: Sziasztok!

Ma amikor beültem a kocsiba, meglepődve láttam, hogy lenullázódott a napi km számláló, és az óra. Aztán mikor elindultam, láttam, hogy nem megy a sebességmérő sem, és nem számolja a megtett km-t.
Ezen kívül elég széles tartományban, szemmel láthatóan liftezett az üzemanyag jelző óra is.

Mi lehet a gond szerintetek? Valamelyik biztosíték?

Akksi nemrég volt cserélve, úgyhogy az kizárt.


akksi sarukat ellenőrizd le, nem lazultak-e fel...
ez nem bizto hiba, hanem tápfesz hiba. vagy a műszerfalról megy el az áram, vagy mindenhonnan.
mikor az akksi cserélve lett, akkor véletlen nem volt rajta a gyújtás?

YELLOW Elküldve: 2016-03-08 22:24 E46 Óra

tomeeeboy írta:
YELLOW írta:
tomeeeboy írta: Sziasztok!
A problémám az lenne, hogy ha felkapcsolom a világítást és átkapcsolok fényszóróra akkor nem jelez vissza a műszerfalam, hogy a fényszóró világít, de ugyanez a probléma az első és hátsó ködlámpa visszajelzővel is. Ha fel vannak kapcsolva nincs visszajelzés, hogy működik.

Műszerfal tesztet lefuttattam többször is, minden más rendesen világít, de a 3 visszajelző közül egyik sem. Már a 3. óracsoportot próbálom, de mindegyiknél ugyanaz a gond.
Szerintetek mi lehet a gond, az óracsoport a hibás vagy talán a kapcsolók hibásak.
A srác akitől vettem az órát azt mondja, hogy a kapcsoló lesz a ludas.
Én arra gyanakszom, hogy az óra a hibás, mert a teszt futtatásnál világítani kellene mindnek.


nem furcsa, hogy mindegyik óracsoporttal ezt csinálja? :)
mondjuk az fura, hogy műszerfaltesztnél sem jelez vissza. az óracsoport és a világításmodul kommunikál egymással, tehát lehet gond a világítás modullal is. ha minden igaz a lámpamodulban állítható, hogy adjon-e visszajelzést. lehet az nem aktív.



Ez a fura nekem is, hogy mindegyiknél ez a gond. :D
Nem tudja valaki, hogy hol lehet ezt a visszajelzés beállítást megnézni.


diag kell, és BMW specifikus...

tomeeeboy Elküldve: 2016-03-08 22:22 E46 Óra

YELLOW írta:
tomeeeboy írta: Sziasztok!
A problémám az lenne, hogy ha felkapcsolom a világítást és átkapcsolok fényszóróra akkor nem jelez vissza a műszerfalam, hogy a fényszóró világít, de ugyanez a probléma az első és hátsó ködlámpa visszajelzővel is. Ha fel vannak kapcsolva nincs visszajelzés, hogy működik.

Műszerfal tesztet lefuttattam többször is, minden más rendesen világít, de a 3 visszajelző közül egyik sem. Már a 3. óracsoportot próbálom, de mindegyiknél ugyanaz a gond.
Szerintetek mi lehet a gond, az óracsoport a hibás vagy talán a kapcsolók hibásak.
A srác akitől vettem az órát azt mondja, hogy a kapcsoló lesz a ludas.
Én arra gyanakszom, hogy az óra a hibás, mert a teszt futtatásnál világítani kellene mindnek.


nem furcsa, hogy mindegyik óracsoporttal ezt csinálja? :)
mondjuk az fura, hogy műszerfaltesztnél sem jelez vissza. az óracsoport és a világításmodul kommunikál egymással, tehát lehet gond a világítás modullal is. ha minden igaz a lámpamodulban állítható, hogy adjon-e visszajelzést. lehet az nem aktív.



Ez a fura nekem is, hogy mindegyiknél ez a gond. :D
Nem tudja valaki, hogy hol lehet ezt a visszajelzés beállítást megnézni.

YELLOW Elküldve: 2016-03-08 22:08 E46 Óra

tomeeeboy írta: Sziasztok!
A problémám az lenne, hogy ha felkapcsolom a világítást és átkapcsolok fényszóróra akkor nem jelez vissza a műszerfalam, hogy a fényszóró világít, de ugyanez a probléma az első és hátsó ködlámpa visszajelzővel is. Ha fel vannak kapcsolva nincs visszajelzés, hogy működik.

Műszerfal tesztet lefuttattam többször is, minden más rendesen világít, de a 3 visszajelző közül egyik sem. Már a 3. óracsoportot próbálom, de mindegyiknél ugyanaz a gond.
Szerintetek mi lehet a gond, az óracsoport a hibás vagy talán a kapcsolók hibásak.
A srác akitől vettem az órát azt mondja, hogy a kapcsoló lesz a ludas.
Én arra gyanakszom, hogy az óra a hibás, mert a teszt futtatásnál világítani kellene mindnek.


nem furcsa, hogy mindegyik óracsoporttal ezt csinálja? :)
mondjuk az fura, hogy műszerfaltesztnél sem jelez vissza. az óracsoport és a világításmodul kommunikál egymással, tehát lehet gond a világítás modullal is. ha minden igaz a lámpamodulban állítható, hogy adjon-e visszajelzést. lehet az nem aktív.

tomeeeboy Elküldve: 2016-03-08 21:15 E46 Óra

Sziasztok!
A problémám az lenne, hogy ha felkapcsolom a világítást és átkapcsolok fényszóróra akkor nem jelez vissza a műszerfalam, hogy a fényszóró világít, de ugyanez a probléma az első és hátsó ködlámpa visszajelzővel is. Ha fel vannak kapcsolva nincs visszajelzés, hogy működik.

Műszerfal tesztet lefuttattam többször is, minden más rendesen világít, de a 3 visszajelző közül egyik sem. Már a 3. óracsoportot próbálom, de mindegyiknél ugyanaz a gond.
Szerintetek mi lehet a gond, az óracsoport a hibás vagy talán a kapcsolók hibásak.
A srác akitől vettem az órát azt mondja, hogy a kapcsoló lesz a ludas.
Én arra gyanakszom, hogy az óra a hibás, mert a teszt futtatásnál világítani kellene mindnek.

YELLOW Elküldve: 2016-02-29 05:21 Android az e46-ba

Turbo73 írta:
Hali,

Én konkrétan válaszolok. A rádió vétel sokkal rosszabb, mert az eredeti fejegység vezérli az antenna erősítő/közösítő dobozkát. Ezzel a vétel olyan, mint egy bármilyen hagyományos autóban egy mezei fejegységgel. A fényerő szabályzást menüben lehet állítani, külön nappali és éjszakai üzemmódra. Az üzemmód váltást a műszerfal világítás fényereje szabályozza. A hangzás egyértelműen jobb, mint a gyári (a HK-t leszámítva), grafikus 10 sávos EQ és külön sub managementel rendelkezik. Ezek a paraméterek persze a különböző típusokon eltérőek lehetnek, érdemes utána járni. Véleményem szerint 7"-ban nincs sok jelentősége az 1024*600-as felbontásnak, a mezei 800*480-as is FullHD-nek hat ilyen piciben. Itt van egy típus, bár ez nem androidos, de a menüje megegyezik a jelenlegi gyári BMW menüvel, és még olcsó is.

Navi


az a bibi ebben, hogy gyenge. a felbontás még csak-csak, de a többi. WinCE... :D
kevés már ide. az lenne a legjobb, ha az új android-osok is ennyibe kerülnének.
igazából leírták miért jobb az android. és azért az új fejek között dupla és négy magos fejegységek is vannak, ami azért... sokkal jobb. igaz, hogy erre az android miatt volt szükség. a android egy olyan dolog, mint a legtöbb PC-s játék. direkt úgy "fejlődik", hogy minél nagyobb, újabb HW kelljen hozzá. elfutnak, csak egyre több lesz a gond vele, lassú lesz, ami késztet arra, hogy cserélj. viszont egy bevállt konfig-ot nem kell frissítgetni, nem kell alkalmazásokat frissítgetni rajta, csak mondjuk GPS-en térképet, oszt annyi. sokáig jó lesz.

régen a linkelt fejet azért nem vettem meg, mert drága volt. most meg azért nem kellene, mert elavult. a droidos, meg megint drága. annyit nem ér számomra. sokat nem megyek, GPS van külön ha kell több is :D filmet nem nézek vezetés közben :D egyedül a zenék miatt lenne jó, de arra vannak 20ezer környékén már alternatívák. (mp3)