Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 44977 találat


b_imi Elküldve: 2019-04-10 21:39 Futómû és hibái

BMW0926 írta:
b_imi írta:
BMW0926 írta: Sziasztok

Jövőhétre vettem ki egy hét szabit, meg akarom csinálni a szilent cserét, és az alvázvédelmet. Mindent le akarok szerelni és festeni. Szerelési tapasztalatom van, világ életemben imádtam szerelni, így kellő önbizalommal, és egyelőre nulla futómű szerelési szaktudással hamarosan hozzá is fogok állni. :D

Szóval rengeteg kérdésem lenne a témával kapcsolatban:

1. Milyen alvázvédő festékeket tudtok ajánlani, ami nagyon bevált?
2. Milyen rozsdaátalakító szereket érdemes felhasználni?
3. Az is érdekelne, honnan fogom tudni, hogy melyik szilentet hogy kell behelyezni a helyére? Ugyanis ha jól tudom, fordítva is be lehet rakni, csak akkor az tud galibát okozni.
4. Rengeteg szerszám van itthon, de szilentprés, vagy szilentbehelyező eszköz nincs. Érdemes beszerezni egyet, vagy házilag is meg lehet oldani valahogy a behelyezést?

És akkor most várom az építő jellegű hozzászólásokat :)



Egy hét kevés lesz az tuti. Van kb 20db szilent, a csavarok egy része be szokott rohadni. A szilent behelyezése egyértelmű lesz.
A gyári alvázvédelem ha jó akkor ne nyúlj hozzá. Ha sérült, akkor le kell kaparni, letisztítani a fémet (Pl. szemcseszórás), ha szükséges akkor lakatolni, aztán epoxy alapozó, rücsi és üregvédelem. Sokféle gyártó van. Pl. Loctite Teroson elég jó.
A rozsdát nem átalakítani kell, hanem megszüntetni!
Jó szórakozást hozzá. Sok pénz és jó nagy szívás.


10 nap itthon leszek, az már azért biztos elég lesz a nagy melóhoz, csak legyen nagyon jó idő.


A mostani állapotokat nem láttam, viszont emlékszem, hogy itt-ott foltokban megjelent a rozsda. hDe ha a futómű leszerelése után rosszabb lesz a helyzet, akkor nagyon fel kell kötnöm a gatyámat! Egyébként hogy érted, hogy le kell kaparni a fémet? Az egész gyári alvázat le kell kaparni telibe, vagy csak ott, ahol a rozsda van? Remélem az utóbbi! :) Meg nézem ezt a loctite-ot, de ez csak fújós, literes kiszerelésbe kapható. Mivel én ecsettel akarom kenni(részben a jobb tapadás, és részben a fél nap kocsi és garázs fóliázás mellőzése végett), így örülnék valami dobozos kiszerelésnek. Nem találtam belőle, de szerinted lehet kapni? Illetve a portól sártól, és rozsdától, hígítós ronggyal megtisztított alvázat egyből lehet kenni a loctite-tal? vagy kell alá alapozó?

Remélem nem túl sok kérdés így egyszerre. Közeleg a jövőhét hétfő, én meg még csak most kezdtem el a témával kapcsolatos olvasgatást.



Én azzal kezdeném az egészet, hogy gőzborotvával lemosnám. Egyrészt jobb szerelni, másrészt az levisz szinte mindent ami nem odavaló.
Az alvázvédelmet kell lekaparni a fémről. A fémet le kell tisztítani, (a hígító nem zsírtalanít tökéletesen arra szilikon eltávolító kell), alapozni, majd lefesteni rücsivel. Szebb lesz a felület ha fújod, de ki is lehet önteni az alvázvédőt egy edénybe.

BMW0926 Elküldve: 2019-04-10 19:01 Futómû és hibái

b_imi írta:
BMW0926 írta: Sziasztok

Jövőhétre vettem ki egy hét szabit, meg akarom csinálni a szilent cserét, és az alvázvédelmet. Mindent le akarok szerelni és festeni. Szerelési tapasztalatom van, világ életemben imádtam szerelni, így kellő önbizalommal, és egyelőre nulla futómű szerelési szaktudással hamarosan hozzá is fogok állni. :D

Szóval rengeteg kérdésem lenne a témával kapcsolatban:

1. Milyen alvázvédő festékeket tudtok ajánlani, ami nagyon bevált?
2. Milyen rozsdaátalakító szereket érdemes felhasználni?
3. Az is érdekelne, honnan fogom tudni, hogy melyik szilentet hogy kell behelyezni a helyére? Ugyanis ha jól tudom, fordítva is be lehet rakni, csak akkor az tud galibát okozni.
4. Rengeteg szerszám van itthon, de szilentprés, vagy szilentbehelyező eszköz nincs. Érdemes beszerezni egyet, vagy házilag is meg lehet oldani valahogy a behelyezést?

És akkor most várom az építő jellegű hozzászólásokat :)



Egy hét kevés lesz az tuti. Van kb 20db szilent, a csavarok egy része be szokott rohadni. A szilent behelyezése egyértelmű lesz.
A gyári alvázvédelem ha jó akkor ne nyúlj hozzá. Ha sérült, akkor le kell kaparni, letisztítani a fémet (Pl. szemcseszórás), ha szükséges akkor lakatolni, aztán epoxy alapozó, rücsi és üregvédelem. Sokféle gyártó van. Pl. Loctite Teroson elég jó.
A rozsdát nem átalakítani kell, hanem megszüntetni!
Jó szórakozást hozzá. Sok pénz és jó nagy szívás.


10 nap itthon leszek, az már azért biztos elég lesz a nagy melóhoz, csak legyen nagyon jó idő.


A mostani állapotokat nem láttam, viszont emlékszem, hogy itt-ott foltokban megjelent a rozsda. hDe ha a futómű leszerelése után rosszabb lesz a helyzet, akkor nagyon fel kell kötnöm a gatyámat! Egyébként hogy érted, hogy le kell kaparni a fémet? Az egész gyári alvázat le kell kaparni telibe, vagy csak ott, ahol a rozsda van? Remélem az utóbbi! :) Meg nézem ezt a loctite-ot, de ez csak fújós, literes kiszerelésbe kapható. Mivel én ecsettel akarom kenni(részben a jobb tapadás, és részben a fél nap kocsi és garázs fóliázás mellőzése végett), így örülnék valami dobozos kiszerelésnek. Nem találtam belőle, de szerinted lehet kapni? Illetve a portól sártól, és rozsdától, hígítós ronggyal megtisztított alvázat egyből lehet kenni a loctite-tal? vagy kell alá alapozó?

Remélem nem túl sok kérdés így egyszerre. Közeleg a jövőhét hétfő, én meg még csak most kezdtem el a témával kapcsolatos olvasgatást.


b_imi Elküldve: 2019-04-09 23:08 Futómû és hibái

BMW0926 írta: Sziasztok

Jövőhétre vettem ki egy hét szabit, meg akarom csinálni a szilent cserét, és az alvázvédelmet. Mindent le akarok szerelni és festeni. Szerelési tapasztalatom van, világ életemben imádtam szerelni, így kellő önbizalommal, és egyelőre nulla futómű szerelési szaktudással hamarosan hozzá is fogok állni. :D

Szóval rengeteg kérdésem lenne a témával kapcsolatban:

1. Milyen alvázvédő festékeket tudtok ajánlani, ami nagyon bevált?
2. Milyen rozsdaátalakító szereket érdemes felhasználni?
3. Az is érdekelne, honnan fogom tudni, hogy melyik szilentet hogy kell behelyezni a helyére? Ugyanis ha jól tudom, fordítva is be lehet rakni, csak akkor az tud galibát okozni.
4. Rengeteg szerszám van itthon, de szilentprés, vagy szilentbehelyező eszköz nincs. Érdemes beszerezni egyet, vagy házilag is meg lehet oldani valahogy a behelyezést?

És akkor most várom az építő jellegű hozzászólásokat :)



Egy hét kevés lesz az tuti. Van kb 20db szilent, a csavarok egy része be szokott rohadni. A szilent behelyezése egyértelmű lesz.
A gyári alvázvédelem ha jó akkor ne nyúlj hozzá. Ha sérült, akkor le kell kaparni, letisztítani a fémet (Pl. szemcseszórás), ha szükséges akkor lakatolni, aztán epoxy alapozó, rücsi és üregvédelem. Sokféle gyártó van. Pl. Loctite Teroson elég jó.
A rozsdát nem átalakítani kell, hanem megszüntetni!
Jó szórakozást hozzá. Sok pénz és jó nagy szívás.

YELLOW Elküldve: 2019-04-09 22:18 Ajtónyítási Gondok!

Baso23 írta: Sziasztok!
Nemrég vásároltam egy 2001-es E46 320i (2.2) coupe-t, eddig működött a távirányítóval való nyitás, de a 2 kulcs közül egyikse nyitotta ha forgattam a zárba. Megnéztem, hogy lehúzza-e az ablakokat, ha elforgatva tartom a kulcsot a zárban(nem húzta le :)) és azóta már a távirányító se nyitja csak a csomagtartót, bemásztam belülről kinyitottam és lezárni lezárja de már nem nyit, a motor hallatszik, hogy csinál valamit de nem történik semmi, a belső központi zár gomb se működik. Levettük az akksiról kb 10 percre de nem történt változás. Mi lehet a probléma?:?


ha nyomod a gombot a kulcson, nyitás vagy zárás, akkor a belső világítás kapcsol? ha kapcsol, akkor relé probléma lesz a grundmodul-on. ha nem is villan a lámpa sem, akkor a zárszerkezetben lévő Hall-szenzor. ami leginkább zárszerkezet cserével orvosolható. ez nem egyenlő a zárbetéttel!!! tehát a kulcsok maradnak.

Baso23 Elküldve: 2019-04-09 16:17 Ajtónyítási Gondok!

Sziasztok!
Nemrég vásároltam egy 2001-es E46 320i (2.2) coupe-t, eddig működött a távirányítóval való nyitás, de a 2 kulcs közül egyikse nyitotta ha forgattam a zárba. Megnéztem, hogy lehúzza-e az ablakokat, ha elforgatva tartom a kulcsot a zárban(nem húzta le :)) és azóta már a távirányító se nyitja csak a csomagtartót, bemásztam belülről kinyitottam és lezárni lezárja de már nem nyit, a motor hallatszik, hogy csinál valamit de nem történik semmi, a belső központi zár gomb se működik. Levettük az akksiról kb 10 percre de nem történt változás. Mi lehet a probléma?:?

csatis1 Elküldve: 2019-04-08 16:15 Társalgó

Pippo írta: Sziasztok! BMW Z4 E85-hez keresek üzemanyagszivattyút(benzinpumpát) 2003-as 2500cm3-es 192LE cikkszám: 16146767718! Köszi



Cikkszám alapján nem stimmel az E46 pumpájával, és sajnos bontóban kevés esélyt látok rá hogy lehet találni. Szerintem leggyorsabban cikkszám alapján tudnál újat rendelni Unix, Bárdi, BMW stb-nél.
Angolból lenne 74fontért. Link

karesz86 Elküldve: 2019-04-06 17:12 Autóvásárlás

Sziasztok.Bmw vásárlàs előtt állok!A kiválasztottam egy BMW X3 (2005) 2.0d. Mi a véleményetek ròla?30.00 km ezelőtt volt kettőstömeg cserélve (számla van).
Köszönöm ha szántok rá időt!

YELLOW Elküldve: 2019-04-05 20:02 Társalgó

Pippo írta: Sziasztok! BMW Z4 E85-hez keresek üzemanyagszivattyút(benzinpumpát) 2003-as 2500cm3-es 192LE cikkszám: 16146767718! Köszi


az E85 műszakilag igazából egy E46. nem néztem utána, de gyanítom, hogy ami E46 2.5-höz való pumpa, az jó lesz neked is. ha esetleg bontottat néznél. ha meg újat, akkor ne itt keresd szerintem. ;)

Pippo Elküldve: 2019-04-05 17:16 Társalgó

Sziasztok! BMW Z4 E85-hez keresek üzemanyagszivattyút(benzinpumpát) 2003-as 2500cm3-es 192LE cikkszám: 16146767718! Köszi

hil Elküldve: 2019-04-01 18:00 BMW318i E46

gueszka írta:
PBazsi írta:
horvathkornel írta: Hello, BMW E46 318i autóm sok olajat fogyaszt és nem tudom miből eredhet ez. A sok az azt jelenti hogy 6000km után 4 liter olajat kelett hozzá öntenem, ami szerintem rengeteg.
Van valakinem valami tapasztalata ilyen téren?
Előre is kösz a segítséget!


Halihó, nekem is olajfogyási problémám van (ezrenként 2-3 dl-t kell rátöltenem). Most 5W 40-est tetettem bele, kíváncsi vagyok hogy viselkedik, de attól tartok egy szelepszárszimering csere lesz már csak a megoldás. Már csak azt nem tudom, h. kihez furdolhatnék Bp.-en ezzel a problémával/munkával és vajon mi a reális ára egy ilyen műveletnek.


Hi! Ennél a motornál nem szelepszár szimering szokott lenni? https://www.youtube.com/watch?...amp;t=496s


Sziasztok,
ugyan már nem írogatok ide, olvasni sem szoktam az oldalt, de szelepszár szimrering ügyben javasolnám Szoták Dávidot (Alagon dolgozik), nekem is ő csinálta. Előtte 1000Km-re kb 6 dl volt a fogyás, most semmi.
Bye: hil