Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 44977 találat


John Elküldve: 2019-05-22 10:12 Gyújtógyertya.

YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: Sziasztok.M43tub16 esetében miért fontos az 1.6/8 szelepesnél hogy 4 pólusú legyen? A másik kérdésem hogy olvasgatom hogy az új gyertya tönkreteszi a trafót ez az egybetrafónál is így van? Meg csak a gyárit (Az van nekem még benne.) A másik hogy ír 3 verziót is:(BOSCH FGR7DQP 12120141871,NGK BKR6EQUP 12129071003,12120037607.)A gyárinak mi a pontos hőértéke? Köszi előre is


nem fontos amúgy a 4 pólusú. elég a 2-es is. de jobb a szikrakép, biztosabb. nekem az NGK van, amit írtál típust.
az új gyertya akkor jelent gondot, ha a trafó már haldoklik. egybe trafónál is.
de a külön trafósnál már csak azért is, mert ott gyárilag is problémásak. én pont így jártam, de biztos olvastad.
amúgy marja sok márkánál problémás a trafó. népautó konszernéknél pláne. fater kopeljében, 15ezernék kapu lett a trafóhíd. mondhatni általános jelenségnek számít ez már.

Köszönöm.Igen olvastam és éreztem hogy írni fogsz :)Annyiban javítanék hogy nem biztos hogy még a gyárból amikor kijött azok a gyertyák vannak benne de gyári mert Bmw írás van rajta és k575 bkr6eqp Ngk és biztos nem bírna ki 233710 Km-et.(Haver mondta is múltkor hogy:"Biztos nem 4 pólusú való bele mert az Gti-k be való ráadásul nem Japán gyertyával tervezhették" Ha 2 pólusú is jó bele akkor milyen cikkszámút javasolsz és milyen márkájú legyen? ( 12129064619 Ez jó?)


4 pólosú GTi-be való.... jó nagy baromság, ne hallgass arra a haverodra. nincs jelentősége. én úgy tudom gyárilag NGK és Bosch gyertyákat raktak a BMW-be.
azok közül kell választani amit a realoem ajánl mondjuk. nem csak az a lényeg, hogy mennyi a pólus, hanem elvileg ezek gyárilag be vannak lőve megfelelő gyertyahézagra. tehát csak berakod és kész.
sok féle gyertyát be lehet tenni, ha a menetelése méretei stimmelnek, de lehet a gyertyahézag nem megfelelő az adott motorhoz.
egyébként ezek a gyertyák sokat elmennek. nem véletlen drágábbak, nem csak a 4 pólus miatt. én is 80-85ezernél cseréltem, de nem igen kellett volna még.
sok típusnál, márkánál a dobozon is feltüntetik mennyi km az élete kb. ami persze lehet több vagy kevesebb is.

Köszi.Tudsz olyan Webshopot ami nem olyan mint a Bárdi hogy cikkszám alapján sose a gyárit (Csak viszonteladói jelszóval engedi a gyári termékeket..)hanem a referenciákat adja ki?

YELLOW Elküldve: 2019-05-22 07:14 Gyújtógyertya.

John írta:
YELLOW írta:
John írta: Sziasztok.M43tub16 esetében miért fontos az 1.6/8 szelepesnél hogy 4 pólusú legyen? A másik kérdésem hogy olvasgatom hogy az új gyertya tönkreteszi a trafót ez az egybetrafónál is így van? Meg csak a gyárit (Az van nekem még benne.) A másik hogy ír 3 verziót is:(BOSCH FGR7DQP 12120141871,NGK BKR6EQUP 12129071003,12120037607.)A gyárinak mi a pontos hőértéke? Köszi előre is


nem fontos amúgy a 4 pólusú. elég a 2-es is. de jobb a szikrakép, biztosabb. nekem az NGK van, amit írtál típust.
az új gyertya akkor jelent gondot, ha a trafó már haldoklik. egybe trafónál is.
de a külön trafósnál már csak azért is, mert ott gyárilag is problémásak. én pont így jártam, de biztos olvastad.
amúgy marja sok márkánál problémás a trafó. népautó konszernéknél pláne. fater kopeljében, 15ezernék kapu lett a trafóhíd. mondhatni általános jelenségnek számít ez már.

Köszönöm.Igen olvastam és éreztem hogy írni fogsz :)Annyiban javítanék hogy nem biztos hogy még a gyárból amikor kijött azok a gyertyák vannak benne de gyári mert Bmw írás van rajta és k575 bkr6eqp Ngk és biztos nem bírna ki 233710 Km-et.(Haver mondta is múltkor hogy:"Biztos nem 4 pólusú való bele mert az Gti-k be való ráadásul nem Japán gyertyával tervezhették" Ha 2 pólusú is jó bele akkor milyen cikkszámút javasolsz és milyen márkájú legyen? ( 12129064619 Ez jó?)


4 pólosú GTi-be való.... jó nagy baromság, ne hallgass arra a haverodra. nincs jelentősége. én úgy tudom gyárilag NGK és Bosch gyertyákat raktak a BMW-be.
azok közül kell választani amit a realoem ajánl mondjuk. nem csak az a lényeg, hogy mennyi a pólus, hanem elvileg ezek gyárilag be vannak lőve megfelelő gyertyahézagra. tehát csak berakod és kész.
sok féle gyertyát be lehet tenni, ha a menetelése méretei stimmelnek, de lehet a gyertyahézag nem megfelelő az adott motorhoz.
egyébként ezek a gyertyák sokat elmennek. nem véletlen drágábbak, nem csak a 4 pólus miatt. én is 80-85ezernél cseréltem, de nem igen kellett volna még.
sok típusnál, márkánál a dobozon is feltüntetik mennyi km az élete kb. ami persze lehet több vagy kevesebb is.

John Elküldve: 2019-05-21 23:57 Gyújtógyertya.

YELLOW írta:
John írta: Sziasztok.M43tub16 esetében miért fontos az 1.6/8 szelepesnél hogy 4 pólusú legyen? A másik kérdésem hogy olvasgatom hogy az új gyertya tönkreteszi a trafót ez az egybetrafónál is így van? Meg csak a gyárit (Az van nekem még benne.) A másik hogy ír 3 verziót is:(BOSCH FGR7DQP 12120141871,NGK BKR6EQUP 12129071003,12120037607.)A gyárinak mi a pontos hőértéke? Köszi előre is


nem fontos amúgy a 4 pólusú. elég a 2-es is. de jobb a szikrakép, biztosabb. nekem az NGK van, amit írtál típust.
az új gyertya akkor jelent gondot, ha a trafó már haldoklik. egybe trafónál is.
de a külön trafósnál már csak azért is, mert ott gyárilag is problémásak. én pont így jártam, de biztos olvastad.
amúgy marja sok márkánál problémás a trafó. népautó konszernéknél pláne. fater kopeljében, 15ezernék kapu lett a trafóhíd. mondhatni általános jelenségnek számít ez már.

Köszönöm.Igen olvastam és éreztem hogy írni fogsz :)Annyiban javítanék hogy nem biztos hogy még a gyárból amikor kijött azok a gyertyák vannak benne de gyári mert Bmw írás van rajta és k575 bkr6eqp Ngk és biztos nem bírna ki 233710 Km-et.(Haver mondta is múltkor hogy:"Biztos nem 4 pólusú való bele mert az Gti-k be való ráadásul nem Japán gyertyával tervezhették" Ha 2 pólusú is jó bele akkor milyen cikkszámút javasolsz és milyen márkájú legyen? ( 12129064619 Ez jó?)



hil Elküldve: 2019-05-21 19:57 ablakemelő

YELLOW írta:
hil írta:
YELLOW írta:
hil írta:
YELLOW írta:
b_imi írta:
hil írta:
Sziasztok,
folytatva a témát, mert a "belső" topikban is fel lett vetve a zörgés: azt tapasztaltam, ha esik az eső, ami mostanában volt bőségesen, akkor a zörgés megszűnik. Most azon gondolkozok, hogy unalmas órámban az egyik oldalon leveszem az ajtókéder és az üveg körüli összes gumit, mindet kitakarítom, kezelem BMW gumi ápolóval és várom az eredményt. Ha valaki esetleg megtette már ezt, akkor ne tartsa magában, mert ha eredménytelen volt, akkor nem csinálnám.
Bye: hil



Én már megcsináltam és jó lett, csak nem hiszi el senki. Ezért nem is erőltetem a témát.


hil,
csináld meg te is. akkor elhiszem. :D
természetesen elhiszem, hogy Iminek jó lett. de a több poz. visszacsatolás csak jó lehet. :wink:


Sziasztok,
ma vettem észre, hogy az a zörgés (valszeg), nem is az üveg és a körülötte lévő gumitól, hanem az ajtókeret belső műanyag kerete az üvegnél és a gumi miatt van. Ha teljesen fel van húzva az üveg, akkor a gumi és az a műanyag keret adja a hangot. Picit leengedve az üveget, már nem nyomódik meg a felső gumi, nem ér hozzá a műanyaghoz, ezért nincs zörgés. Esős idő esetén oda befolyik természetesen a víz, azért szűnik meg a zörgés. Tehát teljesen felesleges leszedni azokat a gumikat(remélhetőleg). Most ott kitakarítottam, bekentem aztán várom a holnapi próbát. Apróság ez a zörgés, de már az agyamra megy. Holnap megírom a tapasztaltakat.
Bye: hil


illusztráld már majd képpel, pontosan hol is kented, vagy miről is van szó. mert én elvesztem már. :D

Sziasztok,
végre volt ma egy zörgés mentes napom. Azt az idegesítő zörgést, ami sokunk életét megkeseríti, nem az üveg okozza, tehát teljesen felesleges leszedniés visszatenni az üveg körüli gumikat, pedig már azon voltam. Van az ajtó tetején végig egy gumi, rajta filc szerű valamivel, ami rázáródik a karosszéria vízelvezető alatti gumi csíkjára (remélem, beazonosítható a dolog). Na ez okozza a zörgést, esős időben nem, mivel vizes. Nekem eddig ez elkerülte a figyelmemet, nem is gondoltam rá, mivel mindig meg szoktam takarítani és korábban ezt is kenegettem mindenféle gumi ápoló csodaszerrel (BMW spec gumi ápoló is volt), de volt úgy is, hogy csak meg volt takarítva, de zörgés minden esetben megmaradt. Tegnap bekentem szilikon zsírral próbaként és a zörgés megszűnt. Oda majd kigondolok valamit, ami kenegetés nélkül, de örökre megoldja a problémát.

Yellow! Mivel admin vagy emlékeim szerint, kérlek, ha tudod, ezt és az ehhez tartozó írásaimat tedd át egy másik topikba, mert semmi köze az ablak emelőhöz (de az elején arra gondoltam, azért írtam ide). Lehet rosszul emlékszem, de mintha lenne valami belső zajok topik is, talán abba mehetne.

Bye: hil


nekem esőben is csinálja. meg nekem akkor kezdte el, amikor a fólia lekerült elölről. mert ugye ragadt, mert pont műszakin kellett levenni, még jó régen. és csak később tudta teljesen letakarítani. lehet kitépkedett valamit, nem tudom. nekem szerintem az üveg is csinálja, mert ha lentebb engedem, akkor csökken a mennyiség és az erősség.
a rokon szerelő azt mondta, hogy ahova zár a gumi, vagy bármi, oda a kasznira bandázs szalagot kell ragasztani. fekete autó előny. csak az úgy olyan barkács, de állítólag beválik.

én nem tudom áthelyezni a dolgokat. max másold át oda is. maradhat jelen esetben mind a kettő. mert a kérdező meg úgyis itt keresi majd.

Sziasztok,
száraz idő, újabb zörgés mentes napok! Tehát az ajtó felső éle volt a zaj okozója, most ideiglenesen és próbaként, ahogy azt korábban írtam, szilikonzsírral bekentem, de majd keresek rá végleges, zsír nélküli megoldást. Ismétlem: semmiféle tisztítás, gumiápolóval való kezelés hatástalan volt.
Bye: hil

blevi29 Elküldve: 2019-05-18 22:37 Ajtónyítási Gondok!

Sziasztok!
Olyan problémával zargatnálak Titeket,hogy van egy
E46 323 cabrió jobb oldali ajtó
Egyik pillanatról a másikra nem tudom kinyitni.
A kilincsek kívül-belül működnek.
A kulcs távírányításra és manuális módban működik.
A záró gomb fel-le mozog, hallani a központi motor kattogását..az ajtó mégsem nyitható..
A kárpított leszedtem és kézzel végig tapiztam..a mechanikus részei működnek..
Létezik,hogy a kp.motor reteszeli a zárat ??
Milyen módon tudom kinyitni az ajtót?
Ez valami elektromos hiba ??
Ground modul okozhat ilyet?
Mintha a a vàltókarnál lévő központi zár kapcsoló sem reagálnak...de lehet ennek semmi köze nincs a hibához...
Előre is köszönöm az ötleteket!
Végül levettem az akkumulátor sarut...a középkonzolon a központi zár kapcsoló, most ismét funkciónál.... müködik a központi zár az ajtóban,. Sajnos azonban kinyitni továbbra sem lehet..
:hulyevagyok:





YELLOW Elküldve: 2019-05-17 20:28 ablakemelő

hil írta:
YELLOW írta:
hil írta:
YELLOW írta:
b_imi írta:
hil írta:
Sziasztok,
folytatva a témát, mert a "belső" topikban is fel lett vetve a zörgés: azt tapasztaltam, ha esik az eső, ami mostanában volt bőségesen, akkor a zörgés megszűnik. Most azon gondolkozok, hogy unalmas órámban az egyik oldalon leveszem az ajtókéder és az üveg körüli összes gumit, mindet kitakarítom, kezelem BMW gumi ápolóval és várom az eredményt. Ha valaki esetleg megtette már ezt, akkor ne tartsa magában, mert ha eredménytelen volt, akkor nem csinálnám.
Bye: hil



Én már megcsináltam és jó lett, csak nem hiszi el senki. Ezért nem is erőltetem a témát.


hil,
csináld meg te is. akkor elhiszem. :D
természetesen elhiszem, hogy Iminek jó lett. de a több poz. visszacsatolás csak jó lehet. :wink:


Sziasztok,
ma vettem észre, hogy az a zörgés (valszeg), nem is az üveg és a körülötte lévő gumitól, hanem az ajtókeret belső műanyag kerete az üvegnél és a gumi miatt van. Ha teljesen fel van húzva az üveg, akkor a gumi és az a műanyag keret adja a hangot. Picit leengedve az üveget, már nem nyomódik meg a felső gumi, nem ér hozzá a műanyaghoz, ezért nincs zörgés. Esős idő esetén oda befolyik természetesen a víz, azért szűnik meg a zörgés. Tehát teljesen felesleges leszedni azokat a gumikat(remélhetőleg). Most ott kitakarítottam, bekentem aztán várom a holnapi próbát. Apróság ez a zörgés, de már az agyamra megy. Holnap megírom a tapasztaltakat.
Bye: hil


illusztráld már majd képpel, pontosan hol is kented, vagy miről is van szó. mert én elvesztem már. :D

Sziasztok,
végre volt ma egy zörgés mentes napom. Azt az idegesítő zörgést, ami sokunk életét megkeseríti, nem az üveg okozza, tehát teljesen felesleges leszedniés visszatenni az üveg körüli gumikat, pedig már azon voltam. Van az ajtó tetején végig egy gumi, rajta filc szerű valamivel, ami rázáródik a karosszéria vízelvezető alatti gumi csíkjára (remélem, beazonosítható a dolog). Na ez okozza a zörgést, esős időben nem, mivel vizes. Nekem eddig ez elkerülte a figyelmemet, nem is gondoltam rá, mivel mindig meg szoktam takarítani és korábban ezt is kenegettem mindenféle gumi ápoló csodaszerrel (BMW spec gumi ápoló is volt), de volt úgy is, hogy csak meg volt takarítva, de zörgés minden esetben megmaradt. Tegnap bekentem szilikon zsírral próbaként és a zörgés megszűnt. Oda majd kigondolok valamit, ami kenegetés nélkül, de örökre megoldja a problémát.

Yellow! Mivel admin vagy emlékeim szerint, kérlek, ha tudod, ezt és az ehhez tartozó írásaimat tedd át egy másik topikba, mert semmi köze az ablak emelőhöz (de az elején arra gondoltam, azért írtam ide). Lehet rosszul emlékszem, de mintha lenne valami belső zajok topik is, talán abba mehetne.

Bye: hil


nekem esőben is csinálja. meg nekem akkor kezdte el, amikor a fólia lekerült elölről. mert ugye ragadt, mert pont műszakin kellett levenni, még jó régen. és csak később tudta teljesen letakarítani. lehet kitépkedett valamit, nem tudom. nekem szerintem az üveg is csinálja, mert ha lentebb engedem, akkor csökken a mennyiség és az erősség.
a rokon szerelő azt mondta, hogy ahova zár a gumi, vagy bármi, oda a kasznira bandázs szalagot kell ragasztani. fekete autó előny. csak az úgy olyan barkács, de állítólag beválik.

én nem tudom áthelyezni a dolgokat. max másold át oda is. maradhat jelen esetben mind a kettő. mert a kérdező meg úgyis itt keresi majd.

hil Elküldve: 2019-05-17 12:48 ablakemelő

YELLOW írta:
hil írta:
YELLOW írta:
b_imi írta:
hil írta:
Sziasztok,
folytatva a témát, mert a "belső" topikban is fel lett vetve a zörgés: azt tapasztaltam, ha esik az eső, ami mostanában volt bőségesen, akkor a zörgés megszűnik. Most azon gondolkozok, hogy unalmas órámban az egyik oldalon leveszem az ajtókéder és az üveg körüli összes gumit, mindet kitakarítom, kezelem BMW gumi ápolóval és várom az eredményt. Ha valaki esetleg megtette már ezt, akkor ne tartsa magában, mert ha eredménytelen volt, akkor nem csinálnám.
Bye: hil



Én már megcsináltam és jó lett, csak nem hiszi el senki. Ezért nem is erőltetem a témát.


hil,
csináld meg te is. akkor elhiszem. :D
természetesen elhiszem, hogy Iminek jó lett. de a több poz. visszacsatolás csak jó lehet. :wink:


Sziasztok,
ma vettem észre, hogy az a zörgés (valszeg), nem is az üveg és a körülötte lévő gumitól, hanem az ajtókeret belső műanyag kerete az üvegnél és a gumi miatt van. Ha teljesen fel van húzva az üveg, akkor a gumi és az a műanyag keret adja a hangot. Picit leengedve az üveget, már nem nyomódik meg a felső gumi, nem ér hozzá a műanyaghoz, ezért nincs zörgés. Esős idő esetén oda befolyik természetesen a víz, azért szűnik meg a zörgés. Tehát teljesen felesleges leszedni azokat a gumikat(remélhetőleg). Most ott kitakarítottam, bekentem aztán várom a holnapi próbát. Apróság ez a zörgés, de már az agyamra megy. Holnap megírom a tapasztaltakat.
Bye: hil


illusztráld már majd képpel, pontosan hol is kented, vagy miről is van szó. mert én elvesztem már. :D

Sziasztok,
végre volt ma egy zörgés mentes napom. Azt az idegesítő zörgést, ami sokunk életét megkeseríti, nem az üveg okozza, tehát teljesen felesleges leszedniés visszatenni az üveg körüli gumikat, pedig már azon voltam. Van az ajtó tetején végig egy gumi, rajta filc szerű valamivel, ami rázáródik a karosszéria vízelvezető alatti gumi csíkjára (remélem, beazonosítható a dolog). Na ez okozza a zörgést, esős időben nem, mivel vizes. Nekem eddig ez elkerülte a figyelmemet, nem is gondoltam rá, mivel mindig meg szoktam takarítani és korábban ezt is kenegettem mindenféle gumi ápoló csodaszerrel (BMW spec gumi ápoló is volt), de volt úgy is, hogy csak meg volt takarítva, de zörgés minden esetben megmaradt. Tegnap bekentem szilikon zsírral próbaként és a zörgés megszűnt. Oda majd kigondolok valamit, ami kenegetés nélkül, de örökre megoldja a problémát.

Yellow! Mivel admin vagy emlékeim szerint, kérlek, ha tudod, ezt és az ehhez tartozó írásaimat tedd át egy másik topikba, mert semmi köze az ablak emelőhöz (de az elején arra gondoltam, azért írtam ide). Lehet rosszul emlékszem, de mintha lenne valami belső zajok topik is, talán abba mehetne.

Bye: hil

YELLOW Elküldve: 2019-05-16 17:14 Ékszíj tárcsa

b_imi írta:
torokrobi írta:
b_imi írta:
torokrobi írta: Sziasztok ! Következő a problémám.2006-os 120D indításkor és leállításkor nyikorgó hangot ad, menet közben semmi.A szíjtárcsára gyanakszom, de segítséget kérnék hátha volt valakinek ilyen hibája. Köszönöm !


Milyen szíj van rajta?

Conti



Vegyél BMW feliratos (gyári) szíjat.


vagy inkább szíjtárcsát kellene cserélni Corteco-ra.
bár van aki panaszkodik a román gyártású Conti szíjakra. pedig korábban sosem volt probléma velük.

b_imi Elküldve: 2019-05-15 21:15 Ékszíj tárcsa

torokrobi írta:
b_imi írta:
torokrobi írta: Sziasztok ! Következő a problémám.2006-os 120D indításkor és leállításkor nyikorgó hangot ad, menet közben semmi.A szíjtárcsára gyanakszom, de segítséget kérnék hátha volt valakinek ilyen hibája. Köszönöm !


Milyen szíj van rajta?

Conti



Vegyél BMW feliratos (gyári) szíjat.

teboy87 Elküldve: 2019-05-11 15:16 Ajtónyítási Gondok!

Sziasztok!
Adott egy 99-es e46 316i(1.9) a probléma az hogy a távirányítóval nem zár,kulcsról pedig ritkán zár,nyitni viszont nyit, általában a gyerekzár gombbal szoktuk lezárni az autót.
Mi lehet a probléma?