Összesen 3162 találat
YELLOW
Elküldve: 2016-02-08 12:25 Társalgó
kzste írta:
YELLOW írta:
kzste írta:
YELLOW írta:
kzste írta:
YELLOW írta:
kzste írta:
Sziasztok! Nem találtam megfelelőbb fórumtémakört, így itt tenném fel a kérdésem. A kalaptartómat meglehetősen kifakította a nap, így szeretnék vele kezdeni valamit, mert így nagyon ronda. Elsődleges tervem az lenne, hogy bevonom valamilyen szövettel, ami bírja a napsütést is (nem szeretném egy év múlva megismételni). Ha esetleg valaki csinált már ilyet, szeretnék tőle tanácsot, segítséget kérni ezügyben. Ha van aki máshogy oldotta meg ezt a problémát, kérem az is írjon. Köszönöm!
esetleg flokkoltatni? olyan 8-10 éve nagy divat volt. az összes tyunying őrült ezt csináltatta. mondjuk ahhoz sima felület lenne jó. nem tudom csinálnak-e még ilyet valahol.
a másik ötletem ami volna, az nem más mint sima festék, fújós. esetleg ruhafesték. ezeket nem próbáltam. de hallottam már olyanról, hogy valaki a világos tetőkárpitból is így csinált feketét. messziről permetezve.
de ruhafestékben is van spray: pl.: Marabu Fashion - Spray. talán ezt próbálnám ki.
Wheeler Dealer-ben is valami festékkel csinálták, tényleg. :) Ez sem tűnik rossz ötletnek, kérdés hogy mennyire időtálló.
hát az jó kérdés. ha folyamatosan napon áll akkor nem sok bírja sokáig szerintem.
én ha tehetem, akkor inkább a farát süttetem az autónak, ha nincs lehetőség árnyékra. inkább a műszerfalat védem. vagy érdemes hátra valamit betenni. vagy olyan fóliát tetetni hátra. can ami sima átlátszó, de a napfény káros sugarait UV-A, UV-B-t nem engedik be. nyáron jó pár fokot is lehet vele nyerni.
Szerencsére garázsban áll többnyire. A másik aggodalmam a festékkel inkább az lenne, hogy foltosan fogja be. Valahol olvastam, hogy valaki csinált szövetfestést és foltosan fogta be neki.
garázsban áll is ki van szívódva? 8O
hát ügyesen kell fújni. célszerű hosszábban csíkokban fújni. rétegenként várni vele. és célszerű azonos távolságból fújni.
én azt tudom javasolni, (amit ugye a belső díszléceiddel is akartam) hogy szerzel bontóból egyet. aztán kísérletezel azon. ha jól sikerül, akkor cseréled, vagy megcsinálod a sajátod, aztán a másikat eladod. ha meg nem sikerült jól, akkor más módszert is lehet próbálni a bontós darabon.
nekem nincs tapasztalatom, így nem tudok biztosat mondani neked, de én így csinálnám szerintem.
Még az előző tulajnál járt így. Gyanítom hogy ő nem garázsban tartotta. :/ Igen, egy próbát megérhet, max ha nem sikerült akkor marad az áthúzás. Javasoltak fekete bőrt is oda.
annak is kell az ápolás. mert csúnya tud lenni... bár ha garázsban áll, akkor nem igazán.
hát neked kell eldönteni, vagy hátha kapsz még ötleteket.
kzste
Elküldve: 2016-02-08 12:23 Társalgó
YELLOW írta:
kzste írta:
YELLOW írta:
kzste írta:
YELLOW írta:
kzste írta:
Sziasztok! Nem találtam megfelelőbb fórumtémakört, így itt tenném fel a kérdésem. A kalaptartómat meglehetősen kifakította a nap, így szeretnék vele kezdeni valamit, mert így nagyon ronda. Elsődleges tervem az lenne, hogy bevonom valamilyen szövettel, ami bírja a napsütést is (nem szeretném egy év múlva megismételni). Ha esetleg valaki csinált már ilyet, szeretnék tőle tanácsot, segítséget kérni ezügyben. Ha van aki máshogy oldotta meg ezt a problémát, kérem az is írjon. Köszönöm!
esetleg flokkoltatni? olyan 8-10 éve nagy divat volt. az összes tyunying őrült ezt csináltatta. mondjuk ahhoz sima felület lenne jó. nem tudom csinálnak-e még ilyet valahol.
a másik ötletem ami volna, az nem más mint sima festék, fújós. esetleg ruhafesték. ezeket nem próbáltam. de hallottam már olyanról, hogy valaki a világos tetőkárpitból is így csinált feketét. messziről permetezve.
de ruhafestékben is van spray: pl.: Marabu Fashion - Spray. talán ezt próbálnám ki.
Wheeler Dealer-ben is valami festékkel csinálták, tényleg. :) Ez sem tűnik rossz ötletnek, kérdés hogy mennyire időtálló.
hát az jó kérdés. ha folyamatosan napon áll akkor nem sok bírja sokáig szerintem.
én ha tehetem, akkor inkább a farát süttetem az autónak, ha nincs lehetőség árnyékra. inkább a műszerfalat védem. vagy érdemes hátra valamit betenni. vagy olyan fóliát tetetni hátra. can ami sima átlátszó, de a napfény káros sugarait UV-A, UV-B-t nem engedik be. nyáron jó pár fokot is lehet vele nyerni.
Szerencsére garázsban áll többnyire. A másik aggodalmam a festékkel inkább az lenne, hogy foltosan fogja be. Valahol olvastam, hogy valaki csinált szövetfestést és foltosan fogta be neki.
garázsban áll is ki van szívódva? 8O
hát ügyesen kell fújni. célszerű hosszábban csíkokban fújni. rétegenként várni vele. és célszerű azonos távolságból fújni.
én azt tudom javasolni, (amit ugye a belső díszléceiddel is akartam) hogy szerzel bontóból egyet. aztán kísérletezel azon. ha jól sikerül, akkor cseréled, vagy megcsinálod a sajátod, aztán a másikat eladod. ha meg nem sikerült jól, akkor más módszert is lehet próbálni a bontós darabon.
nekem nincs tapasztalatom, így nem tudok biztosat mondani neked, de én így csinálnám szerintem.
Még az előző tulajnál járt így. Gyanítom hogy ő nem garázsban tartotta. :/ Igen, egy próbát megérhet, max ha nem sikerült akkor marad az áthúzás. Javasoltak fekete bőrt is oda.
lantika
Elküldve: 2016-02-08 11:51 Mi lehet a baj?
118d20 írta:
118d20 írta:
lantika írta:
118d20 írta:
jrtom írta:
118d20 írta:
YELLOW írta:
118d20 írta:
Üdv. Mindenkinek.
Szeretnék egy kérdéssel fordulni hozzátok.
2005-ös 118D-vel kapcsolatban.
Olyan problémája van, hogy a motor beindul, jár szépen, de a fordulatszámmérő és az üzemanyagmérő 3-4-5mp-enként, kb. mikorra az ABS-ESD-t lechekkolja egy pillanatra lefekszik, de azonnal újraindul és ismét chekkol és így tovább. Ezzel egyidőben mindent nulláz, néha átvált a klímakijelző is fahrenheitre, néha celsiusra. Tehát gyakorlatilag 3-4-5mp-ként újraindul a műszeregység. Van piros emelős kiasutó hibajelzés és narancssárga SERVICE is. Többszöri kulcs ki-be, gyújtás ki-be indítás leállítás után volt már, hogy megjavult. Tegnap egy jó órán keresztül járattam max fűtéssel, hogy nem-e valami beázás felpárásodás (mert sokat állt a kocsi a hidegben), a fenti kulcskibegyújtás variálás után végig hibamentesen ment a kocsi, majd kb 2-3 óra hülés után újra rossz. Egyelőre megőrjít.
Csináltam az indexkarról chek-et az volt amikor lefutott és chek OK-val zárult. A napokban gépre tesszük, de félek, hogy ott nem sok értelmes hiba lesz, hanem csak ebből az állapotból generált hülyeségek. Volt, hogy 10 perc járás után a teljes műszeregységet, klímapanelt letiltotta/nem működött, ekkor akku levétellel vissza tudtam hozni, de 2-3 órás akkulevétel az alap mutatóugrálós hibát nem oldja meg.
Valami kontakt vagy beázás lehet? De hol? Alapból azt sem tudom, hogy a komputert merre keressem.
Előre is köszönöm, ha valakinek lenne ötlete és megosztaná velem.
jó felé megy a tapogatózás, ezek az 1-esek hajamosak beázni, ami miatt a műszeregység képes hasonló kaótikus dolgokat produkálni. én előbb a csatlakozásokat nézném meg. illetve a csatlakozókba menő vezetékeket. nincs-e kicsúszva, stb.
Köszönöm a gyors reakciód. Annyit el is felejtettem előbb, hogy nemrég volt egy nagyobb belső takarítás is mindenféle földi jóval beleértve a vizeskárpit tisztítót. Azóta nme igazán volt lehetősége kiszáradni teljesen.
Te melyik csatlakozókkal kezdenéd? SZét kellene szedni a műszerfalat? Brrrr. Vagy alulról vagy valamerről hozzáférek a dolgokhoz? AZt sem tudom, hogy nagyobb elektromos egység, relédoboz, ECU merre van ebben a dögben?
Van benne PDC?
Mert ha van akkor szedd szét a jobb hátulját és ott lesz a pdc vezérlője és ott lesz a baj.
Van benne PDC. 8O Jobb hátulját még megtalálom a kocsinak, de ott merre: Kívülről vagy a csomagtérből? Merre?
Csomagtarto. A link neve
Köszönöm szépen. Ha jól Googleztam le akkor nekem az akkumulátor előtti rekeszben középen kell lennie. Pótkerékhelyen van az akku nálam.
Mégegyszer köszi, széttúrom kicsit a hátulját és beszámolok, ha van eredmény.
Szóval nem bírtam magammal és még tegnap este szétkaptam meló után. A helyzet az, hogy nagyon nagyon köszönöm az itt kapott infókat. Kb 5cm mély (kacsa) PDC úsztató volt a jelzett helyen. PDC modul kb félig vízben. :( Csatlakozók lehúzása után egyből rend lett a műszerfalon. PDC dobozkát kiszárítottam, kedden tudom majd visszatenni, reményeim szerint megúszta (szó szerint), ha mégsem akkor keresnék is egyből ilyet.
Akkor most valahogyan meg is kellene azt a beäzäst szüntetni. Elvileg oldalt a csomagtarto szellözönek nevezett (egyebkent nyomäskiegyenlitö) alkatresznel äzik be. De biztosabb,ha elviszed mosoba,es nyomja rä valaki a vizet,te meg a csomiban ülve keresed,hogy hol szivärog be.
YELLOW
Elküldve: 2016-02-08 11:47 Társalgó
kzste írta:
YELLOW írta:
kzste írta:
YELLOW írta:
kzste írta:
Sziasztok! Nem találtam megfelelőbb fórumtémakört, így itt tenném fel a kérdésem. A kalaptartómat meglehetősen kifakította a nap, így szeretnék vele kezdeni valamit, mert így nagyon ronda. Elsődleges tervem az lenne, hogy bevonom valamilyen szövettel, ami bírja a napsütést is (nem szeretném egy év múlva megismételni). Ha esetleg valaki csinált már ilyet, szeretnék tőle tanácsot, segítséget kérni ezügyben. Ha van aki máshogy oldotta meg ezt a problémát, kérem az is írjon. Köszönöm!
esetleg flokkoltatni? olyan 8-10 éve nagy divat volt. az összes tyunying őrült ezt csináltatta. mondjuk ahhoz sima felület lenne jó. nem tudom csinálnak-e még ilyet valahol.
a másik ötletem ami volna, az nem más mint sima festék, fújós. esetleg ruhafesték. ezeket nem próbáltam. de hallottam már olyanról, hogy valaki a világos tetőkárpitból is így csinált feketét. messziről permetezve.
de ruhafestékben is van spray: pl.: Marabu Fashion - Spray. talán ezt próbálnám ki.
Wheeler Dealer-ben is valami festékkel csinálták, tényleg. :) Ez sem tűnik rossz ötletnek, kérdés hogy mennyire időtálló.
hát az jó kérdés. ha folyamatosan napon áll akkor nem sok bírja sokáig szerintem.
én ha tehetem, akkor inkább a farát süttetem az autónak, ha nincs lehetőség árnyékra. inkább a műszerfalat védem. vagy érdemes hátra valamit betenni. vagy olyan fóliát tetetni hátra. can ami sima átlátszó, de a napfény káros sugarait UV-A, UV-B-t nem engedik be. nyáron jó pár fokot is lehet vele nyerni.
Szerencsére garázsban áll többnyire. A másik aggodalmam a festékkel inkább az lenne, hogy foltosan fogja be. Valahol olvastam, hogy valaki csinált szövetfestést és foltosan fogta be neki.
garázsban áll is ki van szívódva? 8O
hát ügyesen kell fújni. célszerű hosszábban csíkokban fújni. rétegenként várni vele. és célszerű azonos távolságból fújni.
én azt tudom javasolni, (amit ugye a belső díszléceiddel is akartam) hogy szerzel bontóból egyet. aztán kísérletezel azon. ha jól sikerül, akkor cseréled, vagy megcsinálod a sajátod, aztán a másikat eladod. ha meg nem sikerült jól, akkor más módszert is lehet próbálni a bontós darabon.
nekem nincs tapasztalatom, így nem tudok biztosat mondani neked, de én így csinálnám szerintem.
kzste
Elküldve: 2016-02-08 11:39 Társalgó
YELLOW írta:
kzste írta:
YELLOW írta:
kzste írta:
Sziasztok! Nem találtam megfelelőbb fórumtémakört, így itt tenném fel a kérdésem. A kalaptartómat meglehetősen kifakította a nap, így szeretnék vele kezdeni valamit, mert így nagyon ronda. Elsődleges tervem az lenne, hogy bevonom valamilyen szövettel, ami bírja a napsütést is (nem szeretném egy év múlva megismételni). Ha esetleg valaki csinált már ilyet, szeretnék tőle tanácsot, segítséget kérni ezügyben. Ha van aki máshogy oldotta meg ezt a problémát, kérem az is írjon. Köszönöm!
esetleg flokkoltatni? olyan 8-10 éve nagy divat volt. az összes tyunying őrült ezt csináltatta. mondjuk ahhoz sima felület lenne jó. nem tudom csinálnak-e még ilyet valahol.
a másik ötletem ami volna, az nem más mint sima festék, fújós. esetleg ruhafesték. ezeket nem próbáltam. de hallottam már olyanról, hogy valaki a világos tetőkárpitból is így csinált feketét. messziről permetezve.
de ruhafestékben is van spray: pl.: Marabu Fashion - Spray. talán ezt próbálnám ki.
Wheeler Dealer-ben is valami festékkel csinálták, tényleg. :) Ez sem tűnik rossz ötletnek, kérdés hogy mennyire időtálló.
hát az jó kérdés. ha folyamatosan napon áll akkor nem sok bírja sokáig szerintem.
én ha tehetem, akkor inkább a farát süttetem az autónak, ha nincs lehetőség árnyékra. inkább a műszerfalat védem. vagy érdemes hátra valamit betenni. vagy olyan fóliát tetetni hátra. can ami sima átlátszó, de a napfény káros sugarait UV-A, UV-B-t nem engedik be. nyáron jó pár fokot is lehet vele nyerni.
Szerencsére garázsban áll többnyire. A másik aggodalmam a festékkel inkább az lenne, hogy foltosan fogja be. Valahol olvastam, hogy valaki csinált szövetfestést és foltosan fogta be neki.
YELLOW
Elküldve: 2016-02-08 11:35 Társalgó
kzste írta:
YELLOW írta:
kzste írta:
Sziasztok! Nem találtam megfelelőbb fórumtémakört, így itt tenném fel a kérdésem. A kalaptartómat meglehetősen kifakította a nap, így szeretnék vele kezdeni valamit, mert így nagyon ronda. Elsődleges tervem az lenne, hogy bevonom valamilyen szövettel, ami bírja a napsütést is (nem szeretném egy év múlva megismételni). Ha esetleg valaki csinált már ilyet, szeretnék tőle tanácsot, segítséget kérni ezügyben. Ha van aki máshogy oldotta meg ezt a problémát, kérem az is írjon. Köszönöm!
esetleg flokkoltatni? olyan 8-10 éve nagy divat volt. az összes tyunying őrült ezt csináltatta. mondjuk ahhoz sima felület lenne jó. nem tudom csinálnak-e még ilyet valahol.
a másik ötletem ami volna, az nem más mint sima festék, fújós. esetleg ruhafesték. ezeket nem próbáltam. de hallottam már olyanról, hogy valaki a világos tetőkárpitból is így csinált feketét. messziről permetezve.
de ruhafestékben is van spray: pl.: Marabu Fashion - Spray. talán ezt próbálnám ki.
Wheeler Dealer-ben is valami festékkel csinálták, tényleg. :) Ez sem tűnik rossz ötletnek, kérdés hogy mennyire időtálló.
hát az jó kérdés. ha folyamatosan napon áll akkor nem sok bírja sokáig szerintem.
én ha tehetem, akkor inkább a farát süttetem az autónak, ha nincs lehetőség árnyékra. inkább a műszerfalat védem. vagy érdemes hátra valamit betenni. vagy olyan fóliát tetetni hátra. can ami sima átlátszó, de a napfény káros sugarait UV-A, UV-B-t nem engedik be. nyáron jó pár fokot is lehet vele nyerni.
118d20
Elküldve: 2016-02-08 07:49 Mi lehet a baj?
118d20 írta:
lantika írta:
118d20 írta:
jrtom írta:
118d20 írta:
YELLOW írta:
118d20 írta:
Üdv. Mindenkinek.
Szeretnék egy kérdéssel fordulni hozzátok.
2005-ös 118D-vel kapcsolatban.
Olyan problémája van, hogy a motor beindul, jár szépen, de a fordulatszámmérő és az üzemanyagmérő 3-4-5mp-enként, kb. mikorra az ABS-ESD-t lechekkolja egy pillanatra lefekszik, de azonnal újraindul és ismét chekkol és így tovább. Ezzel egyidőben mindent nulláz, néha átvált a klímakijelző is fahrenheitre, néha celsiusra. Tehát gyakorlatilag 3-4-5mp-ként újraindul a műszeregység. Van piros emelős kiasutó hibajelzés és narancssárga SERVICE is. Többszöri kulcs ki-be, gyújtás ki-be indítás leállítás után volt már, hogy megjavult. Tegnap egy jó órán keresztül járattam max fűtéssel, hogy nem-e valami beázás felpárásodás (mert sokat állt a kocsi a hidegben), a fenti kulcskibegyújtás variálás után végig hibamentesen ment a kocsi, majd kb 2-3 óra hülés után újra rossz. Egyelőre megőrjít.
Csináltam az indexkarról chek-et az volt amikor lefutott és chek OK-val zárult. A napokban gépre tesszük, de félek, hogy ott nem sok értelmes hiba lesz, hanem csak ebből az állapotból generált hülyeségek. Volt, hogy 10 perc járás után a teljes műszeregységet, klímapanelt letiltotta/nem működött, ekkor akku levétellel vissza tudtam hozni, de 2-3 órás akkulevétel az alap mutatóugrálós hibát nem oldja meg.
Valami kontakt vagy beázás lehet? De hol? Alapból azt sem tudom, hogy a komputert merre keressem.
Előre is köszönöm, ha valakinek lenne ötlete és megosztaná velem.
jó felé megy a tapogatózás, ezek az 1-esek hajamosak beázni, ami miatt a műszeregység képes hasonló kaótikus dolgokat produkálni. én előbb a csatlakozásokat nézném meg. illetve a csatlakozókba menő vezetékeket. nincs-e kicsúszva, stb.
Köszönöm a gyors reakciód. Annyit el is felejtettem előbb, hogy nemrég volt egy nagyobb belső takarítás is mindenféle földi jóval beleértve a vizeskárpit tisztítót. Azóta nme igazán volt lehetősége kiszáradni teljesen.
Te melyik csatlakozókkal kezdenéd? SZét kellene szedni a műszerfalat? Brrrr. Vagy alulról vagy valamerről hozzáférek a dolgokhoz? AZt sem tudom, hogy nagyobb elektromos egység, relédoboz, ECU merre van ebben a dögben?
Van benne PDC?
Mert ha van akkor szedd szét a jobb hátulját és ott lesz a pdc vezérlője és ott lesz a baj.
Van benne PDC. 8O Jobb hátulját még megtalálom a kocsinak, de ott merre: Kívülről vagy a csomagtérből? Merre?
Csomagtarto. A link neve
Köszönöm szépen. Ha jól Googleztam le akkor nekem az akkumulátor előtti rekeszben középen kell lennie. Pótkerékhelyen van az akku nálam.
Mégegyszer köszi, széttúrom kicsit a hátulját és beszámolok, ha van eredmény.
Szóval nem bírtam magammal és még tegnap este szétkaptam meló után. A helyzet az, hogy nagyon nagyon köszönöm az itt kapott infókat. Kb 5cm mély (kacsa) PDC úsztató volt a jelzett helyen. PDC modul kb félig vízben. :( Csatlakozók lehúzása után egyből rend lett a műszerfalon. PDC dobozkát kiszárítottam, kedden tudom majd visszatenni, reményeim szerint megúszta (szó szerint), ha mégsem akkor keresnék is egyből ilyet.
lela
Elküldve: 2016-02-07 22:07 RDC guminyomás érzékelõ
lantika írta:
YELLOW írta:
lantika írta:
YELLOW írta:
nickname írta:
YELLOW írta:
asbi írta:
paircraft írta:
Az RDC-t (Reifendruckcontroll) felváltották az olcsóbb RPA-val (Reifenpannenanzeige). Míg az elsõ rendszer a kerekek egyenkénti nyomását érzékeli, az RPA a kerekek fordulatszám eltéréseibõl következtet a nyomás esésre. Kiegészítõ alkatrész csak a Schaltzentrum kapcsolója, az összes többi a DSC "tudománya). A rendszer a kapcsoló nélkül is mûködõképes, csak a kerékcserénként szükséges inicializálást DIS, vagy INPA, vagy egyéb szoftverrel kell megcsinálni.
Én felkódoltam magamnak, tökéletesen mûködik...
Szia!
Mivel kódoltad fel? INPA-ból aktiválható?
Üdv
pont ezt akartam kérdezni, hogy ha ABS jeladó adataiból tud számolni, akkor tudnia kell. nyilván a ki ikonja ezért is aktív műszerfal tesztnél. akkor ezek szerint működőképes.
viszont nekem az az aggályom, hogy nincs elég érzékeny. mármint túl nagy nyomás hiány kellene ahhoz szerintem, hogy annyit változzon a kerék forgás száma. mármint a többihez való eltérés. arról nem is beszélve, hogy kanyarodsz, és akkor mondjuk a belsó és külső íven menő kerekek forgása is eltér azért. ebből következik számomra, hogy nagy különbség van megadva. az meg nem lesz pontos. vagyis érzékeny.
Nem mindegyik DSC modul tudja az RPA lehetőséget.
erről van valami infód, hogy melyik tudja?
azt tudom, hogy a leújabb SW van a DSC-ben, ami készült hozzá. meg maga a modul is az, ha jól emlékszem. bár 2002-es. vagy van valami kilvasható HW, SW szám alapján, hogy melyik tudja? végülis 9 évig meg voltam nélküle, inkább csak kíváncsiság. annyira nem foglalkoztatott, csak pont beszéltünk erről haverral, aztán mondom, akkor elvileg működne nekem is.
Lehet,hogy müködne. Viszont RDC gomb nelkül nem az igazi. Ez ugy szokott lenni,hogy minden tökeletes,aztän egyszer csak elkezd pittyegni,mert szerinte kicsi a nyomäs. Elsö kuton nyomäsproblema helyreällitva. De hogy is lehet akkor inicializälni,ha mondjuk eppen egy 3 napos kiränduläs közepen vagyunk? Sebaj hagy pittyegjen 2 napot addig sem alszik el a soför.
Mert ez ältaläban igy törtenik.
tehát a gomb akkor azért van, hogy ha pittyegett, akkor ha fel lett fújva, akkor azzal lehet inicializálni, úgymond reset-elni a rendszert és kezdi előlről a figyelést?
mondjuk általában mindig a kocsiban van a laptop, ilyen nagy hidegben szoktam csak kivenni, vagy behozni a melegre. tehát végülis nekem a gomb nélkül sem lenne probléma, ha a kúton kell inicializálni. de mondom, nem lényeges. inkább a műköséde érdekel. olvasgattam róla már. csak mondom nekem ez a figyelés nem világos. hogy hogyan nem kipörgő keréknek érzékeli? tehát miértnem a DSc avatkozik be, ha eltérő lesz a kerékfordulat? mert elvileg a DSC pont ez alapján is működik. honnan tudja, hogy most a nyomás csökkenés miatt változott meg a kerékfordulat száma, vagyis eltér a többitől?
gondolom lehet egy időt figyel, mondjuk hogy tartósan más-e a fordulat és csak akkor jelez. ugye normál esetben az ember nem kipörgő kerekekkel közlekedik, tehát tapadási gond esete az általában rövid idő, ekkor tudja, hogy igen DSC, fékezni kell a kerekeket. legalábbis erre tudok gondolni. de ahhoz, hogy nagy mértékben csökkenjen, vagyis érezhető legyen a kerékfordulat változás, ahhoz szerintem nagy nyomás csökkenés kell. azt meg anélkül is lehet érezni a kormányon, az autó mozgásán.
Na. e39-be sräc beszerelte RDC gombbal,meg RDC vezerlövel es müködik neki. Elment a kutra es egyik kereket 1.5 bar-ra leengedte es elindult. 5 km utän jelzett neki,tehät nem azonnal jelez. A link neve
RPA DSC CI13-tol megy amit elvileg a DSC 6.0 tud ami 2001.09 utän lett az autokba szerelve ami kb a FL-et jelenti. E9X szeriäban megy ezert a forumtärs az öveben simän be tudta kapcsolni.
Én ezt a kérdéskört már körbejártam. Az itteni egyik fórumtárs segített is :Kempelen
Elvileg csak ez a számú DSC vezérlő tudja, és miután kicserélted a Schaltzentrumot olyanra amin van a gomb pluszban és behúztad az 1 szál kábelt, majd lecserélted az ABS tömbről a vezérlőt utána fel is kell kódolni ezt a funkciót.


118d20
Elküldve: 2016-02-07 13:45 Mi lehet a baj?
lantika írta:
118d20 írta:
jrtom írta:
118d20 írta:
YELLOW írta:
118d20 írta:
Üdv. Mindenkinek.
Szeretnék egy kérdéssel fordulni hozzátok.
2005-ös 118D-vel kapcsolatban.
Olyan problémája van, hogy a motor beindul, jár szépen, de a fordulatszámmérő és az üzemanyagmérő 3-4-5mp-enként, kb. mikorra az ABS-ESD-t lechekkolja egy pillanatra lefekszik, de azonnal újraindul és ismét chekkol és így tovább. Ezzel egyidőben mindent nulláz, néha átvált a klímakijelző is fahrenheitre, néha celsiusra. Tehát gyakorlatilag 3-4-5mp-ként újraindul a műszeregység. Van piros emelős kiasutó hibajelzés és narancssárga SERVICE is. Többszöri kulcs ki-be, gyújtás ki-be indítás leállítás után volt már, hogy megjavult. Tegnap egy jó órán keresztül járattam max fűtéssel, hogy nem-e valami beázás felpárásodás (mert sokat állt a kocsi a hidegben), a fenti kulcskibegyújtás variálás után végig hibamentesen ment a kocsi, majd kb 2-3 óra hülés után újra rossz. Egyelőre megőrjít.
Csináltam az indexkarról chek-et az volt amikor lefutott és chek OK-val zárult. A napokban gépre tesszük, de félek, hogy ott nem sok értelmes hiba lesz, hanem csak ebből az állapotból generált hülyeségek. Volt, hogy 10 perc járás után a teljes műszeregységet, klímapanelt letiltotta/nem működött, ekkor akku levétellel vissza tudtam hozni, de 2-3 órás akkulevétel az alap mutatóugrálós hibát nem oldja meg.
Valami kontakt vagy beázás lehet? De hol? Alapból azt sem tudom, hogy a komputert merre keressem.
Előre is köszönöm, ha valakinek lenne ötlete és megosztaná velem.
jó felé megy a tapogatózás, ezek az 1-esek hajamosak beázni, ami miatt a műszeregység képes hasonló kaótikus dolgokat produkálni. én előbb a csatlakozásokat nézném meg. illetve a csatlakozókba menő vezetékeket. nincs-e kicsúszva, stb.
Köszönöm a gyors reakciód. Annyit el is felejtettem előbb, hogy nemrég volt egy nagyobb belső takarítás is mindenféle földi jóval beleértve a vizeskárpit tisztítót. Azóta nme igazán volt lehetősége kiszáradni teljesen.
Te melyik csatlakozókkal kezdenéd? SZét kellene szedni a műszerfalat? Brrrr. Vagy alulról vagy valamerről hozzáférek a dolgokhoz? AZt sem tudom, hogy nagyobb elektromos egység, relédoboz, ECU merre van ebben a dögben?
Van benne PDC?
Mert ha van akkor szedd szét a jobb hátulját és ott lesz a pdc vezérlője és ott lesz a baj.
Van benne PDC. 8O Jobb hátulját még megtalálom a kocsinak, de ott merre: Kívülről vagy a csomagtérből? Merre?
Csomagtarto. A link neve
Köszönöm szépen. Ha jól Googleztam le akkor nekem az akkumulátor előtti rekeszben középen kell lennie. Pótkerékhelyen van az akku nálam.
Mégegyszer köszi, széttúrom kicsit a hátulját és beszámolok, ha van eredmény.
lantika
Elküldve: 2016-02-07 13:34 Mi lehet a baj?
118d20 írta:
jrtom írta:
118d20 írta:
YELLOW írta:
118d20 írta:
Üdv. Mindenkinek.
Szeretnék egy kérdéssel fordulni hozzátok.
2005-ös 118D-vel kapcsolatban.
Olyan problémája van, hogy a motor beindul, jár szépen, de a fordulatszámmérő és az üzemanyagmérő 3-4-5mp-enként, kb. mikorra az ABS-ESD-t lechekkolja egy pillanatra lefekszik, de azonnal újraindul és ismét chekkol és így tovább. Ezzel egyidőben mindent nulláz, néha átvált a klímakijelző is fahrenheitre, néha celsiusra. Tehát gyakorlatilag 3-4-5mp-ként újraindul a műszeregység. Van piros emelős kiasutó hibajelzés és narancssárga SERVICE is. Többszöri kulcs ki-be, gyújtás ki-be indítás leállítás után volt már, hogy megjavult. Tegnap egy jó órán keresztül járattam max fűtéssel, hogy nem-e valami beázás felpárásodás (mert sokat állt a kocsi a hidegben), a fenti kulcskibegyújtás variálás után végig hibamentesen ment a kocsi, majd kb 2-3 óra hülés után újra rossz. Egyelőre megőrjít.
Csináltam az indexkarról chek-et az volt amikor lefutott és chek OK-val zárult. A napokban gépre tesszük, de félek, hogy ott nem sok értelmes hiba lesz, hanem csak ebből az állapotból generált hülyeségek. Volt, hogy 10 perc járás után a teljes műszeregységet, klímapanelt letiltotta/nem működött, ekkor akku levétellel vissza tudtam hozni, de 2-3 órás akkulevétel az alap mutatóugrálós hibát nem oldja meg.
Valami kontakt vagy beázás lehet? De hol? Alapból azt sem tudom, hogy a komputert merre keressem.
Előre is köszönöm, ha valakinek lenne ötlete és megosztaná velem.
jó felé megy a tapogatózás, ezek az 1-esek hajamosak beázni, ami miatt a műszeregység képes hasonló kaótikus dolgokat produkálni. én előbb a csatlakozásokat nézném meg. illetve a csatlakozókba menő vezetékeket. nincs-e kicsúszva, stb.
Köszönöm a gyors reakciód. Annyit el is felejtettem előbb, hogy nemrég volt egy nagyobb belső takarítás is mindenféle földi jóval beleértve a vizeskárpit tisztítót. Azóta nme igazán volt lehetősége kiszáradni teljesen.
Te melyik csatlakozókkal kezdenéd? SZét kellene szedni a műszerfalat? Brrrr. Vagy alulról vagy valamerről hozzáférek a dolgokhoz? AZt sem tudom, hogy nagyobb elektromos egység, relédoboz, ECU merre van ebben a dögben?
Van benne PDC?
Mert ha van akkor szedd szét a jobb hátulját és ott lesz a pdc vezérlője és ott lesz a baj.
Van benne PDC. 8O Jobb hátulját még megtalálom a kocsinak, de ott merre: Kívülről vagy a csomagtérből? Merre?
Csomagtarto.
A link neve