Összesen 44977 találat
YELLOW
Elküldve: 2019-01-14 14:38 Hidegindításkor "himbál" a motor
adams22 írta:
Én meg semmilyet...ha nem muszáj :mrgreen: Adok még egy esélyt a CCV-nek mielőtt szét bontatom megint a motort :karates:
Azt kellene kideríteni (mondjuk ha te megnéznéd az jó lenne :D ), hogy hideg motornál (kék mező eleje) beindítva van-e vákuum a motorban ha felemeled az olajbetöltő sapkát.
Mert nekem olyankor nincs egy kevés sem és a motor járása sem változik meg. Ellenben a meleg motornál, ott az alapjárat is össze esik és vákuum is van. Na most mi a jó :?: :!:
Nagyon megköszönném ha valaki esetleg tudná rá a választ és elmondaná vagy megnézné nekem.
Ugyan is oké hogy 1 éve cseréltem pont a CCV-t, de febis sz*rra. Nem vagyok benne biztos hogy az jó vagy jó ötlet volt azt beletenni. Illetve külföldi fórumokon azt olvastam hogy a nívópálca fém csöve (amibe belemegy) duplafalú és az is simán eltömődhet és olyankor nyomja ki az olajat ott ahol ez a cső belemegy a karterba...és nekem ott olaj foltos. 8O

hát legközelebb szerdán indítom be, addig várnod kell.
amúgy én már nem tudom mi a jó :D
adams22
Elküldve: 2019-01-14 12:35 Hidegindításkor "himbál" a motor
YELLOW írta:
adams22 írta:
YELLOW írta:
adams22 írta:
Mint ahogy "pifou23" is írta szerintem is mechanikus motor probléma lesz. Én már mindent átnéztem, kicseréltem amit lehetett..
Gyűrűre vagy hidrotőkére gyanakszom bár ez utóbbi cserélve lett amikor a hengerfejet újították fel. A gyűrűzés meg drága lett volna (kb 200) ezért az elmaradt. De egyre nagyobb a gyanúm hogy hidegen nincs meg a kellő kompresszió, le vannak tapadva a gyűrűk. Amikor meg bemelegszik tök jó minden, hőtágulás miatt gondolom a gyűrűk is jobban "zárnak" úgymond. Tehát ott meg is van a kompresszió melegen. :hulyevagyok:
szerintem meg nincs 200-ban a gyűrűzés. nem egy hengerhez kerül 50 valamennyibe, hanem a négyhez összesen. azt hittem ezt már megbeszéltük. :D
de legyél akkor félrevezetve, oszt hagyd úgy.
Persze..ha műanyagból lenne. :vazze:
Az hogy szerinted mennyi meg az hogy valójában mennyibe kerül az itt van:
A link neve
3-as alkatrész minimum 33 ezer / db attól függ melyik cikkszám kell, de van 50 ezres is. És ez 1 henger. Ezt szorozd be 4-el. És még akkor a főtengely csapágyakról nem is beszéltünk. Jaa igen nyílván lehet utángyártottat is bele rakni... :porgosnevetos:
tudom, emlékszem mikor mutattad. de én akkor is azt mondtam, hogy szerintem nem jól van ez a táblázat. egyébként én meg Mahle-t simán raknék bele. az eredeti BMW-t is valószínű ugyanaz a cég gyártja. de feladom. ;)
Én meg semmilyet...ha nem muszáj :mrgreen: Adok még egy esélyt a CCV-nek mielőtt szét bontatom megint a motort :karates:
Azt kellene kideríteni (mondjuk ha te megnéznéd az jó lenne :D ), hogy hideg motornál (kék mező eleje) beindítva van-e vákuum a motorban ha felemeled az olajbetöltő sapkát.
Mert nekem olyankor nincs egy kevés sem és a motor járása sem változik meg. Ellenben a meleg motornál, ott az alapjárat is össze esik és vákuum is van. Na most mi a jó :?: :!:
Nagyon megköszönném ha valaki esetleg tudná rá a választ és elmondaná vagy megnézné nekem.
Ugyan is oké hogy 1 éve cseréltem pont a CCV-t, de febis sz*rra. Nem vagyok benne biztos hogy az jó vagy jó ötlet volt azt beletenni. Illetve külföldi fórumokon azt olvastam hogy a nívópálca fém csöve (amibe belemegy) duplafalú és az is simán eltömődhet és olyankor nyomja ki az olajat ott ahol ez a cső belemegy a karterba...és nekem ott olaj foltos. 8O

YELLOW
Elküldve: 2019-01-14 12:07 Hidegindításkor "himbál" a motor
adams22 írta:
YELLOW írta:
adams22 írta:
Mint ahogy "pifou23" is írta szerintem is mechanikus motor probléma lesz. Én már mindent átnéztem, kicseréltem amit lehetett..
Gyűrűre vagy hidrotőkére gyanakszom bár ez utóbbi cserélve lett amikor a hengerfejet újították fel. A gyűrűzés meg drága lett volna (kb 200) ezért az elmaradt. De egyre nagyobb a gyanúm hogy hidegen nincs meg a kellő kompresszió, le vannak tapadva a gyűrűk. Amikor meg bemelegszik tök jó minden, hőtágulás miatt gondolom a gyűrűk is jobban "zárnak" úgymond. Tehát ott meg is van a kompresszió melegen. :hulyevagyok:
szerintem meg nincs 200-ban a gyűrűzés. nem egy hengerhez kerül 50 valamennyibe, hanem a négyhez összesen. azt hittem ezt már megbeszéltük. :D
de legyél akkor félrevezetve, oszt hagyd úgy.
Persze..ha műanyagból lenne. :vazze:
Az hogy szerinted mennyi meg az hogy valójában mennyibe kerül az itt van:
A link neve
3-as alkatrész minimum 33 ezer / db attól függ melyik cikkszám kell, de van 50 ezres is. És ez 1 henger. Ezt szorozd be 4-el. És még akkor a főtengely csapágyakról nem is beszéltünk. Jaa igen nyílván lehet utángyártottat is bele rakni... :porgosnevetos:
tudom, emlékszem mikor mutattad. de én akkor is azt mondtam, hogy szerintem nem jól van ez a táblázat. egyébként én meg Mahle-t simán raknék bele. az eredeti BMW-t is valószínű ugyanaz a cég gyártja. de feladom. ;)
adams22
Elküldve: 2019-01-14 10:17 Hidegindításkor "himbál" a motor
YELLOW írta:
adams22 írta:
Mint ahogy "pifou23" is írta szerintem is mechanikus motor probléma lesz. Én már mindent átnéztem, kicseréltem amit lehetett..
Gyűrűre vagy hidrotőkére gyanakszom bár ez utóbbi cserélve lett amikor a hengerfejet újították fel. A gyűrűzés meg drága lett volna (kb 200) ezért az elmaradt. De egyre nagyobb a gyanúm hogy hidegen nincs meg a kellő kompresszió, le vannak tapadva a gyűrűk. Amikor meg bemelegszik tök jó minden, hőtágulás miatt gondolom a gyűrűk is jobban "zárnak" úgymond. Tehát ott meg is van a kompresszió melegen. :hulyevagyok:
szerintem meg nincs 200-ban a gyűrűzés. nem egy hengerhez kerül 50 valamennyibe, hanem a négyhez összesen. azt hittem ezt már megbeszéltük. :D
de legyél akkor félrevezetve, oszt hagyd úgy.
Persze..ha műanyagból lenne. :vazze:
Az hogy szerinted mennyi meg az hogy valójában mennyibe kerül az itt van:
A link neve3-as alkatrész minimum 33 ezer / db attól függ melyik cikkszám kell, de van 50 ezres is. És ez 1 henger. Ezt szorozd be 4-el. És még akkor a főtengely csapágyakról nem is beszéltünk. Jaa igen nyílván lehet utángyártottat is bele rakni... :porgosnevetos:
YELLOW
Elküldve: 2019-01-12 20:48 OBD2 kérdések + hibakód olvasó
imreandris írta:
YELLOW írta:
imreandris írta:
YELLOW írta:
imreandris írta:
Sziasztok!
Érdeklődnék hibakód táblázatot lehet találni valahol magyarul? Diagnosztika után a következő a hibakód: A0B5 signal detection error.
(Tegnap kb 25 km után menet közben kigyulladt az ABS hiba jel. 1 hete ugyanez volt, aztán másnap reggel indítva eltűnt. Most megint. Ma lett a hiba kiolvasva. Nem tudom mit jelent.)
Köszi a válaszokat előre is!
gondolom valami univerzális olvasóval lett olvasva nem?
egy BMW spec diag konkrétan is képes megmondani. vagy diaggal figyelve, egyenként megpörgetve a kereket lehet nézni, mi történik, milyen érték megy be, ugrál-e esetleg, stb.
maga a kódra ezt találtam: road speed signal, de ezt most nem teljesen értem. mert lehet az, hogy nincs jel, vagy nem jó a jel. esetleg a sebesség jelre utal, vagy a szenzor jele, nem oké a többihez képest, lassabban kommunikál, vagy ilyesmire gondolok. gondolom a km/h jelzés jó. E46 esetében a bal hátsó szenzor adja a km órának a jelet. de lehet csak kontakt hiba, hogy hol jó, hol nem. beázás is lehet. a kerékjáratban a gátlónál, vagy annak környékén szokott lenni dobozka, ahova bemegy a szenzor. lehet ott van vele valami.
Igen, egy univerzális olvasóval. Tegnap reggelre a hibajel eltűnt megint. Befújtam kontakt sprével a szenzornál a keréknél. Ma megyek többet vele, kíváncsi leszek bedobja e megint. Azt észrevettem hogy amikor kijelzi a hibát, a kilómétermutató visszaesik de utána mutatja a sebességet rendesen. Megnézem majd a csatlakozót is. Ha lemegy az ünnepi időszak beviszem bmw szervízbe hogy olvassanak hibát, ahogy írtad ott konkrétabb lesz a dolog. Köszi a választ! :)
itt néznék szét: bal hátul. BMW spec diaggal menet közben is lehetne nézni a 4 kereket egyszerre, hogy melyik jele tér el a többitől. illetve nem került fel valamelyik tengelyre más méretű kerék? lehet nem váltóméret és ez okoz problémát.

Meglett a hibás terület. Rendes diaggal bemérték, és a bal hátsó jeladónál vannak gondok. :) először most le lett tisztítva, aztán ha újra visszajön a probléma akkor csere.
Még egy kérdésem viszont lenne. A diag során kidobta azt is hogy pót szivattyú segéd/állófűtés hibás. Ez okozhat gondokat később? vagy csak a fűtésnél játszik szerepet?
én mondtam, hogy bal hátsó lesz az.
hát az csak állófűtés. normál esetben nincs köze a működéshez. de az állófűtésed valószínű nem működik. ez egy kis kazán, amit programozol és fűt, mikor nem jár a motor. pl reggel mielőtt mész munkába, 30 perccel korábban beindul, és már meleg autóba ülhetsz.
imreandris
Elküldve: 2019-01-12 13:04 OBD2 kérdések + hibakód olvasó
YELLOW írta:
imreandris írta:
YELLOW írta:
imreandris írta:
Sziasztok!
Érdeklődnék hibakód táblázatot lehet találni valahol magyarul? Diagnosztika után a következő a hibakód: A0B5 signal detection error.
(Tegnap kb 25 km után menet közben kigyulladt az ABS hiba jel. 1 hete ugyanez volt, aztán másnap reggel indítva eltűnt. Most megint. Ma lett a hiba kiolvasva. Nem tudom mit jelent.)
Köszi a válaszokat előre is!
gondolom valami univerzális olvasóval lett olvasva nem?
egy BMW spec diag konkrétan is képes megmondani. vagy diaggal figyelve, egyenként megpörgetve a kereket lehet nézni, mi történik, milyen érték megy be, ugrál-e esetleg, stb.
maga a kódra ezt találtam: road speed signal, de ezt most nem teljesen értem. mert lehet az, hogy nincs jel, vagy nem jó a jel. esetleg a sebesség jelre utal, vagy a szenzor jele, nem oké a többihez képest, lassabban kommunikál, vagy ilyesmire gondolok. gondolom a km/h jelzés jó. E46 esetében a bal hátsó szenzor adja a km órának a jelet. de lehet csak kontakt hiba, hogy hol jó, hol nem. beázás is lehet. a kerékjáratban a gátlónál, vagy annak környékén szokott lenni dobozka, ahova bemegy a szenzor. lehet ott van vele valami.
Igen, egy univerzális olvasóval. Tegnap reggelre a hibajel eltűnt megint. Befújtam kontakt sprével a szenzornál a keréknél. Ma megyek többet vele, kíváncsi leszek bedobja e megint. Azt észrevettem hogy amikor kijelzi a hibát, a kilómétermutató visszaesik de utána mutatja a sebességet rendesen. Megnézem majd a csatlakozót is. Ha lemegy az ünnepi időszak beviszem bmw szervízbe hogy olvassanak hibát, ahogy írtad ott konkrétabb lesz a dolog. Köszi a választ! :)
itt néznék szét: bal hátul. BMW spec diaggal menet közben is lehetne nézni a 4 kereket egyszerre, hogy melyik jele tér el a többitől. illetve nem került fel valamelyik tengelyre más méretű kerék? lehet nem váltóméret és ez okoz problémát.

Meglett a hibás terület. Rendes diaggal bemérték, és a bal hátsó jeladónál vannak gondok. :) először most le lett tisztítva, aztán ha újra visszajön a probléma akkor csere.
Még egy kérdésem viszont lenne. A diag során kidobta azt is hogy pót szivattyú segéd/állófűtés hibás. Ez okozhat gondokat később? vagy csak a fűtésnél játszik szerepet?
YELLOW
Elküldve: 2019-01-12 11:07 Társalgó
Dani0616 írta:
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne , hogy e46 320i hez szedek össze cuccokat épp és nem tudom , hogy egyéb motorral szerelt válltozatoké , gondolok most itt PL 1,6 1,8 vagy 2,5 benzines modellekre vagy 320D-re a zárhíd, víz és klíma hűtő megegyezik e?
realoem vagy bmwfans oldalon rákeresel egyikre másikra, ha egyezik a cikkszám, akkor azonos. ha nem, akkor különböző. karosszéria elemek, azonosak lehetnek nagy részben.
Benyo89
Elküldve: 2019-01-12 10:43 Most vettem BMW-t
boticselly írta:
boticselly írta:
Benyo89 írta:
boticselly írta:
Benyo89 írta:
boticselly írta:
Benyo89 írta:
boticselly írta:
Sziasztok! először is BUÉK mindenkinek!! Nem rég vettem egy BMW e60 2004 benzinest. És most az a baj vele hogy A motor térben van valami kis doboz szerüség,( lehet riasztó?? ) ami zug, leálás után. De ki kéne hogy kapcsoljon, ha már nem használom a kocsit. Kis idő után! igy lemeríti az akksit teljesen KB: 10 perc alatt! Köszönöm a segitséget!!!
Szia!
Nekem is ilyen motorral szerelt van csak e61. Nekem kb 2 perc után megszűnik a hang.
Nincs beázva a pótkerék alatt? Akkor csinálhat ilyesmit. Oda tettek egy csomó modult, persze a legalacsonyabb helyre megáll ott a víz.
Remélem segítettem!
B.U.É.K
Szia! Megnéztem a pótkerék alatt, De ott nekem nincs semmi. Csak nikecel van, semmi más! Sajnos még nem oldódott meg a probléma reménykedem hogy valaki tud még segíteni! Köszönöm neked is !!
Szia!
Találtam egy videót. Itt a link: https://youtu.be/ey0fzyyGTnU
Ez az mpm modul ha beázik csinálhat ilyet. De persze lehet más is.
Szia! Megnéztem a videót és az mpm modult, Meg találtam ott van az akkumulátor felett egy kicsit balra. Nekem ott van! nincs semmi baja, víz nem érte..keresgélek még mi lehet az ok? Köszönöm a segítséged!!
Szia!
Legalább egy lehetőség kilőve. Más ötletem nincs így hirtelen. Ha sikerül megtalálni megírhatnád mi volt a hiba,kiváncsi lennék rá.
OKÉ!!
Szia! Ma voltam egy bontósnál, ki cseréltük az MPM modult és jó lett. Hála neked!!
köszönöm hogy tudtál segíteni. üdv::lol:
Szia!
Örülök hogy végül megoldódott. :D
Pocses
Elküldve: 2019-01-12 07:12 3. Bmwfanatics Baráti Kirándulás
Streetwolf írta:
Sziasztok Fórumtársak!
Nem tudom mit szólnátok egy BMWfanatics fórum-találkozóhoz. Ahol megismerhetjük egymást személyesen,beszélgethetnénk egy jót, eszmecserét folytathatnánk a felmerülő kérdések halmazában, és megcsodálhatnánk egymás BMW-jét is... Természetesen figyelembe véve azt, - ki-honnan jön - mindenki által kompromisszumos megoldást választva a helyszínt illetően. Onnan kialakítva akár különböző programokat is. Természetesen az időpont is megbeszélés tárgyát képezhetné. Tavasz vége, nyár eleje gondolom ideális lehetne minden kedves fórumtársnak is. Tervezhetővé tenni,hogy minél többen el tudjunk jönni,ha szeretnénk. Addigra szépen ki lehetne "csinosítani" a kedvencünket is.
Mit gondoltok,ez kivitelezhető lenne?
Üdvözlettel, Streetwolf
Na én még nem voltam ilyenen egyszer sem, ha klappol az időpont mért is ne...
Legfeljebb lehet, hogy én külön motorral megyek nejem meg autóval, mert ugye az már bőven motoros szezon így inkább választom a kettővel kevesebb kereket. :roll::kiraly:
YELLOW
Elküldve: 2019-01-11 22:37 3. Bmwfanatics Baráti Kirándulás
Streetwolf írta:
Sziasztok Fórumtársak!
Nem tudom mit szólnátok egy BMWfanatics fórum-találkozóhoz. Ahol megismerhetjük egymást személyesen,beszélgethetnénk egy jót, eszmecserét folytathatnánk a felmerülő kérdések halmazában, és megcsodálhatnánk egymás BMW-jét is... Természetesen figyelembe véve azt, - ki-honnan jön - mindenki által kompromisszumos megoldást választva a helyszínt illetően. Onnan kialakítva akár különböző programokat is. Természetesen az időpont is megbeszélés tárgyát képezhetné. Tavasz vége, nyár eleje gondolom ideális lehetne minden kedves fórumtársnak is. Tervezhetővé tenni,hogy minél többen el tudjunk jönni,ha szeretnénk. Addigra szépen ki lehetne "csinosítani" a kedvencünket is.
Mit gondoltok,ez kivitelezhető lenne?
Üdvözlettel, Streetwolf
én már feladtam a harcot ilyennel kapcsolatban. már nagyobb talikra sem megyek. nem részletezem miért. felhígult, legyen ennyi elég, és még finoman fogalmaztam.
én is próbálkoztam kisebb talikkal, mondom ha már úgyis BP járok, de abból is 1x lett valami, kb. 4 autóval.
de hajrá, drukkolok! főleg, hogy élet is alig van itt. mondjuk az utóbbi napokban, mintha pezsdülés lenne, szóval... bármi lehet.