Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 44977 találat


YELLOW Elküldve: 2018-10-07 05:30 világításmodul programozása

Adriano98 írta:
YELLOW írta:
Adriano98 írta:
YELLOW írta:
Adriano98 írta: Üdv!

E46 Compactba nemrég cseréltem hátsó lámpákat. A gyárihoz képest annyi az eltérés, hogy hátul mindegyik oldal van a lámpában tolatásjelző és ködfényszóró. De mivel a gyárinál bal oldalt volt a ködzárfény, jobb oldalt meg a tolatólámpa, hiába csatlakoztattam ugynahhoz a kábelhez a lámpákat, baloldalt kiadott a műszerfalon valami hibát. Valakinek lenne valami ötlete, hogy mit csináljak vele? Esetleg újra kellene programozni egy szerelőnek?:?:


azért dob ki hibát, mert a ködfénynél egy bi-lux izzó van, azaz dupla szálas. és azt várja a rendszer. főleg ha az nincs kötve sehova, mert mindkettő tolató, akkor pláne gond. ha pedig van kötve egy másik ködlámpára, akkor annak olyan értékűnek kell lennie, mint a gyárinak. vagy terhelés kell bele, vagy kikapcsolni róla a hideg/meleg tesztet. vagy ha nincs ködlámpa, akkor azt is ki lehet programozni.


hát nálam őszintén az a gond, hogy a jobb oldalon tökéletesen műdödik a tolatófény, csak a bal oldalt nem reagál semmire a ködzárfény kapcsolója, (szóval egy-egy arányban meg van osztva gyárilag a ködfényszóró tolatásjelzővel) plusz az említett hibajelzést dobja fel, hogy a bal hátsóval valami nincs rendbe. Esetleg, ha szerzek 2 plusz foglalatot izzóval, akkor lehetséges-e azt beprogramozni, hogy mindegyik oldalon legyen tolatófény, plusz ködzárfény? :/


őszintén szólva elvesztettem a fonalat. most akkor hogy van?
kép a lámpáidról?
gyárilag balon van a köd, jobbon a tolató. neked ezzel szemben?


Gyárilag úgy van ahogy mondod, de a tuning lámpákon mindegyik oldalon van mindegyiknek hely.
http://www.bmwfanatics.hu/gale...733858.jpg
http://www.bmwfanatics.hu/gale...517255.jpg
Talán így átláthatóbb...


így sem értem mert azt írod, hogy mindkét oldalon van tolatólámpa és ködzárfény. ennek ellenére a képen nincs ködlámpa, és csak jobb oldalon van tolató.
vagy át lett már alakítva a tuninglámpa?
nekem furcsa, hogy ködlámpa nincs benne. mert az kell hátra. műszakin bukó. legalább egy darab kell, vagy középen, vagy bal kormányos autónál bal szélen világítva.
ha nem nézem a leírásodat csak a képet, akkor az üres fehér búra alá egy piros 55W-os izzót tennék, és oda próbálnám bekötni a ködöt. vagy oda is a tolatót kötném be, átkábelezve, és a két alsó pirosba, a ködöt.
ha képen lévő állapot van, az azért van, mert jelenleg nem érzékeli a ködöt. ugyanis nincs. viszont lehet ha mindent dupláznál, ahogy a második esetben írtam, akkor azt is jelezné, de az programozható lenne szerintem, bár én sem tudom pontosan mit kellene állítani. ugye a compact picit másabb, mint a sedan.
láttam már ilyen lámpát másnak is, de sosem panaszkodott még vele senki, vagy csak lesz*rják.
ha pedig átalakítottátok a tuning lámpát, akkor azzal beszélj aki átkábelezte. mert egyelőre a kép és amit írtál legelsőnek, az nincs szinkronban.

Adriano98 Elküldve: 2018-10-06 22:48 világításmodul programozása

YELLOW írta:
Adriano98 írta:
YELLOW írta:
Adriano98 írta: Üdv!

E46 Compactba nemrég cseréltem hátsó lámpákat. A gyárihoz képest annyi az eltérés, hogy hátul mindegyik oldal van a lámpában tolatásjelző és ködfényszóró. De mivel a gyárinál bal oldalt volt a ködzárfény, jobb oldalt meg a tolatólámpa, hiába csatlakoztattam ugynahhoz a kábelhez a lámpákat, baloldalt kiadott a műszerfalon valami hibát. Valakinek lenne valami ötlete, hogy mit csináljak vele? Esetleg újra kellene programozni egy szerelőnek?:?:


azért dob ki hibát, mert a ködfénynél egy bi-lux izzó van, azaz dupla szálas. és azt várja a rendszer. főleg ha az nincs kötve sehova, mert mindkettő tolató, akkor pláne gond. ha pedig van kötve egy másik ködlámpára, akkor annak olyan értékűnek kell lennie, mint a gyárinak. vagy terhelés kell bele, vagy kikapcsolni róla a hideg/meleg tesztet. vagy ha nincs ködlámpa, akkor azt is ki lehet programozni.


hát nálam őszintén az a gond, hogy a jobb oldalon tökéletesen műdödik a tolatófény, csak a bal oldalt nem reagál semmire a ködzárfény kapcsolója, (szóval egy-egy arányban meg van osztva gyárilag a ködfényszóró tolatásjelzővel) plusz az említett hibajelzést dobja fel, hogy a bal hátsóval valami nincs rendbe. Esetleg, ha szerzek 2 plusz foglalatot izzóval, akkor lehetséges-e azt beprogramozni, hogy mindegyik oldalon legyen tolatófény, plusz ködzárfény? :/


őszintén szólva elvesztettem a fonalat. most akkor hogy van?
kép a lámpáidról?
gyárilag balon van a köd, jobbon a tolató. neked ezzel szemben?


Gyárilag úgy van ahogy mondod, de a tuning lámpákon mindegyik oldalon van mindegyiknek hely.
http://www.bmwfanatics.hu/gale...733858.jpg
http://www.bmwfanatics.hu/gale...517255.jpg



Talán így átláthatóbb...

Asciitable Elküldve: 2018-10-05 05:35 radio probléma

YELLOW írta:
Asciitable írta:
YELLOW írta:
Asciitable írta:
Asciitable írta:
YELLOW írta:
Asciitable írta:
YELLOW írta:
Asciitable írta:
YELLOW írta:
Asciitable írta: Sziasztok!
Már a 3. rádió van a kocsiban de mindnél az a bajom, hogy a kijelzőt nem lehet látni olyan halvány. Másik autóban tökéletesen működnek. Esetleg valakinek valami tipp merre keressem a hibát? ISO átalakítóm van a kocsiban, nem szét vágott kábelek.


fura lesz a válasz, de szerintem a lámpamodullal van gond. ugyanis azon van egy fényérzékelő, ami a műszerfal és a rádió, klíma fényerejét is állítja automatikusan. klíma, műszarfal fényerő jó?
olyan mintha a lámpamodulon lévő szenzor sötétet érzékelne, ezért leveszi a fényerőt.
nem lett ott letakarva valamivel?
tompított ikon felett van középen a szenzor.


A műszerfal és a klíma világítása külső fényre sötétedik, illetve világosodik, gondolom jól működik. De holnap meg próbálom valahogy le takarítani vagy meg világítani valamivel hátha azzal lesz a gond. Köszönöm a tippet.


egyébként volt már hasonló téma az oldalon. valami olyan is dereng, hogy lehet a rádiót egyedül nem is szabályozza vagy a klímát. na holnap megnézem neked én is az enyém, hogy működik.
viszont ha a többit állítja, akkor a szenzor jó. akkor valami LIN-s kommunikáció lehet rossz, kontakt hiba.


Ma kicsit korábban kellett indulnom, ezért észre tudtam venni, hogy amikor sötétben indulok kb 15 percig rendesen világít meg mutat mindent aztán fokozatosan kezdi elveszteni a képet.


megnéztem, állít mindent, de a klímáét nem annyira. arra tudok gondolni, hogy az már elég meredek szögben áll, nem zavarja a szemet. mondjuk pont hogy nem annyira erősít rajta, ha világítok a szenzorba. de állítja, csak kisebb mértékben.
visszatérve a tiédre ez a 15 perc fura. mert ugye a rádió kikapcsol, ha nincs gyújtás kb. 15 perc után. szóval lehet valami tápolási hiba lesz.


Elképzelhető, hogy meleg hatására megy el? Mikor teljesen eléri a beállított 21 fokot utána megy el teljesen szinte. Ha vissza hűl a kocsi megint jobban látni.



Meg lett a probléma, ki cseréltem a rádiót folyadék kristályosról, és tökéletesen működik. Nekem itthon csak azok voltak. Ugy néz ki nincs az enyém ki belül e velük. Köszönöm a segítségeket.:vazze:


ezt most nem teljesen értem. :D


Én se igazán. Valami olyasmit magyarázott a szaki, hogy a fény érzékelő állít valamit a feszültségen, ezért halványult be. Bele tett egy LCD kijelzős rádiót és egy óra elteltével is tökéletesen mutat mindent. Valami fűtő testet vagy mit mondott nem igazán értek az elektronikához ezért nézd el ha hülyeséget írok. De ami lényeges számomra, hogy végre egy zavaró tényezővel kevesebb. :iszunkra:


én azt nem értem végül mi lett cserélve? mert azt mondtad több fejegységet is próbáltál. de a jelenség ugyanaz volt. de most azt írtad, hogy kicserélted folyadékkristályosról. mire cserélted ki? vagy ezt a részét nem értem.


Most utolag látom rosszul írtam. LED helyett LCD-t írtam. Most egy Sony LED-es van benne. Elképzelhetőnek tartom, hogy mást is csinált de nem mondta.

YELLOW Elküldve: 2018-10-04 21:21 radio probléma

Asciitable írta:
YELLOW írta:
Asciitable írta:
Asciitable írta:
YELLOW írta:
Asciitable írta:
YELLOW írta:
Asciitable írta:
YELLOW írta:
Asciitable írta: Sziasztok!
Már a 3. rádió van a kocsiban de mindnél az a bajom, hogy a kijelzőt nem lehet látni olyan halvány. Másik autóban tökéletesen működnek. Esetleg valakinek valami tipp merre keressem a hibát? ISO átalakítóm van a kocsiban, nem szét vágott kábelek.


fura lesz a válasz, de szerintem a lámpamodullal van gond. ugyanis azon van egy fényérzékelő, ami a műszerfal és a rádió, klíma fényerejét is állítja automatikusan. klíma, műszarfal fényerő jó?
olyan mintha a lámpamodulon lévő szenzor sötétet érzékelne, ezért leveszi a fényerőt.
nem lett ott letakarva valamivel?
tompított ikon felett van középen a szenzor.


A műszerfal és a klíma világítása külső fényre sötétedik, illetve világosodik, gondolom jól működik. De holnap meg próbálom valahogy le takarítani vagy meg világítani valamivel hátha azzal lesz a gond. Köszönöm a tippet.


egyébként volt már hasonló téma az oldalon. valami olyan is dereng, hogy lehet a rádiót egyedül nem is szabályozza vagy a klímát. na holnap megnézem neked én is az enyém, hogy működik.
viszont ha a többit állítja, akkor a szenzor jó. akkor valami LIN-s kommunikáció lehet rossz, kontakt hiba.


Ma kicsit korábban kellett indulnom, ezért észre tudtam venni, hogy amikor sötétben indulok kb 15 percig rendesen világít meg mutat mindent aztán fokozatosan kezdi elveszteni a képet.


megnéztem, állít mindent, de a klímáét nem annyira. arra tudok gondolni, hogy az már elég meredek szögben áll, nem zavarja a szemet. mondjuk pont hogy nem annyira erősít rajta, ha világítok a szenzorba. de állítja, csak kisebb mértékben.
visszatérve a tiédre ez a 15 perc fura. mert ugye a rádió kikapcsol, ha nincs gyújtás kb. 15 perc után. szóval lehet valami tápolási hiba lesz.


Elképzelhető, hogy meleg hatására megy el? Mikor teljesen eléri a beállított 21 fokot utána megy el teljesen szinte. Ha vissza hűl a kocsi megint jobban látni.



Meg lett a probléma, ki cseréltem a rádiót folyadék kristályosról, és tökéletesen működik. Nekem itthon csak azok voltak. Ugy néz ki nincs az enyém ki belül e velük. Köszönöm a segítségeket.:vazze:


ezt most nem teljesen értem. :D


Én se igazán. Valami olyasmit magyarázott a szaki, hogy a fény érzékelő állít valamit a feszültségen, ezért halványult be. Bele tett egy LCD kijelzős rádiót és egy óra elteltével is tökéletesen mutat mindent. Valami fűtő testet vagy mit mondott nem igazán értek az elektronikához ezért nézd el ha hülyeséget írok. De ami lényeges számomra, hogy végre egy zavaró tényezővel kevesebb. :iszunkra:


én azt nem értem végül mi lett cserélve? mert azt mondtad több fejegységet is próbáltál. de a jelenség ugyanaz volt. de most azt írtad, hogy kicserélted folyadékkristályosról. mire cserélted ki? vagy ezt a részét nem értem.

Asciitable Elküldve: 2018-10-04 21:06 radio probléma

YELLOW írta:
Asciitable írta:
Asciitable írta:
YELLOW írta:
Asciitable írta:
YELLOW írta:
Asciitable írta:
YELLOW írta:
Asciitable írta: Sziasztok!
Már a 3. rádió van a kocsiban de mindnél az a bajom, hogy a kijelzőt nem lehet látni olyan halvány. Másik autóban tökéletesen működnek. Esetleg valakinek valami tipp merre keressem a hibát? ISO átalakítóm van a kocsiban, nem szét vágott kábelek.


fura lesz a válasz, de szerintem a lámpamodullal van gond. ugyanis azon van egy fényérzékelő, ami a műszerfal és a rádió, klíma fényerejét is állítja automatikusan. klíma, műszarfal fényerő jó?
olyan mintha a lámpamodulon lévő szenzor sötétet érzékelne, ezért leveszi a fényerőt.
nem lett ott letakarva valamivel?
tompított ikon felett van középen a szenzor.


A műszerfal és a klíma világítása külső fényre sötétedik, illetve világosodik, gondolom jól működik. De holnap meg próbálom valahogy le takarítani vagy meg világítani valamivel hátha azzal lesz a gond. Köszönöm a tippet.


egyébként volt már hasonló téma az oldalon. valami olyan is dereng, hogy lehet a rádiót egyedül nem is szabályozza vagy a klímát. na holnap megnézem neked én is az enyém, hogy működik.
viszont ha a többit állítja, akkor a szenzor jó. akkor valami LIN-s kommunikáció lehet rossz, kontakt hiba.


Ma kicsit korábban kellett indulnom, ezért észre tudtam venni, hogy amikor sötétben indulok kb 15 percig rendesen világít meg mutat mindent aztán fokozatosan kezdi elveszteni a képet.


megnéztem, állít mindent, de a klímáét nem annyira. arra tudok gondolni, hogy az már elég meredek szögben áll, nem zavarja a szemet. mondjuk pont hogy nem annyira erősít rajta, ha világítok a szenzorba. de állítja, csak kisebb mértékben.
visszatérve a tiédre ez a 15 perc fura. mert ugye a rádió kikapcsol, ha nincs gyújtás kb. 15 perc után. szóval lehet valami tápolási hiba lesz.


Elképzelhető, hogy meleg hatására megy el? Mikor teljesen eléri a beállított 21 fokot utána megy el teljesen szinte. Ha vissza hűl a kocsi megint jobban látni.



Meg lett a probléma, ki cseréltem a rádiót folyadék kristályosról, és tökéletesen működik. Nekem itthon csak azok voltak. Ugy néz ki nincs az enyém ki belül e velük. Köszönöm a segítségeket.:vazze:


ezt most nem teljesen értem. :D


Én se igazán. Valami olyasmit magyarázott a szaki, hogy a fény érzékelő állít valamit a feszültségen, ezért halványult be. Bele tett egy LCD kijelzős rádiót és egy óra elteltével is tökéletesen mutat mindent. Valami fűtő testet vagy mit mondott nem igazán értek az elektronikához ezért nézd el ha hülyeséget írok. De ami lényeges számomra, hogy végre egy zavaró tényezővel kevesebb. :iszunkra:

YELLOW Elküldve: 2018-10-04 19:34 radio probléma

Asciitable írta:
Asciitable írta:
YELLOW írta:
Asciitable írta:
YELLOW írta:
Asciitable írta:
YELLOW írta:
Asciitable írta: Sziasztok!
Már a 3. rádió van a kocsiban de mindnél az a bajom, hogy a kijelzőt nem lehet látni olyan halvány. Másik autóban tökéletesen működnek. Esetleg valakinek valami tipp merre keressem a hibát? ISO átalakítóm van a kocsiban, nem szét vágott kábelek.


fura lesz a válasz, de szerintem a lámpamodullal van gond. ugyanis azon van egy fényérzékelő, ami a műszerfal és a rádió, klíma fényerejét is állítja automatikusan. klíma, műszarfal fényerő jó?
olyan mintha a lámpamodulon lévő szenzor sötétet érzékelne, ezért leveszi a fényerőt.
nem lett ott letakarva valamivel?
tompított ikon felett van középen a szenzor.


A műszerfal és a klíma világítása külső fényre sötétedik, illetve világosodik, gondolom jól működik. De holnap meg próbálom valahogy le takarítani vagy meg világítani valamivel hátha azzal lesz a gond. Köszönöm a tippet.


egyébként volt már hasonló téma az oldalon. valami olyan is dereng, hogy lehet a rádiót egyedül nem is szabályozza vagy a klímát. na holnap megnézem neked én is az enyém, hogy működik.
viszont ha a többit állítja, akkor a szenzor jó. akkor valami LIN-s kommunikáció lehet rossz, kontakt hiba.


Ma kicsit korábban kellett indulnom, ezért észre tudtam venni, hogy amikor sötétben indulok kb 15 percig rendesen világít meg mutat mindent aztán fokozatosan kezdi elveszteni a képet.


megnéztem, állít mindent, de a klímáét nem annyira. arra tudok gondolni, hogy az már elég meredek szögben áll, nem zavarja a szemet. mondjuk pont hogy nem annyira erősít rajta, ha világítok a szenzorba. de állítja, csak kisebb mértékben.
visszatérve a tiédre ez a 15 perc fura. mert ugye a rádió kikapcsol, ha nincs gyújtás kb. 15 perc után. szóval lehet valami tápolási hiba lesz.


Elképzelhető, hogy meleg hatására megy el? Mikor teljesen eléri a beállított 21 fokot utána megy el teljesen szinte. Ha vissza hűl a kocsi megint jobban látni.



Meg lett a probléma, ki cseréltem a rádiót folyadék kristályosról, és tökéletesen működik. Nekem itthon csak azok voltak. Ugy néz ki nincs az enyém ki belül e velük. Köszönöm a segítségeket.:vazze:


ezt most nem teljesen értem. :D

Asciitable Elküldve: 2018-10-04 18:28 radio probléma

Asciitable írta:
YELLOW írta:
Asciitable írta:
YELLOW írta:
Asciitable írta:
YELLOW írta:
Asciitable írta: Sziasztok!
Már a 3. rádió van a kocsiban de mindnél az a bajom, hogy a kijelzőt nem lehet látni olyan halvány. Másik autóban tökéletesen működnek. Esetleg valakinek valami tipp merre keressem a hibát? ISO átalakítóm van a kocsiban, nem szét vágott kábelek.


fura lesz a válasz, de szerintem a lámpamodullal van gond. ugyanis azon van egy fényérzékelő, ami a műszerfal és a rádió, klíma fényerejét is állítja automatikusan. klíma, műszarfal fényerő jó?
olyan mintha a lámpamodulon lévő szenzor sötétet érzékelne, ezért leveszi a fényerőt.
nem lett ott letakarva valamivel?
tompított ikon felett van középen a szenzor.


A műszerfal és a klíma világítása külső fényre sötétedik, illetve világosodik, gondolom jól működik. De holnap meg próbálom valahogy le takarítani vagy meg világítani valamivel hátha azzal lesz a gond. Köszönöm a tippet.


egyébként volt már hasonló téma az oldalon. valami olyan is dereng, hogy lehet a rádiót egyedül nem is szabályozza vagy a klímát. na holnap megnézem neked én is az enyém, hogy működik.
viszont ha a többit állítja, akkor a szenzor jó. akkor valami LIN-s kommunikáció lehet rossz, kontakt hiba.


Ma kicsit korábban kellett indulnom, ezért észre tudtam venni, hogy amikor sötétben indulok kb 15 percig rendesen világít meg mutat mindent aztán fokozatosan kezdi elveszteni a képet.


megnéztem, állít mindent, de a klímáét nem annyira. arra tudok gondolni, hogy az már elég meredek szögben áll, nem zavarja a szemet. mondjuk pont hogy nem annyira erősít rajta, ha világítok a szenzorba. de állítja, csak kisebb mértékben.
visszatérve a tiédre ez a 15 perc fura. mert ugye a rádió kikapcsol, ha nincs gyújtás kb. 15 perc után. szóval lehet valami tápolási hiba lesz.


Elképzelhető, hogy meleg hatására megy el? Mikor teljesen eléri a beállított 21 fokot utána megy el teljesen szinte. Ha vissza hűl a kocsi megint jobban látni.



Meg lett a probléma, ki cseréltem a rádiót folyadék kristályosról, és tökéletesen működik. Nekem itthon csak azok voltak. Ugy néz ki nincs az enyém ki belül e velük. Köszönöm a segítségeket.:vazze:

Tano Elküldve: 2018-10-04 00:08 légzsak_

VTibi15 írta: Sziasztok!

Valaki tudna mutatni olyan hibakód olvasót, ami törli a légzsák hibát és megfizethető áron van?
Amit találtam kimondottan csak légzsákhoz nem hiszem, hogy jó lenne e60-hoz.
https://profidiag.hu/termek/bm...gnosztika/ ez jó lehet?

Üdv.


Ebayes INPA K+D-CAN kábel párezerért, aztán gyári diagprogi (pl. Rheingold) neki és kész.

YELLOW Elküldve: 2018-10-03 12:15 Motor hibajel(sarga)

Hectorr írta:
adams22 írta:
YELLOW írta:
Hectorr írta: Sziasztok!

Adott egy 2005-ös 318I/2000es kocsi. A szívás márciusban kezdődött és még most is tart. A hiba jelenség, gyújtás kimaradás a kettes hengerben. ELső indításnál jó, kb 15-20 percig megy rendesen minden jó aztán beremeg az autó motor lámpa felvillan henger leáll, és randomra visz magával még egy hengert is néha..Amik cserélve lettek : gyertyák, trafók, légtömegmérő, AC pumpa. Injektorok ellenőrizve lettek, Az utolsó "szerelő" (ó igen volt egy pár..) a motort is szétkapta, de semmi eltérést nem talált , hengerek rendben stb... Végül annyiba maradtunk hogy "mechanikailag" rendben, elektronika probléma lesz. A kérdésem/kérésem hozzátok az lenne hogy tudnátok-e Hatvan 100km-es körzetében ajánlani egy tisztességes szerelőt aki ért az elektronikához, akár a Bmw-hz is, és szereti a kihívásokat..


milyen márkájú trafó lett belerakva, mindig ugyanoda írja, ugyanabba a hengerbe. összes trafó cserélve lett, vagy csak a hibásnak vélt?
a kopogásérzékelő nem lazult fel?


Valvetronic lett ellenőrizve? Tengely, villanymotor, szenzor.. ha már szét bontotta.
CSak mert nekem is ugyan ez volt és én is kicseréltem a világon mindent rajta, aztán most kiderült, hogy megkopott az excenter tengelyem és a tűgörgős csapágyazása is megszorult..így a villanymotor hiába állított volna a tengely nem vagy csak nehezen fordult el..(csoda hogy kibírta az a kis villanymotor :D )
Mondjuk nekem a 2-es, 4-es hengerre írta a kimaradást, de az teljesen mindegy.




Mind a négy trafó gyertya cserélve lett, nem mindig a kettes henger áll le, volt hogy a négyes, de jellemzően a kettes adja meg magát, Márkákat sajnos nem tudom, Kopogás érzékelőt szerintem nem nézték. Elvileg vanos alatt, szét tört egy görgő az cserélve lett (nézzétek el kérlek nem értek hozzá). Tegnap több szerelőt hívtam, de már motor vezérlőt emlegetik meg a márka szervizt


hát mint már sokszor elírtam nekem is a 2-es hengert dobta, de én tudtam, hogy trafó baja lesz. kapott 4 újat és hál isten megoldódott. szerintem a 2-es trafót is a 150km-rel korábban cserélt új gyertya nyírta ki, mert korábban 2 alkalommal indítás után volt már gond. de több 100km különbséggel hibázott.
egyébként tipikusan a trafó olyan, hogy vagy hideg motornál csinálja, vagy melegnél, mikor már üzemi a hőfok. nekem pl. mindig hidegen csinálta.
én a kettes trafóhoz menő vezetékelést még átnézetném, csatlakozók, kötések, mielőtt vezérlőt cserélnél. az is lehet javítható az is. csak egy jó elektronikást kellene találnod.

Hectorr Elküldve: 2018-10-03 10:55 Motor hibajel(sarga)

adams22 írta:
YELLOW írta:
Hectorr írta: Sziasztok!

Adott egy 2005-ös 318I/2000es kocsi. A szívás márciusban kezdődött és még most is tart. A hiba jelenség, gyújtás kimaradás a kettes hengerben. ELső indításnál jó, kb 15-20 percig megy rendesen minden jó aztán beremeg az autó motor lámpa felvillan henger leáll, és randomra visz magával még egy hengert is néha..Amik cserélve lettek : gyertyák, trafók, légtömegmérő, AC pumpa. Injektorok ellenőrizve lettek, Az utolsó "szerelő" (ó igen volt egy pár..) a motort is szétkapta, de semmi eltérést nem talált , hengerek rendben stb... Végül annyiba maradtunk hogy "mechanikailag" rendben, elektronika probléma lesz. A kérdésem/kérésem hozzátok az lenne hogy tudnátok-e Hatvan 100km-es körzetében ajánlani egy tisztességes szerelőt aki ért az elektronikához, akár a Bmw-hz is, és szereti a kihívásokat..


milyen márkájú trafó lett belerakva, mindig ugyanoda írja, ugyanabba a hengerbe. összes trafó cserélve lett, vagy csak a hibásnak vélt?
a kopogásérzékelő nem lazult fel?


Valvetronic lett ellenőrizve? Tengely, villanymotor, szenzor.. ha már szét bontotta.
CSak mert nekem is ugyan ez volt és én is kicseréltem a világon mindent rajta, aztán most kiderült, hogy megkopott az excenter tengelyem és a tűgörgős csapágyazása is megszorult..így a villanymotor hiába állított volna a tengely nem vagy csak nehezen fordult el..(csoda hogy kibírta az a kis villanymotor :D )
Mondjuk nekem a 2-es, 4-es hengerre írta a kimaradást, de az teljesen mindegy.




Mind a négy trafó gyertya cserélve lett, nem mindig a kettes henger áll le, volt hogy a négyes, de jellemzően a kettes adja meg magát, Márkákat sajnos nem tudom, Kopogás érzékelőt szerintem nem nézték. Elvileg vanos alatt, szét tört egy görgő az cserélve lett (nézzétek el kérlek nem értek hozzá). Tegnap több szerelőt hívtam, de már motor vezérlőt emlegetik meg a márka szervizt