Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 44977 találat


YELLOW Elküldve: 2019-07-17 14:27 Autóvásárlás

W1ll1s írta: Sziasztok
Első bmw-m vásárlása előtt állok. Linkeltem egyet amiben gondolkodók https://www.hasznaltauto.hu/sz...r-14580075

Azt szeretném kérdezni hogy mi a véleményetek erről a típusról. Kasztni korrozio gondok, elektronikai problémák. És ami talán a fontosabb h a motor mennyire megbízható és mi az ami ennyi idősen illetve km-nél cseres szokott lenni? Illetve még ha van valami jó tanács ezzel kapcsolatba azt szívesen olvasnám.

Köszi előre is.


jobb oldala kicsit sérült úgy tűnik az ajtókon. amúgy nem néz ki rosszul. egész gyárinak tűnik, nem hülyegyerek autó volt. a km is akár lehet hihető is, de ha pályán futotta többségben, akkor lehet több is.
a motor nem lenen rossz. de tudni kell előtte hogy használták, milyen állapotban van. dupla-Vanos, valvetronic, szóval okozhat meglepetést. na meg a kettős tömegű. most már félve vennék ilyen motorral, de ki lehet fogni jót. nem tudok jó tanácsot adni. lehet épp jó, de lehet 5 vagy 60ezer km múlva lesz baja. ezt előre nem tudni. át kell nézni alaposan. full diag, stb.

W1ll1s Elküldve: 2019-07-17 14:20 Autóvásárlás

Sziasztok
Első bmw-m vásárlása előtt állok. Linkeltem egyet amiben gondolkodók https://www.hasznaltauto.hu/sz...r-14580075

Azt szeretném kérdezni hogy mi a véleményetek erről a típusról. Kasztni korrozio gondok, elektronikai problémák. És ami talán a fontosabb h a motor mennyire megbízható és mi az ami ennyi idősen illetve km-nél cseres szokott lenni? Illetve még ha van valami jó tanács ezzel kapcsolatba azt szívesen olvasnám.

Köszi előre is.

YELLOW Elküldve: 2019-07-15 11:35 full takaritas

Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta: Hali.Vettem egy tök új kamerát,és a kocsit nemrég tisztítottam meg.Kapott most is egy kézi polírozást is,plusz viaszt.Írjátok meg,hogy szerintetek milyen lett.Tavaly ugye telefonnal csináltam videót,az szerintem nem adta...Ez most rendes kamerával készült.A minőséget állítsátok be hd-re kézzel! Íme a végeredmény:
My Beautiful Car 2

My Beautiful Car 1

Várom a véleményeket.

1x sokat fog érni, ne add el. ;) hiába 1.6, de állapota egynek sem lesz ilyen.
valamelyik műsorba el kellene vinni. pl MűhelyPorno a Totalcar-on, vagy az Értékbecslő a vezess.hu-n.
nekem egyedül a gyári fej hiányzik az összképhez.

Gyári fej megvan,de kazettás.Ezért cseréltem ilyenre 7 éve kb.
Csináltam még 2 videót.Ha valakinek esetleg kellene a gép,akkor eladnám.De 3 misit kérek már,viccen kívül.Amúgy már nem hírdetem sehol,mert tiszta komolytalan emberek kerestek meg...A 2 újabb videó linkje:
My Beautiful Car 3
My Beautiful Car 4
Csorogjon a nyálatok :neszorakozz:


jól van, lassan beérsz. :D mér csak kb 6-7ezer km van a javadra. bár az utóbbi fél évben többet megy az enyém. mondjuk van már második autó is, így végül is lehet megint keveset fog.
na írtál már a vezess.hu-nak? az lenne igazi reklám neki. ott is olyan autókat néznek, amiket éppen el akarnak adni, vagy nem rég vették őket. szerintem nincs veszteni valód, legalább látná a népség, hogy vannak még nem leharcolt E46-ok, nem csak bontószökevények.
szerk.: apropó jut eszembe. fater Duster-ét vittük 1 éves szervizre, 5849km-rel. :D persze így is volt 43ezer, oszt cseréltek 5 liter olajat, egy olajszűrőt, egy pollenszűrőt, meg rátöltöttek 3dl fagyállót. de még a réz alátétet is kiszámlázták az olajleeresztő alá. levegőszűrő meg 4év/60ezer km a csereciklusa. oké, nem is volt koszos, azt amúgy elhoztuk volna, ha mégis ki akarják cserélni. mondjuk a 60ezret sokallom, mondjuk a 4 év hamarabb bekövetkezik. azt a BMW-ben is így szoktam.

zssziladi Elküldve: 2019-07-14 20:57 világításmodul programozása

YELLOW írta:
zssziladi írta: Sziasztok!

Tudna nekem valaki segíteni,hogy az normális,hogy automatán van a világítás kapcsoló,de azonnal a tompitott fény is bekapcsol teljes napsútésben is.

Esteleg lehet programozni valami egyszerü módon?
BMW X3 E83-AS 2007 ÉVJ. 2.0 DIESEL 150LÓERŐ

Köszi előre is!

Zsolti


jelen esetben mindegy milyen motoros. de ezt így látatlanban megmondani...
diaggal lehetne ellenőrizni, hogy a szenzornak milyen jel megy be. lehet a szenzor rossz, vagy csatlakozása, szétcsúszott. vagy szélvédő volt cserélve, és mondjuk nem nem szenzoroshoz lett rendelve.
vagy nem aktív a lámpamodulban a funkció.
de ezt mint laikus nem tudod csak úgy otthon megnézni. nincs egyszerű módja.


Köszi válaszodat.Tárolt hibám nincs,azt megnéztem,de diaghoz nincs semmi eszközöm.
Szélvédő azt nem tudom volt e cserélve,de az esőszenzor az látszik a belső tükörnél.

YELLOW Elküldve: 2019-07-14 15:57 Ajtónyítási Gondok!

Dani24 írta: Sziasztok! Adott egy 2001 év végi kupé e46. Angliaban Elek így a bal oldalt levő utas oldali ajtó sem kulcs gomb sem a benti gomb megnyomására nem nyit. Miután ki nyitom a belső kilincsel zárni már zárja a kulcs gomb nyomására is. Esetleg tippek aki már járt így vagy hasonlóan mit kellett cserélni? Előre is köszönöm a válaszokat:)


én arra következtetek, hogy a GM (grundmodul) reléjében az az érintkező pár ami ezen ajtó nyitásáért felel oxidos vagy égett, kokszos. mivel minden más működik és reagál.
szóval a megfelelő relé cseréjével megoldható. de nem annyira egyszerű, gyakorlatot igényel a cseréje. csere után semmit nem kell tanítani vagy ilyenek.

Dani24 Elküldve: 2019-07-14 14:56 Ajtónyítási Gondok!

Sziasztok! Adott egy 2001 év végi kupé e46. Angliaban Elek így a bal oldalt levő utas oldali ajtó sem kulcs gomb sem a benti gomb megnyomására nem nyit. Miután ki nyitom a belső kilincsel zárni már zárja a kulcs gomb nyomására is. Esetleg tippek aki már járt így vagy hasonlóan mit kellett cserélni? Előre is köszönöm a válaszokat:)

YELLOW Elküldve: 2019-07-13 21:59 világításmodul programozása

zssziladi írta: Sziasztok!

Tudna nekem valaki segíteni,hogy az normális,hogy automatán van a világítás kapcsoló,de azonnal a tompitott fény is bekapcsol teljes napsútésben is.

Esteleg lehet programozni valami egyszerü módon?
BMW X3 E83-AS 2007 ÉVJ. 2.0 DIESEL 150LÓERŐ

Köszi előre is!

Zsolti


jelen esetben mindegy milyen motoros. de ezt így látatlanban megmondani...
diaggal lehetne ellenőrizni, hogy a szenzornak milyen jel megy be. lehet a szenzor rossz, vagy csatlakozása, szétcsúszott. vagy szélvédő volt cserélve, és mondjuk nem nem szenzoroshoz lett rendelve.
vagy nem aktív a lámpamodulban a funkció.
de ezt mint laikus nem tudod csak úgy otthon megnézni. nincs egyszerű módja.

zssziladi Elküldve: 2019-07-13 20:47 világításmodul programozása

Sziasztok!

Tudna nekem valaki segíteni,hogy az normális,hogy automatán van a világítás kapcsoló,de azonnal a tompitott fény is bekapcsol teljes napsútésben is.

Esteleg lehet programozni valami egyszerü módon?
BMW X3 E83-AS 2007 ÉVJ. 2.0 DIESEL 150LÓERŐ


Köszi előre is!

Zsolti

kiralyftab Elküldve: 2019-07-13 09:26 Motor hibajel(sarga)

sndrs írta:
sndrs írta:
YELLOW írta:
sndrs írta: Üdv!

E90, 2007, 318i (95kw) járművem az alábbi fórumon olvasható jelenségeket produkálja (váratlanul, egy indításkor jött elő).
http://www.bmwforums.info/bmw-...ode-3.html
Lassú menet, nem húz, remeg, alacsony rpm. 50km után, kb. 15 perces parkolást követően indításnál jött elő.

Miután sokat keresgéltem, több helyen is olvastam, hogy ez elég gyakori probléma, de konkrét megoldást nem sikerült találnom. Elméletileg a Valvetronic motor nem működik megfelelően, vagy nem érintkezik. Holnap napközben megpróbálom megkeresni, hogy hol is van ez és akkor a csatlakozót is leszedem és megnézem, viszont ahogy olvastam ez nem oldotta meg a problémát.

Az első hibát ma tapasztaltam, mikor 50km után kb. 15 percre leállítottam, majd mikor indítottam egyből jött a motorhiba jelzés (félig telt sárga ikon).
Miután leraktam kb. 5-6 órára, a hibajelzés maradt, de nem tapasztaltam a csökkentett performancet, viszont ismét 50km és 10 perc szünet után előjött ugyan az (beremeg, alig megy).

Szerintetek tényleg VVT motor probléma lehet? Hol találok hozzá ilyen alkatrészt?

(Kiolvasott hibakódok: P1050, P1062)

Üdv,


melyik motor van benne neked?
meg nem univerzális diaggal kellene olvasni feltétlen. + nézni kellene élő adatokat
ez nem feltétlen VVT hiba.
ha az a motor amire gondolok, akkor van egy rail cső, aminek méri a nyomását egy szenzor. vagy a szenzor rossz, vagy a rail csőben valami miatt nem jó a nyomás. dugult üzemanyagszűrő, gyenge benzinpumpa. mivel bemelegedés után van, így pumpa lehet, vagy szenzor.
továbbá nem megfelelő levegő mennyiség is okozhatja.
ezt így neten keresztül nem mondja meg konkrétan szerintem senki.


N46B20(U1) a motor típusa.
Csak ilyen olvasóm van, szervizbe vinni csak jövőre tudom.

Szerk: Gondoltam az üzemanyagellátásra én is, mert üresben alapjáraton néha leesik a fordulatszám 500 alá, aztán egyből vissza 6-700 körülire.

Egyelőre a csatlakozásokat tudom átnézni + telenyomom a tankot hogy könnyebb legyen a szivattyúnak, ha nem használ, jövőre nekiesünk komolyabban.


Megnéztük rendes olvasóval, ezek jöttek ki: 2A67 és 2A6F
Ezek alapján szinte biztos, hogy Valvetronics Motor probléma lehet. A limp mód most jött elő másodjára. Indítás ilyenkor sokkal több idő, valamint elég traktor motor hangja van.


Motorkód: N46B20B


Update: Ha gyújtást ráadom és leveszem (nem indítom el) egymás után párszor, megjavul egy darabig.


Jujjj de szép téma :)
Én 160 000 km után kaptam meg a két hibakódot. Eléggé összetett dolgokra utal a két hibakód , nem biztos hogy egyből a Valvetronic motorra kell gondolni.
Egy kiadós bontás és tisztogatás után ellenőrzés után már csak egyik hibakód maradt.
A P1062 eltűnt és így a fojtószelep általi korlátozás megszűnt. Így jelenleg a P1050 (2A70) kóddal küzdök de lehet ezt sem lesz nehéz küszöbölni. Ha konkrétan a Valvetronic motor a hibás akkor járó motornál lehúzod a csatit és kapsz egy valag hibakódot. Szóval én special nem ott keresem a hibát. De legvégső esetben ha minden ki lett zárva akkor csere. De az hogy tisztogatás árán az egyik hiba megszűnt , azaz a másik nem akkora gond hogy a motort korlátozza arra ad okot hogy nem ott a hiba. Ha a Valvetrinic nem menne , biztos megérezné a motor és tiltana.
Szóval ahogy előttem is írták nem feltétlenül ott a hiba. Még nem értem én se a végére , de remélem hamarosan meglesz a bűnös.

Zolcsok Elküldve: 2019-07-10 07:27 Mi lehet a baj?_

konkolyd írta:
Zolcsok írta:
Sziasztok, lehet ide uj tomitest kapni? Mi ennek a ket szenzornak(?) a neve? Finom friss olajpara jelent meg korulottuk. Koszonom az infokat elore is.


Ezek a vanos solenoid azaz vezérműtengely állító mágnes szelepek. Sima O gyűrű tömítés van bennük, bármely normálisabb csapágyboltban tudsz venni fillérekért. De itt egy webáruház ahol meg is lehet rendelni, látod az árakat is (amik szerintem hibásak :D ).
Ha jól láttam 2003-as E46 316TI, akkor ez a te robbantott ábrád:

https://bmwalkatresz24.hu/bmw-...rts-113296

A nagyobbik O gyűrű mérete: 34 X 3,52
A kisebbik O gyűrű mérete: 21,29 X 1,78

Köszönöm ezt kerestem:kiraly: