Összesen 3162 találat
YELLOW
Elküldve: 2015-11-25 10:17 Társalgó
Bitu79 írta:
Engem meg a bc-s felkódolással szivattak meg...Direkt nem írok cégnevet.Annyira azé nem utálom őket.Igaz egy 5000-em bánja...
Ma megyek be az új műszerfal diszléceimért,plusz az uj patentokért....
Basszus csak ezek kerülnek 25 000 ft-ba.
Világitáskapcsolo feletti léc,meg a középső,és az ezekhez tartozó aluminium tüskék,meg amik a műszerfalban vannak piros kockák.
Ha marad dellám,ránézetek diaggal a klimára(csappantyú dologra)
te tényleg hüle vagy, ha ott akarsz diaggal ránézetni bármire, ahol nem tudták felkódolni a BC-det :D majd erre is rámondanak valamit, kifizetsz 5ezret oszt kész :D
Elküldve: 2015-11-25 10:17 Társalgó
Pocses írta:
Bitu79 írta:
Engem meg a bc-s felkódolással szivattak meg...Direkt nem írok cégnevet.Annyira azé nem utálom őket.Igaz egy 5000-em bánja...
Ma megyek be az új műszerfal diszléceimért,plusz az uj patentokért....
Basszus csak ezek kerülnek 25 000 ft-ba.
Világitáskapcsolo feletti léc,meg a középső,és az ezekhez tartozó aluminium tüskék,meg amik a műszerfalban vannak piros kockák.
Ha marad dellám,ránézetek diaggal a klimára(csappantyú dologra)
Nem olcsó vazz. De tartja a mondás a szépségért szenvedni kell. Szerelőm egyszeri diagért 1ezer forintot kér. :wink:
Nekem a gyerekkori spanom kodolta fel a bc- 2000-ért.
Akik fel sem kodolták,azok benyelték a pénzem.Az 5000-et(a bu*ik)
Közben kicseréltem a szellőzőrostélyokat ugye,amik miatt rinyáltam,hogy kopnak a pöckök....
Kaszától rendeltem jó állapotúakat.Meg a bc-s kar is tőle volt.Tök korrekt cséká ez a Kasza.
Pocses
Elküldve: 2015-11-25 10:12 Társalgó
Bitu79 írta:
Engem meg a bc-s felkódolással szivattak meg...Direkt nem írok cégnevet.Annyira azé nem utálom őket.Igaz egy 5000-em bánja...
Ma megyek be az új műszerfal diszléceimért,plusz az uj patentokért....
Basszus csak ezek kerülnek 25 000 ft-ba.
Világitáskapcsolo feletti léc,meg a középső,és az ezekhez tartozó aluminium tüskék,meg amik a műszerfalban vannak piros kockák.
Ha marad dellám,ránézetek diaggal a klimára(csappantyú dologra)
Nem olcsó vazz. De tartja a mondás a szépségért szenvedni kell. Szerelőm egyszeri diagért 1ezer forintot kér. :wink:
Elküldve: 2015-11-25 10:10 Társalgó
Engem meg a bc-s felkódolással szivattak meg...Direkt nem írok cégnevet.Annyira azé nem utálom őket.Igaz egy 5000-em bánja...
Ma megyek be az új műszerfal diszléceimért,plusz az uj patentokért....
Basszus csak ezek kerülnek 25 000 ft-ba.
Világitáskapcsolo feletti léc,meg a középső,és az ezekhez tartozó aluminium tüskék,meg amik a műszerfalban vannak piros kockák.
Ha marad dellám,ránézetek diaggal a klimára(csappantyú dologra)
asbi
Elküldve: 2015-11-25 08:55 Fogyasztásmérõ hiba?
Sziasztok!
Állított már valaki korrekciós tényezőt az átlagfogyasztásnak? A műszerfalon hiába megyek be a megfelelő menübe, nekem csak vonalakat ír, nem tudok semmit módosítani. Előfordulhat, hogy az enyémben nem lehet? Pedig csal egy jó 1,4 litert, jó lenne ezzel valamit kezdeni :D
Üdv
Tano
Elküldve: 2015-11-24 23:27 Töltés hiány
lantika írta:
Elfogyott a töltesem. Este semmi baja nem volt,ma reggel meg amikor beinditottam vilägitott a piros aksi lämpa,pedig nem is piros az aksim. Delutän megmertem,es 11,8 volt a töltes alapjäraton. Emelt fordulaton nem sikerült megmerni,mert az aksi a csomagtartoban van,es ha nyomtam a gäzt,nem lättam a multimeter kijelzöjet,amikor lättam a kijelzöt,akkor meg messze volt a gäzpedäl. Vagy a läbam rövid,vagy a szemem.
Kerdesem az lenne,hogy a fesszabäjzoban levö szenkefeket ki tudom cserelni? Gondolom egy probät meger,mert az 9 euro,a fesszabälyzo meg 122 euro.
A feszkót a műszerfal
szervíz menüjében is meg tudod nézni, és akkor nem kell multiméterrel szórakozni.
Elküldve: 2015-11-21 21:03 bc
lantika írta:
Bitu79 írta:
Tano írta:
Bitu79 írta:
De hogy ez a szakszervíznek,nem jut eszébe...az elég vicces.Azért a lóvét benyelték ugye.
Pedig nagyon fényezték magukat...,hogy nem egyet csináltak már.
Azt mondtad retrofittel csinálták meg. Akkor a gyári program ugyanúgy engedélyezte a műszerfalban, mintha NCS-sel külön állítanád át. Szóval nem kell egyből fikázni őket, mert a gyári eljárás szerint csinálták...:roll:
Amúgy nem azért fikázom őket,mert gyári eljárás szerint csinálták.Hanem azért,mert azt pampogják,hogy az autóm nem tud ilyet egyszerűen...,és ők felprogramozták rendesen.
Többet sajnos nem tudnak.Kérdem én,hogy akkor miért nem megy?Tuti azért,mert valamit nem programoztak át,amit kellett volna...amiről fingjuk nincs.Nekem áriázhatnak a gyári szoftverekről,ahogy akarnak.Ahhoz képest nem megy.Az meg butaság,hogy az autó nem tudja.Hisz az összes e46-osban ugyanez az óracsoport van.
Nem egeszen ugyan az az oracsoport. Mäs van az automatäknak,dizeleknek,M3-nak,benzinesnek. Viszont a BC-t tudnia kellene,mert ha beteszel egy Bordmonitort akkor az hogyan fogja mutatni a BC adatokat?
Realoem szerint itt a lista,amelyekben ugyanez az óracsoport van:
http://www.realoem.com/bmw/nul...series=E46Csak arra akartam kilyukadni,hogy 316i-től a 328i-ig sok autóban ugyanez van...és azokban megy a bc.
lantika
Elküldve: 2015-11-21 20:21 bc
Bitu79 írta:
Tano írta:
Bitu79 írta:
De hogy ez a szakszervíznek,nem jut eszébe...az elég vicces.Azért a lóvét benyelték ugye.
Pedig nagyon fényezték magukat...,hogy nem egyet csináltak már.
Azt mondtad retrofittel csinálták meg. Akkor a gyári program ugyanúgy engedélyezte a műszerfalban, mintha NCS-sel külön állítanád át. Szóval nem kell egyből fikázni őket, mert a gyári eljárás szerint csinálták...:roll:
Amúgy nem azért fikázom őket,mert gyári eljárás szerint csinálták.Hanem azért,mert azt pampogják,hogy az autóm nem tud ilyet egyszerűen...,és ők felprogramozták rendesen.
Többet sajnos nem tudnak.Kérdem én,hogy akkor miért nem megy?Tuti azért,mert valamit nem programoztak át,amit kellett volna...amiről fingjuk nincs.Nekem áriázhatnak a gyári szoftverekről,ahogy akarnak.Ahhoz képest nem megy.Az meg butaság,hogy az autó nem tudja.Hisz az összes e46-osban ugyanez az óracsoport van.
Nem egeszen ugyan az az oracsoport. Mäs van az automatäknak,dizeleknek,M3-nak,benzinesnek. Viszont a BC-t tudnia kellene,mert ha beteszel egy Bordmonitort akkor az hogyan fogja mutatni a BC adatokat?
Elküldve: 2015-11-21 20:13 bc
Tano írta:
Bitu79 írta:
De hogy ez a szakszervíznek,nem jut eszébe...az elég vicces.Azért a lóvét benyelték ugye.
Pedig nagyon fényezték magukat...,hogy nem egyet csináltak már.
Azt mondtad retrofittel csinálták meg. Akkor a gyári program ugyanúgy engedélyezte a műszerfalban, mintha NCS-sel külön állítanád át. Szóval nem kell egyből fikázni őket, mert a gyári eljárás szerint csinálták...:roll:
Amúgy nem azért fikázom őket,mert gyári eljárás szerint csinálták.Hanem azért,mert azt pampogják,hogy az autóm nem tud ilyet egyszerűen...,és ők felprogramozták rendesen.
Többet sajnos nem tudnak.Kérdem én,hogy akkor miért nem megy?Tuti azért,mert valamit nem programoztak át,amit kellett volna...amiről fingjuk nincs.Nekem áriázhatnak a gyári szoftverekről,ahogy akarnak.Ahhoz képest nem megy.Az meg butaság,hogy az autó nem tudja.Hisz az összes e46-osban ugyanez az óracsoport van.
Elküldve: 2015-11-21 19:54 bc
Műszerfalam cikkszáma ez:
62116985643
Erre a realoem meg kiad ennyi kocsit,amibe ez van:
http://www.realoem.com/bmw/nul...series=E46Ez alapján sem hiszem,hogy a buta műszerfal miatt nem megy a bc,hisz ugyanez van más e46-osokban is.
Ez alapján is gyanakszom arra,hogy le van tiltva az on board monitor kijelzése egyszerűen.
Hétfőn utánajárok.