Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 3162 találat


Pocses Elküldve: 2015-11-27 21:09 Akkumulátor

YELLOW írta:
Pocses írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta: Én 2 hónapja vettem új akksit.A régi az még az eredeti volt.2003-as gyártású!!! :D
Még indította az autót,de mondom nem várok tovább az akksi cserével.Mindjárt itt a cúg.Volt,hogy 1 hónap állás után is hibátlanul indított.Kb a fele kapacítást tudta még produkálni az akkumulátor teszter szerint :D Egyik reggel indítottam,és a műszerfalon nem tűnt el az akkumulátor ikon.De az autót akkor is beröffentette.Akkor dobtam ki szegényt.Szóval jól bírta azért a gyári.25 000-ért vettem 80-as Perion-t.Ez félig meddig a Varta-nak felel meg minőségben,csak sokkal olcsóbb ugye.Ezért választottam ezt.Ugyanaz a cég gyártja őket.


ha a töltés ikon világít, akkor nem az akksid rossz, hanem a generátor, esetleg a töltésvezérlő. nekem azért fura, hogy 12 év után, még a felét tudja az akksi. a 80Ah-s meg felesleges volt. mármint az ár miatt. a gyárid is 55-ös.
sokan mondják, hogy ami fizikailag befér, a lehető legnagyobbat kell venni. persze lassabban törénik meg az önkisülés is, meg van tartalék, ha sokat indítasz. de mellé ha rövideket is jársz, lehet nem bírja visszatölteni. ugyanis lehet neked 80A-es generátorod, az 55-ös akksit is cirka 10%-kal fogja tölteni, de azt is magasabb fordulaton. mert a 80A is 6000-es fordulaton érvényes kb. az akksi felé meg a töltés szabályzó engedi az áramot.


Baszki elírtam.60-asat kapott.
Nekem egyszer kivillant az akksi ikon.
De az tuti h. az akksi miatt volt(1001 %)


Hát én is a töltés hiányára gyanakodtam volna az akku ikon világításánál. Én úgy szoktam akkut cserélni mikor mennék el az autóval és nem indul meg sem mukkan, bratyesz jön, bika kábel, elindul oszt menek venni újat. :mrgreen: Még autó aksit nem töltöttem, viszont a motorét szezonon kívül minden hónapban 1 hétig töltöm alacsony proc.vezérelt direkt erre való töltővel. Basszus drágább bele mint a bimmerbe az kicsi akku, meg ugye hónapokig nincs is használva ezért is kell mozgásban tartani. :wink:


persze, mert a motor, már hobby-nak számít, ezért drága. egy normális elektromos bringa is van 700ezer és felette. vagy mikor egy váz 1,5 milla magában, 400ezer egy teló, stb. :D ami hobby az drága. mert akinek van pénze az egyéb költeni valón felül, azoktól jól beszedik.


Nekem tuti hobbi. :kiraly: Viszont azért drága mert ugye amúgy is gondozásmentes, de e mellé fektetve! kell betenni a tank alá a légszűrő mögött van a helye.

YELLOW Elküldve: 2015-11-27 21:05 Akkumulátor

Pocses írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta: Én 2 hónapja vettem új akksit.A régi az még az eredeti volt.2003-as gyártású!!! :D
Még indította az autót,de mondom nem várok tovább az akksi cserével.Mindjárt itt a cúg.Volt,hogy 1 hónap állás után is hibátlanul indított.Kb a fele kapacítást tudta még produkálni az akkumulátor teszter szerint :D Egyik reggel indítottam,és a műszerfalon nem tűnt el az akkumulátor ikon.De az autót akkor is beröffentette.Akkor dobtam ki szegényt.Szóval jól bírta azért a gyári.25 000-ért vettem 80-as Perion-t.Ez félig meddig a Varta-nak felel meg minőségben,csak sokkal olcsóbb ugye.Ezért választottam ezt.Ugyanaz a cég gyártja őket.


ha a töltés ikon világít, akkor nem az akksid rossz, hanem a generátor, esetleg a töltésvezérlő. nekem azért fura, hogy 12 év után, még a felét tudja az akksi. a 80Ah-s meg felesleges volt. mármint az ár miatt. a gyárid is 55-ös.
sokan mondják, hogy ami fizikailag befér, a lehető legnagyobbat kell venni. persze lassabban törénik meg az önkisülés is, meg van tartalék, ha sokat indítasz. de mellé ha rövideket is jársz, lehet nem bírja visszatölteni. ugyanis lehet neked 80A-es generátorod, az 55-ös akksit is cirka 10%-kal fogja tölteni, de azt is magasabb fordulaton. mert a 80A is 6000-es fordulaton érvényes kb. az akksi felé meg a töltés szabályzó engedi az áramot.


Baszki elírtam.60-asat kapott.
Nekem egyszer kivillant az akksi ikon.
De az tuti h. az akksi miatt volt(1001 %)


Hát én is a töltés hiányára gyanakodtam volna az akku ikon világításánál. Én úgy szoktam akkut cserélni mikor mennék el az autóval és nem indul meg sem mukkan, bratyesz jön, bika kábel, elindul oszt menek venni újat. :mrgreen: Még autó aksit nem töltöttem, viszont a motorét szezonon kívül minden hónapban 1 hétig töltöm alacsony proc.vezérelt direkt erre való töltővel. Basszus drágább bele mint a bimmerbe az kicsi akku, meg ugye hónapokig nincs is használva ezért is kell mozgásban tartani. :wink:


persze, mert a motor, már hobby-nak számít, ezért drága. egy normális elektromos bringa is van 700ezer és felette. vagy mikor egy váz 1,5 milla magában, 400ezer egy teló, stb. :D ami hobby az drága. mert akinek van pénze az egyéb költeni valón felül, azoktól jól beszedik.

Pocses Elküldve: 2015-11-27 20:58 Akkumulátor

Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta: Én 2 hónapja vettem új akksit.A régi az még az eredeti volt.2003-as gyártású!!! :D
Még indította az autót,de mondom nem várok tovább az akksi cserével.Mindjárt itt a cúg.Volt,hogy 1 hónap állás után is hibátlanul indított.Kb a fele kapacítást tudta még produkálni az akkumulátor teszter szerint :D Egyik reggel indítottam,és a műszerfalon nem tűnt el az akkumulátor ikon.De az autót akkor is beröffentette.Akkor dobtam ki szegényt.Szóval jól bírta azért a gyári.25 000-ért vettem 80-as Perion-t.Ez félig meddig a Varta-nak felel meg minőségben,csak sokkal olcsóbb ugye.Ezért választottam ezt.Ugyanaz a cég gyártja őket.


ha a töltés ikon világít, akkor nem az akksid rossz, hanem a generátor, esetleg a töltésvezérlő. nekem azért fura, hogy 12 év után, még a felét tudja az akksi. a 80Ah-s meg felesleges volt. mármint az ár miatt. a gyárid is 55-ös.
sokan mondják, hogy ami fizikailag befér, a lehető legnagyobbat kell venni. persze lassabban törénik meg az önkisülés is, meg van tartalék, ha sokat indítasz. de mellé ha rövideket is jársz, lehet nem bírja visszatölteni. ugyanis lehet neked 80A-es generátorod, az 55-ös akksit is cirka 10%-kal fogja tölteni, de azt is magasabb fordulaton. mert a 80A is 6000-es fordulaton érvényes kb. az akksi felé meg a töltés szabályzó engedi az áramot.


Baszki elírtam.60-asat kapott.
Nekem egyszer kivillant az akksi ikon.
De az tuti h. az akksi miatt volt(1001 %)


Hát én is a töltés hiányára gyanakodtam volna az akku ikon világításánál. Én úgy szoktam akkut cserélni mikor mennék el az autóval és nem indul meg sem mukkan, bratyesz jön, bika kábel, elindul oszt menek venni újat. :mrgreen: Még autó aksit nem töltöttem, viszont a motorét szezonon kívül minden hónapban 1 hétig töltöm alacsony proc.vezérelt direkt erre való töltővel. Basszus drágább bele mint a bimmerbe az kicsi akku, meg ugye hónapokig nincs is használva ezért is kell mozgásban tartani. :wink:

Elküldve: 2015-11-27 20:50 Akkumulátor

YELLOW írta:
Bitu79 írta: Én 2 hónapja vettem új akksit.A régi az még az eredeti volt.2003-as gyártású!!! :D
Még indította az autót,de mondom nem várok tovább az akksi cserével.Mindjárt itt a cúg.Volt,hogy 1 hónap állás után is hibátlanul indított.Kb a fele kapacítást tudta még produkálni az akkumulátor teszter szerint :D Egyik reggel indítottam,és a műszerfalon nem tűnt el az akkumulátor ikon.De az autót akkor is beröffentette.Akkor dobtam ki szegényt.Szóval jól bírta azért a gyári.25 000-ért vettem 80-as Perion-t.Ez félig meddig a Varta-nak felel meg minőségben,csak sokkal olcsóbb ugye.Ezért választottam ezt.Ugyanaz a cég gyártja őket.


ha a töltés ikon világít, akkor nem az akksid rossz, hanem a generátor, esetleg a töltésvezérlő. nekem azért fura, hogy 12 év után, még a felét tudja az akksi. a 80Ah-s meg felesleges volt. mármint az ár miatt. a gyárid is 55-ös.
sokan mondják, hogy ami fizikailag befér, a lehető legnagyobbat kell venni. persze lassabban törénik meg az önkisülés is, meg van tartalék, ha sokat indítasz. de mellé ha rövideket is jársz, lehet nem bírja visszatölteni. ugyanis lehet neked 80A-es generátorod, az 55-ös akksit is cirka 10%-kal fogja tölteni, de azt is magasabb fordulaton. mert a 80A is 6000-es fordulaton érvényes kb. az akksi felé meg a töltés szabályzó engedi az áramot.


Baszki elírtam.60-asat kapott.
Nekem egyszer kivillant az akksi ikon.
De az tuti h. az akksi miatt volt(1001 %)
Azelőtt nem jött elő sosem.
Előtte sem,és ezután sem volt már ilyen.
Csak egyszer.De az tuti az akkumulátor miatt volt.
Na akkor határoztam el,hogy kidobom végre.
Az autó most sokkal simábban indul.


YELLOW Elküldve: 2015-11-27 20:45 Akkumulátor

Bitu79 írta: Én 2 hónapja vettem új akksit.A régi az még az eredeti volt.2003-as gyártású!!! :D
Még indította az autót,de mondom nem várok tovább az akksi cserével.Mindjárt itt a cúg.Volt,hogy 1 hónap állás után is hibátlanul indított.Kb a fele kapacítást tudta még produkálni az akkumulátor teszter szerint :D Egyik reggel indítottam,és a műszerfalon nem tűnt el az akkumulátor ikon.De az autót akkor is beröffentette.Akkor dobtam ki szegényt.Szóval jól bírta azért a gyári.25 000-ért vettem 80-as Perion-t.Ez félig meddig a Varta-nak felel meg minőségben,csak sokkal olcsóbb ugye.Ezért választottam ezt.Ugyanaz a cég gyártja őket.


ha a töltés ikon világít, akkor nem az akksid rossz, hanem a generátor, esetleg a töltésvezérlő. nekem azért fura, hogy 12 év után, még a felét tudja az akksi. a 80Ah-s meg felesleges volt. mármint az ár miatt. a gyárid is 55-ös.
sokan mondják, hogy ami fizikailag befér, a lehető legnagyobbat kell venni. persze lassabban törénik meg az önkisülés is, meg van tartalék, ha sokat indítasz. de mellé ha rövideket is jársz, lehet nem bírja visszatölteni. ugyanis lehet neked 80A-es generátorod, az 55-ös akksit is cirka 10%-kal fogja tölteni, de azt is magasabb fordulaton. mert a 80A is 6000-es fordulaton érvényes kb. az akksi felé meg a töltés szabályzó engedi az áramot.

Elküldve: 2015-11-27 19:01 Akkumulátor

Én 2 hónapja vettem új akksit.A régi az még az eredeti volt.2003-as gyártású!!! :D
Még indította az autót,de mondom nem várok tovább az akksi cserével.Mindjárt itt a cúg.Volt,hogy 1 hónap állás után is hibátlanul indított.Kb a fele kapacítást tudta még produkálni az akkumulátor teszter szerint :D Egyik reggel indítottam,és a műszerfalon nem tűnt el az akkumulátor ikon.De az autót akkor is beröffentette.Akkor dobtam ki szegényt.Szóval jól bírta azért a gyári.25 000-ért vettem 80-as Perion-t.Ez félig meddig a Varta-nak felel meg minőségben,csak sokkal olcsóbb ugye.Ezért választottam ezt.Ugyanaz a cég gyártja őket.



Elküldve: 2015-11-27 18:43 bc

GNoRbY88 írta:
Bitu79 írta: Megy a bc-m.
De azért leírom a történteket okulásképpen.
Ugye a szakszervíz verte a mellét,hogy ők felkódolták.
Ne okoskodjak nekik...már rutinmeló ez nekik.
Hát mégsem.
Nem hivatalos progival kódoltattam fel,ismerősömnél.
BMW diaggal...
Kábé 1 perces művelet volt.
Szóval bekaphatják.
Ráadásul a pénzt sem kértem vissza,pedig megérdemelték volna,mert balfacok.

Tegnap priviben Dávid mondta,hogy szerinte nem kódolták fel...
Szóval köszi Dávid :D



És akkor végül mit kellett még bekapcsolni, hogy működjön?


Mindent....
BMW diaggal csinálta a gyerekkori barim.
Ott bepipáltuk a bc opciót,és már ment is.
Azt h. jelezzen 3 fok alatt,azt is engedélyezni kellett nálam külön.
Ott is csak kipipáltuk azt az opciót.
De most már azt is jelzi.
A lényeg az,ha valami nem oké,pedig a kar is jó,meg a kábelek is ki lettek mérve,akkor elcseszték tuti a programozást.Nem szabad elhinni mindent a programnak sem elsőre a gyári megoldással sem.
Én így jártam.Másoknak talán kis segítség a jövőben.Olyan e46 nincs is,amelyik műszerfala ne tudná a bc-t.Ha van kar,és megvan a kábel(4 darab),akkor mennie kell a bc-nek felkódolás után.



lantika Elküldve: 2015-11-26 20:42 Töltés hiány

szotakdavid írta:
lantika írta:
Tano írta:
lantika írta: Elfogyott a töltesem. Este semmi baja nem volt,ma reggel meg amikor beinditottam vilägitott a piros aksi lämpa,pedig nem is piros az aksim. Delutän megmertem,es 11,8 volt a töltes alapjäraton. Emelt fordulaton nem sikerült megmerni,mert az aksi a csomagtartoban van,es ha nyomtam a gäzt,nem lättam a multimeter kijelzöjet,amikor lättam a kijelzöt,akkor meg messze volt a gäzpedäl. Vagy a läbam rövid,vagy a szemem.
Kerdesem az lenne,hogy a fesszabäjzoban levö szenkefeket ki tudom cserelni? Gondolom egy probät meger,mert az 9 euro,a fesszabälyzo meg 122 euro.


A feszkót a műszerfal szervíz menüjében is meg tudod nézni, és akkor nem kell multiméterrel szórakozni.


Ott is 11.4-11.7 Volt van.


Nincs más hátra generátor le.


Tegnap leszenvedtem,es kimütöttem a szenkefeket,illetve ami maradt belöle. Ma megjött az uj,bemütöttem es visszaszenvedtem. A visszarakäs müvelete rendes deepthroat volt. A 2 csavar közül mindig csak az egyik talält a helyere. Jahh a vegeredmeny,hogy alapjäraton van 14.1-14.3 volt töltesem .:kiraly:

Elküldve: 2015-11-26 18:04 lámpa

hil írta:
wiq írta: Üdv. Nem régen vásároltam egy 1998-as 320i e46 BMW-t. A belső világítással az a problémám, hogy a hátsó ajtókra nem kapcsolódik fel, és a műszerfal sem jelzi vissza a két hátsó ajtót. Gondolom a nyitás érzékelőkkel lehet a gond. Viszont a neten nem találtam ilyen nyitás érzékelőket. Tudjátok, hogy hogy lehet kiszerelni őket és mennyibe kerülhet?
Köszi: Viktor

Szia!
A nyitás érzékelő nem a zár mögött (bitu), hanem magában a zár szerkezetben van HAL jeladó formájában, ugyanúgy, mint az első zárakban. Tudom, mert vettem bontottat és szétszedtem, mint az elsőket, ami nem kis mutatvány, tekintettel arra, hogy a nyitó kallantyó szegecselve van a tengelyére... A bitu által belinkelt leírást én követtem el, az az vezető oldali ajtó zárja, de nagy vonalakban illik a hátsókra is, némi eltéréssel.



Így értettem én is.
Csak lükén fogalmaztam.Zár hátulján van. :) Én simán kigoogleztam.
Leírásod meg direkt linkeltem be neki :)
De ezekszerint egész jól megértettem az ajtó mechanizmusát :)

hil Elküldve: 2015-11-26 17:38 lámpa

wiq írta: Üdv. Nem régen vásároltam egy 1998-as 320i e46 BMW-t. A belső világítással az a problémám, hogy a hátsó ajtókra nem kapcsolódik fel, és a műszerfal sem jelzi vissza a két hátsó ajtót. Gondolom a nyitás érzékelőkkel lehet a gond. Viszont a neten nem találtam ilyen nyitás érzékelőket. Tudjátok, hogy hogy lehet kiszerelni őket és mennyibe kerülhet?
Köszi: Viktor

Szia!
A nyitás érzékelő nem a zár mögött (bitu), hanem magában a zár szerkezetben van HAL jeladó formájában, ugyanúgy, mint az első zárakban. Tudom, mert vettem bontottat és szétszedtem, mint az elsőket, ami nem kis mutatvány, tekintettel arra, hogy a nyitó kallantyó szegecselve van a tengelyére... A bitu által belinkelt leírást én követtem el, az az vezető oldali ajtó zárja, de nagy vonalakban illik a hátsókra is, némi eltéréssel.