Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 540 találat


Woockie Elküldve: 2011-05-29 00:20 BMW Navigáció CD/DVD-rol minden

Coyote írta: 3. kérdés: szeretnék mp3-at, sőt iPod kezelést, ha lehet. Létezik-e ehhez MP3 CD tár, vagy valamilyen kiegészítő, amivel ezek működhetnek? A Dension termékével az a baj, hogy bukom az audio CD lejátszást, és az sem tuti, hogy kijelzi a számcímeket majd :-( Az AUX kókányolással is buknám a CD váltót, ahogy látom.

4. kérdés: erre a rádióra lehet valahogy erősítőt kötni (hogy kezelje a szubládát, mert ettől a szégyenteljes gyári dobozhangtól egyszer lerágom a kormányt)

3: igen, letezik gyari mp3 cdtar. allitolag kijelzi a szamcimeket, az enyem sajnos nem es eddig ugy tapasztaltam, hogy a konyvtarakba pakolt mp3-akat sem ismeri fel, pedig azt is illene. lehet, h azert, mert regi rajta a firmware, nem nagyon jartam utana.

4: lehet. a gyari HK is ha nincs nagy navi, akkor a fejegysegrol szedi a jelet es az megy az erositojebe. egy fokkal jobb a hangja. a bmxx (nem emlekszem a szamra) radiomodullal, ami a nagynavihoz van (plusz HK), meg egy fokkal jobb a hangja, persze nem olyan, mint egy parszazezerbol osszerakott hifi, de nekem autoba mar tokeletesen eleg.

bmw320d4 Elküldve: 2011-05-29 00:06 BMW Navigáció CD/DVD-rol minden

Coyote írta: Végigolvastam 2 topikot, hogy tudjam frissíteni a navitérképem :-)
- adott egy 2004.09-es kis navi (ezt hívják Business Navinak gondolom)
- SW verzió: 4-2/91
- DVD-s a navi, amit hozzá kaptam, annak a dobozán Road Map Europe High van (2004/2)

1. kérdés: EZT kell letöltenem, ha frissíteni szeretném? Ha nem, akkor ezek közül melyiket?

2. kérdés: pontosan milyen DVD-t kell hozzá használni? Több mint 7 GB, tehát DL gondolom ebből létezik + vagy - verzió? Újraírhatót nem olvas vajon?

3. kérdés: szeretnék mp3-at, sőt iPod kezelést, ha lehet. Létezik-e ehhez MP3 CD tár, vagy valamilyen kiegészítő, amivel ezek működhetnek? A Dension termékével az a baj, hogy bukom az audio CD lejátszást, és az sem tuti, hogy kijelzi a számcímeket majd :-( Az AUX kókányolással is buknám a CD váltót, ahogy látom.

4. kérdés: erre a rádióra lehet valahogy erősítőt kötni (hogy kezelje a szubládát, mert ettől a szégyenteljes gyári dobozhangtól egyszer lerágom a kormányt)

Előre is köszi a válaszokat!:kiraly:




1. Igen a HIGH DVD jó lesz a navidhoz.
2. Én "-" -ost használok Duallayert. ( Ha régi a szoftver a navidon, akkor nem olvassa a DL-t)
3. Dension GW300 (Nekem is az van), biztos, hogy kijelzi a számcímeket + lehet kapni CD tár megtartó modult is
Az AUX bemenettel nem bukod a tárat.

Coyote Elküldve: 2011-05-28 15:24 BMW Navigáció CD/DVD-rol minden

Végigolvastam 2 topikot, hogy tudjam frissíteni a navitérképem :-)
- adott egy 2004.09-es kis navi (ezt hívják Business Navinak gondolom)
- SW verzió: 4-2/91
- DVD-s a navi, amit hozzá kaptam, annak a dobozán Road Map Europe High van (2004/2)

1. kérdés: EZT kell letöltenem, ha frissíteni szeretném? Ha nem, akkor ezek közül melyiket?

2. kérdés: pontosan milyen DVD-t kell hozzá használni? Több mint 7 GB, tehát DL gondolom ebből létezik + vagy - verzió? Újraírhatót nem olvas vajon?

3. kérdés: szeretnék mp3-at, sőt iPod kezelést, ha lehet. Létezik-e ehhez MP3 CD tár, vagy valamilyen kiegészítő, amivel ezek működhetnek? A Dension termékével az a baj, hogy bukom az audio CD lejátszást, és az sem tuti, hogy kijelzi a számcímeket majd :-( Az AUX kókányolással is buknám a CD váltót, ahogy látom.

4. kérdés: erre a rádióra lehet valahogy erősítőt kötni (hogy kezelje a szubládát, mert ettől a szégyenteljes gyári dobozhangtól egyszer lerágom a kormányt)

Előre is köszi a válaszokat!:kiraly:


anubisz Elküldve: 2011-03-14 20:41 Kardánkereszt

kempelen írta:
kempelen írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
pneurob írta:
anubisz írta: Ha valakinek van tapasztalata kardántengely ügybe legyen szíves meg osztani velem. Aszem meghalt a kereszt,Gáz nélkül gurulva nem szól,gáz adásra ciripelő,nyikorgó hangot ad. BMW be azt mondták elkopott a kereszt,és mikor rá megy a nyomaték akkor szól. Látok sok kardántengely felújító céget a neten. Lehet ezt tartósan javítani egyáltalán? nincs kedven 160 000 ért új tengelyt venni,főleg persze hogy a sima 330 nem jó bele,mert itt van egy osztómű is. Nem kopog semmi zaj,csak ciripel, mikor egy rugó nyikorog olyan hangot ad mikor gázt adok,onnan alulról hátulról.
Ha be tudnák róla szúrni egy képet jó is lenne,mert nem jelenik meg felül a kép beszúrása a galériából.Pedig a múltkor ment.


Nagyon ritka, hogy a kardánkereszt megy tönkre. Nézd meg a kardán középcsapágyat, hogy lóg-e és ép-e a gumiágya. A hangot még a Hardy is okozhatja. Ezek a gyenge pontok, általában ezeket szokták cserélni. A komplett csapágy kb. 18e. Hardy kb. 17e.


mondta a szerelő is,hogy még nem is látott ilyet,BMW be.elég szépen szórta ott a rozsdát
speciális hangot ad, mikor tolatok is szinte lépésbe. Tudod mire hasonlott,mint mikor az ember egy kicsit nyikorgó ágyon kefél,és hallani azt a halk monoton nyikorgó hangot,de simán gurul akkor semmi,amint gázt adok hogy rá megy az erő akkor egyből nyomja.de meg rángatta,meg se moccan.


és ha kuplung, vagy lendkerék. hisz akkro van hangja ha nyomaték van az írásod szerint... azért a futóműtartó csatlakozási pontjait nem ártana megnézni, 4 csavar, az a keret amibe a diffi is van.


Ejj, felületes vagy Yellow :kiraly:

A kuplung és a lendkerék a büdös életben nem fog neki elromlani! :wink:

Ellenberger annyit megérne hogy kardán leszed (pár csavar és kereszt megnéz, megmozgat) és megnézni hogy be van e rágódva a kereszt. Akkor pedig már ott a csapágy is, így kiderülne melyik a ludas. De addig csak találgatás...
Sajnos bele kell annyi energiát fektetni, hogy megemel, körbenéz, leszed...stb..


Mivel a kardánkereszt és környéke úgy néz ki mint egy bekötőút a bauxitbányához, ezért erősen esélyes maga a kereszt.


:porgosnevetos:hát ez jó volt:D bekötő út a bauxitbányába:D basszus én tényleg a szerelők álma vagyok,nálam még ez a szar is tönkre megy.múltkor egy olaj szivárgásért fizettem 100 ezret. ezt meg simogatják mindjárt 150 ezer lesz. Mint Déva vára,lehet asszonyt csavaroznám oda,egybe maradna.
úgy nem lehet megnézni,hogy meg emelik és be ül valaki D be rakja es el indul az ember?hogy az nyikorog e? vagy automatával nem lehet ilyet csinálni? nem teszi tönkre a meghajtást a levegőbe járatás?jó hogy el veszem a gázról a lábam akkor meg se szólal,csak ha gázt nyomok.

kempelen Elküldve: 2011-03-14 18:32 Kardánkereszt

kempelen írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
pneurob írta:
anubisz írta: Ha valakinek van tapasztalata kardántengely ügybe legyen szíves meg osztani velem. Aszem meghalt a kereszt,Gáz nélkül gurulva nem szól,gáz adásra ciripelő,nyikorgó hangot ad. BMW be azt mondták elkopott a kereszt,és mikor rá megy a nyomaték akkor szól. Látok sok kardántengely felújító céget a neten. Lehet ezt tartósan javítani egyáltalán? nincs kedven 160 000 ért új tengelyt venni,főleg persze hogy a sima 330 nem jó bele,mert itt van egy osztómű is. Nem kopog semmi zaj,csak ciripel, mikor egy rugó nyikorog olyan hangot ad mikor gázt adok,onnan alulról hátulról.
Ha be tudnák róla szúrni egy képet jó is lenne,mert nem jelenik meg felül a kép beszúrása a galériából.Pedig a múltkor ment.


Nagyon ritka, hogy a kardánkereszt megy tönkre. Nézd meg a kardán középcsapágyat, hogy lóg-e és ép-e a gumiágya. A hangot még a Hardy is okozhatja. Ezek a gyenge pontok, általában ezeket szokták cserélni. A komplett csapágy kb. 18e. Hardy kb. 17e.


mondta a szerelő is,hogy még nem is látott ilyet,BMW be.elég szépen szórta ott a rozsdát
speciális hangot ad, mikor tolatok is szinte lépésbe. Tudod mire hasonlott,mint mikor az ember egy kicsit nyikorgó ágyon kefél,és hallani azt a halk monoton nyikorgó hangot,de simán gurul akkor semmi,amint gázt adok hogy rá megy az erő akkor egyből nyomja.de meg rángatta,meg se moccan.


és ha kuplung, vagy lendkerék. hisz akkro van hangja ha nyomaték van az írásod szerint... azért a futóműtartó csatlakozási pontjait nem ártana megnézni, 4 csavar, az a keret amibe a diffi is van.


Ejj, felületes vagy Yellow :kiraly:

A kuplung és a lendkerék a büdös életben nem fog neki elromlani! :wink:

Ellenberger annyit megérne hogy kardán leszed (pár csavar és kereszt megnéz, megmozgat) és megnézni hogy be van e rágódva a kereszt. Akkor pedig már ott a csapágy is, így kiderülne melyik a ludas. De addig csak találgatás...
Sajnos bele kell annyi energiát fektetni, hogy megemel, körbenéz, leszed...stb..


Mivel a kardánkereszt és környéke úgy néz ki mint egy bekötőút a bauxitbányához, ezért erősen esélyes maga a kereszt.

wizzaerr Elküldve: 2010-10-05 20:56 Business rádió kérdés

Az ellenállás vhogy így néz ki:

http://www.solarbotics.com/products/r300k/

Erre 1/4W-ot írnak, gondolom hasonló teljesítményű kell:)
Yellownak igaza van, ha van multimétered nekiállhatsz keresni mondjuk régi alaplapokon,stb 20k-s ellenállást aztán sorbakapcs. (vagy kipróbálod simán 280assal, lehet azzal is müxik)...vagy nézel másik üzletet, ez a 300k-s nem annyira speciális szerintem:)...vagy ha nem sürgős, akkor hétfőn(előbb sajna nem megy) tudok postázni egyet, mert én vettem 2 dbot.
soxerencsét!


YELLOW írta:
Yom írta: Voltam ma boltban és kondit találtam is, de 300k-s ellenállásra azt mondta a srác, hogy speciális és csak 280as meg 320as van neki. Kérdezte, hogy hány w-os kéne, de ezt az adatot nem találtam meg a kapcsolási rajzon sem. Te milyet vettél?

wizzaerr írta: Jelentem kész a kábel, és megjelent az AUX a menüpontok között:mrgreen: Külföli fórumokon azt írták, hogy ha nem használunk az elkészítéséhez ellenállást (300k) és kondenzátorokat (2db. 0.22uF), akkor csak úgy észleli az AUX-t, ha van csatlakoztatva hozzá valami(tfon,laptop,stb).Hát próbáltam én mindenhogyan, két kábelt is készítettem de semmit nem mutatott, egy csomó időt eltököltem vele. A vége az lett, hogy vettem ellenállást és kondikat,(összesen 20Ft volt) összeforrasztottam a rajz szerint és most müxik.
Szal bmw320d4 kollégának igaza volt mikor mondta, hogy az ellenállást ki ne felejtsük. Én is azt ajánlom, hogy ezek nélkül bele se vágjatok...

Holnap el kell vezetnem valahogy a kábel végét a kézifék melletti tárolórekeszig. Tuti órákig tart majd :?




akkor veszel egy 280k-sat, meg egy 22k-sat és sorba kötöd

szerk.: de szerintem 320k-val nem lesz probléma, mert annyi a lényege, mintha lenne rajta valami eszköz, tulajdonképpen egy eszközt szimulál





YELLOW Elküldve: 2010-10-05 20:28 Business rádió kérdés

Yom írta: Voltam ma boltban és kondit találtam is, de 300k-s ellenállásra azt mondta a srác, hogy speciális és csak 280as meg 320as van neki. Kérdezte, hogy hány w-os kéne, de ezt az adatot nem találtam meg a kapcsolási rajzon sem. Te milyet vettél?

wizzaerr írta: Jelentem kész a kábel, és megjelent az AUX a menüpontok között:mrgreen: Külföli fórumokon azt írták, hogy ha nem használunk az elkészítéséhez ellenállást (300k) és kondenzátorokat (2db. 0.22uF), akkor csak úgy észleli az AUX-t, ha van csatlakoztatva hozzá valami(tfon,laptop,stb).Hát próbáltam én mindenhogyan, két kábelt is készítettem de semmit nem mutatott, egy csomó időt eltököltem vele. A vége az lett, hogy vettem ellenállást és kondikat,(összesen 20Ft volt) összeforrasztottam a rajz szerint és most müxik.
Szal bmw320d4 kollégának igaza volt mikor mondta, hogy az ellenállást ki ne felejtsük. Én is azt ajánlom, hogy ezek nélkül bele se vágjatok...

Holnap el kell vezetnem valahogy a kábel végét a kézifék melletti tárolórekeszig. Tuti órákig tart majd :?




akkor veszel egy 280k-sat, meg egy 22k-sat és sorba kötöd

szerk.: de szerintem 320k-val nem lesz probléma, mert annyi a lényege, mintha lenne rajta valami eszköz, tulajdonképpen egy eszközt szimulál



Yom Elküldve: 2010-10-05 19:54 Business rádió kérdés

Voltam ma boltban és kondit találtam is, de 300k-s ellenállásra azt mondta a srác, hogy speciális és csak 280as meg 320as van neki. Kérdezte, hogy hány w-os kéne, de ezt az adatot nem találtam meg a kapcsolási rajzon sem. Te milyet vettél?

wizzaerr írta: Jelentem kész a kábel, és megjelent az AUX a menüpontok között:mrgreen: Külföli fórumokon azt írták, hogy ha nem használunk az elkészítéséhez ellenállást (300k) és kondenzátorokat (2db. 0.22uF), akkor csak úgy észleli az AUX-t, ha van csatlakoztatva hozzá valami(tfon,laptop,stb).Hát próbáltam én mindenhogyan, két kábelt is készítettem de semmit nem mutatott, egy csomó időt eltököltem vele. A vége az lett, hogy vettem ellenállást és kondikat,(összesen 20Ft volt) összeforrasztottam a rajz szerint és most müxik.
Szal bmw320d4 kollégának igaza volt mikor mondta, hogy az ellenállást ki ne felejtsük. Én is azt ajánlom, hogy ezek nélkül bele se vágjatok...

Holnap el kell vezetnem valahogy a kábel végét a kézifék melletti tárolórekeszig. Tuti órákig tart majd :?


wizzaerr Elküldve: 2010-10-01 22:20 Business rádió kérdés

Jelentem kész a kábel, és megjelent az AUX a menüpontok között:mrgreen: Külföli fórumokon azt írták, hogy ha nem használunk az elkészítéséhez ellenállást (300k) és kondenzátorokat (2db. 0.22uF), akkor csak úgy észleli az AUX-t, ha van csatlakoztatva hozzá valami(tfon,laptop,stb).Hát próbáltam én mindenhogyan, két kábelt is készítettem de semmit nem mutatott, egy csomó időt eltököltem vele. A vége az lett, hogy vettem ellenállást és kondikat,(összesen 20Ft volt) összeforrasztottam a rajz szerint és most müxik.
Szal bmw320d4 kollégának igaza volt mikor mondta, hogy az ellenállást ki ne felejtsük. Én is azt ajánlom, hogy ezek nélkül bele se vágjatok...

Holnap el kell vezetnem valahogy a kábel végét a kézifék melletti tárolórekeszig. Tuti órákig tart majd :?

kempelen Elküldve: 2010-09-23 15:26 Business rádió kérdés

YELLOW írta:
bmw320d4 írta:
YELLOW írta:
na majd eccer csak el jutok már nyíregyre, osztan megkereslek... a kérdés mikor jutok el oda... neked amúgy vannak cuccaid frissítéshez? azt tudom az autó agyát tudod, de a rádióról eddig nem nagyon beszéltünk... egyébként valami rémlik, mintha láttam volna valamelyik kezelésiben az AUX feliratot, majd ezt is áttanulmányozom



Pattanj el valamikor, nem kell fizetned :-)

Van frissítéshez mindenem, a BMW összes típusához (motorkerékpár is).



nem a fizetéssel van baj, hanem nem nagyon van arra dolgom... már múltkor majdnem mentünk az állatkertbe, de akkor a családi autóval mentünk volna... van egy kis üdülési csekkem, jó lenne arrafelé, valamit megnézni, bár tudom túl sok látnivaló nincs arra, szétnézek a térképen, oszt beizzítok egy utat...
jut eszembe mindig is akartam motort, japán fanatista voltam, de mostanában a kardános BMW felé elkezdtem húzni:mrgreen:



Ha ezt én mondanám még lenne is értelme. De Tiszaújváros és Nyíregyháza bazzeg egyáltalán nem vészes...
Szerintem neked nem annyira fontos ez a frissítés. Ha én laknék ott, már mult időben beszélgetnénk erről a frissítésről. Az a bánatom, hogy bmw320d4 kollega itt lakott és éppen rosszkor költözött Nyíregyre.... :-) Az áldóját' hejj.... :ugyis: