Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 44977 találat


adams22 Elküldve: 2019-03-11 15:55 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

YELLOW írta:
adams22 írta:
BMW0926 írta: Sziasztok

Az INPA az alábbi infot tárta fel: 242 - Burning fail Cylinder 5
A beteg: E46 M54B22-es motorral.
Tünetek: Hideg indítés -- alapjárat katasztrófa! 3x 4x újra kell indítani az autót, hogy menjen mind a hat henger. A hűtővíz néha fogy, néha nem, de mindig párás a kipufogó füst! Ha közel hajolok, érezni, hogy van nedvesség tartalma, amit az egyik kipufogóvég nedvessége is bizonyít. És itt van pár INPA kép.

https://imgur.com/a/yCUDxg7

Szerintetek mi lehet a probléma?

Szerk.: Gyertyák, trafók rendben!



Nekem is csak a 2-es hengerre hoz hibát (gyújtáskimaradás) igaz nekem N42B18A a motorkód.
Már minden ki lett cserélve szinte, teljesen felújított hengerfej, új szelepek, hidrotőkék, új gyertyák, trafók, üzemanyag szivattyú szűrővel. Új légtömegmérő, lambda szonda és stb.. gyári alkatrészekkel. De a hiba még továbbra is a 2es hengernél van és csak hidegindításkor. Melegen semmi baja. Viszont nekem belefolyt az olaj az ecuba. Tavaly volt olyan történet hogy eldugult a ccv szelepem és nyomta ki az olajat a tömítéseknél. A vastag kábelkötegen felkúszott az olaj a csatlakozón keresztül az ecuba. A múltkor vettem csak észre akkor kitakarítottam de a probléma meg maradt. Arra gondoltam hogy tönkre vágott valami áramkört odabent. De az is lehet hogy csak ki kellene takarítanom viszont szétszedni magát az ecu-t nem lehet, mert tönkremegy. Javítani kb 50 ezer. Bontottat lehetne még venni esetleg. Csak azért mondom ezt el, hogy nézd meg nem folyt-e valami az ecu környékére. Láttam a neten, hogy valakinek meg a hűtővíz folyt bele.


még mindig nem jó? :namivan:


Neem :biglol: :vazze:
A héten viszem márkaszervízbe van ott egy ismi átnézi. Meg kivizsgálják az ecu-t is. Vagyis azt szeretném.

YELLOW Elküldve: 2019-03-11 14:16 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

adams22 írta:
BMW0926 írta: Sziasztok

Az INPA az alábbi infot tárta fel: 242 - Burning fail Cylinder 5
A beteg: E46 M54B22-es motorral.
Tünetek: Hideg indítés -- alapjárat katasztrófa! 3x 4x újra kell indítani az autót, hogy menjen mind a hat henger. A hűtővíz néha fogy, néha nem, de mindig párás a kipufogó füst! Ha közel hajolok, érezni, hogy van nedvesség tartalma, amit az egyik kipufogóvég nedvessége is bizonyít. És itt van pár INPA kép.

https://imgur.com/a/yCUDxg7

Szerintetek mi lehet a probléma?

Szerk.: Gyertyák, trafók rendben!



Nekem is csak a 2-es hengerre hoz hibát (gyújtáskimaradás) igaz nekem N42B18A a motorkód.
Már minden ki lett cserélve szinte, teljesen felújított hengerfej, új szelepek, hidrotőkék, új gyertyák, trafók, üzemanyag szivattyú szűrővel. Új légtömegmérő, lambda szonda és stb.. gyári alkatrészekkel. De a hiba még továbbra is a 2es hengernél van és csak hidegindításkor. Melegen semmi baja. Viszont nekem belefolyt az olaj az ecuba. Tavaly volt olyan történet hogy eldugult a ccv szelepem és nyomta ki az olajat a tömítéseknél. A vastag kábelkötegen felkúszott az olaj a csatlakozón keresztül az ecuba. A múltkor vettem csak észre akkor kitakarítottam de a probléma meg maradt. Arra gondoltam hogy tönkre vágott valami áramkört odabent. De az is lehet hogy csak ki kellene takarítanom viszont szétszedni magát az ecu-t nem lehet, mert tönkremegy. Javítani kb 50 ezer. Bontottat lehetne még venni esetleg. Csak azért mondom ezt el, hogy nézd meg nem folyt-e valami az ecu környékére. Láttam a neten, hogy valakinek meg a hűtővíz folyt bele.


még mindig nem jó? :namivan:

adams22 Elküldve: 2019-03-11 11:08 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

BMW0926 írta: Sziasztok

Az INPA az alábbi infot tárta fel: 242 - Burning fail Cylinder 5
A beteg: E46 M54B22-es motorral.
Tünetek: Hideg indítés -- alapjárat katasztrófa! 3x 4x újra kell indítani az autót, hogy menjen mind a hat henger. A hűtővíz néha fogy, néha nem, de mindig párás a kipufogó füst! Ha közel hajolok, érezni, hogy van nedvesség tartalma, amit az egyik kipufogóvég nedvessége is bizonyít. És itt van pár INPA kép.

https://imgur.com/a/yCUDxg7

Szerintetek mi lehet a probléma?

Szerk.: Gyertyák, trafók rendben!


Nekem is csak a 2-es hengerre hoz hibát (gyújtáskimaradás) igaz nekem N42B18A a motorkód.
Már minden ki lett cserélve szinte, teljesen felújított hengerfej, új szelepek, hidrotőkék, új gyertyák, trafók, üzemanyag szivattyú szűrővel. Új légtömegmérő, lambda szonda és stb.. gyári alkatrészekkel. De a hiba még továbbra is a 2es hengernél van és csak hidegindításkor. Melegen semmi baja. Viszont nekem belefolyt az olaj az ecuba. Tavaly volt olyan történet hogy eldugult a ccv szelepem és nyomta ki az olajat a tömítéseknél. A vastag kábelkötegen felkúszott az olaj a csatlakozón keresztül az ecuba. A múltkor vettem csak észre akkor kitakarítottam de a probléma meg maradt. Arra gondoltam hogy tönkre vágott valami áramkört odabent. De az is lehet hogy csak ki kellene takarítanom viszont szétszedni magát az ecu-t nem lehet, mert tönkremegy. Javítani kb 50 ezer. Bontottat lehetne még venni esetleg. Csak azért mondom ezt el, hogy nézd meg nem folyt-e valami az ecu környékére. Láttam a neten, hogy valakinek meg a hűtővíz folyt bele.





Adamyno Elküldve: 2019-03-10 21:45 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Ebben nem vagyok kompetens viszont engem is érdekelne. Ha már hengerfej, akkor szerintem érdemes a szelepszár szimeringeket is cserélni meg ami még ott van. Hengerfej levételnél a vanost nem kell piszkálni? Mert annak az összerakása az eddigi olvasataim alapján nem egy alap feladat :)

BMW0926 írta: Köszi a hasznos információkat!

Annyit kérdeznék még, hogy a hengerfej tömítést kizárólag úgy lehet megcsinálni, hogy kiemeljük a motort? Vagy meg lehet oldani úgy is, hogy nem szereljük ki? Itthon van hozzá mindenféle célszerszám, és szerintem meg tudnám csinálni, csak hát zsiráfom nincs itthon, hogy a motort kiemeljem a helyéről.

Adamyno írta: Ha fogy a hűtővized is, akkor lehet, hogy hengerfej tömítés. De az is lehet, hogy két különböző dolog. Nekem ezt akkor csinálta amikor az egyik vákuumcső el volt repedve. A pára a kipufogóban pedig természetes dolog, mivel a katalizátor vízpárára és széndioxidra alakítja a kipufogógázok nagy részét (szerencsés esetben). Ha mindig csak az 5-ösben van a baj, akkor tényleg lehet tömítés is, bár ott akkor a vízbe is szokott menni olaj illetve az olajba víz + füstölhet is az autó. Próbáld meg kicserélni a gyertyát trafóval együtt egy másik hengerrel. Égéskimaradás injektor miatt is lehet vagy hibás adaptáció miatt (bár utóbbi esetben váltakozni szokott, hogy melyik hengerben). Ha melegebb van, nagyobb a nyomás is a rendszerben, 100-105 fok körül van a víz, simán lehet, hogy szivárog valahol.

A hűtővíz tartály kupakja nyomáskiegyenlítős, elengedi a nyomást/gőzt amennyiben túlnyomás lenne a rendszerben. Ha ez meghibásodik, akkor a túlnyomás szétnyomhatja a tömítéseket a motorban, a csöveket az illesztéseknél vagy magát a tartályt, hűtőt, stb... fogalmam sincs hogy lehet ellenőrizni, hogy a kupak működik-e de fontos tényező az biztos mert ha emiatt van a gond, akkor hiába csinálod meg a tömítéseket, rövidesen visszatér a hiba.

BMW0926 írta: Sziasztok

Az INPA az alábbi infot tárta fel: 242 - Burning fail Cylinder 5
A beteg: E46 M54B22-es motorral.
Tünetek: Hideg indítés -- alapjárat katasztrófa! 3x 4x újra kell indítani az autót, hogy menjen mind a hat henger. A hűtővíz néha fogy, néha nem, de mindig párás a kipufogó füst! Ha közel hajolok, érezni, hogy van nedvesség tartalma, amit az egyik kipufogóvég nedvessége is bizonyít. És itt van pár INPA kép.

https://imgur.com/a/yCUDxg7

Szerintetek mi lehet a probléma?

Szerk.: Gyertyák, trafók rendben!










BMW0926 Elküldve: 2019-03-10 16:07 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Köszi a hasznos információkat!

Annyit kérdeznék még, hogy a hengerfej tömítést kizárólag úgy lehet megcsinálni, hogy kiemeljük a motort? Vagy meg lehet oldani úgy is, hogy nem szereljük ki? Itthon van hozzá mindenféle célszerszám, és szerintem meg tudnám csinálni, csak hát zsiráfom nincs itthon, hogy a motort kiemeljem a helyéről.

Adamyno írta: Ha fogy a hűtővized is, akkor lehet, hogy hengerfej tömítés. De az is lehet, hogy két különböző dolog. Nekem ezt akkor csinálta amikor az egyik vákuumcső el volt repedve. A pára a kipufogóban pedig természetes dolog, mivel a katalizátor vízpárára és széndioxidra alakítja a kipufogógázok nagy részét (szerencsés esetben). Ha mindig csak az 5-ösben van a baj, akkor tényleg lehet tömítés is, bár ott akkor a vízbe is szokott menni olaj illetve az olajba víz + füstölhet is az autó. Próbáld meg kicserélni a gyertyát trafóval együtt egy másik hengerrel. Égéskimaradás injektor miatt is lehet vagy hibás adaptáció miatt (bár utóbbi esetben váltakozni szokott, hogy melyik hengerben). Ha melegebb van, nagyobb a nyomás is a rendszerben, 100-105 fok körül van a víz, simán lehet, hogy szivárog valahol.

A hűtővíz tartály kupakja nyomáskiegyenlítős, elengedi a nyomást/gőzt amennyiben túlnyomás lenne a rendszerben. Ha ez meghibásodik, akkor a túlnyomás szétnyomhatja a tömítéseket a motorban, a csöveket az illesztéseknél vagy magát a tartályt, hűtőt, stb... fogalmam sincs hogy lehet ellenőrizni, hogy a kupak működik-e de fontos tényező az biztos mert ha emiatt van a gond, akkor hiába csinálod meg a tömítéseket, rövidesen visszatér a hiba.

BMW0926 írta: Sziasztok

Az INPA az alábbi infot tárta fel: 242 - Burning fail Cylinder 5
A beteg: E46 M54B22-es motorral.
Tünetek: Hideg indítés -- alapjárat katasztrófa! 3x 4x újra kell indítani az autót, hogy menjen mind a hat henger. A hűtővíz néha fogy, néha nem, de mindig párás a kipufogó füst! Ha közel hajolok, érezni, hogy van nedvesség tartalma, amit az egyik kipufogóvég nedvessége is bizonyít. És itt van pár INPA kép.

https://imgur.com/a/yCUDxg7

Szerintetek mi lehet a probléma?

Szerk.: Gyertyák, trafók rendben!








Adamyno Elküldve: 2019-03-10 10:23 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Ha fogy a hűtővized is, akkor lehet, hogy hengerfej tömítés. De az is lehet, hogy két különböző dolog. Nekem ezt akkor csinálta amikor az egyik vákuumcső el volt repedve. A pára a kipufogóban pedig természetes dolog, mivel a katalizátor vízpárára és széndioxidra alakítja a kipufogógázok nagy részét (szerencsés esetben). Ha mindig csak az 5-ösben van a baj, akkor tényleg lehet tömítés is, bár ott akkor a vízbe is szokott menni olaj illetve az olajba víz + füstölhet is az autó. Próbáld meg kicserélni a gyertyát trafóval együtt egy másik hengerrel. Égéskimaradás injektor miatt is lehet vagy hibás adaptáció miatt (bár utóbbi esetben váltakozni szokott, hogy melyik hengerben). Ha melegebb van, nagyobb a nyomás is a rendszerben, 100-105 fok körül van a víz, simán lehet, hogy szivárog valahol.

A hűtővíz tartály kupakja nyomáskiegyenlítős, elengedi a nyomást/gőzt amennyiben túlnyomás lenne a rendszerben. Ha ez meghibásodik, akkor a túlnyomás szétnyomhatja a tömítéseket a motorban, a csöveket az illesztéseknél vagy magát a tartályt, hűtőt, stb... fogalmam sincs hogy lehet ellenőrizni, hogy a kupak működik-e de fontos tényező az biztos mert ha emiatt van a gond, akkor hiába csinálod meg a tömítéseket, rövidesen visszatér a hiba.

BMW0926 írta: Sziasztok

Az INPA az alábbi infot tárta fel: 242 - Burning fail Cylinder 5
A beteg: E46 M54B22-es motorral.
Tünetek: Hideg indítés -- alapjárat katasztrófa! 3x 4x újra kell indítani az autót, hogy menjen mind a hat henger. A hűtővíz néha fogy, néha nem, de mindig párás a kipufogó füst! Ha közel hajolok, érezni, hogy van nedvesség tartalma, amit az egyik kipufogóvég nedvessége is bizonyít. És itt van pár INPA kép.

https://imgur.com/a/yCUDxg7

Szerintetek mi lehet a probléma?

Szerk.: Gyertyák, trafók rendben!






Adamyno Elküldve: 2019-03-10 10:12 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

BMW0926 írta: Sziasztok

BMW scannert akarok venni ebayről. Melyik az, ami nem hulladék?

Nem gond, ha telepítő lemez nélküli, de sosem hátrány, ha adnak hozzá.


Én Aliról vettem és tökéletesen működik, szoftvert is adtak hozzá. Az elején voltak valami kis nehézségek, valami hibát írt ki indulásnál de már nem emlékszem mit. Rá googliztam és azonnal ott volt a megoldás. Valami portot nem jól állítottam be ezt hiszem.

BMW0926 Elküldve: 2019-03-07 23:39 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Sziasztok

BMW scannert akarok venni ebayről. Melyik az, ami nem hulladék?

Nem gond, ha telepítő lemez nélküli, de sosem hátrány, ha adnak hozzá.

YELLOW Elküldve: 2019-03-07 22:52 Centrálzár vezérlő, grundmodul

BMW0926 írta: Kimentem az előbb a garázsba, mert nagyon idegesített a dolog. Megcsináltam újból a kulcstanítást. Elsőre nem akarta, de másodjára valami oknál fogva csak észhez tért a kp zár. Fogalmam nincs mi lehetett a gond, de mindent ugyanúgy csináltam, mint Te a videoban. Most már minden oké vele, köszönöm a segítséget!:iszunkra:

Ja, és tényleg érdemes néha megcsinálni a tanítást, rosszat nem teszünk vele!


lehet valami zavarta a jelet. vannak helyszínek, parkolók, ahol valamiért nem akar működni a kulcs. ilyenkor mindig arra gyanakszom, hogy valaki lopja a jelet. és olykor gyanús alakokat is látok. olyankor inkább visszaülök és várok, vagy tanítok egy gyorsat és aztán manuálisan zárok.

BMW0926 Elküldve: 2019-03-07 22:47 Centrálzár vezérlő, grundmodul

Kimentem az előbb a garázsba, mert nagyon idegesített a dolog. Megcsináltam újból a kulcstanítást. Elsőre nem akarta, de másodjára valami oknál fogva csak észhez tért a kp zár. Fogalmam nincs mi lehetett a gond, de mindent ugyanúgy csináltam, mint Te a videoban. Most már minden oké vele, köszönöm a segítséget!:iszunkra:


Ja, és tényleg érdemes néha megcsinálni a tanítást, rosszat nem teszünk vele!