Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 44977 találat


YELLOW Elküldve: 2018-08-24 16:45 Autóvásárlás

Edmond írta: Üdv tagok. A segítségeteket szeretném kérni. Első BMW-m lesz,tehát nem ismerem a típusokat. Adott egy 2003 E46 sorhat 2200ccm, ill. egy 2005 E90 320i.Melyik lenne a szerencsésebb választás,gondolok itt a típusok esetleges hibalehetőségeire,km szinte megegyezik 170 ezer,a tulajok elmondása szerint jó állapotnak örvend mindkettő, mint motorikusan, mint pedig esztétikailag. Az építő jellegű hozzászólásokat előre is köszönöm.


hát az E90 20i az 4 hengeres. N43 vagy N45 motorkódú, de éppen lehet N46 is. annyira egyik sem jó, főleg, hogy a km mennyire valós.
az E46 2.2-ese 6 hengeres. az olajat szereti enni (a fentebb lévők is ha olyanja van már), de amúgy jó motorok. az olajfogyasztáson kívül, más motorokra is jellemző általános dolgok fordulhatnak elő. trafó hiba, de az jellemző már minden autóra.
ha nem számít, hogy újabb típus legyen és az E46 állapota is olyan, én akkor azt választanám.
nekem az E90 nem ad többet, de lehet csak engem nem győzött meg. mindenképp állapot alapján válassz szerintem, de az E46-ot én jobbnak tartom.

Edmond Elküldve: 2018-08-24 16:05 Autóvásárlás

Üdv tagok. A segítségeteket szeretném kérni. Első BMW-m lesz,tehát nem ismerem a típusokat. Adott egy 2003 E46 sorhat 2200ccm, ill. egy 2005 E90 320i.Melyik lenne a szerencsésebb választás,gondolok itt a típusok esetleges hibalehetőségeire,km szinte megegyezik 170 ezer,a tulajok elmondása szerint jó állapotnak örvend mindkettő, mint motorikusan, mint pedig esztétikailag. Az építő jellegű hozzászólásokat előre is köszönöm.

Vj181 Elküldve: 2018-08-24 07:46 Autóvásárlás

ckrisz írta:
Vj181 írta:
YELLOW írta:
Pocses írta:
Vj181 írta:
Pocses írta:
Vj181 írta: Sziasztok!
Kinéztem egy gyönyörű BMW-t (első bmw m lenne) segítséget szeretnék tőletek kérni, hogy mennyire megbízható ez a model, és hogy mennyire lenne jó vétel.
Egy 2005 ős e90 325i ről lenne szó, 238ezer km-el. Elvileg német országról behozott.
Külsőre gyonyoru, igényes, viszont félek hogy túl sok ez a km és hogy nem lenne megbízható. 2,2m ért kínálja a kereskedő, voltam megnézni, valóban nagyon gyonyoru, beindítottam, szépen indult hidegen, és szépen is járt. Szerintetek vágjak bele? Esetleg mondanatok nekem jó tanácsokat?
Azt olvastam hogy ezek a sor hatos szivo benzines motorok megbízhatóak ha megvannak becsülve, igaz ez?

Előre is köszönöm a segítségeteket!

https://www.hasznaltauto.hu/sz...i-13041577



Szia!
Vedd meg csak de tartom magam a korábban leírtakhoz úgy, hogy a szerelőm 6 évig fejlesztőmérnökként dolgozott a bájeréknél, ezután vagy 10 évig volt szervizvezető az A1-ben majd lett maszek na Ő utána írtam le amit nekem mondott. Így nekem több nácibárka nem lesz ha ez kipusztul alólam. :? Pedig az E90 FL bejönne nem kicsit. :kiraly:


Szia!
Köszönöm válaszod, akkor úgy néz ki én is kihagyom ezt a vételt :( nagyon sajnálom, gyonyoru autó, de nem akarok folyton a szervizbe ülni vele..


Barátom asszonyának van egy 120i bájere nagyon faja megy is gyári sport futóművel, nemrég 190ezer volt a javítása valami kábelkorbácsban volt a gebasz éktelen szar traktor hangja lett a motornak. Attila akkor már cserélt vezérműláncot is nem akarta anélkül kiadni a kezéből, erre egyik nap megint ugyanaz a tünet megállt körforgó közepén. Majd újraindítás után haza lehetett vele poroszkálni. 8O
Attila elmondása szerint a jó öreg M43 ba a vez.lánc gyári garija 400ezer futásteljesítmény de mondta simán elfutja ennek a dupláját! 16 évig gyártották ezt a kőkori blokkot itt még nem fogott a piros ceruza. A 6 hengeresekről amúgy azt olvastam az évek alatt, hogy jóval tartósabbak mint az újabb sor4 blokkok.


2005-ben még talán lehetett M54-es blokk, csak a műanyag burkolat változott, de lehet már az is az N-es motorkódú.
ha M54, érdemes lehet megvenni, igaz olajfogyasztás lehet ott is, de amúgy baja nincs általában, csak a szokásos, ami minden más motor esetén lehet probléma.


N52 vagy N53 as motor ami benne van, ezek nagyon elvannak rontva?

Szia!
Nekem ugyan ilyen 325i-m van N52 motorral már több mint 2 éve de semmi panaszom nem volt a motorra eddig.És a legfontosabb, hogy az olajat sem fogyasztja. Akinek volt M54 motoros gépe az tudja hogy ez nem kis dolog.Tehát a benne lévő motor ne tartson vissza, vedd meg ha jó az állapota.



Szia!
Köszönöm megnyugtató válaszod, ugynezki holnap elmegyek kipróbálni. Ja és szép az autód! :D

Mauser Elküldve: 2018-08-23 16:39 Segítség, beázik az autóm!!!!

Sziasztok!

Pár hete megjelent egy viztócsa a lábam alatt... úgy látom, hogy csak akkor jelenik meg, ha esik az eső. Van valakinek ötlete mitől lehet?
(Touring E91, nincs tetőablak, azóta már kipórszívóztam, tehát a kép még szemetes).

Köszi nagyon,
Laca

ckrisz Elküldve: 2018-08-22 20:28 Autóvásárlás

Vj181 írta:
YELLOW írta:
Pocses írta:
Vj181 írta:
Pocses írta:
Vj181 írta: Sziasztok!
Kinéztem egy gyönyörű BMW-t (első bmw m lenne) segítséget szeretnék tőletek kérni, hogy mennyire megbízható ez a model, és hogy mennyire lenne jó vétel.
Egy 2005 ős e90 325i ről lenne szó, 238ezer km-el. Elvileg német országról behozott.
Külsőre gyonyoru, igényes, viszont félek hogy túl sok ez a km és hogy nem lenne megbízható. 2,2m ért kínálja a kereskedő, voltam megnézni, valóban nagyon gyonyoru, beindítottam, szépen indult hidegen, és szépen is járt. Szerintetek vágjak bele? Esetleg mondanatok nekem jó tanácsokat?
Azt olvastam hogy ezek a sor hatos szivo benzines motorok megbízhatóak ha megvannak becsülve, igaz ez?

Előre is köszönöm a segítségeteket!

https://www.hasznaltauto.hu/sz...i-13041577



Szia!
Vedd meg csak de tartom magam a korábban leírtakhoz úgy, hogy a szerelőm 6 évig fejlesztőmérnökként dolgozott a bájeréknél, ezután vagy 10 évig volt szervizvezető az A1-ben majd lett maszek na Ő utána írtam le amit nekem mondott. Így nekem több nácibárka nem lesz ha ez kipusztul alólam. :? Pedig az E90 FL bejönne nem kicsit. :kiraly:


Szia!
Köszönöm válaszod, akkor úgy néz ki én is kihagyom ezt a vételt :( nagyon sajnálom, gyonyoru autó, de nem akarok folyton a szervizbe ülni vele..


Barátom asszonyának van egy 120i bájere nagyon faja megy is gyári sport futóművel, nemrég 190ezer volt a javítása valami kábelkorbácsban volt a gebasz éktelen szar traktor hangja lett a motornak. Attila akkor már cserélt vezérműláncot is nem akarta anélkül kiadni a kezéből, erre egyik nap megint ugyanaz a tünet megállt körforgó közepén. Majd újraindítás után haza lehetett vele poroszkálni. 8O
Attila elmondása szerint a jó öreg M43 ba a vez.lánc gyári garija 400ezer futásteljesítmény de mondta simán elfutja ennek a dupláját! 16 évig gyártották ezt a kőkori blokkot itt még nem fogott a piros ceruza. A 6 hengeresekről amúgy azt olvastam az évek alatt, hogy jóval tartósabbak mint az újabb sor4 blokkok.


2005-ben még talán lehetett M54-es blokk, csak a műanyag burkolat változott, de lehet már az is az N-es motorkódú.
ha M54, érdemes lehet megvenni, igaz olajfogyasztás lehet ott is, de amúgy baja nincs általában, csak a szokásos, ami minden más motor esetén lehet probléma.


N52 vagy N53 as motor ami benne van, ezek nagyon elvannak rontva?

Szia!
Nekem ugyan ilyen 325i-m van N52 motorral már több mint 2 éve de semmi panaszom nem volt a motorra eddig.És a legfontosabb, hogy az olajat sem fogyasztja. Akinek volt M54 motoros gépe az tudja hogy ez nem kis dolog.Tehát a benne lévő motor ne tartson vissza, vedd meg ha jó az állapota.

Asi Elküldve: 2018-08-22 20:11 Mi lehet a baj?

[quote="YELLOW"]
Asi írta: Sziasztok ! E46 330 Ci Kicseréltem egy kilóméterórát egy angol autóbol való szép gyári kilóméterórára,tudja valaki hogy mit hogyan kell csinálni hogy az eredeti kilómétert és a mérfőld helyett km ill mpg helyett litert mutasson..meg a kis apróság hogy se a kipörgésgátló se a menetstabilizátor nem megy azóta..természetesen ha visszateszem a régit akkor ezek a hibák nem állnak fent csak a török dizájn nem jön be..Előre is köszi aki tud valami okosat :)


Köszi....végre megtaláltam hogy neked hogy írjak...na szóval valami tipp arra hogy ki az aki már látott ilyet ?? Bmwnél azt mondták,hogy gyári gép kell hozzá ami épp nem online :)

horvathkornel Elküldve: 2018-08-22 11:13 Motorolaj

Helló, BMW318i, E46, 2003as kiadású most vásárolt autómnál olajcse volt. Ezután arra lettem figyelmes, hogy 2000km után 0,5liter olajat elfogyasztott. Valaki szerint ez normálisnak mondható, de szerintem rengeteg.
Nektek mi a véleményetek vagy a tapasztalatotok?

Vj181 Elküldve: 2018-08-22 10:57 Autóvásárlás

YELLOW írta:
Pocses írta:
Vj181 írta:
Pocses írta:
Vj181 írta: Sziasztok!
Kinéztem egy gyönyörű BMW-t (első bmw m lenne) segítséget szeretnék tőletek kérni, hogy mennyire megbízható ez a model, és hogy mennyire lenne jó vétel.
Egy 2005 ős e90 325i ről lenne szó, 238ezer km-el. Elvileg német országról behozott.
Külsőre gyonyoru, igényes, viszont félek hogy túl sok ez a km és hogy nem lenne megbízható. 2,2m ért kínálja a kereskedő, voltam megnézni, valóban nagyon gyonyoru, beindítottam, szépen indult hidegen, és szépen is járt. Szerintetek vágjak bele? Esetleg mondanatok nekem jó tanácsokat?
Azt olvastam hogy ezek a sor hatos szivo benzines motorok megbízhatóak ha megvannak becsülve, igaz ez?

Előre is köszönöm a segítségeteket!

https://www.hasznaltauto.hu/sz...i-13041577



Szia!
Vedd meg csak de tartom magam a korábban leírtakhoz úgy, hogy a szerelőm 6 évig fejlesztőmérnökként dolgozott a bájeréknél, ezután vagy 10 évig volt szervizvezető az A1-ben majd lett maszek na Ő utána írtam le amit nekem mondott. Így nekem több nácibárka nem lesz ha ez kipusztul alólam. :? Pedig az E90 FL bejönne nem kicsit. :kiraly:


Szia!
Köszönöm válaszod, akkor úgy néz ki én is kihagyom ezt a vételt :( nagyon sajnálom, gyonyoru autó, de nem akarok folyton a szervizbe ülni vele..


Barátom asszonyának van egy 120i bájere nagyon faja megy is gyári sport futóművel, nemrég 190ezer volt a javítása valami kábelkorbácsban volt a gebasz éktelen szar traktor hangja lett a motornak. Attila akkor már cserélt vezérműláncot is nem akarta anélkül kiadni a kezéből, erre egyik nap megint ugyanaz a tünet megállt körforgó közepén. Majd újraindítás után haza lehetett vele poroszkálni. 8O
Attila elmondása szerint a jó öreg M43 ba a vez.lánc gyári garija 400ezer futásteljesítmény de mondta simán elfutja ennek a dupláját! 16 évig gyártották ezt a kőkori blokkot itt még nem fogott a piros ceruza. A 6 hengeresekről amúgy azt olvastam az évek alatt, hogy jóval tartósabbak mint az újabb sor4 blokkok.


2005-ben még talán lehetett M54-es blokk, csak a műanyag burkolat változott, de lehet már az is az N-es motorkódú.
ha M54, érdemes lehet megvenni, igaz olajfogyasztás lehet ott is, de amúgy baja nincs általában, csak a szokásos, ami minden más motor esetén lehet probléma.


N52 vagy N53 as motor ami benne van, ezek nagyon elvannak rontva?

YELLOW Elküldve: 2018-08-21 18:52 Autóvásárlás

Pocses írta:
Vj181 írta:
Pocses írta:
Vj181 írta: Sziasztok!
Kinéztem egy gyönyörű BMW-t (első bmw m lenne) segítséget szeretnék tőletek kérni, hogy mennyire megbízható ez a model, és hogy mennyire lenne jó vétel.
Egy 2005 ős e90 325i ről lenne szó, 238ezer km-el. Elvileg német országról behozott.
Külsőre gyonyoru, igényes, viszont félek hogy túl sok ez a km és hogy nem lenne megbízható. 2,2m ért kínálja a kereskedő, voltam megnézni, valóban nagyon gyonyoru, beindítottam, szépen indult hidegen, és szépen is járt. Szerintetek vágjak bele? Esetleg mondanatok nekem jó tanácsokat?
Azt olvastam hogy ezek a sor hatos szivo benzines motorok megbízhatóak ha megvannak becsülve, igaz ez?

Előre is köszönöm a segítségeteket!

https://www.hasznaltauto.hu/sz...i-13041577



Szia!
Vedd meg csak de tartom magam a korábban leírtakhoz úgy, hogy a szerelőm 6 évig fejlesztőmérnökként dolgozott a bájeréknél, ezután vagy 10 évig volt szervizvezető az A1-ben majd lett maszek na Ő utána írtam le amit nekem mondott. Így nekem több nácibárka nem lesz ha ez kipusztul alólam. :? Pedig az E90 FL bejönne nem kicsit. :kiraly:


Szia!
Köszönöm válaszod, akkor úgy néz ki én is kihagyom ezt a vételt :( nagyon sajnálom, gyonyoru autó, de nem akarok folyton a szervizbe ülni vele..


Barátom asszonyának van egy 120i bájere nagyon faja megy is gyári sport futóművel, nemrég 190ezer volt a javítása valami kábelkorbácsban volt a gebasz éktelen szar traktor hangja lett a motornak. Attila akkor már cserélt vezérműláncot is nem akarta anélkül kiadni a kezéből, erre egyik nap megint ugyanaz a tünet megállt körforgó közepén. Majd újraindítás után haza lehetett vele poroszkálni. 8O
Attila elmondása szerint a jó öreg M43 ba a vez.lánc gyári garija 400ezer futásteljesítmény de mondta simán elfutja ennek a dupláját! 16 évig gyártották ezt a kőkori blokkot itt még nem fogott a piros ceruza. A 6 hengeresekről amúgy azt olvastam az évek alatt, hogy jóval tartósabbak mint az újabb sor4 blokkok.


2005-ben még talán lehetett M54-es blokk, csak a műanyag burkolat változott, de lehet már az is az N-es motorkódú.
ha M54, érdemes lehet megvenni, igaz olajfogyasztás lehet ott is, de amúgy baja nincs általában, csak a szokásos, ami minden más motor esetén lehet probléma.

Pocses Elküldve: 2018-08-21 14:29 Autóvásárlás

Vj181 írta:
Pocses írta:
Vj181 írta: Sziasztok!
Kinéztem egy gyönyörű BMW-t (első bmw m lenne) segítséget szeretnék tőletek kérni, hogy mennyire megbízható ez a model, és hogy mennyire lenne jó vétel.
Egy 2005 ős e90 325i ről lenne szó, 238ezer km-el. Elvileg német országról behozott.
Külsőre gyonyoru, igényes, viszont félek hogy túl sok ez a km és hogy nem lenne megbízható. 2,2m ért kínálja a kereskedő, voltam megnézni, valóban nagyon gyonyoru, beindítottam, szépen indult hidegen, és szépen is járt. Szerintetek vágjak bele? Esetleg mondanatok nekem jó tanácsokat?
Azt olvastam hogy ezek a sor hatos szivo benzines motorok megbízhatóak ha megvannak becsülve, igaz ez?

Előre is köszönöm a segítségeteket!

https://www.hasznaltauto.hu/sz...i-13041577



Szia!
Vedd meg csak de tartom magam a korábban leírtakhoz úgy, hogy a szerelőm 6 évig fejlesztőmérnökként dolgozott a bájeréknél, ezután vagy 10 évig volt szervizvezető az A1-ben majd lett maszek na Ő utána írtam le amit nekem mondott. Így nekem több nácibárka nem lesz ha ez kipusztul alólam. :? Pedig az E90 FL bejönne nem kicsit. :kiraly:


Szia!
Köszönöm válaszod, akkor úgy néz ki én is kihagyom ezt a vételt :( nagyon sajnálom, gyonyoru autó, de nem akarok folyton a szervizbe ülni vele..


Barátom asszonyának van egy 120i bájere nagyon faja megy is gyári sport futóművel, nemrég 190ezer volt a javítása valami kábelkorbácsban volt a gebasz éktelen szar traktor hangja lett a motornak. Attila akkor már cserélt vezérműláncot is nem akarta anélkül kiadni a kezéből, erre egyik nap megint ugyanaz a tünet megállt körforgó közepén. Majd újraindítás után haza lehetett vele poroszkálni. 8O
Attila elmondása szerint a jó öreg M43 ba a vez.lánc gyári garija 400ezer futásteljesítmény de mondta simán elfutja ennek a dupláját! 16 évig gyártották ezt a kőkori blokkot itt még nem fogott a piros ceruza. A 6 hengeresekről amúgy azt olvastam az évek alatt, hogy jóval tartósabbak mint az újabb sor4 blokkok.