Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 44977 találat


b_imi Elküldve: 2019-02-03 19:22 Társalgó

Zoty írta: Sziasztok!

BMW e46 323i vákuumszivattyú hol található? Tömítéscserét kellene végrehajtanom.
Ez a motor hátoldalán a tűzfalnál helyezkedik el? Hozzá lehet férni nagyjából?
Nagyon szépen köszönöm válaszaitokat!
Üdv:
Zoli


Szívómotornál vákuumszivattyú, minek?

Zoty Elküldve: 2019-02-03 13:36 Társalgó

Sziasztok!

BMW e46 323i vákuumszivattyú hol található? Tömítéscserét kellene végrehajtanom.
Ez a motor hátoldalán a tűzfalnál helyezkedik el? Hozzá lehet férni nagyjából?
Nagyon szépen köszönöm válaszaitokat!
Üdv:
Zoli

Pitykoo Elküldve: 2019-02-02 20:39 Autóvásárlás

YELLOW írta:
Pitykoo írta:
gueszka írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta: Hali!
Egy kis segítséget szeretnék kérni. BMW E61 530d vásárlásában gondolkodom.
Aki ért ezekhez a típusokhoz vagy csak ismeri, írjon nyugodtan, minden tanács sokat segíthet. A fő kérdésem az, hogy mennyire kell ettől félnem, mik a típushibái, mire figyeljek mikor megnézem a kiszemeltet. Ill. a váltó, hogy autómatát érdemes e venni és ha igen melyik fajtát, honnan ismerem fel hogy az van benne.
Előre is köszönöm a válaszokat!


szerintem az E6x széria önmagában is kérdéses, bár az FL-es, állítólag nem annyira problémás. de ez megfejelve egy kitudja valóban mennyit futott dízellel + az automata váltó.... hááát. én kerülném. bármi elszáll, az zsebbe nyúlós lesz. én ezeket hallom.


Ezt én is csak megerősíteni tudom. A FL utáni elektronikai szempontból, iDrive jobb lehet, de abban a dízelből meg az N47/N57 ami vezérműlánc problémáiról híres, de a befecskendezőkkel is lehet gond, a Te esetedben 6db lesz belőle...




Köszi!
Mindenképpen az M57 lenne a cél.
Az a baj, hogy ez az egyetlen autó a piacon ami megfizethető a számomra és tetszik is. A többi sajna sehogy se.
Nem egyszerű.....:?


a dízelek ára lement. én is mikor látok egy F31 dízelt ilyen 3-3-5 milláért, olyankor mindig megfordul a fejemben, de amint benyásokat nézek, az árak elég magasak lesznek. dízel meg nem kell, kitudja mennyi az annyi km-ben. az utóbbi 10 évben nagyon sokat futnak az autók még magyarországon is. 3-4 éves autókban 200ezer+ km van, pedig nem behozott.


Hát igen, ez sajna lutri mindig. De mivel újra sose lesz pénz, meg ha lenne se biztos, hogy újat vennék.Bár ki tudja.
Majd megy az agyalás mi legyen... :?

YELLOW Elküldve: 2019-02-01 18:48 Autóvásárlás

joe16 írta:
YELLOW írta:
joe16 írta: Sziasztok!

Szeretnék én is egy kis segítséget kérni.:) E91 vásárlásán gondolkodom és nem tudom melyik benzin motorral érdemes venni.. A jelenlegi E46-omban N42 motor van, ami baja volt az megoldódott egy szelepszár szimering cserével meg vezérlést cseréltettem. Ennyivel együtt tudnék élni a következő autónál is :D A kérdésem az lenne hogy az N46 vagy N43 motoros verziót érdemesebb megvenni? Köszi

Joci


egyszerűbb az N43, de abban is vannak drága elromló alkatrészek. pl elektromos hűtő szivattyú, NOx szenzor, és a többi ami mindenre jellemző. N46 meg gyengébb és annak is lehetnek bajai.
én inkűbb azt mondanám, ha nincs gondod az E46-tal, szerintem egy E9x széria nem túl nagy előre lépés, főleg ha hasonló motorral vennéd. nem ad annyit. én biztos csak marha jó áron vennék és jó állapotút, egyéb esetben maradnék az E46-nál. persze újabb a külső, de az E46 mindig szép marad.


Köszi a választ! Igazából egy kombi jól jönne, de lehet akkor elhagyom a BMW-s vonalat majd.... csak valahogy semmi sem tetszik igazán ezen az árszinten :D


nem lebeszélni akarlak. de ahogy következtetem, amit szánsz rá, azért szerintem szophórollert fogsz kapni. értem, hogy kombi kell. én vezettem már E90, E91-et, N46 és N43 motorral is, de én nem váltanék E46-ról. pedig az egyik elég fullos volt, mondjuk ott is csak azt mondtam, hogy ezt a csokibőr (vagy mi a neve) belsőt elfogadnám az enyémbe. de amúgy komplikáltabb extrázni utólag, mint az E46-ot.
új a forma, de ha oldalról nézem, szinte majdnem E46. hátulja csak az FL E90-esnek tetszik. belül nem szebb mint az E46, egyesek szerint még szűkebb is, míg mások szerint tágasabb. nekem racionálisan nem érné meg váltanom. ha már igen, akkor F30. de azok meg jóval drágábbak.

katonaza Elküldve: 2019-02-01 16:29 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

mici1974 írta: Sziasztok vettem inpa kábelt feltelepitettem az inpát proba cstlakoztatom az autohoz bedugom a laptopba gyujtás ráad de nem érzékeli a program két inpa progival is probáltam lehet hogy nem jo kábelt vettem vagy mi lehet a baj?
https://www.ebay.de/itm/Fur-BM...rk:44:pf:0
ilyen kábelt vettem


E60 LCI-vel szívtam ezt végig, mire sikerült.

1. Amennyiben ahhoz az autóhoz lenne, ami az adatlapodon látszódik, akkor az általad megvásárolt termék leírásából az alábbi szövegrészt ajánlom figyelmedbe:
"Alle Modelle bis Baujahr 03/2007".

2. De mielőtt kidobnád, próbáld meg az interfészt átállítani DCAN protokollra.
A CD-n bizonyára találsz hozzá információt és programot.

Ha sikerült:

3. Ahol csak találsz ini fájl-t a C:\EC-APPS és a C:\EDIABAS könyvtárakban, amiben van "Interface" paraméter, ott "STD:OBD" legyen az értéke.

4. A C:\Windows\obd.ini-ben pedig ez legyen az elején (én a system32-be is bemásoltam, mert bizonyos doksi szerint ott várja):
[OBD]
Port=Com<ide írd be azt a számot, hanyas com porton van az adapter a Te gépeden>
Hardware=OBD

5. Próba!

joe16 Elküldve: 2019-02-01 09:25 Autóvásárlás

YELLOW írta:
joe16 írta: Sziasztok!

Szeretnék én is egy kis segítséget kérni.:) E91 vásárlásán gondolkodom és nem tudom melyik benzin motorral érdemes venni.. A jelenlegi E46-omban N42 motor van, ami baja volt az megoldódott egy szelepszár szimering cserével meg vezérlést cseréltettem. Ennyivel együtt tudnék élni a következő autónál is :D A kérdésem az lenne hogy az N46 vagy N43 motoros verziót érdemesebb megvenni? Köszi

Joci


egyszerűbb az N43, de abban is vannak drága elromló alkatrészek. pl elektromos hűtő szivattyú, NOx szenzor, és a többi ami mindenre jellemző. N46 meg gyengébb és annak is lehetnek bajai.
én inkűbb azt mondanám, ha nincs gondod az E46-tal, szerintem egy E9x széria nem túl nagy előre lépés, főleg ha hasonló motorral vennéd. nem ad annyit. én biztos csak marha jó áron vennék és jó állapotút, egyéb esetben maradnék az E46-nál. persze újabb a külső, de az E46 mindig szép marad.


Köszi a választ! Igazából egy kombi jól jönne, de lehet akkor elhagyom a BMW-s vonalat majd.... csak valahogy semmi sem tetszik igazán ezen az árszinten :D

Adamyno Elküldve: 2019-01-30 22:01 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

mici1974 írta: Sziasztok vettem inpa kábelt feltelepitettem az inpát proba cstlakoztatom az autohoz bedugom a laptopba gyujtás ráad de nem érzékeli a program két inpa progival is probáltam lehet hogy nem jo kábelt vettem vagy mi lehet a baj?
https://www.ebay.de/itm/Fur-BM...rk:44:pf:0
ilyen kábelt vettem


A kábelt nem néztem, ezt így ránézésre nem is lehet megmondani, de a konfig fájlokban be kell állítani a soros portot. Jó ha 3 vagy az alatti, az lenne a tuti ha com1 lenne.

YELLOW Elküldve: 2019-01-30 21:47 Kuplung

boticselly írta:
YELLOW írta:
boticselly írta: Sziasztok! egy BMW E60-om van. az a gond vele hogy csuszik a kuplung. Ha nyomom hirtelen a gázt fel pörög mintha üresbe volna és nem bir menni, finoman tudok csak járni vele! az lenne a kérdésem nem lehetne állítatni műszerrel, vagy cseréltetnem kellene? Köszi a választ!!


hát elvileg van egy olyan trükk, hogy felpörgeted 2-es fokozatban majdnem leszabályzásig (nem kell hirtelen,csak , hogy ne csússzon meg a kuplung), majd elveszed a gázt és hagyod a motorféket, majd olyan 4000 fordulatnál rárúgsz a kuplungra. vagy kinyomod finoman és hirtelen felengeded. állítólag van valami után állító. de ha már nagyon kopott, akkor nem segít.


Hello Sajnos nem segített a próba, igy csere lessz belőle. Tudnátok segíteni? vajon van benne, Kettős tömegű ? Mert az baromi drága!


van benne kettőstömegű, BMW-ben elég rég...
de nem amiatt csúszik, egyszerűen már csak xar a kuplung. ha szerencséd van nem kell kettőstömegűt cserélni. de ha már annyi a km, akkor célszerű együtt, mert azért megspórolsz egy szerelést.

YELLOW Elküldve: 2019-01-30 21:42 Autóvásárlás

Pitykoo írta:
gueszka írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta: Hali!
Egy kis segítséget szeretnék kérni. BMW E61 530d vásárlásában gondolkodom.
Aki ért ezekhez a típusokhoz vagy csak ismeri, írjon nyugodtan, minden tanács sokat segíthet. A fő kérdésem az, hogy mennyire kell ettől félnem, mik a típushibái, mire figyeljek mikor megnézem a kiszemeltet. Ill. a váltó, hogy autómatát érdemes e venni és ha igen melyik fajtát, honnan ismerem fel hogy az van benne.
Előre is köszönöm a válaszokat!


szerintem az E6x széria önmagában is kérdéses, bár az FL-es, állítólag nem annyira problémás. de ez megfejelve egy kitudja valóban mennyit futott dízellel + az automata váltó.... hááát. én kerülném. bármi elszáll, az zsebbe nyúlós lesz. én ezeket hallom.


Ezt én is csak megerősíteni tudom. A FL utáni elektronikai szempontból, iDrive jobb lehet, de abban a dízelből meg az N47/N57 ami vezérműlánc problémáiról híres, de a befecskendezőkkel is lehet gond, a Te esetedben 6db lesz belőle...




Köszi!
Mindenképpen az M57 lenne a cél.
Az a baj, hogy ez az egyetlen autó a piacon ami megfizethető a számomra és tetszik is. A többi sajna sehogy se.
Nem egyszerű.....:?


a dízelek ára lement. én is mikor látok egy F31 dízelt ilyen 3-3-5 milláért, olyankor mindig megfordul a fejemben, de amint benyásokat nézek, az árak elég magasak lesznek. dízel meg nem kell, kitudja mennyi az annyi km-ben. az utóbbi 10 évben nagyon sokat futnak az autók még magyarországon is. 3-4 éves autókban 200ezer+ km van, pedig nem behozott.

boticselly Elküldve: 2019-01-30 20:39 Kuplung

YELLOW írta:
boticselly írta: Sziasztok! egy BMW E60-om van. az a gond vele hogy csuszik a kuplung. Ha nyomom hirtelen a gázt fel pörög mintha üresbe volna és nem bir menni, finoman tudok csak járni vele! az lenne a kérdésem nem lehetne állítatni műszerrel, vagy cseréltetnem kellene? Köszi a választ!!


hát elvileg van egy olyan trükk, hogy felpörgeted 2-es fokozatban majdnem leszabályzásig (nem kell hirtelen,csak , hogy ne csússzon meg a kuplung), majd elveszed a gázt és hagyod a motorféket, majd olyan 4000 fordulatnál rárúgsz a kuplungra. vagy kinyomod finoman és hirtelen felengeded. állítólag van valami után állító. de ha már nagyon kopott, akkor nem segít.


Hello Sajnos nem segített a próba, igy csere lessz belőle. Tudnátok segíteni? vajon van benne, Kettős tömegű ? Mert az baromi drága!