Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 44977 találat


YELLOW Elküldve: 2019-08-23 16:01 N46 és N42 motorok

hil írta:
YELLOW írta:
konkolyd írta:
hil írta: Sziasztok,
nem tudja valaki, hogy az N42B20 motornál a VVT excenter szenzor cseréhez le kell venni a vezérlés lánckerekét, vagy anélkül is kivehető az? Sok videót, leírást megnéztem, de nem derült ki ez.
Előre is köszi a válaszokat: hil


elvileg nem kell levenni, ki kell jönnie felfelé...
https://www.pelicanparts.com/B...lacing.htm


megnézted a képeket rendesen?
a scatlakozás lejön, de a képen is jól látszik, hogy a szelepfedelet le kell venni, mert maga a szenzor 2db csavarral a hengerfejre van fogatva. 8O :wink:


Köszi a válaszokat, ezt a leírást (pelicanparts.com/BMW/techarticles/BMW-3-Series-E90/FUE) én is néztem, de hallottam olyat, hogy le kell venni, ezért kérdeztem. A csavarokat egyértelmű, hogy ki lehet szedni, de a besüllyesztett érzékelő részbe megy bele a mágnes rotor, arról tengely irányban kell lehúzni a szenzort, ami nem biztos, hogy kifér a lánckeréktől. Ez a leírás nem N42 motorról szól, mert azon a csatlakozó oldalra nyúlik ki, a képeken pedig függőlegese áll és nagyon más a alakja. Y: nem kettő, hanem 3 db csavar fogja, az egyértelmű, hogy a szelepfedél is leszedős.
Bye: hil


jah bocs, nem értettem mire írja. mert ugye mi beszéltük is ezt face to face. aztán bevallom most nem olvastam az előzményt, azt hittem azt írja, hogy nem kell levenni a szelepfedelet.
ezt benéztem, sorry. :wink:

hil Elküldve: 2019-08-23 14:55 N46 és N42 motorok

YELLOW írta:
konkolyd írta:
hil írta: Sziasztok,
nem tudja valaki, hogy az N42B20 motornál a VVT excenter szenzor cseréhez le kell venni a vezérlés lánckerekét, vagy anélkül is kivehető az? Sok videót, leírást megnéztem, de nem derült ki ez.
Előre is köszi a válaszokat: hil


elvileg nem kell levenni, ki kell jönnie felfelé...
https://www.pelicanparts.com/B...lacing.htm


megnézted a képeket rendesen?
a scatlakozás lejön, de a képen is jól látszik, hogy a szelepfedelet le kell venni, mert maga a szenzor 2db csavarral a hengerfejre van fogatva. 8O :wink:


Köszi a válaszokat, ezt a leírást (pelicanparts.com/BMW/techarticles/BMW-3-Series-E90/FUE) én is néztem, de hallottam olyat, hogy le kell venni, ezért kérdeztem. A csavarokat egyértelmű, hogy ki lehet szedni, de a besüllyesztett érzékelő részbe megy bele a mágnes rotor, arról tengely irányban kell lehúzni a szenzort, ami nem biztos, hogy kifér a lánckeréktől. Ez a leírás nem N42 motorról szól, mert azon a csatlakozó oldalra nyúlik ki, a képeken pedig függőlegese áll és nagyon más a alakja. Y: nem kettő, hanem 3 db csavar fogja, az egyértelmű, hogy a szelepfedél is leszedős.
Bye: hil





YELLOW Elküldve: 2019-08-23 13:37 N46 és N42 motorok

konkolyd írta:
hil írta: Sziasztok,
nem tudja valaki, hogy az N42B20 motornál a VVT excenter szenzor cseréhez le kell venni a vezérlés lánckerekét, vagy anélkül is kivehető az? Sok videót, leírást megnéztem, de nem derült ki ez.
Előre is köszi a válaszokat: hil


elvileg nem kell levenni, ki kell jönnie felfelé...
https://www.pelicanparts.com/B...lacing.htm


megnézted a képeket rendesen?
a scatlakozás lejön, de a képen is jól látszik, hogy a szelepfedelet le kell venni, mert maga a szenzor 2db csavarral a hengerfejre van fogatva. 8O :wink:

konkolyd Elküldve: 2019-08-23 10:02 N46 és N42 motorok

hil írta: Sziasztok,
nem tudja valaki, hogy az N42B20 motornál a VVT excenter szenzor cseréhez le kell venni a vezérlés lánckerekét, vagy anélkül is kivehető az? Sok videót, leírást megnéztem, de nem derült ki ez.
Előre is köszi a válaszokat: hil


elvileg nem kell levenni, ki kell jönnie felfelé...
https://www.pelicanparts.com/B...lacing.htm

hil Elküldve: 2019-08-21 19:24 Csomagtérajtó nem nyílik

Sky írta: Sziasztok!
Csomagtartó ajtó nyitási gondom van.
A rendszámtábla felett van az a kapcsoló/gumilemez, amivel kézzel lehet nyitni a cs. ajtót, nem működik. Pár éve kezdett „szarakodni” aztán mindig magától megjavult.
Használat: nálam az „alapeset”van, tehát a kulcs központi nyitógombbal kinyitom a kocsit és a kocsi nyitott állapotában kézzel a rendszám feletti kapcsolóval nyitom ki a cs.ajtót. Eddig így volt. Ha a kocsi a kulcs központi záró gombbal be van zárva, akkor a cs.ajtó kézzel nem nyitható.
- a kulcson a távszabályozón minden gomb jól működik, a csom. ajtó nyitás is (most így nyitom a cs.ajtót)
- a csom. ajtón lévő kulcsnyílásba kulcsot dugva mechanikusan szintén nyitható a csom.ajtó.
- a műszerfalon semmilyen (rossz) jelzés nincs
Gondoltam, hogy a rendszámtábla feletti gumilemez mögött a mikrokapcsoló hibásodott meg, de úgy tűnik nem az a baj. Ugyanis, azt kiszereltem, megvizsgáltam, jól működik, az érintkezőket nagyon finom csiszolópapírral megcsiszoltam megtisztogattam. Az érintkezőket csavarhúzóval összezárva, kinyitva, összezárva … sem működött, ill. néha igen (?) A szerelés közben aztán megint jó lett (hogy mitől azt nem tudom!!!), összeraktam, kész , jó párszor próbáltam, nyitott, ok. Állt a kocsi 2 hetet, aztán megint nem tudtam kézzel kinyitni. Azóta egyszer sem .
A rendszámtábla világítást ellenőriztem. A bal oldali ki volt égve, kicseréltem az izzót újat tettem be. A jobb oldali jó volt, ennek ellenére ezt is kicseréltem, újat tettem ide is. Mindkettőnél az érintkező felületek alapos tisztítása, izzó sokszor mozgatása (körbeforgatás). Rendszámtábla világítás jó. >>> cs.ajtó nyitás változatlan, nem működik kézzel.
Szerintetek, mi lehet a gond? és hogy lehet orvosolni? Szeretném, ha továbbra is kézzel lehetne nyitni a cs. ajtót.
Köszi a segítséget. Sky

Szia,
amennyiben kulccsal nyitod a csomiajtót, a kulcs is egy mikrokapcsolót nyom meg, pont úgy, mint amikor a rendszám fölötti kapcsolóval nyitod. Nagy valószínűséggel a csomitér étvezető kábelkötegben (jobb oldalon a gumi harmonikában)meg van szakadva egy vagy akár több vezeték is, esetleg a szigetelésük van ledörzsölődve. A sok nyitogatástól ez történik. Azt a kábel köteget lenne érdemes megnézni, a csere eléggé macerás, bontott kábel kötegben ne is gondolkodj.
Bye: hil

Sky Elküldve: 2019-08-21 18:30 Csomagtérajtó nem nyílik

Sziasztok!
Csomagtartó ajtó nyitási gondom van.
A rendszámtábla felett van az a kapcsoló/gumilemez, amivel kézzel lehet nyitni a cs. ajtót, nem működik. Pár éve kezdett „szarakodni” aztán mindig magától megjavult.
Használat: nálam az „alapeset”van, tehát a kulcs központi nyitógombbal kinyitom a kocsit és a kocsi nyitott állapotában kézzel a rendszám feletti kapcsolóval nyitom ki a cs.ajtót. Eddig így volt. Ha a kocsi a kulcs központi záró gombbal be van zárva, akkor a cs.ajtó kézzel nem nyitható.
- a kulcson a távszabályozón minden gomb jól működik, a csom. ajtó nyitás is (most így nyitom a cs.ajtót)
- a csom. ajtón lévő kulcsnyílásba kulcsot dugva mechanikusan szintén nyitható a csom.ajtó.
- a műszerfalon semmilyen (rossz) jelzés nincs
Gondoltam, hogy a rendszámtábla feletti gumilemez mögött a mikrokapcsoló hibásodott meg, de úgy tűnik nem az a baj. Ugyanis, azt kiszereltem, megvizsgáltam, jól működik, az érintkezőket nagyon finom csiszolópapírral megcsiszoltam megtisztogattam. Az érintkezőket csavarhúzóval összezárva, kinyitva, összezárva … sem működött, ill. néha igen (?) A szerelés közben aztán megint jó lett (hogy mitől azt nem tudom!!!), összeraktam, kész , jó párszor próbáltam, nyitott, ok. Állt a kocsi 2 hetet, aztán megint nem tudtam kézzel kinyitni. Azóta egyszer sem .
A rendszámtábla világítást ellenőriztem. A bal oldali ki volt égve, kicseréltem az izzót újat tettem be. A jobb oldali jó volt, ennek ellenére ezt is kicseréltem, újat tettem ide is. Mindkettőnél az érintkező felületek alapos tisztítása, izzó sokszor mozgatása (körbeforgatás). Rendszámtábla világítás jó. >>> cs.ajtó nyitás változatlan, nem működik kézzel.
Szerintetek, mi lehet a gond? és hogy lehet orvosolni? Szeretném, ha továbbra is kézzel lehetne nyitni a cs. ajtót.
Köszi a segítséget. Sky

peti9577 Elküldve: 2019-08-21 07:34 Hátsó futómû zajok

Sziasztok! Olyan segítségre lenne szükségem hogy hideg motornál mikor tolatok akkor csunya dübőrgő hang jön háturol ha benyomom a kuplungot akkor elhalgat de ha kezdem felengednibvan mikor ismét csinálja! Eloremenetnél is van mikor hallom ugyan ugy hideg motornál! Valaki valami tipp??!!
Bmw e46 316i
N46b18a

hil Elküldve: 2019-08-18 17:53 E90 vásárlás

szabi608 írta: Sziasztok!

Kinéztem egy 2007-es, E91, BMW 318d 122 le-s változatot. Motorkódja 204D4.
Az lenne a kérdésem, hogy ebben a motorban van DPF (részecskeszűrő)?
Ennek a motornak mik a gyengéi? Az gáz, ha nagyobb gázfröccsre barnás-feketés füst pamacsot nyom ki?

Köszönöm a válaszokat.

Szia,
az a baj, hogy kb. 2000 után az autók nem az örökkévalóságnak, hanem a piacgazdasági elvek alapján a fogyasztói társadalom számára tervezték, gyártották
Bye:hil

szabi608 Elküldve: 2019-08-17 19:41 E90 vásárlás

Sziasztok!

Kinéztem egy 2007-es, E91, BMW 318d 122 le-s változatot. Motorkódja 204D4.
Az lenne a kérdésem, hogy ebben a motorban van DPF (részecskeszűrő)?
Ennek a motornak mik a gyengéi? Az gáz, ha nagyobb gázfröccsre barnás-feketés füst pamacsot nyom ki?

Köszönöm a válaszokat.

John Elküldve: 2019-08-17 12:28 Lámpabúra polírozás

BMW0926 írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: Sziasztok.Ma párban lepolírozták műhelyben az első búráimat viszont elfelejtettem megkérdezni hogy ez mennyire tartós illetve mivel tudnám ápolni őket (Kell-e kenni esetleg bármi pasztával időnként?)


én húzatnék rá egy áttetsző fóliát.

Hol lehet kapni,házilag nem érdemes feltenni?


elvileg lehet kapni fóliákat, lehetőleg UV állósat érdemes. de akik fóliáznak üveget, azoknak tutti van és lámpára is felrakják. kell hozzá gyakorlat.
de olyan fóliát is lehet, ami biztonsági fólia. üvegre szokták, nem törik be úgy, hanem egyben tartja az üveget. szerintem az jó lámpára is.

Köszönöm.Műszakin legutóbb kérdeztek olyat tőlem hogy "Fólia?" mondom neki nincs sehol.Nem tudom mire érthette mert nem sötétített az ablakom sehol, viszont a lámpbarúrán sem szabad fóliának lennie majd vizsgán?


egy átlátszó fóliát nem fog észre venni. van, aki a lámpát is sötétíti. egy átlátszóval semmi probléma nem lesz, de szólni sem kell róla. észre sem fogja venni.

Ok,köszönöm.Még annyit ha leszámítjuk a kavicsfelverődést,karcolódást,érdemes valamivel időnként ápolni ha nincs fóliázva?


nyilván valami UV védős műanyagápoló jót tehet neki. de van aki polír után lelakozza. de a lakk ugyanúgy felválhat, besárgulhat.


UV álló lakkot lehet venni a Pólusban(Homasita áruház), 4000 Ft-ért. 2-3 rétegben adni a lámpabúrának, majd le kell fóliázni, és meg van oldva. Lakkozatlan búra lefóliázva nem lesz túl szép végeredmény, viszont a lakk tényleg sokat dob rajta!

Köszi.Lakkal csak az a baj hogy az meg a kavicstól lepattogzik,lehet az átlátszó fóliát választom.